מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    לפני שיתחיל פה דיון על משהו שלא אמרתי - אין שום סיבה שיילך לבוררות, שום דבר לא יצא לו מזה.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מישהו אמר שאתה אמרת שהוא צריך ללכת לבוררות?
    הפורום הזה נהיה up tight.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    פשוט זה כבר קרה לי בדיון הזה, ואיתך לא מעט, שהתחילו פה דיונים על גבי מספר עמודים, על משהו שבכלל לא נאמר.
    סגרנו את הפינה הזו. מעולה.
     
  4. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מכבי לא מנסה להשתחרר מהחוזה שלו, אחרת הייתה יכולה לשחרר אותו למכבי חיפה. מכבי לא הייתה צריכה לפצות את אזולאי בהפרש.
    ידין לעומת זאת דרש שמכבי חיפה תשלים את המשכורת שלו בין מה שאמור היה לקבל בקבוצתו החדשה, לבין החוזה הקיים שהיה לו במכבי חיפה.

    מכבי רוצה לקבל את מה שהיא חושבת שמגיע לה על אזולאי, כשהיא מוכרת אותו ליריבה שלה. בכל מקום בעולם כשיש עסקה בין יריבות, היא עולה יותר מאשר כשהשחקן נמכר לקבוצה "סתמית".

    העובדה היא שמבחינת מכבי, בהיעדר הצעות טובות מספיק, אזולאי יכול להמשיך להתאמן, לקבל את המשכורת ולשבת ביציע (או בבית) בשקט.
    עד אז, כנראה שמעבירים מסר לקבוצות שאין שום הגיון שמכבי תקנה שחקן ב-900 אלף יורו, וקבוצות יצפו שישחררו להן אותו בחינם, או בחצי מחיר.

    כן, זה על הגב של שלומי אזולאי, וזה לא נעים, אבל אני מוכן שכל חברה שאני אעבוד בה תחזיק אותי כבן ערובה ותשלם לי משכורת של 230 אלף יורו נטו לשנה (ולאזולאי יש עוד בונוסים, חלקם לא מותנים בהופעות, אלא על הישגים קבוצתיים). נותנים לו את כל התנאים, וכנראה שהיכולת שהוא מציג באימונים לא משכנעת שמגיע לו יותר מזה (שוב אני אגיד שבמשחק גביע הטוטו שהוא שיחק בו זה היה נראה שהוא מוכר אותנו).


    עד שאזולאי התחיל להתבכיין בתקשורת (אני מניח שלאבי נמני כבר יש טמפלייט של מכתבים), הייתי לצידו, גם במחשבה שאם הוא יתייבש, או ישחק את אותה כמות (נמוכה) של משחקים גם העונה, אז בעונה הבאה נוכל רק לחלום על לקבל הצעה של חצי מיליון יורו כפי שדווח שכבר הייתה, ובמקביל, גם יפטרו מהמשכורת שלו (שאינה נמוכה לשחקן שמשחק את כמות המשחקים שלו, ויש שיגידו בכלל).
    ברגע שהתחיל כל שני וחמישי להופיע בתקשורת על זה שמתעללים בו, או שגומרים לו את הקריירה, או שמשפילים אותו, הוא מוזמן להישאר ביציע עד שמקבלי ההחלטות במכבי יחליטו אחרת.




    אגב, בפורום של מכבי יש מישהו שכתב שחבר של אזולאי אמר לו שאזולאי מבחינתו דווקא די מבסוט במכבי, לא בוער לו לעזוב, והוא מבחינתו ממשיך לעבוד קשה כדי לקבל הזדמנויות. לא יודע כמה זה אמין (כפי שניתן להתרשם, אני לא ממש מאמין לזה), אבל חשבתי ששווה להציף את זה כאן.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    @amn
    אני אחזור על עצמי שוב, למכבי ת"א יש את מלוא הזכות להתנהג אליו כמו שהיא מתנהגת.
    שים לב שההתעסקות היחידה שלי בהודעה הייתה לגבי הטענה שלך, שמספיק שישלם את החסר והוא יעבור לחיפה.
    לפי מה ששומעים בתקשורת, גולדהאר לא מוכן שיעבור לחיפה, לא במחיר כזה ולא במחיר אחר. יחד עם זאת, עולים שמועות מהכיוון של הצהובים, שיש רעיון להכניס אותו לטרייד כזה או אחר עם בית"ר ירושלים, עבור אצילי, אם וכאשר יהיה צו מניעה.
    אגב, לאור ההעברה של ורמוט לחיפה, אני מאמין שלגודלהאר יותר אכפת שיהיו שחקנים שרוצים לשחק במועדון, ונותנים אווירה חיובית, מאשר כאלה שרק מדברים על התקשורת, גם אם זה יעלה לו באובדן של 200 אלף דולר. וסליחה שאני נכנס לבעלים של המועדון שלך לכיס, אבל אני לא חושב שזה הסכום הזה יכול לפגוע בו, ביחס למה ששחקן מדוכא עם סוכן מתוקשר יכול לעשות.

