מכבי חיפה 2015/16 - עונה רעה מסתיימת בטעם מתוק עם גביע המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    גם אם אני הייתי אתמול במשחק הייתי רוקד ושמח. גם לוחמים שסיימו קרב חוגגים אותו, ומיד אחר כך מתאבלים על אלה שאבדו. סליחה מראש שאני עושה הקבלה כזו קיצונית, אני פשוט מנסה להעביר מסר - שלטווח הרחוק אין לנו מה לחגוג.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    לא רואה את עזרא עובר לב"ש,להפוך גם שם לשחקן ספסל. לדעתי אם בארץ אז רק לבית"ר. שם הוא יכול להצליח.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מי העז לתת את השער אתמול לאוברניאק? חן עזרא מוביל את מכבי חיפה לתואר ראשון בארבע שנים וראו עד כמה הוא התרגש בסיום - אל תיהיו גנבים(מדבר על כלי התקשורת, למשל. תומר לוי שאל אותו אם הוא נגע בכדור, נו באמת). עד שיש למכבי חיפה שחקן ישראלי בכיר היא מוותרת עליו וחבל. חן עזרא נמחק השנה ע"י רוני לוי ואין שום סיבה לחשוב שבעונה הבאה דברים השתנו. הוא מיצה את עצמו בקבוצה והוא חייב ללכת ולשנות אווירה גם אם זה אומר לעזוב לבית"ר שם יש הרבה סימני שאלה. סיום העונה הטוב שלו, בניגוד לבלוף של מכבי חיפה לדעתי - רק הוכיח איזה שחקן הוא. ובשביל מי הוא ירד לספסל לעזאזל? זה לא שבחיפה שיחקו אחד המאורים, נאווקמה או אפילו טב"ח וערן זהבי. את המגרעות של חן עזרא כולם מכירים. אבל הוא שחקן שתמיד מבקש את הכדור ומנסה לעשות דברים מעניינים והוא שחקן של 'דאבל פיגרס' בעונה.

    אני חושב שהשמחה המתונה של חלק מהאוהדים של מכבי חיפה, אם אפשר לקרוא לזה ככה - נובעת מהחשש שזכייה בתואר עוד עלולה לסנוור כאן אנשים. המועדון צריך לבצע חריש בסגל כפי שכבר אמרנו. אחרת שוב התסריט יחזור על עצמו. גם אם מכבי חיפה הפעם תפתח את העונה בצורה טובה יותר - סגל השחקנים הזה, ללא שיטת משחק אמיתית - לא יכול להגיע רחוק.

    מבין את הסנטימנטים שיש לחלק לגבי דקל קינן, שחקן נשמה אמיתי שתמיד נתן המון לקבוצה, הוא אחד שבאמת לקח קשה את השישייה. להוציא את אותו משחק אבל, וגם אתמול(לא הוגן להשוות למשחק של טב"ח הבלם נגד באזל כי קינן לא היה גרוע כל העונה) - קינן סיים את העונה בצורה טובה. העניין הוא שחבשי הראה סוג של התקדמות גם אם הוא לא בשל, ואליינטה שחקן ההגנה הבכיר ובכל-זאת צריך לבצע שינויים.

