הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני מבין את התחושות שלך ושוב, אמרתי שאני לא באמת מבין כדורסל ובכל-זאת יש לי מה להגיד. אם אני חלק ממכבי ת"א אחרי עונה כזו עלובה(20 הפסדים בכל המסגרות אם אני לא טועה - שיא שלילי?) - אני פשוט סותם את הפה ובודק טוב מה עשו לא בסדר. מכבי הייתה קטסטרופה לאורך כל העונה, את זה לא רק אני אומר אלא אחרים. בעונה כזו מכבי לא הייתה מנצחת אף קבוצה גם לא בסידרה. והנה, בשנה שעברה היא עפה נגד אילת בסדרה אחרי שכבר הובילה 2:0 במשחקים. אגב, באותן שנים שציינת - הפסד האליפות של מכבי היה הרבה יותר מפתיע(פעם אחת עם פיני גרשון על הקווים, לא? ובפעם השנייה עם בלאט שרצו לפטר אותו). העונה? אף-אחד לא הרים גבה, באמת שלא.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הבנת אותי. אני מצדיק את נושא השיטה שהראשונה צריכה לזכות באליפות. פשוט זה לא באמת ישים בכדורסל ולא רק אצלנו. בכדורסל, בניגוד לכדורגל, די נדיר שקבוצה שחלשה על הנייר יכולה להפתיע לאורך זמן ולכן יש את נושא הסדרות שזה עוד מאפשר פה ושם הפתעות מבלי לפגוע יותר מדי בחזקות. אבל ברגע שמשחקים משחק אחד על כל הקופה, כל מה שעשית כל השנה בליגה הוא לא רלוונטי. השנה לא הגיע אליפות לא מכבי ולא להפועל לאור הכדורסל והתוצאות שניפקו ביחס לתקציב שלהן. לכן זה לא באמת משנה מה היה המצב בעונה הסדירה כאשר ראשון הינה אלופה ראויה. מה שציינתי, שהיו שנים שבהן היינו טובים בעונה הסדירה, אבל הפסדנו במשחק אלא בגלל שיטה לא הוגנת.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    התחלתי לכתוב פה מגילה על הפועל ירושלים אבל אני חושב שזה מיותר אז פשוט נכתוב שתי מילים: ברייסי רייט...
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אדלשטיין שביקר לאורך כל העונה את מכבי הגיע לאמן אותה.
    גרשון שביקר לאורך כל העונה את ירושלים יגיע ״לנהל״ אותה.

    כך נראה כבוד לקולגות מצד הבכירים בענף שעוד ביקרו על כך לאורך כל העונה. האירוניה במיטבה.

    אגב, מאחל לגרשון ואורי אלון פיצוץ בגודל השלשול של לברון ג׳יימס בסדרת הגמר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הפועל ירושלים ומכבי ת"א נראו רע ברוב שלבי העונה והביקורת על שתיהן הייתה במקום. אם פרשן בטלויזיה זיהה ליקוי מקצועי, אני מצפה ממנו שישתף אותי, הצופה, בידע שלו. חלק לא מבוטל מפרשני הספורט הם מאמנים מובטלים, לכן אני לא מצפה מהם להתחבא מעדשת המצלמה כי קיים סיכוי תאורטי שהם יצטרכו לבקר קבוצה שעשויה להיות מקום העבודה הבא שלהם.
    אם הם מנצלים את הבמה שלהם כדי 'לרדוף' מאמנים פעילים ולחתור תחת מקום עבודתם, אז צריך באמת לראות איך אפשר להילחם בתופעה מהסוג הזה, אבל אני לא חושב שזה המקרה עם פיני גרשון וארז אדלשטיין.

    אגב, הרבה דאגו 'להכניס' לארז אדלשטיין בגלל ציטוט שלא יאמן את מכבי ת"א. מעניין מה יעשו לפיני גרשון, שהצהיר מעל לכל במה שכף רגלו לעולם לא תדרוך שם, במידה והוא יאמן שם.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני יכול להבין אותך כי אין מישהו בכיר מפיני למעט צביקה, שיכול לבוא ללחץ בקבוצה הזו. מצד שני, קשה לי לראות את האגו של פיני מסתדר עם זה של אלון.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ראשל"צ עברו בדרך לזכייה ההיסטורית את מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ירושלים - יש דרך יותר מכובדת מזו? כל הכבוד להם. אגב, ראשון סיימו במקום השישי בלבד בליגה הסדירה, איפה זה עומד מבחינת הסנסציה של הפועל חולון ב-2008 - הראשון שלקחה אליפות ממכבי מזה זמן רב, בהשוואה לגליל ב-2010 וכן מכבי חיפה?

    אני לא יכול לנתח מקצועית את דני פרנקו כי אני פחות שולט בשפה של הכדורסל מכם אבל ממה שקראתי הוא עשה הרבה טעויות העונה ובשלבים הקריטים. השאלה אם הקסם של פיני לא פג איי-שם ממזמן ומה שנותר הוא בסה"כ פה גדול? ירושלים צריכה לקחת בחשבון שבעונה הבאה מכבי תיהיה הרבה יותר טובה כמובן.

    - בתור אלה שעוקבים אחרי יותם הלפרין וליאור אליהו באופן קבוע. הלפרין לא קלע ולו נקודה במשחק אתמול. האם הוא באמת נעלם במשחקים הגדולים וכל מה שאומרים עליו?
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,448
    בשיטה הקיימת, הסיכוי לאליפויות רצופות ולשושלות הוא כמעט ולא קיים לדעתי. יכולה להיות קבוצה אחת (נגיד מכבי) שתזכה באליפות או 2 רצופות אבל בשיטה הזו יבוא המשחק הבודד שיפיל אותה. גם הקבוצה הכי גדולה באירופה, עם פארקר ושאראס ובאסטון וויציץ', נפלה בסוף במשחק אחד מול קבוצה נחותה יותר דאז (צסק"א). אין הרבה מה לעשות.

