אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    כנראה הם מתייחסים לעובדה שבטדי הממוצע קהל הוא סביב 10 אלף שזה בערך 30% תפוסה לעומת שאר האצטדיונים שמעליו ברשימה הזאת שבדר"כ מלאים, אחרת אין סיבה אחרת הגיונית לדירוג הזה...
    כשטדי מלא האווירה בו והאקוסטיקה הן הכי טובות בארץ ללא כל תחרות והייתי בכל האצטדיונים ברשימה.

    דרך אגב, הודעה שפורסמה בפורום בית"ר.נט ובאחת הקבוצות בפייסבוק של בית"ר ע"י אוהד שישב ביציע הכבוד נגד סנט אטיין:

    אוהדי בית"ר היקרים,

    לאחר שיחה שקיימתי אמש במחצית המשחק בין בית"ר ירושלים לסנט אטיין (2:1) באיצטדיון "טדי" עם ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת יש לי בשורה טובה לבשר לכם. התלוננתי בפני ראש העיר על הכיסאות הצבעוניים ביציע הצפוני וברקת אמר לי שבמהלך העונה הקרובה (2016/17) הכיסאות הצבעוניים יוחלפו לכיסאות כחולים כמו שיש בשאר היציעים באיצטדיון. בנוסף, התלוננתי בפניו גם על השלמת הגג שחסר ביציע הדרומי ומונע "אקוסטיקה" ובעיקר נראה לא טוב בעין. ברקת אמר לי שהוא אישר להשלים את הגג בעלות כוללת של 7 מיליון שקלים. גם מערכת הכריזה תוחלף למערכת כריזה מודרנית ואיכותית. ברקת הסביר לי שהסיבה שהגג לא הושלם במהלך השיפוץ שהיה באיצטדיון "טדי" ב-2013 היא שהספק דרש סכום מטורף של 15 מיליון שקלים. בנוסף, איצטדיון "טדי" צפוי בעתיד להתרחב ל-50,000 מקומות ישיבה וברקת אמר לי בנושא ההרחבה: "רק לאחר שתושלם הבנייה של הרכבות הקלות ברחבי העיר והאוהדים יגיעו למשחקים באוטובוסים ורכבות כמו שנהוג באירופה במקום ברכבים אני אוציא את המהלך לדרך".

    וזה מה שלי יש להגיד בנושא:
    ביולי 2017 יתקיים טקס המכבייה בטדי ובאוקטובר 2017 ישראל תארח את ספרד במוקדמות המונדיאל.
    בינתיים זה נראה כאילו מעכבים את התקנת המערכת הסולארית על הגג כבר כמעט בחודשיים למרות שהודיעו באופן רשמי שההתקנה הייתה אמורה להתחיל בתחילת יולי האחרון וגם את שיפוץ השירותים בעלות של כמה מיליונים שכבר אושרה בתקציב 2016 עדיין לא התחילו.
    לפני חודש הממשלה אישרה הקמת ועדה תוך מספר חודשים כדי לבחון את הצרכים הנדרשים על מנת להפוך את טדי לאצטדיון הלאומי.

    מקווה באמת שהסיבה שמחכים עם כל הדברים האלה זה כדי לבצע את הכל במרוכז.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @katamoni אמנם לא הייתי בטרנר ובסמי עופר, אבל טדי לוקה מאוד בחסר מבחינת הסביבה שלו. לא יודע אם אלו השיקולים שנכנסו, אבל אין מחוץ לאיצטדיון, גם כשיש 30 אלף צופים, אווירה של כדורגל. אין מה להשוות לבלומפילד או לקריית אליעזר שחוויה הייתה להסתובב ליד האיצטדיון ביום המשחק.

    ואפשר להבין את התרעומת כנגד ההצעות לאחד כל מני קבוצות. עדיין כדאי שתיקחו דברים בצורה פחות אישית והתגובה תהיה יותר מכבדת לבחור.
     
  3. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    אה?!?!?!?!
    "אין מחוץ לאצטדיון אווירה של כדורגל" זה המשפט הכי הזוי ששמעתי בחיים שלי!
    ואם כבר אתה מדבר על מחוץ לאצטדיון - טדי היחיד שנמצא מרחק הליכה קצרה מתחנת רכבת ומקניון אם כבר מדברים על זה.
     
