מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,839
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    כמו שאתה אומר-אין איך להוכיח את זה. וכמו שאתה עוד אומר-הוא לא היה 95 אחוז מהקבוצה,אפילו לא הכוכב שלה, ועדיין היא לקחה אליפות. לזה תוסיף שהיא היתה במקום הראשון עוד לפני שהגיע.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,591
    לייקים שהתקבלו:
    5,963
    לא סיכמנו כבר לפני עשרה עמודים שג'ורדי הוא כישלון? בחיי, כמה שאתם מעייפים.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    גורדי לא כישלון אבל ממש לא ציון 10. אלא שטוענים לכשלונו בוודאי שמגזימים ובוחרים להתייחס רק לחוסר הצלחות, והיו כאלה, אבל רק כדי לתת קונטרה אלא שחושבים הפוך מגזימים גם הם ומאבדים כל כיוון עם עלק ציון 10 וכדומה.
    אי אפשר להאשים את מכבי תל אביב באובדן האליפות השנה כי הם עשו הכל כמעט מושלם, רק הייתה קבוצה שעשתה את זה מושלם יותר. אבל גורדי די נרדם השנה ולא חיזק איפה שצריך, ואלא שצירף לצערו היו רחוקים מלתת מה שהיו צריכים. ערן זהבי היה חייב לקבל את כל הבמה כי באחוזי הדיוק שלו אי אפשר להילחם. ששחקן כזה נמצא בזון אתה לא יכול להילחם בזה וחייב לנתב את כל המשחק עליו. אז ברור שיש פה תלות לא בריאה, בחודש שזהבי היה חלש מכבי הייתה אומללה וחסרת כל פיתרון התקפי- אז מה לעשות שגורדי בראש המערכת והטענות הן אליו, כמו שהקרדיט על הצלחות הן אליו. הקיץ הזה, לאחר עזיבת זהבי יש אכבר מבחן לגורדי, גם השנה לא יהיה את תירוץ השובע כי מכבי תל אביב באה אחרי שנה עם 0 תארים, יש לו את כל הכלים כדי לבנות משהו אפילו חזק יותר משנים קודמות ועל זה הוא ייבחן.
    גורדי רחוק משלמות, היו שחקני רכש שהוא הצליח, היו שחקני רכש שהוא כשל, הוא לקח תארים ומצד שני סיים העונה בלי כלום , בליגה הפסיד את התואר לקבוצה שבנתה תלכיד טוב יותר עם משאבים נחותים בהרבה. אז מכבי עשתה כמעט הכל טוב בליגה, אבל מבחן התוצאה זה מה שקובע- בטח שאתה הכי גדול, הכי חזק והכי עשיר.

    בשורה התחתונה, גורדי עשה רק טוב למכבי תל אביב, אין מושלם וגם גורדי רחוק מציון 10.
     
