דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,959
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    כן כזאת היא ויקי, רודפת צדק
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    במידה ושאלו אותה, אין בעיה- כי זה באמת נכון. טוואטחה משחק בליגה שזהבי היה רוצה מאוד לשחק.
    במידה ולא שאלו אותה, והיא סתם הביאה את זה כהשוואה שקפצה ל- זה נטו מרגשי נחיתות.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אמנם הליגה הסינית רחוקה שנות אור מהגרמנית, אבל מה הקשר שלה בתור סוכנת שחקנים לכל העניין?
    המספרים שנסגרו בעסקה של זהבי הם חלומו של כל סוכן ישראלי, ואני בטוח שאם היא הייתה גוזרת את טאלב באותה עמלה שגזרו הסוכנים של זהבי בהעברתו לסין היא הייתה שולחת אותו לשחק גם בליגה הסורית.
    היא פשוט מחפשת סיבה מספיק טובה, גם אם לא רלוונטית לתפקידה, כדי להגיע לכותרות של תקשורת הספורט הישראלית וליחצ״ן את עצמה.
     
    Captain Canada, Gianluigi Buffon ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בוא נחכה עם ה״משחק״.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    באר שבע בערוץ 20/טרייס ספורט, לגבי השאר עוד לא ידוע.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עמיר פלג בחמישי:
    על הקייטנה של איווניר| על הפרשנות של גרנט שמפמפם שאימן באנגליה וגם על גיא לוזון

    http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2016/07/06/7117273/71172710100099980974no.Xxx

    המתזז
    סיפורי הילדים של מוטי

    "מוטי איוניר וצחי ורד - מחנה כדורגל מספר 1 בישראל". זאת הייתה כותרת המודעה החגיגית שקראה לנערים להירשם לפנימיית הכדורגל בחיפה, בין 3 ל־7 ביולי (שזה לגמרי במקרה היום). לצדה הופיעה רק תמונתו של איוניר, כולל הבטחה שכבודו יעביר אימונים בעצמו. כמה כדורגל אפשר ללמוד בחמישה ימים? שאלה מצוינת, אבל שיעור אחד הילדים כבר קיבלו בוודאות: מאמן כדורגל יכול להפוך בקלות לחאפר והבטחות לא חייבים לקיים.
    אכן, לא רק על אימוני פתיחת העונה של עירוני קריית־שמונה העדיף המאמן החדש לוותר, כדי שיוכל לחלטר כפרשן בצרפת. את ההתנהלות השכונתית הזאת אישר הבוס הזחוח שלו, איזי שרצקי, שבטח היה נוהג באותה צורה בדיוק אילו אחד משחקניו היה מבקש להתחיל באימונים רק אחרי היורו. אבל הסיפור העיקרי הוא ממש לא ק"ש, אלא הברז שדפק הפרשן המוטס לילדים ממחנה הקיץ שהקים. התחייבויות קודמות? הצחקתם את מוטי. "רמה מקצועית מתקדמת וגבוהה, שאין כמוה באימון נערים בישראל", הבטיחו איוניר ושותפו לילדים שיירשמו. עלות ההשתתפות: 2,750 שקל ליחיד, כולל לינה של ארבעה לילות, הרצאות ופעילויות. לא זול, אבל אתם יודעים מה זה להתאמן אצל פרשן?!

    המודעה גם פירטה את הרזומה של הקודקוד הראשי: "אימן במכבי תל־אביב, מכבי נתניה, הפועל באר־שבע וקבוצות נוספות".
    רק חבל שלא סיפרו לילדים איך זה נגמר. אז ככה: ממכבי ת"א פוטר גאון הכדורגל לאחר 14 מחזורים, כי למיץ' גולדהאר פשוט נמאס לזרוק מיליונים בשביל מקום תשיעי בטבלה. בנתניה הוא צבר נקודה אחת בשישה מחזורים ונאלץ להתפטר. להפועל באר־שבע הגיע כשהייתה בלאומית, ולמרות תקציב שנועד להעלותה ליגה, התרסק והוחלף כבר בדצמבר. אבל היום, ברוך השם, הוא נותן ציונים והערכות לטובי המאמנים והשחקנים ביבשת, מחפף באימונים ומבריז לילדים. "בנקודת זמן מאוד מוקדמת אמרנו לילדים שמוטי כבר לא בתהליך. זה היה ממוקד ורלוונטי למי שנרשמו".

