הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מהול בקמח אני מבין. בכל זאת היה שבוע עמוס עם חגיגות של תואר אחרי 700 שנה וזונות טרנסקסואליות ורציחות של אוהדים יריבים אז אני מניח שנאלצו להתפשר על איכות החומר שהגיע למזרח התיכון.

    ד"ש לראש מערך הסקאוטינג. תודיע לו שקרלוס ארויו לא מתפשר על פחות מ-4M$ לעונה.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שוכנעתי. צחקתי גם על רובינסון בזמנו וקיבלתי בולבול סוטר לפנים.

    נ.ב: תתחיל כבר לעבוד על חמשירים (בקשה של אמארה, לא שלי).
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא נורא, זה לא שאתם מכוונים למשהו גבוה גם ככה. גם לשלם לבחור מיליון דולר לנצח את ראשון זה משהו. רגע, יש לו ברכיים בשביל ראשון, נכון? עלק מי זה טום צ'יימברס. ילד, לא כולם רואים NBA כמוך מה-15 שנה האחרונות. תקרא קצת, תחכים. החומר הטוב ממדיין פיספס אותי והגיע קודם אליך נראה לי.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ברור שלנצח את ראשון זה משהו. אלא אם לקיתי באלצהיימר, רק לפני חודשיים למדנו שהמשהו הזה=אליפות. שמח שהגענו לימים שאוהד מכבי מכיר בעובדה שהדרך לתואר כבר לא עוברת דרך הקבוצה שלו. לא עבר לידי.

    שמענו. קראנו. צפינו. החכמנו. גיחכנו. גורדנו מהריצפה. לא באותו איזור חיוג אפילו.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טעות. הגענו לימים שאיבוד "אליפות" בארץ מעניינת לאוהד מכבי את השערה הכי קטנה באשך שמאל. מבין שלכם זה ביג דיל, מכבד את זה, לא חושב שצריך לעוף עם מיליון דולר לשחקן בשביל לנצח את אשדוד. למרות שלכם אולי זה דווקא יעזור, אתם פחות או יותר באותה רמה. שיווקית אחלה מהלך, חבל רק שאין למי לשווק את זה ו/או איך למנף את זה מעבר ליורוקאפ שאותו גם ככה אף אחד לא סופר וסביר להניח ששם גם יהיה לו יותר קשה.


    אבל היי, אני בעד. מה שטוב לך טוב גם לי.


    ולגבי טום צ'יימברס, עזוב נו, להשוות בין הכדורסל של שנות ה-80 וה-90 למילניום החדש מביך בעיקר אותך. אם נהיה רציניים לרגע, אמאר'ה שחקן שבשיאו היה מצויין, אבל מול נפילים של המאה הקודמת, סביר להניח שהיה עוד סנטר טוב בליגה ובזה זה נגמר. לא רוצה לנפץ לך את האשליה, אבל אתה התחלת להתעניין ב-NBA כשהמוצר רק התחיל להתדרדר לעומת מה שהיה ב-20 השנה שקדמו לו.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ההר של גלדסטון הוליד עכבר. כותרות ראשיות, הופעות בחדשות הספורט. מה הוא לא עשה כדי לנפח את ה"תחקיר" הדבילי שלו, בשירות המעסיק רקנאטי כמובן.
    עוד שניה הוא מגיש ערעור בעצמו, והכל בגלל "תובעים חלשים מאוד". אולי להבא צריך להביא את גלדסטון שיהיה התובע.
    כזה פאטת.
    http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160731/b33fababeb77c8f8804f7907fb17d60e.Xxx
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סיימנו עם הזיקפה החצי יומית של אוהד אימפריה בעלת תקציב גדול פי 700 מהקבוצות שהוא יורד עליהן? יופי. טוב שהוצאת את זה מהסיסטם. באמת שכחנו לרגע שיורוליג>>>>יורוקאפ וליגה ישראלית=ליגה... ישראלית. תודה על התזכורת.

    אין דרך אמיתית לענות חוץ מטוב אחי ושמבאס אותי בשבילך שאתה מבזבז זמן על צפייה ומעקב אחרי ליגה עם תארים שלא מזיז לך את הביצה מי זוכה בהם. אם כי זה מובן כי אני מניח שהזיקפה היומית/שבועית/חודשית/שנתית לא תשמר את עצמה.


    צחוקים. מטיף לבן אדם שיורד ומלכלך על ה-NBA יותר מכל אחד אחר בפורום הזה. אתה זוכר עם מי אתה מדבר נכון?