    לדעתי עוד גורם שהורג קבוצות זה הסיבוב השלישי. מכבי בסוף הסיבוב השני בעונה שעברה ניצחה את ברצלונה, ריאל מדריד, 20 הפרש על ירושלים בנוקיה ונראתה טוב מאוד. הסיבוב השלישי הכניס אותה לפלייאוף במצב רע מאוד עם פציעות וירידה גדולה (סמית', סיל, יוגב ששיחק עם פציעות מרובות). השנה מהצד השני ראשון לציון הייתה נוראית ובסוף הסיבוב השני כמעט מחוץ לפלייאוף - ואז נרגעה מהג'ט לג האירופאי וסיימה חזק את העונה באופן יחסי והגיע לישורת האחרונה רעננה ועם יתרון האנדרדוג ולקחה. ירושלים הייתה דומיננטית מאוד לאורך כל העונה. אפילו בסיבוב השלישי היא לא מעדה - ואז התחילה לצלוע בפלייאוף עם בקושי ניצחון על הפועל, בקושי אילת ובסוף זה נגמר נגד ראשון.

    רוצה לומר, בשיטה הנוכחית עד סוף הסיבוב השלישי אין טעם כמעט להתעסק בהימור כזה או אחר. בסוף קבוצה באה מאחור בסוף הסיבוב השלישי ונכנסת לפלייאוף במומנטום גדול, קבוצה שמובילה את הטבלה ומתרסקת, או קבוצה שנפצע לה השחקן המרכזי. אי אפשר באמת לשמור על רמה גבוהה מאוקטובר שתגיע לשיא במשחק אחד ויחיד ביוני. ואז הקבוצות שנראות רע באמצע אנחנו "פוסלים אותם" וקבוצה שמובילה שני סיבובים את הטבלה אנחנו כבר שמים אותה אלופה. בתכלס, בשיטה הזו, סיבוב שלישי, פיינל פור, המונח פייבוריטיות הוא מונח כמעט חסר ערך.

    משחק האליפות הראה כמה שום דבר לא יכול להיות "ידוע". דאוסן עם הקליעה הכי לא יציבה בעולם בערך דופק 5/6 מהשלוש. גפני שלא הוביל את קלעי ירושלים מאז בערך הסיבוב הראשון קולע עשרים ומשהו. הדברים לא "מתאזנים" כמו בסידרה שששחקן של 12 נק' בממוצע דופק 20 ומשחק אחרי זה דופק 4.

    כל ניסיון לחזות אלופה באוקטובר שהדברים מוכרעים במשחק אחד ביוני הוא לדעתי ניסיון עקר. בשיטה הזו, באמת שהכל יכול להיות (שיטה = גם פיינל פור וגם סיבוב שלישי).
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    האמת שהסיבוב השלישי גרוע פי כמה מהפיינל פור.
     
    DRORIKO ו-idans10 אוהבים את זה.
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,448
    יש פה הבדל לדעתי. פיינל פור יש דיון סביב ה"ספורטיביות שלו". סיבוב שלישי הוא לא "לא ספורטיבי" אבל עובדתית שהוא מורח את העונה ומכריע אותה במשחק אחד ומטלטל בכל שנה את הדברים. שוב, גם סיבוב רביעי וחמישי הוא ספורטיבי, השאלה מה הפונטה אם הדברים מוכרעים במשחק אחד. בסופו של דבר הבעיה איתו היא זה שמייתר לחלוטין את חצי העונה הראשון. מה זה משנה איזה מקום ראשון לציון או מכבי סיימו בסוף הסיבוב השני?

    כרגע זו המציאות וקבוצות שיתאימו את עצמן יצאו נשכרות. קבוצות שמוציאות את הדם כדי לא להפסיד כלום בסיבוב בסיבוב הראשון והשני (בעיקר מכבי וירושלים) הן הנפגעות העיקריות. הפועל ת"א הדוגמא הכי טובה - שני סיבובים וחצי הם מועמדים לירידה, מגיע נייט, כמה ניצחונות - והם בדיעבד לא היו כאלה רחוקים מאליפות.
     
    שי, de Middenweg, idans10 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה אמיתי?!

    עכשיו כשנגמרה העונה מונרו לא חושש לחשוף סיפור אישי בינו לבין הפועל ירושלים: "בקיץ לפני שחתמתי בראשל"צ, ניסה הסוכן שלי שאגיע לירושלים, אבל המאמן שם אמר שאני נמוך מדי ולא יכול לשחק ברמה של הקבוצה הזו. זה הצחיק אותי, אבל ידעתי שהכל בסוף מסתובב. ניצחתי את ירושלים בתחילת העונה, ועכשיו בגמר. לא נעים לי להתגאות בזה, אבל זה סוג של נקמה".
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    בדיעבד כולם חכמים. גם עכשיו אני לא לוקח לירושלים למעט דאוסן ומונרו אף שחקן מראשון לציון האלופה. מונרו שחקן על לליגה שלנו, אירופה? סימן שאלה מאוד גדול. דאוסן כמובן בגלל היותו ישראלי.

    העונה הבלוף של דני פרנקו וגיא הראל התגלה אבל כנראה שלא יטפלו בבעיות גם בעונה הבאה. גיא הראל אמור להישאר ודני פרנקו עוד מתבלטים לגביו(לא פחות מהזוי).
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,448
    לא מאשים אף אחד. מונרו הוא אנדר סייז לאירופה. היום זה נראה מגוחך, אבל קשה להאשים את ירושלים ו/או מכבי שלא חשבו על שחקן כזה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.