    שמעתם אתמול את הדברים הכנים מצד אחד ומלאי סימני שאלה מצד שני כלפי בניון. כנראה שהיה פיצוץ אדיר עם אלירן עטר וכבר בספטמבר אמרו לו שהוא צריך לחפש קבוצה חדשה, אבל הוא ויעקב שחר פתרו את העניינים. זה רק מראה על כל המהמורות שמכבי חיפה עברה השנה. ואני מבין את התסכול של בניון וחושב שהוא לא היה צריך להיות הכתובת של האוהדים לגבי הכישלון, אלה ששרקו בוז בהתחלה - אבל למה להתעסק בהם בכלל? את ערן זהבי מקללים כל האוהדים של הקבוצות היריבות. ברור שזה מאכזב שהקהל שלכם מקלל אותך אבל תענה להם על המגרש ועל כל 50 שקיללו היו 1000 שעודדו. בניון קצת נאיבי אם הוא מדבר על "לקשור את עתידי ל-20 שנה במכבי חיפה", אין חייה כזו. כשהוא מדבר לפחות הוא דיבר מהלב על הקבוצה אבל זה לא מספיק. אכפת לו, אבל הוא היה צריך לעשות דברים אחרת.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    לגבי חן עזרא. הוא שחקן מוכשר, אין ספק. בתחילת העונה הוא קבל הרבה מאוד צ'אנסים מרוני לוי ולא סיפק את הסחורה. בסיבוב האחרון של הפליאוף הוא התחיל לתת מספרים כי הקבוצה התחילה לשחקן שכונה, ובסוג של משחק זה הוא מתבלט מאוד. הוא שחקן מהיר, שיודע לקחת את הכדור מהחצי ולנוע עד להתקפה, וברגע שמכבי חיפה משחקת על מתפרצות אז הוא מאוד אפקטיבי. רוני לוי רוצה שיטת משחק אחרת של הנעת כדור וקישור מעובה, ובסוג כזה של משחק חן עזרא לא יכול להועיל לו. השילוב של חן עזרא בהרכב במשחקים האחרונים הוא אך ורק בגלל הפציעות של פלט, עטר וג'אבר, אחרת, כל אחד מהשלושה היה מועדף על פניו.

    קינן שחקן שמאוד אוהב את המועדון, וכששחקן כזה, הוא גם צריך לדעת מתי ללכת אחורה כדי שהאחרים ילכו קדימה, אם הוא יהיה מסוגל להוריד את הראש ולהגיד - הגיע הזמן שאהיה גיבוי מהספסל, ואמשיך להלחם משם על המקום שלי - הוא יהיה בעיני סמל גדול של הירוקים. אבל אם זה יחליט שאם הוא יצטרך להיאבק על ההרכב אז הוא יחפש קבוצה אחרת, זו אכזבה גדולה מאוד. שנה הבאה נצטרך כנראה ציוות זר, ועדיף ספרדי, ועוד יותר עדיף את רואדה, לצד וליינטה.

    לגבי בניון, הוא צריך כל כך הרבה תשומת לב וזה מתחיל להרגיז. כל העונה הוא היה מרוכז רק במקרופון ופחות במשחק כדורגל. כל 3 משחקים אני שומע אותו במיקרופון - "זה המשחק האחרון שלי" , "זו העונה האחרונה שלי" וכל מיני הצהרות שמוציאות את כל הקבוצה מאיזון וריכוז. תהיה קפטן, תהיה סמל, תשחק כדורגל, ובסוף העונה תחליט מה אתה הולך לעשות. ואם כל כך חשוב לך ללכת ולבזות את עצמך בקבוצה הכי שנואה בקרב הירוקים, אז בכבוד, אבל תחכה לסוף העונה ותסכם. ואם ממש דחוף לך לסכם במהלך שבוע הגביע, תעשו את זה בשו-שו. תהיה קפטן, תהיה סמל.

    לעשות שינוי בקבוצה לא אומר לשחרר שחקנים ולהביא אחרים. זה אומר, כמו שציינתי מקודם, ניקוי ולהפתר משחקנים ספציפיים, משומר, קריאף, מויאל, גוזלן, הירש. את מויאל אולי הייתי משאיל כדי לראות איך הוא חוזר לכושר איך הפציעה, לגבי דקל טענתי קודם, ולעזרא אני נותן להחליט - אם הוא רוצה להשאר ולהצמד לשיטת המשחק של רוני לוי, או ללכת למכבי או הפועל ת"א.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    עזרא חייב ללכת. בשבילו ובשבילנו. אצלנו הוא לא מצליח להתרומם מוכשר ככול שיהיה הוא לא מספק את הסחורה . מאחל לו הצלחה גם בקבוצות אחרות,אצלנו זה לא מסתדר.
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני עדיין מקווה שבניון לא יגיע למכבי (גם אם יש הרבה סימנים מעידים שכן גם מחוץ לתקשורת), אבל לפחות לפי הפרסומים בתקשורת, המו"מ החל בתחילת חודש מאי (למשל ???? ?"?, ???"? ????? ???? ????? ???? ????? ).

