בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שניהם לא שירים גזענים.
    שישרף לכם הכפר לא שונה מלצחוק על בני יהודה שהם נרקומנים ועל אשדוד שהם עובדי נמל מובטלים.
    והנה הקבוצה הגזענית של המדינה זה בטוח לא שיר גזעני.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    על השיר הראשון מסכים איתך לגמרי, יש את ״ת״א עולה באש״ שהוא גם דומה טובה.
    השיר השני צריך לעלות לסדר היום, אבל העונש מוגזם מאוד.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    האמתי זה דיון פילוספי מעניין.

    מבחינת מילות השיר אין פה קריאות עידוד גזעניות (שישרף לכם הכפר,מוחמד מת) או הסתה ישירה לגזענות. הם מציינים עובדה נטו, שכיום אפשר להגיד שמכילה את הרוב המהותי של הקהל.
    מצד שני, האם אוהד צעיר של בית"ר מגיע למגרש בשלבים מהותיים של בניית האופי שלו, והוא ישמע את השירים וכמובן יצטרף, האם זה יוצר דור שהגזענות זורמת בעורקיו מגיל צעיר ?
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חד משמעית כן. אבל... מנגד, אין הישגים, אז זה פחות או יותר הדבר היחיד שמושך אוהדים צעירים לקבוצה. ועדיין, העובדה שאנשים פסולים אוהדים קבוצה היא לא סיבה להעניש אותה.
    גם שישרף לכם הכפר הוא לא שיר גזעני, הוא שקול לכל העלבה של קהל אוהדים על בסיס סטריאוטיפים. מוחמד מת זה כבר יותר גבולי, ומן הסתם שירים על חבר'ה שהם מחבלים או מוות לערבים זה כבר פסול לחלוטין.
     
  5. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    טביב במהלך תקשורתי מובהק בכל הנוגע לחוזה שהציעו לאצילי...
    להציע לו 1.6 מיליון יורו ברוטו ל-3 שנים (שזה מה שמפורסם בכל האתרים) זה עדיין להציע לו חוזה של 240 אלף יורו נטו בעונה. סביר להניח שזה כחצי ממה שיציעו לו במכבי.
    עדיין חוזה נמוך יותר משל מרבית השחקנים הבכירים בעמדה שלו בליגה חוץ מדור מיכה, והוא (אצילי) צעיר מכולם.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    ידוע כאן שאני לא מת על טביב אבל אם נאמר את האמת מדובר בהצעה מאוד מכובדת, אני לא חושב שאצילי או כל ישראלי אחר בליגה כיום שווה יותר ואם מכבי מוכנה לשלם 500 אלף יורו נטו לעונה זאת בעיה שלה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אחרי טריליון שנה בערך טביב קיבל את פסק הדין בנוגע לאירוע תקיפת הנער ונעזוב שזה הזוי שלקח כל-כך הרבה זמן - העונש עצמו מביך. טביב יכול לעקוף את העונש בעקיפין בהרבה דרכים. הוא יכול לקבוע את גודל התקציב ועוד ועוד, פשוט ינהל קצת יותר בשלט רחוק מה שנקרא. לגבי סאגת אצילי - כל מה שטביב עושה עכשיו הוא היה צריך לעשות הרבה לפניכן, ועל זה אומרים - 'בוקר טוב - וטוב שנזכרת'. אין שום סיבה לאצילי להסכים לסעיף שחרור בגובה שני מיליון יורו. תג המחיר של הבורר משחק לטובת אצילי ואם לא עזיבה מיידית אז אולי אפילו בינואר למרות שלהגיע לקבוצה באמצע העונה זה הימור.
    * מצד שני צריך לזכור שיש גבול כמה אפשר לשדרג חוזה. אצילי מרוויח כרגע 40 אלף יורו. אי-אפשר להציע לו פי 15.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    זה הרבה יותר קרוב ל-300 אלף יורו לעונה מאשר לסכום שציינת. אם נלך על ה-280, שזה הסכום המדויק יותר נראה לי, אז זה אומר 100 אלף שקל בחודש.

