דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא חושב שהיריבות בין ONE לצ'רלטון מעניינת כרגע. זה משול לילד המציק של השכבה שמנסה להתנכל לילד הכי מקובל עם ההישגים הכי טובים, החברים הכי טובים והכריזמה הכי טובה.

    מה כבר ONE יכולים לעשות לצ'רלטון? הם רק ממשיכם להיות פתאטים ופתאטים.
     
    DRORIKO ו-danielone אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמעט כולם נחשפו לכתבה על הנקמנות כביכול של ידיעות אחרונות בערן זהבי, אבל יצא לי לעבור במקרה על הטוקבקים.
    יעקב זיו
    , כותב במעריב ולשעבר עורך דסק כדורגל עולמי בעיתון - שיבח את שלמה מן על הכתבה אך טען לקיפוח לגבי האתר של צ'רלטון ספורט1\מעריב. לאחר שפיזר שבחים על מקום עבודתו הוא קיבל תגובות די קשות מכותבים אחרים בעיקר בשל הכותרות המפוצצות וחסרות השחר בדף הפייסבוק שכביכול הם לא אתים וסתם מגרים אותך ללחוץ על הטיזר.

    יעקב זיו כתב: "שלמה הכתבה שלך מצוינת ונכונה, רק חבל שאתה לא מזכיר אפילו באות את אתר "ספורט1" שמבחינתך אולי לא קיים, אבל אנחנו באתר הזה עושים עבודת קודש לגבי זהבי ומדווחים על כל מילה ואות. גם אם אני לא אובייקטיבי (אני עובד באתר ומדווח על זהבי) מן הראוי היה לאזכר את האתר ששייך לצ'רלטון המשדרת את המשחקים של זהבי בשידור ישיר. הכניסות לאתר לכתבות ולתקצירים הן מטורפות גם בהשוואה לאתרים מבוססים וגדולים יותר. ייתכן שכתובת האתר לא ידועה לך אז הנה היא - sport1.co.il"

    רוב גול ענה:"הנפניות השיקריות שלכם אינן עבודת קודש אלא חלמאות. אתם גוף תקשורת בזוי ובתכלס לא הייתי קורא לזה גוף תקשורת. חבל באמת שהוא לא מזכיר אתכם בטור שלו אבל בהקשר של השקרים והמניפולציות לייצר כניסות. בדרך בה אתם פועלים עכשיו, תמשיכו להעניס כמה ילדים שנופלים בפח פעם אחרי פעם אבל את קהל הספורט האמיתי לא תביאו לאתר.
    כמות מטורפת של כניסות? אתם מקום 6 בכניסות בספורט...
    אפשר לראות תקצירים של התוכן שלכם באתרים כמו וואלה ואין סיבה להיכנס אליכם.
    לסיכום, כיף לצפות בכם בטלוויזיה והאתר שלכם הוא הנמוך והשפל ביותר כיום ואין סיבה להיכנס לקרוא את אוסף השקרים שכתובים בו".

    יעקב זיו החזיר: "אין בו שום שקרים אלא מקצועיות בלבד. מה שאתה כותב כאן זה השקר הכי גדול. הטכניקה היום בכל האתרים בעולם (ותפתח אתרים מכובדים כמו ה"סאן", "מארקה", "מונדו דפורטיבו" ואחרים אם אתה בכלל יודע במי מדובר) ותראה שכולם מנסים באמצעות טיזרים מגרים להכניס אותך לכתבה ואז מתברר שהטיזר היה קצת מטעה. אני מבקש שתתייחס רק לכתבות עצמם באתר ותראה לי שקרים. אנחנו אתר מקצועי הרבה יותר מאחרים ויש אתרים בהם עפים באוויר שקרים ובדותות שלא היו ונבראו על שחקנים שאמורים להגיע לארץ. למה עליהם אתה לא מדבר. אם לא נאה לך אל תיכנס לאתר, אבל לומר שזה אתר שיקרי זו תביעת דיבה ומראה שאתה לא מבין בתקשורת דבר וחצי דבר".

    רוב גול החזיר: "זאת לא הסיבה האמיתית להתעלמות מזהבי. יש כאן סכסוך שהחל בגלל ראיון שהוצא מהקשרו ב7ימים ונקמנות של זהבי בעזרת וואלה.
    יעקב זיו, האתר שלכם והקידומים השיקריים שלכם הם ביזיון. אתם מפרסמים כותרות והפניות לאתר כשאין להן קשר לתוכן האייטם. עברתם כל גבול אתי מזמן ואתם לא ראויים להיקרא גוף תקשורת. אתם ביזיון וחוץ מלראות את הערוצים עשירי התוכן שלכם, אתם לא ראויים להיזכור".