    לצערי אין לך מושג או שכן יש לך (ואני חושד שיש לך) ואתה בכוונה מעדיף לזיין את השכל שוב כחלק מהזיקפה המכביסטית שאתה לא יכול בלעדיה. אין מה להשוות בין השחקנים האלה; לא אתלטית, לא תחרותית (באופן די טבעי ה-Talent Pool של הליגה בשנות ה-2000 גדול הרבה יותר מזה של שנות ה-80 וה-90 המוקדמות) ולא תדמיתית (אם שופטים את ההחתמה כהחתמה). ה-Peak בקריירה של שניהם בכלל לא באותו איזור חיוג. אמארה בשיאו היה מועמד MVP לגיטימי ועמוד תווך בקונטנדרית שרצה שנים עד שהוא עזב לניקס. מקומות ותחנות שצ׳יימברס רק יכל לחלום עליהם. חוץ מלציין שהוא שיחק בתקופה ״קשוחה״ יותר של הליגה אין לך כלום. וזה לצערך עדיין לא מתקרב בכלל לסגור את הפער העצום שקיים בין השחקנים האלה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמדומני, אורי אלון יכול להשאיר אבק לראשי מכבי עם הכסף שיש לו, תחסוך ממני את ההתבכיינות על התקציב.
    שתיים, איפה בדיוק ראית שהליגה הזו מעניינת אותי? ו/או שאני עוקב אחריה? מה לא ברור במשפט " מעניינת לי את השערה הקטנה ביותר באשך שמאל"?
    שלוש, זה שלצ'יימברס בשיאו היו נגרים סביבו לעומת אמאר'ה, ממש לא הופך את צ'יימברס עצמו לנגר. שחקן עם IQ שאמאר'ה יכול לגרד לו את הסולייה. שחקן של מעל 20K נקודות בקריירה. וגם בירידה שלו היה נותן מספרים יפים והיה שחקן משלים וחשוב בקבוצה הפיינליסטית של 1993. טוב שלא הפכת אותו לאיזה רפי מנקו...לא אותו איזור חיוג עלק. וכן, בתקופה שהכדורסל היה טוב פי כמה מהשנים האחרונות. לקחת את זה כעוד נתון זה מפגר. זה כמו שאני אשחק עם שחקנים בוגרים ואהיה ממוצע, או שאשחק עם חבר'ה חובבנים ואדפוק טריפל דאבל'ס כל משחק. תקופות שונות, מה לעשות? להגיד לך שאמאר'ה היה עושה את אותו הדבר על שחקנים כמו יואינג, רובינסון או אולאג'ואן? אולי כן ואולי לא. למיטב היכרותי עם הבחור, אני חושב שהוא היה יכול להשתלב בתור שחקן טוב באותה תקופה, ממש לא כמועמד ל-MVP. ברור לי שאי אפשר באמת להתווכח על הנושא, רק להציב לך קצת פרופורציות. היה שחקן מצויין, לא אומר שלא. אבל קח את ה"מועמד MVP" שלך קצת בפרופורציות. רק חסר לי שגם אתה תתחיל להשוות לי בין סטף למייקל...
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    לא כל כך מבין את הויכוח ביניכם, מדובר בשתי אגדות ואי אפשר לקבוע בצורה נחרצת מי היה יותר גדול . זה לא שאנחנו משווים בין צ'יימברס לדיאנדרה ג'ורדן
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני בכלל לא מתווכח. אני גם לא חולק שאמרה בשיאו היה שחקן מצויין. סתם לא אוהב את הניסיון לגמד שחקן אדיר כמו צ'יימברס כשהיה בשיאו.
     
  11. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לא ראיתי את צ׳יימברס בשיאו. זוכר אותו קצת מהעונה במכבי.

    אבל חייב להגיד שבתור אוהד הספרס, בשנים אחרי קובי-שאק ועד שהחלו לו הפציעות ברכיים - אמארה היה אימת המערב! והיה מאכיל את טימי הרבה מרורים...בטוח יותר מנוביצקי וגארנט. כמה שחקנים אתם מכירים שהיו עמוק בתוך הטופ 10 בליגה כבר בעונה השלישית שלהם? מהשנים האחרונות עולים לי שלושה..לברון, דוראנט ועוד אחד שעבר עכשיו לניקס עם בעיות ברכיים. כולם אגב כבר היו mvp.

    נכון שהייתה לו קריירה של עליות וירידות, והיה לו את סטיב נאש בשנים היפות. אבל זה מצב נתון כמו שלקארים היה את מג׳יק, מלון סטוקטון וכו׳. אז לדעתי אם כבר פוורדס בסוף שנות השמונים, אמארה בפיק הוא בשורה של דומיניק ווילקינס וממש לא של טום צ׳יימברס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/16
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני באמת סקרן לראות איך אמרה סטודמייר יתפקד בהפועל ירושלים. אני זוכר כשנייט רובינסון הגיע להפועל ת"א, התחושה שלי הייתה שהוא יצליח עם הפועל ת"א. במקרה של אמרה סטודמייר והפועל ירושלים, למרות שמדובר בשחקן גדול יותר, אין לי תחושה לכיוון כלשהו.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ענית לעצמך בשורה הראשונה שלך. זה מספיק בשביל להבין שלהגיד "ממש לא בשורה של טום צ'יימברס" זה תלוש מהמציאות. אבל בסדר, לפחות אתה מודה שלא ראית אותו בלייב.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני חושב שאמארה בליגה דווקא יסתדר, אין הרבה שחקנים שיוכלו לעצור אותו (שוב, הרבה תלוי בברכיים שלו). אבל באירופה, אפילו שזה רק היורוקאפ, יהיה לו הרבה יותר קשה ולא נראה לי שהוא יצליח יותר מדי בזירה הזו. שיווקית אף אחד לא טוען שזה לא מהלך מצויין.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,062
    @Blaugrana Blood
    כבודו של סטודמאייר במקומו מונח, אבל תרד טיפה לארץ. מדובר בשחקן עם עבר רציני בליגה הטובה בעולם, אבל הוא מגיע לארץ כמו שבזמנו צ'יימברס הגיע. זה אומר סוף קריירה. מצדי תשווה את המשיח הירושלמי לסקוטי פיפן... מה שחשוב עכשיו זה ההוה. מה הכושר שלו? כמה רציני הוא כדי להצליח בארץ? מבחינת פרסום אורי אלון יעשה קופה נחמדה, אבל מקצועית השחקן חידה כמו בזמנו עם צ'יימברס ונייט רובינסון.

    על הנייר מכבי (תהיה) קבוצה יותר טובה לעומק. ווימס וגאודלוק שיחקו בהצלחה מרובה ביורוליג. אז אולי לירושלים תהיה השחקן הכי גדול על הנייר, אבל למכבי יש לדעתי מספיק כלים בשביל להחזיר את האליפות הביתה ואני מצפה עוד לחיזוק מתחת לסלים...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.