    תסביר לי למה הצעה כזו לילד בן 23 שנתן עד כה עונה מרשימה אחת בקריירה ובלי הופעות בנבחרת היא לא מכובדת. אני מת על אצילי, אבל ההצעות שמכבי שלחה לו (לא יודע מה חיפה וב"ש שלחו, אם בכלל) גבוהות מאוד ואין שום סיבה שטביב ישווה אותן. חצי מיליון יורו לעונה, העולם השתגע?

    ההצעה מצוינת וגם אצילי יודע את זה. אולי סעיף השחרור גבוה מדי, אבל אם האחוזים עוברים אליו, אז יש מצב שזה ירכך אותו בעניין הזה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שההצעה מביכה אבל תמיד צריך לקחת בחשבון את מה שקורה אצל הדשא של השכן. כן, העובדה היא שמכבי משלמת משכורות מאוד-מאוד גבוהות ואני חושב שאצילי צריך ללכת גם למכבי במקום להישאר בבית"ר. ואל תגידו לי דור מיכה כי עם כל הכבוד לכולם ברור שאם אצילי מגיע למכבי(יוכל לשחק בליגה האירופית?) אז הוא מגיע על תקן שחקן הרכב ברור והוא שחקן טוב ממיכה. אני חושב שאתה הגדרת אותו כאן כשחקן השלישי הכי טוב בארץ אחרי מליקסון ונאווקמה, אז פתאום לנסות להצניע את זה עם 'אפס הופעות בנבחרת?' - גם זה ישתנה אגב. ואיך אמרו ב-'עספור'? 'תזמון של עניין של טיימינג'. טביב בזמנו משך את אצילי באוויר עם חידוש החוזה ואצילי יכול לעשות בדיוק את אותו הדבר כרגע.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    "אל תגיד לי דור מיכה". לא תיכננתי להגיד.

    טל בן חיים. הוא סיבה מספיק טובה בשביל אצילי לא ללכת למכבי, ולמזלנו אצילי יותר חכם מהמחשבה הפשוטה שלך. אם אצילי הולך למכבי הסיכויים שלו לצאת לאירופה יורדים דרסטית. שום דבר לא מבטיח לו הרכב, רק משכורת מנופחת וידיעה שהוא חלק ממכבי לתקופה ארוכה אלא אם כן תגיע הצעה יוצאת דופן. אם הצעה של לפחות 2 מיליון יורו מגראנדה לא הוציאה את בן חיים ממכבי, אז למה שאצילי ילך לשם?

    אני מאוהב באצילי, אבל בעסקים לא חושבים מהלב. אם טביב היה מציע לו את הסכומים שמכבי מציעה הוא היה שוכח איפה אצילי היה בדיוק בנקודת הזמן הנוכחית רק בתקופה המקבילה אשתקד.
     
  11. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    הסכום החודשי שהוא מקבל בנטו הוא פחות מ-75 אלף ש"ח (מוזמן ללכת לכל מחשבון נטו ולחשב לבד).
    זה אפילו יותר נמוך ממה שאני כתבתי, כי שכר ברוטו לוקח בחשבון כנראה גם את כל עלויות המעסיק הנוספות כי 900 אלף ש"ח בשנה הם כ-210 אלף יורו.


    א. יש הבדל בין טל בן-חיים ששולמו עליו 1.2 מיליון יורו ו-25% מהעברה עתידית יעברו למכבי פתח-תקווה (כלומר, מ-2 מיליון יורו יישאר רווח של בסך הכל 300 אלף), לעומת לרכוש את אצילי ב-750 אלף יורו ולמכור ב-2 מיליון יורו.

    אם מכבי מציעים לו את אותם תנאי השחרור כמו בית"ר במשכורת גבוהה יותר, אז הוא פראייר אם הוא לא הולך למכבי. הוא אולי ישחק קצת פחות אם בן-חיים יישאר, אבל מערכת מקצועית ותנאים כמו שיש במכבי אין בבית"ר (לא שקרית שלום זה איזה מציאה גדולה, אבל אני מכיר את בית וגן וזה חורבה לעומת קרית שלום), ואין לי ספק שאם הוא במכבי הוא ישחק השנה כמות דקות מאוד גבוהה.