    זה לא שפתאום השבוע ג'ורדי החליט שלכבוד הגביע הוא ידבר עם בניון.


    וזה מצחיק איך כולם שללו את האפשרות הזו בתחילת חודש מאי, וכולם מתייחסים אליה כאפשרית מאוד היום.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יכול להיות שפספסתי משהו, אבל איזו שיטת משחק הייתה למכבי חיפה בתחילת העונה? שום דבר. לא היה כדורגל. חן עזרא היה הראשון לאבד את מקומו בהרכב וזה לא שהיתר שיחקו בצורה נפלאה. לכל שחקן קל יותר כשיש שטחים ואני מסכים שחן עזרא אוהב לטוס למתפרצות ולהשתולל. אבל הוא יכול לשחק היטב גם נגד הגנה עומדת הרי הצעד הראשון שלו מהיר והוא מסוכן מאוד על הקו. פשוט לא הייתה לו קבוצה, במלוא מובן המילה.
    להיפטר משחקנים עלובים זה די קל ומפתיע שמכבי חיפה לא עשתה זאת, ומעבר לכך היא תצטרך לקבל החלטות קשות יותר. לגבי דקל קינן - הוא צבר מעמד גדול בחדר ההלבשה מן הסתם בשל כל מה שתרם לקבוצה והפז"ם הירוק שלו, 'הבליחו' לו על משחקים גרועים מאוד. הכל נכון, אני רק לא חושב שהוא כל-כך מנותק כמו בניון. נראה לי דווקא בחור פיקח ואיש עם אגו סביר, אחד שלא יעשה מעניין ממעמד חדש. לא שמעתי מצידו שום רמז על עזיבה למשל או הוא שחייב להיות שחקן הרכב.
     
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    בתחילת העונה רוני לוי ניסה לשחק עם 2 חלוצים ו-2 שחקני קו כאשר דרינצ'יץ' וג'אבר מאחורה. מהר מאוד הוא הבין שזה לא הולך, אז ניסה את בניון במרכז על חשבונו של עזרא והמשיך עם זה. אחרי הניפוי של דרינצ'יץ' הוא ניסה לשחק עם 2 קשרי קו וחלוץ בודד (ריאן/עטר/בניון/אוברניאק ופלט בחוד). ברגע שנטע לביא נכנס כבאנקר, ויחד איתו צוות אוברניאק/פירס ובניון, עזרא איבד את מקומו. כמובן שבמהלך העונה בקרתי את הספסול שלו מהטענה הפשוטה, שאם אנחנו חצי עונה משחקים בסגנון של מתפרצות, אין מתאים יותר מחן עזרא לזה.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    @Raulito
    דור,מבין שאתה מחזיק מעזרא. זאת זכותך.
    אבל בתור אחד שרואה את הקבוצה מקרוב אני יכול להגיד לך בביטחון מלא ובאחריות. אצלנו עזרא פלופ גדול שלא מצדיק את מה ששולם עליו לנתניה.
    עד לשנה שעברה הוא העמיד מספרים שהם שקר גס ליכולת האמיתית שלו,השנה אפילו זה כבר לא קרה.
    אני אסכם לך אותו במשפט קצר:שחקן מהיר שזה יתרון גדול מאוד לליגה הישראלית עם שליטה טובה בכדור וקבלת החלטות גרועה במיוחד. חוסר יציבות אחת גדולה.
    אם הוא היה משחק בהפועל שלך היית מבין ויודע בדיוק על מה אני מדבר.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    http://www.interload.co.il/upload/8382916.Xxx
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א גם קבוצה שקשה להצליח בה בעונות האחרונות כי הכל רקוב שם, ואם הוא היה משחק בבית"ר ירושלים של השנתיים האחרונות יש לך ספק שהמספרים שלו היו טובים יותר? אתם לא שמים לב שכמעט אף שחקן לא הצליח לבוא לידי ביטוי במכבי חיפה? אם אני לא טועה לחן עזרא היו מספיק שערים נגד קבוצות גדולות בתחילת הדרך שלו במכבי חיפה. אני זוכר אותו מפרק אותנו ב-2012/13 בקריית-אליעזר עם שלישייה תוך מחצית אחת או משהו כזה. העונה הוא פתח בהרכב ב-12 משחקים שזה מעט מידי. כשכתבתי שלמכבי חיפה לא הייתה שיטת משחק לא חיפשתי שתסבירו לי על המערך, הכוונה שלי הייתה ששום דבר לא דפק בקבוצה הזו מההתחלה ועד הסוף. אני זוכר לפני שנה בערך את אותם הדיונים כשעוד היה לי כח להציג את הסטט' של עזרא. מכבי חיפה התאכזבה מחן עזרא? חן עזרא התאכזב לא פחות ממכבי חיפה. כן, אני מאוד רוצה לראות אותו בהפועל. וברור שכל הדיון הוא 'ביחס לליגה'. אירופה לא מתאימה לו, ממש לא. אגב, גם מול משחק עומד יש לו מה לתרום, זאת דעתי. אבל בסדר, זה בסדר לא להסכים כל עוד הדיון מתנהל ככה ברוח טובה. מזל טוב על הגביע!
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    נטע הזה...
     
