Carling Cup 2004/2005 - תואר ראשון העונה לצ'לסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Reyes, ‏27/7/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    רוצים לשמור על הציביון? שחקו עם 11 אנגלים סבבה... נתראה בקוקה קולה צ'מפיונשיפ. תסתכל על הטבלה, איפה ניוקאסל? איפה ארסנל/ צ'לסי? יפה.

    תקלטו, בכדורגל המודרני אין כזה דבר ללכת יותר מדי על שחקני בית, השורה התחתונה- קבוצה שרוצה לקחת תארים צריכה את השחקנים הטובים בעולם ולא משנה מאיפה השחקן הזה.
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    נו באמת דאייר, רוב הכדורגלנים האירים הם ילידי אנגליה, בנים של מהגרים שהגיעו לשם בשנות ה-60/70, ככה שאני מחשיב אותם לבריטים לכל דבר. כמובן שגם סגנון הכדורגל שלהם הוא בריטי לחלוטין. ובשביל קבוצה ששואפת לצמרת ואין לה את המשאבים של צ'לסי, שאם בא להם הם יכולים להביא את כל נבחרת אנגליה, זה פשוט יותר מדי. זה כואב, אני יודע, אבל מה שלירן אמר נכון באלף אחוז.
     
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי את הכותרת של הסאן היום לגבי ההגרלה של יונייטד-ארסנל באולד טראפורד:pizza is served
    ואת של המירור:battle of the buffet...the second helping

    אני מאמין ומקווה שפרגוסון במשחק מול ארסנל ימשיך פחות או יותר עם אותו סגל ששיחק נגד קרו ופאלאס.
    סגל השחקנים הזה הרוויח את ההזדמנות הזו בשני המשחקים עם יחס שערים של 5-0 ובכלל זו הזדמנות טובה להווארד,בליון,קלברסון,דגמבה דגמבה(שהיה מצויין אתמול)ושאר שחקני הסגל השני להראות מה הם שווים ולקוות שמשחק טוב יתן להם סיכוי לשחק גם בקבוצה הראשונה וכמו גם המשך במה רצינית יותר לשחקנים צעירים כמו רוסי האיטלקי ששיחק אתמול,ספקטור,איגלס ועוד.
     
  4. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וונגר הוא פסיכולוג(ופדופיל בשעות הפנאי)ואני לא מאמין שהוא יאכזב את הצעירים ששיחקו מצויין במפעל הזה,פרגוסון לעומת זאת לא ירצה להפסיד לנוער של הצרפתים עניין של כבוד.מה שכן וונגר בגרושים קונה כוכבים לעתיד ולעומת זאת כל שחקן של יונייטד בקארלינג עלה לפרגי מיליונים.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא מבין מה בדיוק הטענות שלך.
    נתחיל דווקא מהסוף, מה זה לוותר על השקעה בצעירים? זה משנה מתי שמים על ילד את המיליונים, בגיל 16 או 18? מה בדיוק ההבדל בין הצרפתים / אמריקאים / שוויצרים שונגר מריץ בגביע מיקי מאוס לבין גלן ג'ונסון אן ארחן רובן? אם התשובה שלך היא כסף אז זה בולשיט שנובע מסלידה ליכולות הכספיות של הצאר - שורה תחתונה, ארסנל שילמה כסף והרבה כדי להביא ולפתח את הילדים האלה שהיא מריצה היום. צ'לסי העדיפה לשלם יותר כסף על שחקנים לא פחות מוכשרים אלא שהם מעט יותר מושחזים ובשלים למרות שהם בערך בני אותו שנתון.

    לגבי ההרכב אתמול, למפארד ומקה לא פתחו משחק, זה קורה בדיוק שלוש או ארבע פעמים בעונה, זה מראה בדיוק כמה משקיעים בקבוצה העונה במסגרת הזו. אולי תמיד עולים במטרה לנצח, אבל יש כל מיני סוגים של לנצח, מסתבר.

