מחזור 34 בעליון ו 32 בתחתון: ב"ש במרחק פסיעה מאליפות היסטורית לאחר 40 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏6/5/16.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,798
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    29 משחקים ללא הפסד והיד עוד נטוייה, בדרך לאליפות הכי מרשימה שהייתה פה כבר הרבה זמן. כדורגל מאוד מסודר, טקטי ומפתיע, עם קצת יותר משליש תקציב של מכבי, בניצוחו של ברק בכר. מעניין איפה אותם אנשים שזלזלו ביכולות שלו (מדהים ש3 שנים הם מקבלים את הבית ספר הטוב ביותר שיכלו לקבל, בדמות גורדי קרויף ושלל מאמנים, ועדיין לא מבינים כדורגל), רוב הסיכויים שלא נראה התנצלות מהם.


    דרך אגב, זהבי בעוד ראיון מביך, שם את מכבי וברצלונה באותו המשפט, ועוד טוען שכל העולם נגדם ( הוא יודע שליפשיץ עדיין על הספסל?). מישהו חייב להעיר אותו מהסרט הרע שהוא נמצא בו.

    לילה טוב, פעם הבאה תתכוננו להודעות שמיסגרתי בעבר.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בהרף עין ביטלת את עונות סוזה ואוסקר כמו כלום. קצת הגזמת. אליפות צודקת? בהחלט. הכי מרשימה שהיתה פה כבר הרבה זמן? לא. זה בסדר אתה מדבר גם מתוך אנדרלין מתפרץ וזה טוב, זה חלק מהשמחה. גם בעונת אוסקר וגם בעונת סוזה מכבי היתה מרשימה יותר משמעותית מבאר שבע הזאת, בכל הקשור לצורת משחק, אבל זו דעתי האישית. מה שכן האליפות הזאת של באר שבע נמצאת באותה שורה איתה ועם אליפויות מרשימות נוספות. אז לא צריך להיסחף בההי מרשימה מזה שנים, ראינו פה כדורגל מרשים באותה מידה ב2014, 2015, וגם ב2010 של הפועל וגם ב2008 של ביתר, ויודע מה? גם בעונת קרית שמונה, איך שהקבוצה הקטנה הסאת ניצחה שבוע אחרי שבוע, זה היה גם מרשים.

    אגב אני מוצא את זה מצחיק שכל פעם מדברים על 29 משחקים ללא הפסד. מכבי עכשיו עם 19 משחקים ללא הפסד אוקיי? מסכימים איתי שמכבי, לו היתה מנצחת את סכנין, חיפה ורעננה, ומסיימת באותו מצב עם תיקו מול באר שבע, היתה עם אותם 19 משחקים בלי הפסד ובאר שבע עדיין עם 29 בלי הפסד אבל מעל באר שבע בטבלה?

    מטרת המשחק הכי לא כמה שפחות להפסיד, אלא כמה שיותר לנצח. בשורה הזאת: הפועל באר שבע מעל מכבי תל אביב. זה הכל. זה לא משנה אם יש לבש 29 משחקים בלי הפסד או 200 משחקים בלי הפסד. השורה התחתונה של כמות נצחונות קובעת בכדורגל אחרת הפועל יהוד היתה פה אלופה בסיטונאות.

    אני באמת רוצה לברך את הפועל באר שבע. מגיע לה לקחת את האליפות הזאת, אחרי 40 שנה, וזו כברת דרך ארוכה, מגיע גם להם לשמוח. חשוב לכדורגל הישראלי שהאליפות תצא מקבוצת 4 הגדולות גם למקומות אחרים. אולי בבאר שבע לא יודו בזה, אולי הם לא ייחסו לכך הרבה חשיבות, אבל גם לסטר הקטנה נתנה סוג של השראה לכל מי ששיחקה השנה בעולם, שלא צריך להיות הכי גדול והכי עשיר בשביל לנצח. בפעם המיליון הוכח, שיכול להיות שלקבוצה יש יתרון כלכלי, אבל יתרון כלכלי לא משחק על הדשא 90 דקות. באר שבע עם תקציב של 55 מיליון, לא מינימום ולא 25 מיליון, תקציב גדול ומכובד, ניצחה קבוצה עם 100 מיליון. כל הכבוד. מספיק להסתכל מה מכבי חיפה עם 80 מיליון עושה כל שנה ולהבין שכסף זה טוב ויפה, אבל יש סיבה שהוא על הנייר בזמן שכדור זה על הדשא.

