מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    קרויף העצלן ממשיך בבריונות המוכרת שלו.
    במקום לחפש בכסף הבלתי נגמר שלו זרים טובים (האחרון זה של ארבלדזה) הוא מסמס ונפגש עם שחקנים בליגת העל או מציק ללגיונרים. באמת שאת זה גם המשתמש סמואל אטו יכול לעשות.
     
    oranfu ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    "מציק לליגיונרים", ברור. תכך יגיע גם הדיווח על ההטרדות המיניות שהוא ביצע בחמד וברפאלוב.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    טוב. אז הוא "פונה ללגיונרים פעם אחר פעם". מרוצה עכשיו?
     
  4. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    מה שקרויף עושה זה לא חוקי על הנייר אבל בפועל כולם (כולל בעולם) עושים את זה, רק שבארץ אנחנו מדינה קטנה מאוד, פיזית ואנושית, אין הרבה קבוצות, אין הרבה שחקנים וכולם מבלים באותם מקומות כנראה - "כולם מכירים את כולם" אז זה יוצא ככה, זה לא שונה בכלל ממה שעשינו עם רייכרט או שקבוצות אחרות עושות. אנחנו גם עשינו את זה בקטע של הליגונרים בעבר ובהווה (דמארי) כמו שהוא עושה.

    הדבר היחיד שמפריע לי זה שמהללים אותו בדרכי הפעולה שלו שהוא "אירופאי" ודברים כאלה, בסך הכל בן אדם שמייצג מערכת שיש לה יותר כסף ויותר אמצעי לחץ ופועל אותו דבר כמו שאר האנשים בארץ.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    גם אני חשבתי כמוך, עד שהבנתי טוב טוב שהאשמה היחידה בכך שקרויף פונה לכל הישראלים הטובים היא ההתאחדות לכדורגל. רק בגלל מכסת הזרים היחסית נמוכה, שבעצם גורמת לכך שהצורך בישראלים גבוה מאוד, קרויף רוצה את הישראלים הטובים ביותר אליו מכיוון שזה מבטיח מכבי חזקה מחד, וליגה חלשה מבחינת ישראלים מאידך. עד כה זה לא הכי הולך לו יש לציין.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    די נו, איזה מגבלת זרים. הוא לא מצליח להביא שניים טובים אז אתה טוען שהוא נפגע מזה שמותר לו להביא רק 6?!
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    כל הזרים שנחתו במכבי בעונה האחרונה הם זרים טובים, הבעיה הייתה ההשתלבות שלהם בקבוצה, לפחות אצל חלקם, כי נוסא ומדוניאנין מהטובים בליגה.

    אבל לדבר איתך בהיגיון זה מכאן והלאה.
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    הוא בהחלט ראוי להערכה (שהוא אגב לא באמת מקבל כמו שאתם נורא נהנים לכתוב) על המון דברים שהוא שינה במכבי ת"א וכתוצאה מכך גם בכדורגל הישראלי בכלל. אף אחד אף פעם לא הילל אותו על הדרכים בהם הוא מחתים שחקנים או פונה אליהם, מכיוון שכמו שאמרת, הוא לא שונה מאף אחד אחר. פשוט נוח ומגניב לדבר על זה כי זו מכבי. קל להיטפל לקרויף ולעשות ממנו "הבריון העשיר" שכביכול דורס את כולם רק כי יש לו כסף.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אתם עושים סלט וחבל.

    1. קרויף באמת פונה לשחקנים תחת חוזה וזה באמת לא ראוי.

    2. העונש שמכבי קיבלה הוא תקדים מסוכן כי מעכשיו כל קבוצה שתקבל עונש שלא מתאים לה בתקופה חשובה תנסה באמצעות בית המשפט לדחות את גזר הדין לתקופה שיתאים לה.
    אני עו"ד ולכן אני שומר לעצמי את הדברים שאני חושב על ההתנהלות של מכבי בנושא רייקוביץ', כמו גם על התנהלות בית המשפט בנושא, אבל רק אגיד שמבחינה מקצועית כל ההתנהלות שהייתה היא התנהלות עצובה.

    3. אולי 20% מהפרסומים בתקשורת בארץ נכונים.
    יש כל כך הרבה אינטרסים, של מאמנים, של סוכנים, של מקורבים, של קבוצות, שחלקם מעלים שם של קבוצה רק כדי להעלות את הערך של השחקן (שלומי אזולאי ואייל גולסה לא היו הקיץ על הפרק של הפועל באר שבע אפילו לשנייה, ועדין הם הוזכרו בכל כלי התקשורת מטעמים לא מקצועיים של גורמים בעלי אינטרס), או הפוך שמעלים פתאום שם של שחקן שמקושר לקבוצה מסוימת רק כדי לחזק את העמדה של אותה קבוצה במשא ומתן עם שחקן אחר, שצריך לקחת את הפרסומים בארץ בערבון מוגבל.
    לטעון שמכבי דיברו עם שיינפלד רק כי זה פורסם בתקשורת זה מוגזם בעיני, וצריך לחפש איזה הוכחה אובייקטיבית לדברים כמו התבטאות של השחקן שהייתה פנייה כזאת.