    כותב בשם עדי עזר אמר על נדב צנציפר: "גם עניתי למישהו שהגן על צנציפר , צנציפר לא אמין וצריך להיחשב כסופר מדע בדיוני ולא כעיתונאי , זה לא אומר בהכרח שגם פה מדובר בהמצאה אבל אם זה מילה מול מילה נקודת הפתיחה שלו לא טובה ".

    יעקב זיו סיכם עם אזכור של כל המי ומי שעובדים באתר ובעיתון: "ב"ספורט1" כותבים מטובי העיתונאים בארץ. רון עמיקם אשף הסטטיסטיקה, היסטוריה בכדורגל ישראלי, ידע עצום וכתבן מעולה, רמי רוטהולץ שמי שמכיר אותו היה עורך מדור הספורט של הארץ. כותב בחסד עליון כל שבוע "במעריב סוף השבוע", מאור זכריה החד והמצליף, מיכאל יוכין שלא צריך להציג אותו, אייל לוי עיתונאי ותיק ממעריב כמוני וכותב נפלא, עמית לוונטל ראש דסק עולם ב"ישראל היום" לשעבר ובעל ידע עצום בכדורגל עולמי, לירן שכנר שדר וכותב מצוין, יניב אורגד הבן של שכותב טורים נפלאים ומאתגרים, פרשנים כמו זאביק זלצר ואייל לחמן מטובי הפרשנים בארץ ובעלי ידע עצום, שרון ניסים, סלבה ברזילאי האגדי, ניר לוין, זיו לנצ'נר אקס "ידיעות אחרונות". אורי אוזן אחד הפרשנים הטובים היום בערוץ ספורט1 ו-2 בצ'רלטון. שחר שקלש "ראש דסק עולם במעריב" שתמיד מפנה אותנו לזוויות מעניינות בכדורגל העולמי.
    נמשיך ברשימה הארוכה: דניאל שחק עורך בספורט5 לשעבר האיש בעל הידע הכי עצום היום בכדורגל הלאטיני. כותב מעולה ועורך נפלא. רועי שילינג ואסף כהן שהבריק באולפן היורו יחד עם עמית לוונטל. יש כתבים שמביאים ניוז ומתחרים עם ידיעות בלעדיות או מקדימים אתרים מבוססים ומנוסים הרבה יותר. אל תשכחו את דני דבורין הוותיק שכולנו גדלנו עליו ב"שירים ושערים", הכתבים הוותיקים מוטי חביב (רררררונאלדו) האיש שמלווה את הכדורגל הישראלי בכתיבה ושידור עשרות שנים, אשר גולדברג כתב ענק שאחראי לעשרות אם לא יותר סקופים בתקשורת הישראלית ב"חדשות", "הארץ" וכלי תקשורת אחרים והיום גם בעיתון מעריב. שלמה חסיד האיש שמקושר לכולם, חיים זלקאי שכיסה במשך שנים את הפועל באר שבע ב"מעריב" וחזר לעיתון במהדורה החדשה שלו. הצעירים ינון בוטביה, נתנאל ציגלר ותומר חבאז שמביאים ניחוח אחר לאתר. שחר דאלל בכדורסל וספורטים אמריקאים, גיא גלבוע "אקס וואן". מלא ידע בכדורגל עולמי וישראלי, וליאור מנשה הכוכב העולה של האתר עם טורי סיכום על כדורגל ישראלי ולאחרונה כתבה מצוינת על ליברפול. בהזדמנות זאת צריך לומר תודה לעורכים נפלאים ואנשים שמסייעים מבחוץ כמו אורי משיח והעורכים ארז דיקפלד, עופרי עמרמי, דניאל מאני, צחי נוגה האגדי מ"שירים ושערים", אבירן ועוד.
    על כל אלה ועוד אתם מוותרים ולא מתייחסים רק בגלל הפניות בפייסבוק? אתם לא רציניים (וסליחה שאולי לא הזכרתי כמה כותבים נוספים). על כל אלה מנצח העורך דין דותן שהיה עורך מיתולוגי של "חדשות הספורט" בערוץ 5. אז מה אתם מקשקשים על הפייסבוק. תיכנסו ישירות לאתר!!!!"
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    היה שם מישהו שכתב בתגובות שיעקב זיו הוא הפרימו של הכדורגל העולמי. אין הגדרה יותר מדוייקת מזה. אין שום קשר בין זיו לעיתונות והאפס הזה אפילו הפיל אותי פעם אחת באייסוקר עם אחת ההנפצות שלו. זה עוד מבלי לדבר על כל הפעמים שהוא משבש שמות וטועה בטריויות של שחקנים. ליצן.
     