    הצעירים המבטיחים של צ'לסי משחקים קבוע בריזרבס. שני פורטוגלים מהנבחרת הצעירה שלהם (קשר וחלוץ), שני אנגלים מהנבחרת עד גיל 17 של אנגליה (שוער ובלם), לני פיגלי עדיין בסגל הנבחרת עד גיל 21, כמוהו כמובן גם קארלטון קול.
    מוריניו משתמש בגביע כדי לנסות הרכבים ושחקנים. אתמול הוא נתן לפריירה תפקיד כמעט חופשי בין השער של קודו לקו מרכז המגרש. כל קבוצה מריצה במסגרת הזו את הקבוצה השנייה שלה - טבעי שלצ'לסי תהיה את הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה, ככה זה, כגודל ההשקעה, גודל הסגל.
     
  6. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,513
    לייקים שהתקבלו:
    7
    מין:
    זכר
    אתה צודק חלקית.....
    הם לא הולכים להלחם על הגביע הזה...
    אבל במשחק הזה תהיה מלחמה על הרבה יוקרה.
     
  7. Maor321 Member

    הצטרף ב:
    ‏15/4/04
    הודעות:
    756
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה טועה. אולי לא גרושים כמו הילדים של וונגר, אבל בהחלט לא מדובר בכסף רב.
    חוץ מזה שזה חלק מהתוכנית של פרגי ושל היונייטד לרכוש צעירים.

    בכל אופן
    אני עדיין מחכה לראות את רוסי בהרכב של היונייטד
     
  8. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלברסון ודגמבה עלו יותר מכל הילדים מפאריס.
     
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ווס בראון,פיל נוויל,גון אושה,דארן פלטשר,גונתן ספקטור,קירון ריצדסון,כריס איגלס!
    7 שחקני בית שיחקו אתמול,זה מה שאני אוהב ורוצה לראות ביונייטד!
    נוויל ובראון אומנם כבר כמה עונות טובות בסגל הבכיר אבל לגבי האחרים(למעט אולי ריצאדסון)בהחלט יש עתיד ביונייטד ובשבילי זה טוב יותר מכל צרפתי מוכשר שהפדופיל מביא.
    גאווה מקומית,סמל,יונייטד!
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    לא הייתי מספיד במהרה את ריצרדסון, שכבש את השער השני של היוניטד.

    דיברו כאן רבות על המשחק של צ'לסי - ניוקסאל, על ההרכב החזק יחסית של צ'לסי(קירק - ברידג', ג'ונסון, דאף, גאלאס, טרי וקול, כל אלה שותפו במשחק הליגה האחרון של צ'לסי ופתחו בגביע הליגה, לא ארסנל ולא היוניטד עלו לגביע הליגה עם הרכב שכולל 6 שחקנים ששיחקו במשחק הליגה האחרון), על הנושא של האנגלים בקבוצות הפריימר לייג(תזכיר לי איתי מי נבחר לשחקן השנה בצ'לסי שנה שעברה, האם לא לאמפרד האנגלי? והאם לא ברידג' האנגלי היה הרכש הטוב ביותר של צ'לסי בשנה שעברה למרות שהוא לא היה הרכש היקר ביותר? רוצה לדבר גם על ג'ון טרי ועל החשיבות שלו בצ'לסי? כמעט כל שחקן בהרכב הפותח של נבחרת אנגליה יכול לפתוח היום בארסנל. אבל אתם צודקים, החיסרון של קמפבל האנגלי לא בולט בארסנל, באמת סיגאן הצרפתי עושה עבודה מעולה בלמלא את החלל של סול), אבל הנושא שאני רוצה לדבר עליו הוא הקאמבק של קרל קודצ'יני.
    ביקרתי אותו פעמים רבות בעבר, לא על יכולתו(תמיד טענתי שהוא שוער טוב), אלא על העובדה שיש לו בעייה במשחקים מכריעים, ושהוא לא מצא את המנג'ר המתאים(אולי מוריניו יעשה זאת?) שיעזור לו להתמודד עם משחקים גדולים מבחינה מנטלית.
    והנה קודצ'יני, לאחר פציעה, בידיעה שהוא כבר לא השוער הראשון של צ'לסי, בא ופשוט נותן הצגה מול ניוקסאל.
    הצלה אינטנסטיבית מדהימה לאחר נגיחה מקרוב מכדור קרן, עוד כדור שמסובב מנקודת הקרן, שהוא רואה ברגע האחרון ומציל נהדר, עוד הדיפה טובה כאן ושם, נותן ביטחון ושקט להגנה, ובעיקר, לפי דעתי, משאיר את צ'לסי במשחק כדי שהיא תוכל לנצח בהארכה.
    אם כל הכבוד למבצע של רובן בזמן הפציעות ולשער של גודינסון, איש המשחק בשבילי הוא קודצ'יני, שחזר, ובגדול, והראה שהוא הולך לתת פייט גדול לצ'ך במאבק על אפודת השוער הראשון.