    לגבי ידין, היו הצעות מהפועל, מכבי חיפה לא הסכימה להעביר אותו כי הפועל לא רצתה לשלם את מלוא המשכורת שלו, ורצתה שחיפה תשלים, והיא לא הייתה מעוניינת, ולכן יובש.
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני קורא את המפה קצת אחרת ממך כנראה, כי אין לי ספק שאם מכבי חיפה תציע את הסכום שמכבי דורשת, הוא יעבור.

    אני לצורך העניין ממש לא בטוח שטביב רוצה את אזולאי או בן-בסט - שחקנים שבכל מקרה הוא יצטרך לשלם להם שכר גבוה בהרבה מזה שהוא נוהג לשלם, ואני לא חושב שאלה השחקנים שיגרמו לאוהדי בית"ר להגיד "טוב, לא נורא, איבדנו את אצילי אבל קיבלנו את שלומי אזולאי (שנחשב בוגד גדול בעיני כל אוהדי בית"ר שאני מכיר/שמעתי, שכן בנו עליו וסביבו את הקבוצה, והוא עדיין עזב לכסף של מכבי) ועדן בן-בסט (שכבר שנתיים נראה זוועה במכבי)"), ככה שזה מהלך שאין לטביב שום יתרון תודעתי בו.


    אני חושב שלגבי בן-בסט - הוא כרגע באמת לא משוחרר כי אין אופציה אחרת (ולפחות על פי הדיווחים, שיכול להיות ומגיעים מכיוונו של בן-בסט, ארבלדזה באמת מאמין בו).



    הקיץ הזה באופן כללי מתנהל בסימן של מיץ' שנמאס לו להיות פראייר. לא כי זה פוגע לו משמעותית בכיס, אלא כי כמו כל איש עסקים טוב - נמאס לו להוציא מיליוני שקלים ולזרוק אותם לפח.
    תסכים איתי שזה קצת בעייתי שהביאו את בן-בסט ב-600 אלף יורו (לא זוכר את הסכום), אזולאי ב-900, ורמוט ב-750 ואורלנדו סה ב-750, וסיכוי סביר שהתמורה הכוללת תמורת ארבעתם תהיה במקרה הכי טוב 700 אלף יורו (רק על אזולאי).
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,223
    לייקים שהתקבלו:
    26,263
    מין:
    זכר
    רד מזה אף אחד לא ישלם עליו 700. במקרה הטוב מה שמכבי חיפה הציעה ויש מצב שגם היא כבר לא רוצה לשלם את זה עכשיו.
    בעיה שלו שהוא פיזר ככה כסף.
     
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    מסתבר שזו בעיקר הבעיה של שלומי אזולאי.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אני מהאייפון ככה שבעייתי אז אני יתייחס רק לפסקה האחרונה.
    אין ספק שהכסף שנשפך במכבי תל אביב מיותר, זה לא רק השחקנים שציינת זה עוד הרבה מעבר אבל זאת חשיבה לא נכונה להסתכל על זה ככה, ליגת האלופות הכניסה כסף בצורה מטורפת, בסגל נמצא שוער שהשווי שלו לא יירד אלה רק ייעלה, מכירת ערן זהבי זה משהו מטורף, ובכל מקרה לאור ההישגים המרשימים וההתנהלות המושלמת שיש היום במועדון זה משהו מטורף ששווה את זה, אנשים לא מעריכים אבל תראו איזה מערכת שקטה ומקצועית יש במועדון הזה, אין לי ספק שאם באר שבע לדוגמא לא תיקח אליפות, המועדון ייפגע ברמה ההתנהלותית, אצל מכבי תל אביב זה לא קרה, בכל מועדון אחר עם ציפיות לאליפות בארץ זה ייקרה.

    הייתי ממשיך לתת לג׳ורדי יד חופשית, מיץ׳ מתערב וזה לא מריח טוב.

    שאלה, חייב לקבל הסבר אבל מה קרה שאנגלידיס חזר ?!
     
    amn אוהב/ת את זה.
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    מרטין ביין עזב לסנדרלנד ואנגלידיס נותן יד עד שימונה לו מחליף קבוע.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    ג׳ק אנגלידיס לא עובד ביוון ?
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    התפטר מפאוק למיטב זכרוני.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    @amn

    שלומי אזולאי בוגד רק בעיניי אנשים מטומטמים. זה הסיפור של שלומי אזולאי בבית"ר:
    אזולאי הגיע לבית"ר בקיץ 2014 אחריי עונה מצוינת בראשון בליגה הלאומית. בגלל היותו אלמוני ולא כל כך צעיר (24), הוא חתם על חוזה נמוך של 30 אלף דולר, שתקף לארבע שנים, כשבעונה הראשונה הוא מושאל מראשון ולבית"ר יש אופציה על סמך 50 אלף שקל/דולר על השחקן. אזולאי שיחק מצוין בבית"ר, מיצב את עצמו כקשר ישראלי עולה ואחד השמות הבולטים, וכמובן קושר מיידית למכבי ת"א שחמדה כל שחקן שנותן שניים וחצי משחקים טובים, גם אם הוא לא בתכניות שלה.