    4. אין לי ספק שעוד קבוצות בארץ מתנהלות כמו קרוייף ומכבי. פשוט לאור הכוח והעוצמה של מכבי אצלם זה חזק יותר, כי הם באמת מסוגלים לשדרג לכל שחקן בליגה את החוזה הקיים בצורה ניכרת, ולכן מעשית הם יכולים להציע חוזה משודרג לכל שחקן בליגה.
    וזה גורם לכל פגישה כזאת לייצר כותרות ולהיות בעיתית מבחינת הקבוצה של אותו שחקן שבמקרה "הטוב" תצטרך להציע לשחקן חוזה משודרג, ובמקרה "הרע" תצטרך להיכנס איתו לבוררות או למכור אותו או להיכנס לבעיה מול שחקן מתוסכל שיודע שבקבוצה אחרת הוא יכול להרוויח יותר כסף.
    באופן אישי אני גם מאוכזב מקרויף שכן הציפיות שלי ממנו כאיש מקצוע אירופאי הם אחרות לגמרי, בטח לאור ההערכה המקצועית שיש לי אליו, ובטח לאור הקבוצה שהוא נמצא בה עם משאבים וכוח משיכה שצריכים לאפשר לו לשחק בצורה אחרת לגמרי בלי כל הפניות הלא ראויות האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/16
    Fabio Junior ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כל הזרים היו טובים? סה? גרסיה? ראדוניץ' האיום?
    אה כן. הם לא השתלבו.
    סחתיין על ההסבה לאורימור, מתאים לך.
     
    oranfu ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    "כביכול"
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    קרלוס לא זר טוב? באמת?
     
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    כן. לגמרי כביכול. זה שיש למישהו יותר כסף ואת היכולת לשפר לכל שחקן בארץ את החוזה לא הופך אותו אוטומטית לדורסני ואיום. שחרר את עצמך כבר מרגשי הנחיתות.

    להבדיל אלף אלפי וכו', אף אחד באנגליה לא באמת התבכיין כשהשייחים הגיעו למנצ'סטר ופיזרו כספים כדי להעמיד קבוצה טובה, זה רק עורר מועדונים אחרים לנסות ולהשקיע יותר. כנ"ל צ'לסי ורומן. רק בחור הזה אנשים אשכרה מתבכיינים שיש בעלים עם כסף שאשכרה משקיע בקבוצות העלובות פה והליגה המגוחכת הזאת. הליגה הזאת צריכה להגיד תודה לאל על כל גולדהאר (להבדיל לצורך העניין מגאידמאק) שמגיע אליה. עד כמה שזה יישמע מוזר בתור אוהד מכבי, אני אשמח בסופו של דבר גם אם יגיע אחד כזה להפועל או לכל קבוצה אחרת בליגה.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה "מעורר אנשים להשקיע יותר"?
    אתה באמת חושב שבגלל שמיציל'ה משקיע 150 מליון שקל בעונה אז יביאו אנשים שדומים לו לב"ש, חיפה,בית"ר או הפועל? באמת?

    בינתיים הנוכחות של גולדהאר רק גורמת לליגה הזו להיות לא שוויונית כמו שמעולם לא הייתה, ובנוסף גם העלתה את השכר של השחקן הישראלי בצורה חסרת פרופורציה בצורה הרבה יותר מוגזמת ממה שהייתה ממילא.

    עלק "שינה פה את הכדורגל" וכל הבולשיט הזה. שינה רק את פיזור (יותר נכון את אי הפיזור) הישראלים הטובים בליגה (יש בכלל ישראלי טוב בליגה שמכבי לא רודפת אחריו?) וגרם לעליית שכרם.

    ואגב, גם אני אשמח אם איזה גולדהאר יבוא להפועל, לא בגלל שאני בעד לשלם לשחקנים כמו טל בן חיים חצי מליון דולר ולשלם לזרים שבאים לליגת העל 1.2 מליון יורו לעונה, אלא כי אז הפועל תוכל להתמודד עם הבריון הדורסני שהשתלט על הליגה באמצעות כסף.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    לא, אני לא חושב שבגלל שגולדהאר כאן יגיעו כמוהו. שזה אגב גם לא סיפור מופרך, אלונה השקיעה הרבה יותר בגלל הנוכחות שלו ועשתה עבודה מופלאה עם תקציב נמוך יותר, לא? מה שכן, זה צריך באופן טבעי לגרום לקבוצות אחרות לחפש משקיעים ולא לבכות על מר גורלם ולהגיד "אוף, הוא הרס את הליגה" כמו שאתה עושה כאן.

    הנוכחות שלו העלתה את השכר בצורה לא פרופורציונלית? גם בנין ונמני הרוויחו במכבי לפני אלף שנה סכומים אדירים. זו דמגוגיה זולה. אז גם קפצת ואמרת שהרציקוביץ' הורס את הליגה? שחקנים טובים מאוד ביחס לליגת העל מרוויחים היום 250-300-350 וגם 400 אלף ד' וזה מאוד לא רחוק ממה שהיה בעבר הלא רחוק.

    אתה רוצה שנדבר על העלייה הפסיכית במחירים של שחקנים ובשכר שלהם במדינות נוספות בעולם או שזה נוח רק כשאתה מצמיד את זה לגולדהאר?
    לא אמשיך להתווכח איתך על השינוי שקרויף עשה במכבי כי אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר, בחיי. אין לי דרך אחרת לתאר את השטויות שאתה מוציא מהמקלדת. מי שיודע כמה המועדון הזה היה חולה יודע על מה אני מדבר ומי שחושב שזה מתחיל ונגמר רק בכסף פשוט מדבר שטויות חסרות כל בסיס והבנה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.