    אבל במודעות נכתב שמוטי כן יעביר אימונים.
    "אני לא חושב שהיה עניין אתי של לצאת בפרסום חוצות וברשתות, ולהגיד שאיוניר קיבל קבוצה בקריית־שמונה".
    כמה ילדים יש במחנה?
    "זה לא משנה, כי חמשת החדשים שנרשמו השנה, קיבלו הודעה שמוטי לא בתמונה כשלושה שבועות לפני פתיחת המחנה".
    הילדים לא באו בגלל מוטי?
    "הוא לא אוטוריטה מקצועית. הוא לא מעביר אימונים, הוא לא מתווה דרך. הוא בא יותר מהמקום של ההילה. הילה של ספורטאי עבר".
    אז ההילה שלו מסתובבת עכשיו מעל למחנה?
    "לא שמעתי טענות מהורים, אתה היחידי שמעלה את העניין".
    תגובת איוניר: "לגבי המחנה, הבנתי מצחי שהוא פרט לך במדויק את כל השתלשלות העניינים. בקריית־שמונה חתמתי לאחר שסיכמתי עם צ'רלטון שאני משדר את היורו מההתחלה עד הסוף, וקיצרתי את הנסיעה לשבוע. בפגישה הראשונה עם איזי הודעתי לו שיש בעיה של היורו והוא מבחינתו אמר שאין שום בעיה שלא אהיה נוכח בשבוע הראשון".
    והדברים אינם זקוקים לפרשנות. איזי אישר, איש המקצוע המהולל יישר קו, ולך תדע עכשיו מהי עבודתו העיקרית והיכן החלטורה. יופי של מסר לילדים, שנרשמו למחנה עם הילה וגילו שלמדריך אין מילה.

    החוצפן
    לוזון יורד על וילמוטס
    בכלל, מדהים לשמוע בכל פעם מחדש את פרשנינו הדגולים, בדרך כלל מאמנים כושלים מהפרובינציה המזרח־תיכונית, יורדים בלי חשבון על אנשי המקצוע המובילים באירופה. העיקר שאת החברים שלהם, מאמני העל בישראל, הם מהללים ומשבחים. די מגוחך היה לשמוע את ניר לוין, המנהל הטכני שיעבוד לצדו של אלישע לוי בנבחרת החלומות, מכסח את מאמן בלגיה מרק וילמוטס. ובטרם הספיק האחרון להתאושש, בא גיא לוזון, שפוטר לא מכבר מהליגה הבלגית, והגה את המשפט הבא: "בהשוואה לאנטוניו קונטה וליוגי לב, וילמוטס הוא במקרה הטוב מורה להתעמלות". אז מילא הירידה על המאמן שהוביל את נבחרתו לראש הדירוג העולמי, אבל מה רוצה כבודו מהמורים להתעמלות? הם, בניגוד למאמני הכדורגל שלנו, מקבלים ג'ובים לאחר הכשרה של כמה שנים טובות ולאו דווקא באמצעות קשרים וסוכנים. הגדרת התפקיד היא כמובן "מורה לחינוך גופני", כי תפקידו גם לחנך ולהקנות ערכים. אני בטוח שאילו התלמיד ג. לוזון, למשל, היה זוכה להתחנך אצל "המורה להתעמלות" שהיה לי בתיכון, התנהגותו על הקווים ובכלל הייתה הרבה פחות מביכה.
    באשר לווילמוטס, כדאי רק להזכיר שהוא נבחר פעמיים למאמן השנה בבלגיה ובשנה שעברה גם למאמן השנה באירופה. כל זאת אחרי קריירה מרשימה כשחקן. כבר כשהיה בן 18 הוא כיכב בליגה הראשונה וזומן לנבחרת הצעירה של ארצו. למרות שהדוד שלו לא היה יו"ר התאחדות.


    ההיסטוריון
    גרנט מדבר על עצמו

    יחסית לחופרים, סוכנים ומדקלמי פרסומות למיניהם שהורסים לנו את חווית הצפייה על בסיס קבוע, אברם גרנט לא טוחן סתם במוח ולדבריו יש ערך מוסף. אבל יש לו גם מין חשש תמידי כזה, שנשכח שהוא אימן פעם באנגליה.
    לכן לא פעם במהלך היורו – כמו למשל בשמינית הגמר בין איטליה לספרד – ניתן היה לשמוע פרשנות שמתחילה במשפט: "כשהייתי בצ'לסי". מה הקשר? בקשרים אין לו מתחרים. ברבע הגמר בין בלגיה לוויילס זה קרה כבר בדקה ה־5, כשהכדור הגיע לאדן הזאר. "אני זוכר שלפני הרבה מאוד שנים", סיפר אברם. "איזה בחור בשם דרוגבה הביא לנו קלטת. הוא אמר שזה שחקן נמוך מאוד שמשחק בליל. הוא למעשה הראשון שהסב את תשומת ליבה של צ'לסי לשחקן הנהדר הזה". סיפור נחמד, אולי גם נכון, אבל אם החתימו אותו רק חמש שנים אחר־כך, סימן שהפרט החשוב בסיפור אינו הזאר וגם לא דרוגבה, אלא המשפט "הביא לנו קלטת". לא חלפו אלא 23 דקות, והכדור הגיע לגארת' בייל. "הוא שחקן נהדר", אמר אברם והפליג אל העבר. "ב־2010 אימנתי את פורטסמות', שיחקנו בחצי גמר הגביע האנגלי נגד טוטנהאם, והוא שיחק כמגן שמאלי. לאחר מכן הארי רדנאפ העביר אותו לחלק הקדמי ותראה מה קרה מאז".
    את הפרט הפיקנטי על ההסבה המקצועית של בייל מכיר כל מי שעוקב אחרי הליגה האנגלית בכלל ואחריו בפרט. רדנאפ הרחיב על כך בספרו האוטוביוגרפי שראה אור ב־2013. אבל מה כל אלה לעומת האוטוביוגרפיה של אברם? ואם כבר 2013, יש דווקא פרט אחד שהפרשן שכח משום מה לציין. באותה שנה בדיוק, הציעה ריאל מדריד עבור הפנומן הוולשי קרוב למאה מיליון יורו, וגרנט אמר: "אני לא בטוח שהוא שווה את הסכום הזה". אבל מי זוכר? זה קרה כשלאברם לא הייתה קבוצה.


