מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מילות הפרידה של קרלוס גארסיה - למי שפספס:
    (לפני מסיבת העיתונאים הרשמית שתיערך מחר)

    http://sport1.maariv.co.il/sites/default/files/images2/2016/07/02/dannymaron140-25.Xxx

    "ארבע השנים שלי במכבי ת"א הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית היו הטובות בחיי", אמר בפתח דבריו הבלם בן ה-32, "מעולם לא דמיינתי שאוכל להרגיש בבית מחוץ לארץ שלי.
    "ההחלטה שקיבלתי לא פשוטה, אבל מבחינתי הכרחית. זאת הזדמנות לתת הזדמנות לאנשים חדשים עם אנרגיות ושאיפות חדשות. הכי קל היה להישאר, אך זה ירגיש לי כמו בגידה במועדון ובאוהדים כיוון שעברתי ארבע שנים אינטנסיביות בהן השגתי הכל ויהיה לי קשה מאוד לתת את המאה אחוז שלי. אני מאמין שזה לא מגיע למכבי", הודה הבלם שירוויח כ-600 אלף יורו לעונה.
    "אני גאה שייצגתי את המועדון בישראל ובאירופה. במשך התקופה הזו הסמל של מכבי נחקק לי בלב והוא יישאר שם לעד. היום אני מפסיק להיות שחקן של מכבי והופך להיות אוהד. לעולם לא אשכח את ה-0:4 בדרבי, את חגיגות האליפות ברמת גן, את האוהדים הנאמנים שלנו בפרנקפורט, גאים במאבק של הקבוצה שלהם וכמה הם היו גאים בנו למרות ההפסד.
    "את ההעפלה לליגת האלופות, את הטרבל, את שער הבכורה שלי במכבי אותו חגגתי כאילו היה שער בגמר המונדיאל, וכמובן את השער שכבשתי העונה בדרבי - החלום הגדול ביותר של מי שלובש את החולצה הצהובה".

    הבלם הנרגש הודה לסיום בנימה אישית יותר ואמר: "מודה מעומק ליבי לאוהדים המאנמנים שלנו על הקשר המופלא עם הקבוצה ועל כך שהיו חלק בלתי נפרד מאיתנו. תמיד הזדהיתי איתם כי גם אני אדם בעל תשוקה, לוחם ומנצח שלא עושה חשבון.
    "תודה מיוחדת לחבריי משער 13, לעולם לא אוכל לתאר את הדרך בה גרמתם לי להרגיש עם העידוד והמילים החמות ברגעים הטובים ובמיוחד ברגעים הקשים. לחברי לקבוצה מראשית הדרך בלה מנגה ועד היום. תודה שהשלמתם אותי, עזרתם לי ושנתתם לי לחיות את החלום. אחרונים ולא פחות חשובים הם חבריי הישראלים שפתחו את דלתות ביתם וליבם בפני ובפני משפחתי. תמיד תהיו איתי בכל מקום אשר אהיה.
    "התודה הגדולה והנצחית היא לאשתי ולילדות שלי שבזכותן לצבע הצהוב לא קוראים יותר צהוב, אלא מכבי ת"א. אני רוצה לומר שזוהי לא פרידה אלא להתראות. יאללה מכבי".

    - כתבה ישנה מאוד בוואלה ספורט עוד לפני בואו של קרלוס - 'הבלם הטוב ביותר בישראל?'
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    רונן קצב מיהר להעלות לאינסטגרם תמונה של ערן זהבי עם דגל ישראל אחרי המשחק ודיבר על הטירוף כלפיו.
    בכל-מקרה הוא שופך קצת אור או יותר נכון מספר את גירסתו למעבר:
    - "זהבי בכה כשכתב את פוסט הפרידה"
    - "הוא ממש לא ניסה לסחוט את מכבי.

    לרגע אחד זהבי לא ניצל את ההצעה הסינית כדי לקבל שדרוג במכבי".

    איך נוצרה העסקה?
    "הסוכן אדם קידן מכיר את הסוכן הסיני, לוקאס. הוא אמר לי שהוא הציע להיפגש בלונדון, שם ניפגש גם עם סגן הנשיא של גוואנגז'ו. במשך יום שלם היו פגישות והבנתי שהעסקה רצינית. מאותו רגע במשך שבועיים אני ניהלתי את העסקה, את העניינים מול מכבי ומול סינים, זה לא היה פשוט. קידן היה זה שהביא את הסוכן הסיני, אני ניהלתי את המו"מ בפועל בין הצדדים ובין מכבי לסינים, אבל אחי גלעד הוא המנוע של החברה שלנו והביא את ערן אלינו. לגלעד יש חלק משמעותי".