    הבעיות של מכבי השנה היו ידועות לכל - לא הובא מחליף ראוי לפריצה, מרכז ההגנה היה איטי, מגן שמאלי לא קיים וכתוצאה מכך אגף שמאל. הליקויים האלה, למרות ינואר, לא תוקנו ועם כל הכבוד לזהבי הגדול, ולשיפור הגדול של ראיקוביץ - זה לא מספיק. כבר בשנה שעברה ראינו את הבעיות האלה ומי שלא עושה תיקונים כל כך נחוצים - סופו לאבד את האליפות, ואם כבר לאבד, לבאר שבע, העיקר לא הפועל תל אביב או מכבי חיפה.

    מגיע לאנשים שם לשמוח, מגע לאלונה לשמוח. אני באמת מבסוט בשביל באר שבע, שעושה גרף השתפרות מדי שנה ב-3 השנים האחרונות - והשנה באה על שכרה. באר שבע תשמח בסופש הקרוב, אם לא בזה,אז בזה שאחריו. ועכשיו הפנים קדימה:

    הסיכוי להגיע לליגת האלופות, קטן מאוד, בכל זאת, הדירוג משחק תפקיד, ואם אני מוציא אותו לרגע מהמשוואה, באר שבע קבוצה די דומה למכבי של השנה, ומכבי השנה הגיעה במזל רב לאלופות. משמע, מה שיש שם כעת, לא אמור להספיק. אבל מבחינת באר שבע יש חשיבות עצומה ללעבור את הסיבוב הראשון באירופה. היא לא יכולה להרשות לעצה שנה שלישית בלי להתקדם אפילו סיבוב אחד. היא צריכה את זה כלכלית, ויותר חשוב, הכדןץורגל הישראלי שנשען ב3 שנים אחרונות על מכבי תא וקצת חיפה צריך את זה. הDNA של קבוצה זה גם אבולוציה של התקדמות באירופה, ובאר שבע תהיה חייבת לעשות את קפיצת המדרגה גם בנושא הזה. עם קצת מזל היא תצליח לעבור את הסיבוב מוקדמות השני בצמפיונס ולהתברג לפחות לשלב פלייאוף של אירופאית, אם תגיע לצמפיונס? בהחלט אפשר להגיד שאברהם אבינו קם לתחייה (יש מצב שתהיה המדורגת עם הניקוד הנמוך ביותר שנהנסת לצמפיונס מזה 10 שנים אני חושב).

    ועוד משפט: האליפות הזאת מגיעה לבאר שבע ולו רק בגלל הקומץ המגעיל של מכבי שלא הפסיק לקלל את ראדי בזמן שהיה במכבי ובפ עשה זאת כשהוא הלך. אז בשביל ראדי אני שמח שהוא זכה, כי זה העונש המתאים עבורם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/16
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    2 שערים ו-7 בישולים לפי ספורט 5, 6 בישולים לפי וואלה.
    מרשים מאוד.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    ברכות לב"ש. מגיע להם ומגיעה לאלונה בעיקר שהראתה שלא בושה ללמוד מטעויות תוך כדי תנועה (יענקלה..אהמממ..). ההשקעה משתלמת,שאפו.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מישהו פה רשם שוואקמה אנדרייטד... בעיני מי?

    כל התגובות שיצא לי לקרוא ברשת של אוהדי מכבי ת"א- בוכים ולא מבינים איך הוא לא נחת אצלם, בקרב הקהל שלנו הוא אליל, ברגעים הכי קשים רצינו שהכדור יילך קודם כל אליו, גם פה בפורום כמעט כל מחזור היו תגובות הלל לוואקמה, אני לא חושב שהוא אנדרייטד, כולם מעריכים ויודעים שמדובר בזר מהשורה הראשונה, אחד כה שעשה ועושה את ההבדל.
     