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    בטדי חסר פשוט את מה שתכננו אבל עוד לא בנו. תכננו להקים לידו (בינו לארנה) חניון תת קרקעי ל1700 רכבים, ועליו רחבה מרוצפת שתהיה כיכר מקומית (שמבחינה עיצובית תזכיר את רחבת כיכר ספרא) שתשמש גם כאזור התכנסות לאוהדים (ותהיה אחלה מקום להפנינג עם דוכנים וכל זה לפני אירועי ספורט גדולים) וכולי (הרבה יותר נעים מהחניון הקיים שם היום) וגם פאוור סנטר ומלון לספורטאים אורחים שיזכיר קצת את מלון כפר המכביה. גם השטחים שלידו יהפכו בשנים הקרובות לאתרי בנייה במסגרת הרחבות מתוכננות לקניון מלחה על שטחי החנייה שלו ובבנייה מעל גג הקניון (כולל הקמת מגדל של דיור מוגן ברשת של עזריאלי), הגן הטכנולוגי (שאולי גם איקאה תקים שם סניף נוסף), סלילת קווי הרכבת הקלה לאזור מלחה שללא ספק תיצור כאוס סביבתי בזמן העבודות ועוד (למשל כמה שנים שייקח לחפור ולהקים את החניון התת קרקעי עצמו אם אכן יוקם) וכמובן גם העבודות העתידיות בטדי עצמו להרחבתו בעתיד. מזל שלפחות העבודות להארכת כביש בגין לשכונת גילה כבר הסתיימו באזור. אני בטוח שבעתיד שאם הכל יהיה מוכן או לפחות כשתהיה רחבה כזאת ואולי גם רכבת קלה ישירות לאצטדיון האווירה תשתפר.

    מה שבטוח אם טדי היה מתוכנן ב2010 ולא ב1990 אז ללא ספק הוא היה עוד יותר מפואר סטייל סמי עופר כמו שאולם הארנה יותר מפואר מהיכל מנורה מבטחים.

    ואגב טדי אולי הכי צמוד לתחנת רכבת וקניון, אבל אצטדיון סמי עופר גם קרוב לקניון עזריאלי חיפה, פארק המת"מ (כמו הגן הטכנולוגי של מלחה בירושלים) ותחנת רכבת חוף הכרמל והתחנה המרכזית שלידו גם מצויה במרחק הליכה סביר ובטח יותר שימושית מתחנת רכבת מלחה שהיא תחנת קצה על מסילה מיושנת ולכן איטית יותר. גם אם בעתיד יוחלפו קטעים מהמסלול בנחל רפאים ושורק במנהרות וגשרים זה יהיה עדיין תהליך ארוך ושוב גם תחנה מרכזית ירושלים רחוקה וגם מרכזי תחבורה משניים כמו זה שמתוכנן למשל בהר חוצבים לחרדים או באזור גבעת התחמושת לא קרובים למלחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/16
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    טוב אם זה המשפט הכי הזוי ששמעת בחיים אז אתה באמת לא נתקל או מדבר עם הרבה אנשים. איך קניון ותחנת רכבת סותרים את זה?
    דווקא הקניון גורם לכך שלא מרגישים אווירה מסביב לאיצטדיון. אם יש אנשים בפנים אז הם לא מסתובבים בחוץ, ומחוץ לאיצטדיון אין כמעט שטחים ללכת ולהסתובב. המדרכות צרות והרוב זה חניות. גם אם יש 30 אלף צופים, רובם מבלים מעט מאוד זמן באיזור של האיצטדיון, ישר נכנסים פנימה.
    אני מבין שלקחת את ההערה הזאת באופן אישי, עצה שלי, תרגע. אם אתה לא מסכים איתי אני אשמח לשמוע את הסיבות, אולי תצליח לשכנע אותי ובפעם הבאה כשאגיע לטדי אהנה מהאווירה מחוץ למגרש.