    בקיץ שעבר בית"ר כמובן מימשה את האופציה על אזולאי ודיברו איתו על הארכת חוזה, שאזולאי מאוד רצה אותה מכיוון שהרוויח 30 אלף דולר לעונה, ובשקלים זה אומר 7-9 אלף שקל בחודש, סכום מאוד נמוך. אזולאי לא שיחק בביזיון האירופאי של 2015, ולאט לאט החלו להתגבר הקולות שהוא בדרך למכבי ת"א. בינתיים אזולאי המשיך לשמוע מבית"ר ש"שבוע הבא נשב על חוזה", "אל תדאג בקרוב ידברו איתך"...לדעתך ישבו איתו פעם אחת על חידוש חוזה? אני כבר אגיד לך את התשובה שלא. אני יודע שעד שלב מסוים אזולאי רצה להישאר, אבל כשהבין שאם הוא ישאר זה במשכורת נמוכה מאוד, הוא כבר השתכנע לעבור, וזאת למרות שהוא העדיף להגיע למכבי חיפה בכלל, שלא הייתה רצינית לגביו.

    בשורה התחתונה, להגיד בוגד על בן אדם שבחר להרוויח 80 אלף שקל בחודש במקום 9, זה שיא הטמטום.

    ואם חוזרים לקיץ הנוכחי, אז הספולקציות אומרות שבמכבי מחכים לטרייד עם אצילי ובגלל זה בן בסט ואזולאי עדיין במועדון, או:
    - שאזולאי לא מבוקש בכלל. מיץ' הפסיק להשלים שכר למושאלים, משמע קבוצה שתרצה את אזולאי תצטרך לשלם 250 אלף יורו לעונה, כלומר כמעט חצי מיליון יורו עלות מעביד. בית"ר לא צריכה אותו בגלל הגעתו של סאבו, חיפה לא צריכה אותו בגלל קהת והצ'כי, ב"ש לא צריכה אותו בכללי ולהפועל מכבי לא תיתן אותו לדעתי, מה גם שאני בספק אם הם יכולים לעמוד בסכומים. למעט הקבוצות הללו, יש קבוצות שיקחו על עצמן מושאל בחצי מיליון יורו לעונה? אני לא מכיר.
    - נראה לי שהגיאורגי די מרוצה מבן בסט.
     
  14. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    @yakov_y - אתה מוזמן לקרוא את דרישות התפקיד שמכבי פרסמו לתפקיד המנכ"ל, ואתה יכול ללמוד הרבה מהציפיות והמחשבות שיש למיץ' על איך שהמועדון צריך להתנהל. אני חושב שהתנהלות כלכלית נכונה (עד כמה שאפשר בעסק שקשה מאוד להיות רווחיים בו), שלא לדבר על מקצועיות ומקצוענות, חשובים לו לא פחות, אם לא יותר, מהצלחות ספורטיביות.

    חלק גדול מדי מעסקאות הרכישה של מכבי היו עסקאות רעות.
    עסקאות רעות (לפחות מהפן הכלכלי): איינבינדר (סביב ה-600 אלף ש"ח + גיא חיימוב (ותמיר כחלון?), שוחרר בחינם), ורמוט, אורלנדו סה, עדן בן-בסט, שלומי אזולאי, עוז ראלי (300 אלף ש"ח השאלה), ראדוניץ' (200 אלף יורו השאלה). היחיד מבין הרשימה הזו שבאמת תרם למכבי הוא איינבינדר, ששוחרר בחינם וחצי שנה לאחר מכן היו דיווחים שמכבי בודקת אפשרות להחזיר אותו (face palm רציני).
    לעומת זאת, עסקאות טובות שאני זוכר: ראדי (50 אלף שקל, אני כבר לא זוכר), טיבי (350 אלף יורו), ראיקוביץ' (3 מיליון יורו) ואלי דסה (900 אלף יורו). אני חושב שאפשר לציין גם את נוסא איגיבור (450 אלף יורו + 500 אלף יורו אחרי ההעפלה לליגת האלופות) ואבי ריקן (100 אלף יורו). ובראש ובראשונה כמובן, ערן זהבי (250 אלף יורו + 250 אלף יורו אחרי ההעפלה לליגת האלופות).


    @EO11 - חלק נכבד מהכתבות בעניין שלומי אזולאי הם של הכתבים החיפאים, כך שאני מניח שבחיחפה לא הרימו ידיים לגביו.
    מעבר לזה, אתה לא בדיוק מייצג כללי של קהל אוהדי בית"ר ירושלים (לה פמיליה).
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אני מייצג, לה פמיליה הם אלה שלא.
     
    amn ו-Abu George אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.