    כשהגעתם למכבי עם ההצעה, איך הם הגיבו?
    "מכבי כל הזמן אמרה שהוא לא יימכר וזו אחת הסיבות שזהבי נסע לקנדה - להגיד לגולדהאר שלא יקשה עליו, הוא לא ביקש ממנו כל שדרוג. אחרי שגולדהאר קבע מחיר של שמונה מיליון דולר, במכבי היו בטוחים שההצעה תיפול, לא האמינו שהסינים ישלמו את זה. הייתה בעסקה הזו הרבה מורכבות ורגש, במיוחד בעקבות היחסים המדהימים שלנו עם ג'ורדי קרויף. ההיסוס והעיכוב היו בעיקר בעניין הרגשי של זהבי מול מכבי, החשש מכך שההליכה שלו תגרום להרבה אנשים צער. אני יכול לספר ולא יודע אם הוא יאהב שאספר, הייתה לזהבי התפרצות של בכי כשכתב את הפוסט פרידה וכל מילה הייתה מדם ליבו, הוא אוהב את המועדון, נקשר לאנשים, הוא מרגיש שמכבי זה הבית שלו".

    איך בסופו של דבר שחקן עם מספרים כמו שלו הגיע רק לסין?
    "היו לו מדי חלון שתיים-שלוש הצעות מאנגליה ספרד או גרמניה. היה לנו ברור שמכבי לא תשחרר במחירים שהציעו".

    מעניין למה אף שחקן במכבי לא העלה תמונה לאינסטגרם או נפרד ממנו בצורה כזו או אחרת כנהוג בעולם הכדורגל של היום. ומעניין מה היה קורה אם קבוצת אמצע טבלה באנגליה הייתה מציעה למכבי הצעה פחות נדיבה מן הסתם נניח 3 מיליון דולר, האם גולדהאר כן היה מוכל ללכת לקראת זהבי, משהו בסיפור הזה לא הגיוני, כאילו לא היו הצעות. זהבי לא באמת היה מוותר על אברטון, סתם שם שזרקתי, בשביל מכבי, גם אם היה משתדרג רק בחצי מיליון יורו לעונה.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,440
    @orimor2212 @Telkiyski
    מבקש שתפסיקו את המשחק "זהבי עשה לי ככה וככה" .
    נמאס לי כבר למחוק לכם הודעות..
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
  5. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,130
    לייקים שהתקבלו:
    385
    מין:
    זכר
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    הייתה לי תחושה שאם יתבצע טרייד בין הקבוצות, הקסקט יסכים לאזולאי ובן בסט תמורת עטר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בניגוד למה שזהבי אמר לא מזמן בראיון ל-One, נדב צנציפר שמלווה אותו כבר שבוע בסין - ראיין אותו למוסף 7 ימים והכוכב סיפר על העזיבה:


    בדרכו לסין, זהבי המשיך לקבל שיחות מגולדהאר. גם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ניסה לתווך. "ג'ורדי היה מאוד בתמונה", מספר זהבי, "אני מבין את גולדהאר, שפחד מעסקה כזו. זה הכסף שלו והוא יכול להשקיע איפה שהוא רוצה. מצד אחד הציעו לי הרבה כסף, מצד שני הפילו את זה על סעיפים שאולי שווים 100 אלף דולר. קרויף הבין את זה".

    מה הרגשת באותם רגעים?
    "בוא נהיה אמיתיים ונגיד בצורה גלויה: מכבי לא רצו להגיד לא לעסקה הזו ולכסף של הסינים. כדאי שכולם יידעו שבהעברה הזו המרוויחה הכי גדולה הייתה מכבי. בוא נשים את הדברים על השולחן: מכבי ת"א שילמו עליי לאיטלקים 400 אלף דולר וקיבלו חזרה שמונה מיליון דולר. אני לא זוכר עסקה כזו בכדורגל הישראלי".
    אבל אחרי החתימה עם הסינים, כך מספר זהבי — למעט הודעת טקסט קצרה, גולדהאר לא נפרד ממי שהיה הכוכב הכי גדול שלו, הכניס לקופתו יותר מ־150 מיליון שקל ושבר שיאים רבים.
    במהלך הריאיון, זהבי נזהר לא לבקר את ההתנהלות של גולדהאר, אבל ככל שהזמן חולף, הביקורת בכל זאת נשמעת. "לאורך כל השנים הוא היה בסדר איתי, אבל אני חושב שבסוף הוא פחד מעסקה כזו גדולה".