  6. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    יום כמעט מושלם אתמול. רק היה חסר שבדש יכבוש עם היד מטעות של ראיקוביץ' בזמן שטל בן חיים שוכב פצוע */aaarofl
     
    oranfu ו-Nave אוהבים את זה.
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    שחקן נהדר
    אבל אני לא חושב שהוא היה צריך להגיע למכבי כי מכבי עם הכסף שלה והתקציב הגדול היתה אמורה למשוך שחקנים בקליבר הרבה יותר גדול משמעותית ופה הכישלון הכמעט קולוסאלי היחידי של גורדי קרוייף בכל הקדנציה שלו (למעט ראיקוביץ פריצה וגארסיה של השנתיים הראשונות).
    אם אוהדי מכבי רוצים לבכות, שיבכו בכלליות על הזרים שהגיעו ב4 שנים האלה לקבוצה. וואקמה מהשניה שחזר לשחק הוסיף לבאר שבע את המחץ האמיתי, הוא גבוה, חזק פיזי, בעל יכולת מיקום ומשחק אחד על אחד, אולי קצת פחות מהיר אבל בדביל הליגה שלנו זה די והותר וחכמת משחק שכבר ראינו אותה ברעננה. כמה בש שילמה עליו?
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לפי מה שאני זוכר סביבות 600 אלף דולר (או יורו..?)

    מה שמדהים אותי זה ששחקן כמו אוגו מרוויח 200 אלף יורו לעונה... זה על גבול הפשע... אין בינגו כזה בכדורגל הישראלי, אין ולדעתי גם לא היה, זה מטורף.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,843
    לייקים שהתקבלו:
    6,436
    הרבה זמן לא ראיתי בארץ קבוצה שהזרים בה לוקחים חלק כ"כ חשוב ודומיננטי. ולחשוב שאתם משחקים עם 3 זרים כל העונה, ועם אחד שפתח וסיים את העונה. אוגו ונאקוואמה, כמו שכתבתי לא מזמן, הם 2 שחקנים שאני לא חושב שיש ישראלים שמסוגלים להוציא להם את הכדור מהרגליים, וסוארז, שאם אני לא טועה יסגור 10 שנים בארץ בעונה הבאה, נותן סדרת משחקים טובים וקשה להגיד מי מהשנים, טאהא או הוא, דומיננטי יותר.

    מחזור אחד לפני הפליאוף ב"ש הובילה ב-5 נק' ממכבי, כולם דברו על כך שאם היא גם תתחיל את הפליאוף ביתרון זה, האליפות תהיה שלה. עוד במהלכו מכבי כבר הצליחה להוביל בנקודה, והנה זה שוב התהפך, ב"ש שוב ביתרון של 5 נק' במישור האחרון.

    האליפות זה הצעד הכי חשוב של ב"ש העונה, אחד אחריו זה להשאיר את אוגו.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,096
    לייקים שהתקבלו:
    26,238
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א של הקיזוז. מספיק אפילו לציין את אניימה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    פריצה בשנתיים הראשונות במכבי...
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    7,079
    אם נזכה באליפות, ראדי יהיה עם אליפות רביעית ברציפות, צריך לבדוק מתי בפעם האחרונה מישהו עשה את זה, ועוד בשתי קבוצות שונות, מדהים.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,096
    לייקים שהתקבלו:
    26,238
    מין:
    זכר
    זנדברג ובנאדו לקחו 5 רצוף עם 2 קבוצות
     
    oranfu, Sir Alex Ferguson ו-Love Is Red אוהבים את זה.
  14. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    יש גם את איתן טיבי שלקח עם ק"ש אליפות ואחר כך זכה עוד 3 אליפויות עם מכבי.
    אבל זנדברג ובנאדו הם עם הכי הרבה באופן רצוף בשתי קבוצות.
     
    עומר ו-alexshw אוהבים את זה.
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,843
    לייקים שהתקבלו:
    6,436
    אם התגובה שלך הייתה אלי, אז בעונת הקיזוז שיחקו, אם אני לא טועה, בהפועל בנוסף לאניימה גם דאגלאס שהיה מצוין, גם מנטאששבילי, ורוצ'ינה (שנחתך בינואר?), ווקצ'ביץ' ודה-רידר. ווקצ'ביץ' היה פצוע ומנטאש היה בסדר, לא ברמה של אוגו. קשה להגיד שכל הזרים היו בינגו.