הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    דמגוגיה, אחלה מושג בשביל לבטל מישהו.
    פעם הבאה אני אזכור שאין שום קשר בין מה שאנחנו מדברים עליו להפועל. אנחנו בדיון של מכבי כנראה.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ONE - מספר 1 בספורט


    ynet

    המשכורות שולמו. איפה כל הנשמות הטובות פה בפורום שכל ידיעה שלילית אודות הפועל מפרסמים פה תוך עשר דקות? נרדמו?
     
  3. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    מה הקשר מכבי?

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמה דברים:

    1. או.קיי, טעות שלי לגבי ניקוליץ'. שווה כל יורו בינתיים, ההימור בינואר הצליח ובגדול, הפועל לא הייתה יכולה להמשיך עם אותו הסגל.
    2. לגבי שוינפלד - מפתיע שהוא אומר שמכבי לא פנו אליו. או.קיי, אז מכבי היו 'בסדר', אבל ג'ורדי הטריד ללא הפסקה את עומר דמארי, איתי שכטר, גילי ורמוט ואחרים. אגב, לא הגבתי בזמנו על הנושא כי אחד המנהלים כאן ביקש לשים לזה סוף, ועדיין: היו כאן תגובות הזויות - 'אם זה פורסם בכל אתרי הספורט זה אומר שזה לא רציני'. דווקא חשבתי שזה הפוך, אם כל האתרים מפרסמים משהו אז יש אמת בדבר. אבל כמה כיף לסובב את הדברים כדי שיהיה לך נוח.
    3. לא מבין מה אנשים רוצים כאן, באמת. אני בכל הודעה כותב שאני לא שקט לגבי המצב הכלכלי, אבל מה אנשים מצפים. אין לי כסף לרכוש את הפועל. אני לא יכול להבקיע משקיע וגם לא יתר האדומים כאן. אף-אחד לא מתעלם מהבעייתיות. אנחנו מחפשים נקודות אור. אז הפועל לא משלמת - זה חמור, ועדיין - אסור לי לשמוח כששוינפלד נשאר? אסור לי לשמוח ששחקן מצוין כמו חן עזרא מצטרף? אני צריך לעשות חרם מנויים ולא להגיע לאף משחק או לסגור את הטלויזיה כי כבירי לא שילם לחלק מעובדי המועדון? יש מישהו אחר להפועל ת"א שרק מחכה שכבירי יזוז הצידה? כנראה שלא.
    4. דרך אגב, לרוב כששחקן מגיע בהעברה חופשית השכר שלו שמן יותר, אין מה לעשות, חן עזרא כמשל.
    5. הערה לא קשורה: כששחקן כדורגל מציג יכולת טובה - הוא יודע יפה מאוד לבקש שדרוג בשכר. זו לא הסיבה שהפועל ת"א לא שילמה משכורות אבל שחקנים קיבלו המון כסף אשתקד, יותר ממה שמגיע להם למשל כי כבירי היה נדיב. אף-אחד לא הצמיד לו אקדח לרכה וחייב אותו לשלם. אבל לא יקרה כלום אם כמו במקרה הרוש - שחקן שאיכזב מקצועית יאריך חוזה בתנאי שיקצץ. גם בן רייכרט לא תרם כלום והוא הסכים לקצץ בשכר. אבו-אביד לא הסכים, כנראה לא היה חלק מהתוכנית המקצועית - ונמכר.
     