    אם עדן בן בסט עוזב בקלות כזו ואלירן עטר יצורף אז מכבי עושה צעדים נכונים ללא ספק. מעניין מאוד לראות מה יקרה בהמשך
     
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מצד שני בראיון שנשמע בקולו ב-ONE הוא אומר שהוא לא כועס על גולדהאר, שעשה מה שהוא יכול כדי להשאיר אותו.

    מניח שצנציפר קצת ניפח בשביל הכותרות, ושבכתבה בסוף השבוע נראה שהשד לא כזה נורא.



    בכל מקרה - גם אם היה אומר ברדיו ש"גולדהאר זרק אותו לסין ושהוא שונא אותו", כשהוא ירצה לחזור לארץ, מכבי עדיין ינסו להביא אותו, ולפחות לפי מה שהוא אומר - הוא יחזור.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - ג'ורדי קרויף יבנה את סגל הקבוצה לעונה הנוכחית ולאחר-מכן יעזוב כדי להתעסק בניהול הקרן של אביו יוהאן ז"ל. נאמר שג'ורדי היה אמור לעזוב עוד קודם אבל לאור המצב הבעייתי של הקבוצה הוא נשאר כדי לעזור. בחוזה קיים סעיף לפיו הוא יכול לעזוב תוך התראה של חודש.

    - במועדון הגיעו להסדר עקרוני על פרידה מעדן בן-בסט, בתמורה לתשלום חצי משכרו לקראת העונה הבאה, אולם בן-בסט שיצא למשחק בסלובניה וטוען כי הוא מחזיק במספר הצעות בצרפת (בעיקר מהליגה השנייה), טרם עבר.

    - אחרי ההחתמה של ערן זהבי בסין, במכבי קיבלו מסרים כי עליהם להוריד את המוצרים הקשורים בו מהמדפים בחנויות הרשמיות של המועדון כמוסכם בין הצדדים. אז אמנם במהלך השבוע, הוסרה תמונתו מחזית החנויות ובמקומו נתלה פוסטר של גל אלברמן, אלא שמתברר כי על אף שזהבי כבר לא שחקן של מכבי ולמרות המסרים, עדיין נמכרים מוצרים שלו בחנויות של המועדון: צעיפים, חולצות ועוד, תחת המותג הפרטי שלו, EZ7. בהסכם בין הצדדים לסיום ההתקשרות, הובהר בין היתר כי מכבי לא תוכל להשתמש יותר במוצרי EZ7, אלא בחומרי ארכיון.

    אין ספק, מרשים מאוד. ג'ורדי עם הראש בכל מקום אחר חוץ מאשר במכבי ת"א. זה ממש לא נראה טוב. לגבי המוצרים של זהבי - די מפתיע, לא שמעתי על הסכם כזה. אז מה יהיה עם כל הצעיפים וכו' - יזרקו אותם לפח?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/16
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    לפי ONE וערוץ הספורט גולסה סגר לשנתיים במכבי ת"א.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    אוספים את כל החרא שהרס את מכבי חיפה. יפה. רק לא הבנתי כמה קשרים לאמצע הם צריכים.
     
    Sir Alex Ferguson, DRORIKO ו-VAR אוהבים את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    אז זהבי עזב ובמקומו הגיעו בניון, גולסה ואולי גם אלירן עטר. איך התגעגעתי לנטייה הזאת שלהם להרס עצמי :wub:
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כבר הרבה זמן שלא היה שחקן שכל-כך רצה לשחק במכבי כמו אלירן עטר ומעבר כזה יכול להעיר אותו וגם הקהל מאוד אוהב אותו. אבל יש הבדל לדעתי בין עטר ואפילו אצילו למשל, ומעניין מה יקרה בבוררות - לבין שאר השמות. גולסה? שם, כמו שאמרנו - שקיבל יחסי ציבור מעולים בתקשורת. לא מחזיק ממנו. שלא נדבר על בניון - וואו, שער בכורה, מדהים! משהו נראה חיוור. כמובן שאנחנו רק בתחילת יולי אבל אי-אפשר להתעלם ממה שקורה עם קרויף וזה לא נראה טוב. אגב, הייתה כתבה לא מזמן על טב"ח החלוץ ובמכבי אמרו שיש לו את הנתונים להיות השחקן הכי טוב בליגה. אולי, אבל זה לא קורה. זו עונת המבחן מבחינתו והוא לדעתי שחקן המפתח יחד עם גל אלברמן.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,853
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חכו אוהדי חיפה, חכו, זה עוד יכול להתפוצץ לכם בפרצוף, במערכת בריאה זה עוד יכול לעבוד.
     
    סמואל אטו, oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    בניון הוא זה שמייצר מערכת לא בריאה ועוד מנהל סוכנות על הדרך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.