    המהפכה
    הכדורידניות מפסידות, הופמן מרוויח

    בינואר 2014, מונה שלמה הופמן למאמן נבחרות הנשים בכדוריד, בוגרות ועתודה, בחוזה לשלוש שנים וחצי. השכר: 8,500 שקל ברוטו בחודש, פלוס 2,000 הוצאות נסיעה, החזרי הוצאות אש"ל (לא כתוב כמה). העלות לאיגוד, יחד עם הטבות סוציאליות, כ־16 אלף שקל בחודש.
    שנתיים וחצי אחרי, אם להתבטא בעדינות, התוצאות לא משהו. במארס האחרון שיחקה הנבחרת עד גיל 20 במוקדמות אליפות העולם 2016 והפסידה 41:17 למקדוניה, 43:16 לצרפת ו־30:15 לסלובניה. הפרש השערים, מינוס 66, היה הגרוע ביותר מבין כל 27 הנבחרות שהשתתפו. התוצאות שהשיגה נבחרת הבוגרות במוקדמות אליפות העולם 2015, היו בסדר גודל דומה להפליא. בנוסף, לטענת גורמים בענף, בחודשיים האחרונים שתי הנבחרות בכלל לא התאמנו. "יש משימות ולפי זה אנחנו עובדים", הסביר לי אתמול הופמן. "לגבי התוצאות, הקמתי נבחרת מכלום ואנחנו מנסים לעשות הכי טוב. אם נמשיך לעבוד, הנבחרת תשתפר". יכול להיות. אבל אם אחרי שנתיים שהמשכורת דופקת והתוצאות כל־כך משפילות, אולי כדאי לוותר על הלוקש.

    הוא מתעסק בקקה אבל הוא צודק. לוזון למשל היה צריך למתוח ביקורת בצורה קצת אחרת, ואברם קצת חפר על הרפרטואר האישי שלו. אני לא זוכר את הציטוט המקורי על בייל אבל אם זה נכון אז זו גניבת דעת.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,959
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    מה ערוץ 20? ערוץ 20 זה ערוץ המסורת
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,959
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    יפה שהוא לא דופק חשבון ללוזון העילג הזה ונכנס בו למרות שהוא כותב בעיתון שלו
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עמיר פלג מזכיר לי מישהו ממלכוד 22, אם מישהו עושה משהו הוא יורד עליו, אם הוא לא עושה משהו הוא יורד עליו כי הוא לא עשה את זה. הכל כדי להכנס באנשים שהוא לא מחבב.
     
    AmitHBS ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    זה מה שאמרו במועדון במסיבת העיתונאים. עוד לא החזירו תשובה סופית...כנראה שזה יהיה טרייס ספורט..
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    חוץ מהבתים של האירופאית שהשידור סופק על ידי אופא אף משחק בקזחסטן לא שודר עד היום בטלוויזיה (של ביתר שנה שעברה היה באינטרנט)
     
  12. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    מה הקשר טרייס ספורט, זה לא אמור להיות ערוץ ספורט ריכולתי ?
     
  13. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    פשכצקי מחפש כותרת בכוח נראה לי, איכשהו הפך התבטאות של רב''ש על הדשא בטדי לדיווחון ש"עדיין לא יודעים אם המשחק של בית''ר מול ניקוסיה יהיה בטדי".
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אמור, אבל מה לעשות שהבעלים של הערצים קנה את זכויות השידור?
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,959
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    למי שהתגעגע לניר לוין ביורו, הוא עכשיו משדר משחק אימון של אינטר ואומר שהנדנוביץ׳ הוא שוער נבחרת בוסניה שעברו את ישראל אבל הודחו על ידי אירלנד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/16
מצב נושא:
הנושא נעול.