    gilad16 ו-Fabio Junior אוהבים את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באתר One יוצאים בכותרת: המטרה של הפועל - הופעת בכורה מחודשת לדמארי בהפועל - בדרבי נגד מכבי.
    שורה לאו דווקא מבוססת: המטרה של כבירי היא לסיים עם הסאגה הזו כמה שיותר מהר כיוון שההמתנה לדמארי מגבילה את צירופם של שחקנים חדשים לסגל. הבעלים אמיר כבירי מאמין כי במשחק הדרבי הקרוב, ב-15.8, דמארי יערוך בכורה מחודשת באדום וזו המטרה שהוא רואה לנגד עיניו.
    עוד בכתבה - מדובר במלחמת התשה בין הגרמנים לדמארי ולהפועל.
    המספרים: האדומים מוכנים לתת לחלוץ שכר של 400 אלף יורו בעונה, שהוא בערך 30% משכרו המובטח בלייפציג. מדובר בסכומי כסף לא מבוטלים ולכן העניין מתעכב. מבחינה שיווקית זרקו מספרים מוגזמים לאוויר אם כי אני חושב שבהחלט יש פוטנציאל למכירת חולצות רבות של דמארי. אולי גם של ניקוליץ' קצת וגם שגיב.

    משהו אחר - כל אוהד אדום המחזיק מנוי, בין אם חידש אותו ובין אם עשה חדש - עדיין לא יוכל לאסוף אותו מ-'לאן' ולקראת משחק הבית הקרוב בגביע הטוטו נגד הפועל רעננה הוא צריך להדפיס את ההזמנה במייל בגודל A4 עם הנחיות מיוחדות.
    התגובה שלי: יש פרסומים שהפועל לא רוצה לשלם כסף ולכן לא שולחת את המנויים במעטפות לכל בתי האוהדים. בכל-מקרה מדובר בהפקרות מצד המועדון וכן מצד 'לאן', חודש אוגוסט כבר פה ועדיין אין פלסטיק חדש של המנוי. נו באמת.

    ונושא החלוץ באופן כללי: נושא שפתחו בפורום 'שדים' ואני מסכים עם הנאמר במאה אחוז:
    בעונות קודמות, בהן היינו מבקיעים, היו לנו מספר חלוצים בסגל. בחצי הראשון של העונה האחרונה ראינו מה זה להיות רק עם אחד, דודו ביטון שהוא גם לא חלוץ תשע. בינתיים אנחנו עם חלוץ אחד בסגל - שוינפלד, שניים שמשום מה קוראים להם חלוצים - שגיב ואלטמן, אבל נראה שהם יותר טוב כקשרים התקפיים, ושחקן נוער שגם יכול להמשיך להתחזק בנוער עוד שנה וחבל שיעלה מוקדם מדי לבוגרים - אנאס. דיבורים באוויר על דמארי אכן מעודדים, אבל בלי קשר אליו לדעתי חסר לנו עוד חלוץ. גוטמן יודע מה הוא עושה, אבל האפשרויות תצטמצמנה ככל שנחכה יותר. נראה שסוגיית דמארי יכולה לקחת עוד שבועות. אולי עדיף להביא כבר עכשיו חלוץ "לספסל", ואם דמארי לא יגיע להביא חלוץ בכיר נוסף?
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    הן שולמו באיחור של חודשים.
     
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    תגידו מה שתגידו על עמית גולדשטיין - אבל בדרך כלל (גם עם ההלוואה מאיי סיישל) הוא מספק גיבוי לאמירות שלו.
    חשיפה: הדו"ח הכספי השנתי המטורף של הפועל תל אביב - וואלה! ספורט

    לא חושב שאפשר להגיד שהוא מנפח את הדברים, כי זה דו"ח רשמי שהוכן עבור הפועל.



    מצטער, אבל מיום ליום זה נראה כאילו הבור שכבירי חופר גדול יותר, הפנייה למפלטי מס (איי סיישל, וגם הסינים) רק מחזקת את הטענות שיש על כך שמשתמשים בהפועל להלבנת כספים ממקורות מפוקפקים (לכאורה).


    אותי זה הפסיק להצחיק, אני באמת חרד לגורלה של הפועל (עם כל הכבוד לחיפה ולב"ש, כן?). גומרים את העתיד של הפועל (החובות שתפחו משנה שעברה זה גם באשמת טביב או רמון?), והקהל יושב בדממה.