    Sir Alex Ferguson, Fabio Junior ו-שי אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אין ציון 10 בכדורגל, כולם טועים, בטח בפרק זמן ארוך של ארבע שנים. במונחים ישראלים אני יכול לחשוב למשל על באר-שבע שעשתה העונה הכל נכון מהקיץ ועד הסוף(פחות נכנס להחלטות של תוך כדי משחק אלא בנייה). כשארבייטמן פיזר רעל בחדר ההלבשה וילל - לא היססו לשלוח אותו להפועל חיפה למשל. אולי מכבי בקיץ של סוזה שהוא מאמן אדיר עשתה הכל לפי הספר. גם הקבוצות הגדולות שמתנהלות הכי נכון שיש ואני נתלה באילן גבוה - טועות לפעמים, גם באיירן מינכן ויובנטוס.
    ג'ורדי קרויף ראוי לציון 8 לדעתי, רוב הדברים שנעשו היו טובים. מצד שני, יש נקודות שאי-אפשר להתעלם מהן, וגם אם יהיו כאלה שיכתבו כאן שוב ושוב ושוב נקודות מסוימות זה לא יהפוך את הדברים האלה למציאות. אני מתעלם לרגע מסיום העונה של מכבי בה הורגש חסרונו של ג'ורדי וזה מובן לחלוטין שהוא לקח צעד אחורה בעל כורחו בשל מות אביו, והטעות הגדולה היא שמישהו אחר במערכת של מכבי לא היה מספיק מעורב באותה נקודת זמן ואולי 'הגדיל\האציל סמכויות'. אבל קרויף טעה עוד קודם בכל ההכנה לעונה הנוכחית, ליגת האלופות וזה. וכמובן עניין הזרים: ראדה פריצה מעל כולם ובפער ואחריו יש את קרלוס גארסיה(לראיקוביץ' נתייחס בהמשך). מעבר לכך אין הצלחות גדולות. גם פאביו ג'וניור שיחק ברומא ופעם היה חלק מנבחרת ברזיל, זה לא שייך בכלל. ארנשאו, סטיבן גורי, בעיקר פידלף, מארבל - שחקנים שעזבו אחרי תקופה קצרה(השניים האחרונים). מוכן להתווכח על חואן פאבלו שדעתי היה די פרווה, אז מה אם הוא שיחק בספרד, ומיטרוביץ' בישל את הגול ההיסטורי בבאזל וגם דפק בעיטה לקורה-פנימה בדרבי אבל הוא בטח לא עילוי, גם סמי קדירה משחק טוב בגרמניה כשכולם טובים ונראה וורלד-קלאס, אז מה. אניימה ואיגיבור(איך-אפשר להזכיר אותם באותו המשפט?) כלל לא קשורים. הם זרים, נכון, וג'ורדי הביא אותם - אבל הם כבר שיחקו בישראל עוד קודם. אניימה זו הברקה של בני-יהודה, ואיגיבור הגיע בעזרת דרור קשטן. אורלנדו סה, ראדוניץ'? לא משהו.
    אני רוצה לדבר על השחקנים הישראליים. כתגובה למשהו שכתבו למעלה - 'ורמוט הוא לא זה שהפועל בכו שעזב?' - ברור שהפועל רצתה שהוא יישאר ולא יעזוב ליריבה השנואה, מה גם שהוא היה השחקן היחיד ששווה משהו בסגל הרקוב שלנו, מה זה קשור לגבי מכבי? אני לא חושב שהרכישה שלו הייתה מוטעית למרות שהוא לא הצליח שם, אבל היו בהחלט כאלה שתהו אם אין כבר עומס בקישור ההתקפי, האם ורמוט לא איבד את הקסם ועוד ועוד, אלה שאלות לגיטימיות. רוב הישראלים שהגיעו היו בחירות טובות, בעיקר טב"ח התקדם במכבי ומאוד מרתק אותו לראות בעונה הבאה וגם אלי דסה רכש מצוין. לגבי ריקן יש סימן שאלה כי כל הזמן הוא משחק כמגן. על שלומי אזולאי לא נסכם כי זו עונת בכורה ויש פוטנציאל. אבל בן-בסט נכשל ולא דומה לשחקן כדורגל בכלל, ברק יצחקי הוא במקרה הטוב פיפטי-פיפטי כי הוא כשיר פעם בהרבה זמן.