    ההרחבה של הקניון לא תקרה כי העירייה החליטה שלא יוסיפו שטחי מסחר מחוץ למרכז העיר בשנים הקרובות.
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    זה לא מדויק זה לא העירייה החליטה אלא הועדה המחוזית שאישרה הרחבה לשטחי מסחר בקניון רק ב1,800 מ"ר לאחר ששינתה את החלטת הועדה המקומית להרחבה בעד 8,000 מ"ר מתוך בקשה ראשונית להרחבה במינימום 12,000 מ"ר ממש עד הכביש (שלא מתאפשרת בגלל השטח המיועד לקווי הרכבת הקלה למלחה). מלבד זאת ההחלטה היתה רק לגבי מניעת תוספת שטחי מסחר (וההחלטה היא ממש לא סוף פסוק במיוחד שראש העיר מערער עליה ודורש לקיים לכל הפחות את החלטת הועדה המקומית כדי להשאיר את קניון מלחה במעמד קניון מוביל מהגדולים בארץ) אבל לא מונעת תוספת שטחי משרדים והקמת בית הדיור המוגן מעל הקניון. חוץ מזה מעבר להרחבת הקניון עצמו יש תוכניות לשטחים מסחריים פתוחים ליד קריית הספורט כמו הקמת פאוור סנטר בצורת ח בין טדי והארנה (מה שייצור תנועה נוספת שם) בשטח של כ12,000 מ"ר ועליו מלון עם 240 חדרים (בו יוזמנו להתארח גם קבוצות שיבואו לטדי ולארנה למשחקים שונים ובהמשך גם למרכז השחייה האולימפי לצד אנשי עסקים והייטק שיבואו לגן הטכנולוגי) או הקמת שטחי מסחר בגן הטכנולוגי כולל אולי סניף של מעל 20,000 מ"ר לאיקאה (שבשל מגבלות שטח אולי יהיה בגובה 3 קומות לפחות או 4). הבעיה שכמה שהתוכניות גדולות ככה הן מתבצעות פחות לפי התכנון כמו למשל העובדה שבמקום לבנות חניון תת קרקעי ליד הארנה עוד כשהיתה בבנייה העירייה השתמטה מכך (בין השאר בשל התייקרות הבנייה של הארנה עצמה) מה שיצר בשנים האחרונות בעיות חניה כבדות ליד טדי והארנה ועכשיו קשה לראות איך סוגרים את חניון טדי לשנתיים ומתחילים בניית חניון תת קרקעי שכזה ואז גם אם יושלם עדיין הרחבה תהיה סגורה בשל בניית פאוור סנטר ומלון. בקיצור רק לפחות ב2023 אמורים להסתיים רוב עבודות הבנייה המתוכננות מהרכבת הקלה ושאר הפרוייקטים ולא קודם לכן. ועוד לא אמרתי מילה על הקמת מרכז השחייה האולימפי מהצד השני של הארנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/16
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    היום (רביעי) הגיע תורו של אצטדיון דוחא לקבל אישור (זמני שתקף לחודש בלבד) מטעם משרד הכלכלה (המשטרה כבר אישרה אותו קודם לכן) וסכנין תוכל להמשיך לארח בו (בינתיים) את משחקיה בליגת העל (כמדומני זהו האצטדיון האחרון שאישורו נדחה לאחר שקריית שמונה, לויטה, הי"א באשדוד וסלה באשקלון כבר אושרו קודם לכן אם כי חלקם בכפוף להתחייבויות שונות להמשך שיפוצים) אם כי במקביל היא תיאלץ להמשיך לעמוד מאחורי ההתחייבויות שלה להמשיך בו בשיפוצים נחוצים שעלותם הכוללת היא כ 6 מיליון ש"ח.
    ???? ??????: ????? ???? ?? ???? ?????

    בכל אופן אני תוהה מתי כבר קטאר תזרים איזה 20 מיליון לסכנין כדי להשלים את האצטדיון ל4 יציעים מקורים אותו ולהפוך אותו לבונבוניירה של המגזר.