    אם הפועל מסוגלת להעמיד הכנסות טבעיות של 21.5 מיליון ש"ח (על פי הדו"ח), והסכום צפוי עוד לעלות בגלל הסכם זכיות השידור החדש, אז עדיף להתנהל בלי בעלים, ורק על סמך ההכנסות. כן, בתקציב של 21.5 מיליון ש"ח כנראה שלא לוקחים אליפות, אבל קבוצות כמו רעננה, מכבי פ"ת, בני יהודה ועוד מראות כמעט שנה אחרי שנה שאפשר להגיע לצמרת גם בתקציבים נמוכים.
    נכון, הפועל לא יכולה להרשות לעצמה לאורך זמן להיות מועדון עם שאיפות כמו של הקבוצות שהזכרתי, אבל הכיוון שאליו הולכים כרגע הוא שלא תהיה הפועל בכלל, לעומת הפועל ששואפת לפלייאוף עליון ול"כדורגל חיובי" עם תקציב קטן.



    לא רק כבירי מתנהל כאוהד ולא כמנהל, אלא גם האוהדים מתנהגים כחברים ליציע, ולא כאוהדי הקבוצה.
    לא מבין איך לא מנסים להעיף את כבירי.
     
    orimor2212 ו-EO11 אוהבים את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    @amn כשמפגשים עם אוהדים, שבהם מבליטים את הטוב ומעלימים את הרע, הופכים לכל כך משמעותיים בעיניי האוהדים, אז אני לא מתפלא שהעניינים האלה עוברים כל כך בשקט. אם משתמשים איכותיים כאן של הפועל בוחרים לעצום עיניים, אז זה די מעציב.

    אני שונא את הפועל, אבל היא עדיין מועדון חשוב מאוד לכדורגל כאן.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אתם משלימים אחד את השני די יפה, אתם לא צריכים אותנו בדיון. וסלחו לי שאני לא קונה את הדאגה\רחמים להפועל ת"א.

    אלה שהרסו את הפועל ת"א הם שני אנשים:
    1. אלי טביב שזיהה את הפוטנציאל העצום, הגיע בתקופת הזוהר ורוקן את הקופה לחלוטין. ההכנסות מליגת האלופות, מכירת שחקנים ועוד ועוד ועוד. חוץ מדמארי שהיה מאוד יקר ואולי איגיבור - הוא מיעט להשקיע. יתווכחו איתי פה על מיליון לפה או לשם אבל הוא לקח הרבה כסף מהפועל.
    2. חיים רמון המנוול, היו"ר הגרוע בהיסטוריה. הראשון שלקח 'הימור' ובנה תקציב על סמך ההשערה שהפועל ת"א תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית. אפשר להוסיף ברמה המקצועית את החבר רב"ש שקיבל יד חופשית בהפועל כפי שאף מאמן מעולם לא קיבל - לא הרס"ר קשטן קבלן התארים ולא אלי גוטמן שאחראי על הפועל הגרועה בהיסטוריה. הוא לא פגע בול באף שחקן רכש, הודח מאירופה מוקדם, דמארי הציל לו את התחת. את פאנדורי היה צריך לעבור גם בהרכב שני בטח כשהמשחק המכריע בבלומפילד.

    אמיר כבירי הגיע להפועל כשהיא בשפל כלכלי, מקצועי ותדמיתי אחרי אירוע ה-'פואדיזם', אף אחד לא הסכים לשים כסף, גם לא השקר הזה שנקרא בעלי המניות. הוא טעה המון ומתוך רצון לתרום במהירות הוא לא בדק כמו שצריך את המספרים. אני לא חושב שיש דרך אחרת מלבד הסתמכות על הכנסות עתידיות, זה ברוך שלא הוא אחראי לכך והבן-אדם שם קרוב ל-40 מיליון שקל בהפועל ת"א. המצב לא טוב אבל תסלחו לי שאני לא מתייחס לפרסומים ב-'וואלה ספורט' כתורה משמיים.
    אני הולך עכשיו להפגין מול הבית של כבירי שיעזוב, אדומים יקרים - אתם באים יחד איתי? כאילו אנשים מחכים בתור לרכוש את הפועל. נו באמת.