  4. adirda Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/07
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    61
    Roy_g אוהב/ת את זה.
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
  6. carew Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/08
    הודעות:
    116
    לייקים שהתקבלו:
    55
    נכון לרגע זה הערוצים החדשים של צרלטון לא יעלו בשבוע הבא, המועצה עדיין מתעקשת שלא יהיה שום זליגת תכנים לערוצים החדשים צרלטון מסרבת ודורשת לפחות שידור של משחקים משניים באנגליה וליגות נוספות ,צפו להתפתחיות השבוע
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    רק בישראל-מנהל מקצועי(אעלק) של קבוצת כדורגל יושב בתכנית ספורט ומפרשן קבוצות אחרות בליגה
     
  8. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    טוב שערוץ הספורט לא הרימו ריאליטי משלהם תחת הסלוגן ״מי מעובדי הערוץ יצא למשלחת האולימפיאדה״
    רבע שעה של פרומו הזייה, מה זה החרא הזה? נגמרה להם סופית התעסוקה שם.
     
    Roy_g ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  10. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    עד שיש להם אירוע כל כך גדול, תן להם להנות...
     
    Roy_g אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    מילא זה שזה רבע שעה, אבל למה ההומור כזה גרוע, זה מזכיר מסיבת סיום בעירוני ד׳

    אבל אחי לא ראית הכל, מסתבר שגם יצרו סרטון המשך שהם עושים שם ליפסינג לשיר של להקה צבאית. הערוץ הזה לא מפסיק להידרדר.
     
  12. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    בהמשך לדיונים על אמינות התקשורת:

    ארז נאמן היום בבוקר: מכבי הציעו 1.5 מיליון יורו על מכבי ת"א.
    גורם בהפועל ת"א: "אם יציעו 3.5 מיליון יורו, נשקול את זה"

    ארז נאמן היום בערב: הפועל ת"א זועמת על מכבי ת"א שמנהלת מגעים ללא אישור
    גורם בהפועל ת"א: "לא התקבלה הצעה רשמית"




    עדיין חושבים שאין כאן שימוש של מועדונים בכתבים מטעם?
     
  13. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    נכון לעכשיו לא ידוע על שידורים למשחקי הישראליות באירופה השבוע?
     
  14. carew Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/08
    הודעות:
    116
    לייקים שהתקבלו:
    55
    ערוץ 20 וערוץ הספורט במו"מ על המשחק ברביעי, מחר בצהריים כנראה נדע איפה ישודר
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    לפני חודש כשגיליתי לתדהמתי שערוץ הספורט הולך לשדר את המשחק המרכזי החלטי לשלוח אי מייל שבו אני מבקש לפסול את אוחנה ושרף מלפרשן כי הם נגועים בניגוד עניינים(זה היה לפני שאוחנה עזב את ההתאחדות) מאז כבר שכחתי מזה והיום קיבלתי מכתב מהמועצה לכבלים ולווין ממנהלת תחום הגנה על הצרכן,מירב שטרוסברג-אלקבץ שמה. במכתב כתוב שהם לא מצאו שדבריהם של שרף ואוחנה נגועים בניגוד עניינים, וש״לפרשנים רבים אחרים יש עיסוקים מחוץ למסך״ כלומר מצד אומרים לי שלשניים אין ניגוד עניינים אבל מצד שני אומרים לי שזה בסדר שיש ניגוד עניינים כי גם לכל שאר הפרשנים יש. ואם זה לא היה מספיק מקומם אז קבלו את הטיעון המנצח-״עורכי תוכן בקיאים בספורט הישראלי וגם הם לא מצאו פגם בהתנהלות של הפרשנים המדוברים״ אתם מבינים? המטומטמת הזאת לא מצליחה להבין שעורכי תוכן הם אנשים ציניים שכל מה שמעניין אותם זה רייטינג. לא הזכרתי במכתב גם את נמני אבל אני בטוח שהיא היתה נותנת עליו את אותה תשובה.

    אגב למה זה מקומם? כי זאת האישה שאמורה לשמור על שידורי הספורט תקינים, זאת גם האישה שאמור לדאוג בין היתר שלא תהיה זליגת תכנים בצ׳רלטון....
     
    oranfu ו-amn אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.