    אם להשוות את האישור בסחנין לאצטדיונים (הגרועים והקטנים) האחרים בליגת העל אז הוא דומה לאישור שניתן לקריית שמונה למרות שרק חלק מהשיפוצים הנחוצים בו בוצעו (בתקציב של יותר מ3 מיליון שקלים) וגם בקריית שמונה התחייבו למנהלת הליגה כי במהלך העונה הקרובה ימשיכו לבצע בו שיפוצים (בכפוף להתחייבות הממשלתית מטעם משרד הספורט למימון שיפוצי מתקנים בפריפריה) שעלותם הסופית אמורה להגיע עד 10 מיליון ש"ח (עבודות בעשרות מיליוני שקלים כמו בלויטה להקמת טריבונה נוספת זה מבחינתי משהו אחר). בכל אופן אישית אני חושב שקריית שמונה היתה צריכה לאמץ תוכנית שדרוג לאצטדיון שיראה מינימום כמו האצטדיון שתוכנן ברחובות (2 יציעים סימטריים מקורים) מה שאומר לבנות מחדש את החצי יציע המערבי בצורה זהה למזרחי ולהתקין על שניהם גם קירוי. ושלא לדבר על מגרש שסגור בכל הצדדים שאפשרי בהמשך. זה חשוב כי למתקן חשוף לרוחות ולאקלים חורפי קר כמו בצפון ובלי יצירת מגרש מקורה ומבודד יחסית לרוחות אז בסופו של דבר לא משנה כמה מיליונים יושקעו פה ושם הקהל פשוט לא מגיע. במקום כמו קריית שמונה באמת שאלה מה מונע מהקהל לבוא האם רק גודל האוכלוסייה או המגרש המיושן והגיע הזמן לשפר את המגרש המיושן כמו בעכו, טבריה ומקומות נוספים. נקווה שתוך כמה שנים ישודרג משמעותית אצטדיון קריית שמונה וגם רכבת ישראל תגיע לעיר וחוויית המשחקים בעיר תשתפר גם לאורחות וגם לקהל הביתי.

    ואגב למי שתהה, האישור של אצטדיון הי"א באשדוד גם ניתן רק אתמול (שלישי).
    בשורה טובה לאשדוד: מ.ס אשדוד מול מכבי ת"א יתקיים באצטדיון הי"א באשדוד - אשדוד נט
    ישראל ספורט - נחת באשדוד: יוכלו לארח את מכבי תל אביב באצטדיון הי''א

    בכל אופן האיום הכי גדול על כל האצטדיונים שאלו שמאושרים בקושי הוא כמובן עונת החורף עם שלל ההצפות האפשריות ושאר הנזקים ששוב יביאו לביטול האישורים. גם עם האישורים הזמניים בסופו של דבר מחכים לשדרוגים בעשרות מיליונים או הקמת אצטדיונים חדשים כמו זה שהובטח באשדוד.

    ובעניין קצת אחר, מדווחים שבמגרש האימונים הסינתטי של בני יהודה בוצעו שיפורים ניכרים לשיפור יכולות האימון בהשראת מתקני האימונים של אייאקס ההולנדית. מקווה שזה אכן יעזור לה להצליח העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/16
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    היית פעם בדוחא? זה חתיכת סיפור להוסיף לו יציע, יש שם כביש סלול ליד הקיר, היציע הדרומי לא שלם ונפסק באמצע גם בגלל זה (יש שם כיכר). תכנון הזוי.
     
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אפשר למצוא פיתרון לרחוב שמאחורי הקיר המזרחי אם מתאמצים קצת. הבעיה היא שיש שניים/שלושה עסקים שיצטרכו למצוא מקום חלופי.
    אני האמת מפנטז על תרומה נכבדה מקטאר/מדינה אחרת מהמפרץ שבה נוכל לבנות איצטדיון חדש במקום יותר טוב.
     