    המשכורות שולמו באיחור? זה מאכזב, ועדיין - מוטב מאוחר מאשר אף-פעם.

    ובמעבר חד לנושא מקצועי, אשמח לשמוע דעות:
    - ישראל זגורי עשוי להישאר בהפועל ולקבל הזדמנות. אי-אפשר על כל שחקן להגיד 'אולי עם גוטמן'. ואני חושב שאנטל יהיה מחליף טוב יותר. בגלל השכר הגבוה מפתה יותר להשאיר את אחד הרומנים. ראיתי אותם רצים אגב בחוף גורדון אתמול בים.
    - חלוץ. הפועל חייבת חלוץ נוסף. אין לי הרבה שמות בראש. אני חושב שבסוף זה יהיה דודו ביטון לצערי, מחפש קבוצה בחו"ל אבל לא ימצא. את מחמיד צריך להשאיל אני חושב, הוא מפגר פיזית מליגת העל.
     
  10. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    נכנסת בכלל לכתבה? אין כאן עניין של טענות של עמית גולדשטיין. יש שם את דו"ח הסיכום העונתי של הפועל, על כל 18 העמודים שלו.

    זו המציאות. הדו"ח בוצע לבקשת הפועל על ידי רואה חשבון "חיצוני ובכיר" (מתוך תגובת המועדון לכתבה).
    המציאות היא שהגרעון גדל ב-13 מיליון ש"ח העונה, ויתרה מכך - 7 מיליון ש"ח נמשכו מקופת המועדון, בניגוד לתקנון ההתאחדות.

    בזמן שטענות דומות על טביב אינן מבוססות (ויכול להיות שהן אמיתיות, אין לי מושג) - דווקא בעידן כבירי, מראים שזה קרה.


    תמשיכו להתנהג כמו יען.
    גם כאן - תאמין(ו) או לא, זה לא מה שישפיע על איכות השינה שלי.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - בהפועל ת"א קיבלו ברגשות מעורבים את החתימה של עומר דמארי ב-MLS. מצד אחד חלק לא רצו להיכנס להרפתקאה כלכלית כבדה ומסוכנת עם כל הכבוד לאהבה לדמארי, לסימפטיה ולמחשבה עליו כחיזוק אדיר לסגל ואף פיתרון שיווקי, ומצד שני הפועל חייבת כרגע לצרף חלוץ נוסף. דמארי אגב שלח הודעה לאמיר כבירי אתמול לפי מה שפורסם ב-One וכתב לו - "תודה רבה על הכל - עשית מאמץ גדול כדי להחזיר אותי, אבל הקבוצה החליטה שאשחק בניו-יורק".

    - על ענייני הבקרה התקציבית, הנה גרסת המועדון:
    מאמינים שהקבוצה תעבור בבקרה וגורמים בסביבת המועדון אף אמרו על כך: "הקבוצה תעבור בבקרה אלא אם הבקרה רוצה לעשות פופוליזם על חשבון הפועל תל אביב. מה שסיפק כבירי לבקרה - אף בעלים לא סיפק".
    לפי גורמים בבקרה, לאור מה שקרה בהפועל תלן אביב בשנה שעברה, הם רוצים שיהיו בטוחות במזומן, שאפשר לפדות אותן במקרה הצורך בו במקום. מסתמן עוד "קרב" ארוך בין הבקרה להפועל תל אביב בכל הנוגע לאישור הקבוצה לקראת פתיחת הליגה.