    וכמובן שמכבי עברה מהפכה הרבה בזכותו והוא עשה המון דברים טובים:
    - הרחיק את התקשורת ו-'נעל את קריית-שלום'.
    - פגע בול עם כל המאמנים הזרים והתעקש בצדק, אולי חוץ מיוקאנוביץ' שהיה רדום ולא מועיל ואיתו על הקווים לדעתי מכבי לא קרובה לתת פייט לבאר-שבע. אוסקר לקח אליפות אחרי עשור וזה היה לא קל, פאקו הביא טרבל ופאולו סוזה הוא לבל אחר לגמריי. גם הניסיון עם פטר בוס היה בסדר.
    - צוות האימון עצמו שהורחב, מכבי הציגה כושר גופני טוב מאוד עד השנה האחרונה ואפשר להבין למה.
    - קרויף שינה דברים קטנים במועדון שהקפיצו אותו מדרגה. אני לא יודע אם נכון לתת לו מחמאות על עניין החנויות והמרצ'נדייז אבל מכבי מטפחת קשר טוב עם האוהדים הרבה יותר מבעבר ובצורה טובה יותר מקבוצות אחרות בארץ.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,839
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    @Raulito אתה בטוח שארביטמן פיזר רעל? כי מהצד זה היה נראה שרצו פשוט להביא את גדיר במקומו בתור חלוץ שלישי.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    Raulito
    הצגת את ״הכישלונות״ של ג׳ורדי בשחקני הרכש בצורה לא אובייקטיבית ולא נכונה ולא ציינת את הפגיעות בשחקני הרכש שהוא אחוז הרבה יותר גדול מ״הנפילות״.

    ג׳ורדי קרויף פגע בול בכל המאמנים שהגיעו, כולל יוקאנוביץ' שרושם כנראה על ההישג הכי גדול של מכבי ת״א בעידן ג׳ורדי.
    פריצה וקרלוס הגיעו בחינם והם שחקנים שעוד הרבה מאוד שנים יידברו עליהם, שחקנים שמגיעים לליגה שלנו פעם ב...
    פידלף לא שחקן זר אלא מתזראח, אניימה ואיגיבור לא נחשבים כי שיחקו בעבר בישראל ? מה הקשר ? ג׳ורדי פגע בהם בול פגיעה, אולי גם לא נחשב את עדן בן בסט כי הוא שיחק בישראל בעבר והגיע מצרפת. בכל מקרה, על אניימה על מה להרחיב ואיגיבור בעונה שעברה היה נהדר והתרמה שלו הייתה בדיוק כמו של גל אלברמן העונה, אנדרייטד בגלל הטכניקה והתרומה ההתקפית הדלה שלו יחסית.
    חואן פאבלו פרווה ? ממש לא, שוער מצוין, הטוב בליגה בשנתיים האחרונות אם אני זוכר נכון, אני זוכר ששוער המשנה שלו, ברק לוי אמר בראיון שאם הוא היה משחק במקומו, מכבי ת״א הייתה לוקחת גם אליפות, רק מזכיר לי את העובדה כמה הוא אנדרייטד.
    בקשר למיטרוביץ׳, מאוד אהבתי אותו, היה נהדר בעונה עם פאקו.

    בקשר לישראלים, יצחקי היה לפני ג׳ורדי במכבי ת״א ככה שהוא לא רכש, ציינת את בן בסט, אזולאי, ריקן בתור נפילות אבל מה עם ה״הצלחות״ של ג׳ורדי עם הישראלים ?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/16
    amn ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אין לי עניין להתייחס לכל הדיון הזה, כי את שלי על קרויף כבר אמרתי, ואין לי מה לחדש או להוסיף.

    @Raulito - לא ברור לי על סמך מה אתה אומר שמכבי מטפחת את הקשר עם האוהדים, אבל רק ההתנהלות עם המנויים סביב המעבר לנתניה היא שערורייתית - אנשים עם מנוי "אב ובנו" שמפוצלים, חלק ניכר ממנויי שער 7 שלא יכולים לחדש מנוי מסיבה לא ברורה ("הסדרה אינה זמינה לרכישה"), ובאופן כללי - המשך העבודה עם לאן הוא שערורייה. רק זה לבד זה יריקה על הקהל.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    לא אמרו שמוסיפים יציעי "נצרת עילית" לאצטדיון בנתניה?