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    דווקא בטלוויזיה ראו איך יצחקי התנפל עליו ולא שחרר . נטע היה ממש מבוהל.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,352
    לייקים שהתקבלו:
    6,819
    טוב, זה קנה אותי. את נטע אני מוכן להשאיר.

    אני אשמח כשתהיה לי קבוצה בליגה הארצית שתהיה מחוברת לקהל שלה ולא כזו ששונאת אותו.

    זה מספק אותך?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/16
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    זה נורא מושך וסקסי לדבר בזמן האחרון על מכבי חיפה וכשלון שחקנים כגורם חד צדדי. נכון, הקבוצה לא רצה בקצב טוב כבר 4 עונות, אין מוציא לפועל דומיננטי מאז דבלשווילי ואין החתמות נוצצות. אבל בסדר, זה מה שקורה כשהשלד של הקבוצה מורכב משחקנים שכבר מזמן לא היו צריכים להיות פה. אז יש לא מעט שחקנים שלא התאקלמו טוב בקבוצה, אבל לידם יש שחקנים שמראים יכולת טובה מאוד. נטע לביא וג'אבר מהנוער משחקים ביכולת טובה וקבועה, גם פלט נתן מספרים העונה (לא שותף בהרבה משחקים עקב פציעות ואדומים), וליינטה היה נהדר (לפרקים נתן משחקים חלשים, כמו הקבוצה). גם במכבי ת"א הגדולה והמושלמת יש את ברק יצחקי שלא פוגע, אז אומרים שזה כי הוא פצוע. עדן בן בסט שלא זוכר איך לובשים נעל עם פקקים, אז אומרים שזה כי הוא לא רגיל לשיטה. שלומי אזולאי נעלם באימונים, זה כי הוא לא מקצועי. שפונגין לא מקבל דקות גם כשדסה פצוע, זה כי הוא לא מתאים לרמה. ריקן, שלהוציא 4-5 משחקים טובים העונה, הוא די כבוי, אז אומרים שזה כי הוא משחק בתפקיד שלא מתאים לו. אורלנסו סה שהגיע בקול תרועה בינואר, טוענים שהוא לא התאקלם ויקח זמן. אז יש החתמות שלא צולחות בכל קבוצה, ואצלנו בפרט. חס וחלילה מישהו יקום ויגיד - אולי מכבי ת"א הורסת את השחקנים? אם הקבוצה דועכת, אז גם השחקנים. אבל כמו שנתתי בדוגמאות, במכבי ת"א השחקנים לא פוגעים בגללם, במכבי חיפה זה כי הכל רקוב. שכטר לא פוגע על אף כל ההזדמנויות שקיבל, זה כי חיפה רקובה. חן עזרא נעלם ולא מוציא מספרים, חיפה רקובה. עטר לא מרוכז בכדורגל, חיפה רקובה. בניון לא מספק את הסחורה, חיפה רקובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/16
מצב נושא:
הנושא נעול.