    - הערב: משחק 'בית' ראשון לעונה כשהפועל תארח את הפועל רעננה במושבה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. חן עזרא ואביחי ידין עדיין לא עברו בבקרה כמובן ומעבר לכך נראה ששגיב יחזקאל ימשיך על הספסל כי גוטמן לא ירצה לסכן אותו. בגדול מדובר באותם 11 בידיוק, כולל גל שיש ע"ח שמואל שיימן והקשר הצעיר ניר לקס.
     
  12. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    דווקא מאנטל הייתי נפרד, זה פשוט לא עובד איתו.
    הוא לא יכול לשחק קשר והוא לא טוב כחלוץ
    רק בצורת משחק מאוד ספציפית הוא יכול להצליח ולא ברמה ששווה לשנות בשבילו סגנון.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הסגל של הפועל תפור על 4-3-3 לדעתי והבעיה היא שאין חלוץ שני מחליף וכמובן שהמחליפים בכנפיים ולא חשוב במי נבחר, גם זה אלטמן במקרה הטוב(זגורי במקרה הרע) - הרבה פחות טובים מחן עזרא ושגיב יחזקאל(רק שיהיה בריא, טפו טפו טפו). לא הייתי משנה סגנון בשביל אף-אחד חוץ מעומר דמארי. כשאני מדבר על אנטל אז ברור שזה או הוא או קלאודיו בומבה שלטובת האחרון משחק עניין הגיל, הוא צעיר ואולי עוד ייצא ממנו משהו. הפועל חייבת חלוץ ואני מאוד מקווה שגוטמן בניגוד לאנשי ההנהלה היה קצת יותר חכם, קצת פחות מסנוור - ושיש אלטרנטיבות. השוק הישראלי דל, בפורום של הפועל זרקו שמות כמו עמאשה למשל וזה לא רציני, ואין לנו מקום לשחקן זר. אגב, וינטרה עומד לפרוש מכדורגל? אף אחת לא רוצה אותו.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    לפי איך שזה נראה, וינטרה כבש פרש בעונה שעברה.
    דווקא מאוד אופייני להפועל תל אביב להישען על פנטזיות כמו דמארי, להשקיע את מירב המאמצים להחתימו, על חשבון השקעה באלטרנטיבות.
    למה אגב זה לא רציני לגשש אצל עמאשה? סגנון משחק שמזכיר מאוד את לאלה, אמנם בגיל מבוגר יותר (ביחס לגיל שלאלה הגיע להפועל תל אביב), אבל אני חושב שהוא יכול להוסיף לכם הרבה כשחקן מחליף.

    עריכה:
    וממש עכשיו מתפרסם
    "בנינו על חזרה של דמארי, זה משבש לנו את התוכניות"
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כנראה שלא הבנתם אותי. אני מאמין או לפחות רוצה להאמין שיש הבדל גדול בין הפנטזיות של הפועל ת"א: אמיר כבירי, חברי הנהלה, אוהדים תמימים - לבין אלי גוטמן, הקודקוד, האוטוריטה המקצועית, האיש החשוב ביותר בהפועל ת"א מודל 2016/17, זה שיודע מה ריאלי ומה לא ריאלי. מעבר לכך ציטוטים כאלה כמו שאמרו עכשיו ל-ספורט5 נועדו אולי גם כדי לנסות להרוויח מחדש את אמון הקהל. לגבי עמאשה: הוא כבר בן 30 ובסיום העונה שעברה(באופן כללי העונה שלו הייתה טובה) חלה נסיגה גדולה ביכולת שלו. בחלקים נרחבים מהעונות האחרונות סבל מבעיות כשירות. בכל-מקרה הוא שחקן של הפועל רעננה ויהיה מסובך להוציא אותו משם כרגע. הפועל רעננה לא פראיירים. גם לאלא לא יגיע כמובן.
    בסוף זה יסתיים עם אלטמן כמחליף קבוע לאיש שבשפיץ, אלתור עם יחזקאל, מחמיד או דודו ביטון. אני לא חושב שהפועל תצרף חלוץ. ושיסגרו כבר את נושא דגני לכאן או לכאן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.