    מה דעתם של אוהדי צ'לסי על חזרתו של האיטלקי לשער הקבוצה?
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    קודי הוא שוער ענק. אף אחד לא מטיל בזה ספק אני בטוח. יש לו אינסטינקטים יוצאים מן הכלל וההופעה שלו מול ניוקאסל ממש לא הפתיעה אותי, ידוע שהוא שוער שיכול להצליח בכל קבוצה גדולה באירופה. אבל אני לא יודע אם קאמבק היא המילה הנכונה. אני מאמין שמוריניו נתן לו לשחק כי זה משחק רק במסגרת הגביע ההכי פחות חשוב. אני מאמין שצ'ך יחזור לשער מחר. אם אני אברמוביץ' אני בכלל לא הייתי מביא את צ'ך, כי שיש לך שוער כמו קודצ'יני אין צורך בעוד שוער טוב בסגל, אבל הוחלט מה שהוחלט וצ'ך בא ותפס את המקום שלו האיטלקי. אני לא רואה שינוי במעמדו בקבוצה עם כל הצער שבדבר כי אני באמת אוהב ומעריך אותו, לכן אני ממליץ לו לעזוב את צ'לסי כי שוער כמוהו חייב לשחק באופן קבוע.
     
  12. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריצ'ארדסון לא שחקן בית שלכם, הוא גדל וחונך באיסט אנד של לונדון, ועד גיל 16 היה שייך לאקדמייה שלנו, עד שבטפשות טיפוסית שלנו וויתרנו עליו...

    והוא רק אחד מבין עשרות כשרונות אקדמייה שבגלל כושר שיפוט לקוי וויתרנו עליהם. כואב רק לחשוב איך שיחררנו שחקנים כמו אדם ניוטון וג'ימי בולארד...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/11/04
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אגב, בקשר למשחק של מנצ'סטר - ארסנל בשלב הבא בגביע האנגלי, ההרכבים שיעלו (לפחות בצד של היוניטד) יהיו הרכבים משנים, כפי שכבר אמרו לפני.
    השחקן הבכיר ביותר שיעלה ביוניטד לפי דעתי הוא רוד ואן גול, מהסיבה הפשוטה שבעקבות ההרחקה מול ארסנל רוד זכה למנוחה לאחרונה(משחק רק באירופה), לכן לטעמי פרגי יתן לו לפתוח.
    פרגי כבר התבטא בעבר שרק משלב חצי גמר גביע הליגה הוא משלב שחקנים מובילים מהיוניטד, ואין סיבה שהוא לא ימשיך במתכונת של פתיחה עם צעירים בשלבים הראשונים, גם במשחק הבא.
     
  14. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לפני שנתיים ברבע הגמר נגד צ'לסי סיר פרגוסון פתח עם הרכב חזק למרות שהיה מדובר בגביע "מיקי מאוס".
    בסופו של דבר משחק מול הצרפתים היום לא משנה באיזה מסגרת הוא יתקיים יהיה מלחמה, ובמלחמה אתה עולה
    עם הכלים החזקים ביותר שיש לך להציע.
     
  15. IversonPower Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/04
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יכול כבר להתחיל לשמור -
    Robben Vs. Newcastle