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    לגבי עניין האיחוד,
    איחוד הוא לא בהכרח דבר רע, ולא כל איחוד סופו להתפרק.
    קחו את איחוד בני סכנין לדוגמא. עד 93' היו בסכנין הפועל סכנין ומכבי סכנין, הכפר (באותו זמן) היה חצוי והייתה יריבות קשה בין שני המועדונים. אבל מה, שניהם התקשו כלכלית ודשדשו בליגה ג' ו-ב'. עד שבשנת 93' הבינו שסכנין לא מסוגלת להחזיק שתי קבוצות, איחדו בין מכבי סכנין להפועל סכנין. תוך 10 שנים, איחוד בני סכנין עלתה מליגה ג' עד ליגת העל וזכתה בגביע המדינה.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כפי שנאמר כאן- הדבר יותר פשוט בקבוצות בלי תארים, הסטוריה דלה וללא מסורת מיוחדת.
    אם לא היו הפגנות ברחובות כנראה שלא כאב יותר מידי על לכתן בטרם עת של הפועל ומכבי סכנין:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני מסכים איתך.
    מהלך כזה יצליח יותר ויעבור בקלות בקבוצות קטנות יותר ופחות גדולות.
     
  13. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    האם באשדוד הותקנה מערכת כניסה חכמה כמו במושבה טדי וכו?
     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    שאלה מה זה אצלכם קבוצות קטנות. מבחינתי גם הפועל ומכבי פתח תקווה למשל הם קבוצות די קטנות שאף אחת לחוד לא ממלאת אפילו חצי מאצטדיון המושבה וגם אם אחת מהן או שתיהן נמצאות בליגת העל הן די מדשדשות. אין שום דבר רע במאות מועדוני חובבים בליגות נמוכות. אבל זה בעייתי שיש מועדונים שכן רוצים להגיע לליגת העל אבל המשאבים מוגבלים ועוד מתפצלים עם קבוצות יריבות מאותה עיר. אני חושב שלזהות עירונית צריך להיות קצת יותר משמעות (ושוב כשמדובר בעיר קטנה יחסית. אני לא מצפה לאחד בין מכבי והפועל תל אביב או הפועל ת"א ובני יהודה ולא מכבי חיפה והפועל חיפה אלא בין קבוצות הרבה יותר קטנות מערים יותר קטנות כמו הפועל והכח ר"ג, מכבי והפועל פתח תקווה או אפילו קבוצות עוד יותר קטנות) ולזהות מותגית סטייל מכבי/הפועל צריך לתת פחות משמעות וכנ"ל גם לזהות שכונתית שמתאימה רק לליגות נמוכות (בני יהודה-התקווה, הפועל קטמון, מכבי שעריים, הפועל מרמורק וכולי) במיוחד אם זה מעודד שנאה מיותרת בין מחנות יריבים מאותה עיר (אנשים פה מתייחסים ליריבות עירונית כאילו זה איזה ריאל מדריד ואתלטיקו או מנצ'סטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד, אז צאו מהסרט. אף אחד לא מדבר על איחוד הפועל ומכבי ת"א אלא על קבוצות הרבה יותר קטנות שכל המחנה האוהדים השרופים שלהם כולל רק כמה מאות אנשים). אני מזכיר לכם את הקיצון השני המוכר מארה"ב שם קבוצות פוטבול יכולות לעבור כמות שהן לעיר אחרת בלי להפסיד את מקומן בליגה ולעיר יש פחות מקום בזהות ועליה להילחם על הקבוצה לשדרג כל כמה שנים את האצטדיון וכולי. כאן אף אחד לא מאיים על קבוצה כמו נגיד הפועל ר"ג שאם לא תתאחדי עם הכח ר"ג נזרוק אותך מהעיר (ואם כבר אז הפועל ר"ג מענישה את עצמה) וגם אף קבוצה כמו הפועל פתח תקווה לא מאיימת שאם יכפו עליה איחוד אז היא תברח למשל לקריית אונו ותמתג את עצמה מחדש. ועוד משהו. גם כמה קבוצות שכבר הגיעו להישגים נמחקו מהליגות (זוכרים הפועל יהוד, הפועל לוד) או התדרדרו לליגות נמוכות (הפועל ירושלים, מכבי יבנה ועוד). אני די בטוח שאף קבוצה שזכתה בשנים האחרונות באליפות או גביע המדינה לא מיועדת ממילא לאיחוד וגם מגביע הטוטו הקבוצה היחידה שהוצגה כראויה לאיחוד עם היריבה היא מכבי פ"ת. ומבחינתי ההבדל בין הפועל באר שבע למכבי פתח תקווה למשל ששתי הערים שלהם בגודל דומה הוא שהפועל באר שבע היא הנציגה העירונית המרכזית היחידה בעוד בפתח תקווה יש שתי קבוצות עירוניות שכל אחת לחוד הרבה יותר חלשה.