    ואני יודע שזה נקרא יציע ארעי, אבל ככה אני קורא לזה.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אני קורא לזה יציעי מורשה.
    היה דיבור על זה במושבה, אבל הסתבר שזה יקר מידי. בנתניה לא ממש העלו את זה על הפרק באופן רציני.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    טעות לדעתי, זה היה חוסך בעלויות לטווח הרחוק (הקמת יציע תעלה פחות מהקצאת אבטחה מוגברת למשחקים רגישים). גם זה היה מאפשר מכירת יותר מנויים (14 אלף במקום 12 בבלומפילד), כשהיריבה מאחוריי השער.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    די בטוח שזה בעייתי גם במשחקים באירופה, מאמין שגם זה היה שיקול.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    אפשר פשוט לא להשתמש בהם באירופה.
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    ואז יהיו מנויים לליגה שלא יכולים להגיע למשחקים באירופה, בעייתי.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    בדיוק 2,000 מנויים שאין מה לעשות, יסבלו מחוסר מזל. חוץ מזה, יש לכל מנוי 86% לתפוס מנוי לאירופה. אם אתה ב-14 אחוז הנותרים, כנראה שלא מגיע לך.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני עושה הפרדה בין שחקני רכש ישראלים לזרים. עכשיו כנראה שאתה ועוד אחרים עוצמים עיניים. ברור שאניימה הוא לא ישראלי, הוא שחקן זר, אבל תסלח לי זה מצחיק להלל את ג'ורדי על כך שהביא אותו. זה מהלך מובן מאליו. כשאני מדבר על שחקן זר, וכל זר מגיע עם סימני שאלה - הוא שחקן זר שטרם שיחק בישראל, שאותה קבוצה ספציפית, נניח מכבי - היא הראשונה שמנחיתה אותו בארץ. במקרה כזה נבחנת יכולת הסקאוטינג והעין לרכש. לא, ג'ורדי לא סקאוט, אבל הנקודה שלי ברורה. מה קשה להבין את ההבדל בין אניימה שהיכולת שלו מוכחת לבין קרלוס גארסיה או ראדה פריצה?
    יוקאנוביץ' הביא את מכבי לליגת האלופות אבל זה היה נס זהבי, יש לו חלק אבל מינורי. הוא היה חסר חשק, לא שינה כלום, מכבי אצלו הייתה משעממת והפסידה בשני משחקי בית די בהתחלת העונה כשהיא משחקת כדורגל לא טוב.
    איגיבור תרם כמו אלברמן? מעניין, כי השני נבחר לשחקן העונה של מכבי ת"א, הוא עשה עבודה של שניים בקישור האחורי והציג יכולת למופת. הנעת הכדור השקטה, המיקום, הכושר הגופני. נו באמת. איגיבור? בקושי ראינו אותו בחצי השני של העונה והוא רחוק מלהיות איזה עילוי. לא גרזן הגנתית ולא תורם במידה ניכרת התקפית. אז הוא סיבב לחיבור של מכבי פ"ת, אז מה. אפשר להשוות אותו לזרים אחרים טובים שהיו כאן? גם לגבי חואן פאבלו ומיטרוביץ' אנחנו חלוקים ומדובר בזרים שלעולם לא יהיה לגבים קונצנזוס.
    ציינתי את ההצלחות של מכבי ת"א ברכש. בראש ובראשונה ערן זהבי, כמובן שטב"ח הבלם, אלי דסה, ועומרי בן-הרוש גם בשעתו היה רכש חכם. מה עם טב"ח הבלם שיצא לפנסיה בלי להודיע? לגבי יצחקי, או.קיי, העניין הוא שבמחצית מהזמן הוא לא כשיר וגם כשהוא כשיר הוא לא שחקן הרכב והוא יושב על חוזה עתק ואולי כדאי להיפרד ממנו. כשהגיע מבית"ר הוא היה שחקן הליגה הטוב ביותר שלא נמצא בהפועל ת"א או מכבי חיפה אבל הגיע הזמן להיפרד.

    לגבי הקשר עם האוהדים - כל מיני ימים פתוחים בקריית-שלום, פתיחה של חנות המזכרות וראיונות לקראת משחקים, ברשתות החברתיות. זה לא על בסיס שבועי מן הסתם אבל מכבי מובילה בתחום הזה בארץ. לגבי המעבר למגרש חדש אני מסכים שיש בעייה אבל מה הפיתרון?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.