    ואתם יודעים מה? בוא לא נכליל קבוצות כשלפחות אחת בליגת העל (גם אם לדעתי למשל איחוד כמו רעננה-כפר סבא או מכבי והפועל פתח תקווה לא כזה טיפשי). אפשר להתחיל מאיחודי קבוצות מהליגות הנמוכות יותר ואז לעצור ולמדוד תוצאות (האם האיחוד מגדיל תקציבים, קבוצות אוהדים, האם הקבוצות המאוחדות העפילו ליגות או לפחות עלו לצמרת הטבלה בליגות וכולי) ולפי זה לראות מה הלאה. וחשוב מאוד שהאיחוד יקרה מרצון ולא בכפייה כי איחודים כפויים רק יגרמו למירמור ולכישלון. למשל אם איחודים באום אל פאחם יעזרו למצב קבוצה עירונית לפחות בליגה הלאומית, או אם איחוד הפועל י-ם והפועל קטמון יעלו את הקבוצה המאוחדת לליגת העל וכולי. וחלק חשוב מהאיחוד תלוי גם בעיריות שאמורות לסייע במציאת בעלים וספונסרים, לדאוג לאצטדיונים חדשים ועוד. למשל גם אם הפועל מרמורק ומכבי שעריים ראויות לאיחוד, כל עוד לא נבנה האצטדיון החדש של רחובות האימפקט לא יהיה מושלם.

    ואגב גם בכדורסל יש קבוצות שהלכו והתאחדו. יש כאלה שזה הועיל להן יותר ויש כאלה שפחות אבל זה לא מונע מהן לנסות.

    אבל אם אתם לא אוהבים את הדיבורים על איחודים אז בוא נישאר בנושא הפורום ונדבר רק על שיפוצי האצטדיונים הנחוצים ועל הקמת האצטדיונים בעתיד למרות שגם פה אפשר להרגיז אתכם בקלות (מספיק להגיד שכדאי לשקול הקמת אצטדיון משותף לכפר סבא ורעננה וכבר תתרגזו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/16
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אני יודע מה המצב בדוחא בפועל. התכוונתי לתוכנית המתאר המקורית שלו שהיתה לאצטדיון סגור ב4 יציעים שנועד להכיל כ15,000 צופים. בינינו אם יהיה כסף מספיק לבנייה, יכול להיות עוד קצת כסף לפיצוי בעלי השטחים הסמוכים, (ואלו רק מבני תעשייה קלה בגובה 2 קומות, לא מגורים), על ההפקעה או שאפשר לתת להם שטח חלופי על ההפקעה שצריכה להיות בדרום מזרח באצטדיון בשטח בדרום לאצטדיון המשמש כרחבה ליד הקופות לטובת הריסת המבנים שמדרום מזרח האצטדיון והסטת הכביש שמפריע להרחיב את היציע הדרומי לכל רוחב המגרש. ואם יהיה כסף לבנייה, אז מאותו מקום יהיה כסף לסלול את מקטע הכביש מחדש (שיהיה ברור אנחנו מדברים על איזה 120-130 מטרים של סלילה בתוואי אחר של כמה מטרים מזרחית מהתוואי הנוכחי. זה ממש כלום ואם כבר תוואי חדש אז אפשר גם לסלול שטחי חנייה חדשים ממזרח לאצטדיון כי שם יש שטחים לא בנויים) כך שיהיה מקום לבניית היציע המזרחי והרחבת היציע הדרומי לכל רוחב המגרש (או לחלופין אפשר להעמיק את הכביש למעין מנהרה שמעליה ייבנה היציע בלי להפקיע כמעט שטחים). בקיצור פתרונות לא חסרים.

    ואגב אם בסכנין היה אצטדיון סביר עוד קודם לכן, יכול להיות שהיה לוקח ל"איחוד בני סכנין" פחות שנים להגיע לזכייה בגביע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/16