    כמו שחשבתי - טביב עושה מניפולציה אדירה, ובסיטואציה שנוצרה, הוא הציע לאצילי הצעה "מכובדת", ואצילי הופך לתאב הבצע שהולך לכסף הגדול של מכבי. עובדים עליכם בעיניים. מ-lose-lose situation, טביב הפך את זה ל-win-win. יישאר - הרוויח, מוכר - אצילי אשם.

    טביב הציע הצעה נמוכה (כל שחקן שווה מה שמוכנים לשלם עליו), כי לא רק מכבי ת"א תהיה מוכנה לשלם לאצילי סכומים גבוהים יותר. אני בטוח שגם אלונה ברקת ויעקב שחר יציעו לאצילי הצעות גבוהות יותר, ובזמן הזה הקהל של בית"ר חושב שזו הצעה מכובדת ולגיטימית.


    לא זוכר מתי פעם אחרונה הייתה כאן אלופה חוץ מקרית שמונה שהשכר של השחקן הכי בכיר בה היה 210 (או אפילו 240 אלף יורו). זה לא נראה שבית"ר תהנה השנה מחולשת כל קבוצות הצמרת כמו ק"ש.
    וגם אם זו הייתה מכבי חיפה, עדיין עברו מאז 6 שנים, ואין לי ספק שגם אז השכר הממוצע במכבי חיפה היה גבוה משמעותית מזה שבבית"ר. ואני בספק שלא היו שחקנים שהרוויחו יותר מ-210 אלף יורו, אבל ממש אין לי כוח או רצון לבדוק את זה.

    אין בעיה, תמשיכו לכוון לצמרת ולרצות לשלם בגרושים.

    אם אפילו אתה מתחיל לספור לי הופעות בנבחרת ולהגיד שהוא נתן רק עונה אחת טובה (רק אתמול קראתי הודעות שלך על איזה עונה מצויינת הוא נתן תחת גיא לוי ומנחם קורצקי, ושסלובו היה פשוט צריך לתת לו לשחק), סימן שהמהלך של טביב הצליח.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    אתה מודע לכך שהמשכורת של שחקני כדורגל שונה מאופי העובד השכיר הרגיל נכון? אין פנסיה, ביטוח לאומי אני גם בספק אם משלמים (יש הכנסה מקסימלית). לחשב את זה במחשבון שכר נטו רגיל זה לא נכון.

    אתה יכול להבטיח לו שהוא יקבל הרבה דקות במכבי? כנראה שאתה היחידי אם הוא לא הולך לשם למרות ההצעה הגבוהה. אתה יכול להבטיח לו שאם תגיע הצעה של 3 מיליון יורו מכבי תיקח אותה? שוב, כנראה שאתה היחידי. מכבי לא הציעה לו סעיף שחרור ממה שידוע לי, והיא גם לא תציע לו. מספיק רעדו להם הביצים כשלזהבי היה והחתימו אותו מהר מאוד על חוזה חדש ללא שום סעיף שחרור.

    ושוב, בפעם השלישית - אצילי אדיר, אולי הישראלי הכי טוב כיום (מליקסון מערער את זה), אבל אי אפשר להתחשב ברגשות בעסקים. טביב חושב מהראש בלבד, ואם חושבים בצורה כזו, אז ההצעה הוגנת. שלכם הזויה.

    אגב, כמה אוהדים עשו חישוב של מס, ביטוח לאומי וכו, ויצא סכום הרבה יותר גבוה ממה שרשמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/16
  13. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לפי ההבנה שלי, ובשוק הנוכחי - למכבי עדיף שאצילי יגיע לשנה מאשר לא יגיע בכלל.
    אם אצילי הוא השחקן השלישי הכי טוב בליגה - הוא מדיח בלי הרבה מאמץ את דור מיכה ואת טל בן-חיים מההרכב. אז תחליט - או שהוא השחקן השלישי בטיבו בליגה או שלא. אם הוא עדיף עליהם, אז כל מאמן יעדיף לשתף אותו מאשר את מיכה או בן-חיים.

    גם אם מדובר ב-280 אלף יורו (ושוב, גם עכשיו האתרים שמדווחים על נטו מתיישרים על 250 אלף שזה קרוב למה שכתבתי בהתחלה בלי המחשבון נטו) - שחקן שווה מה שמוכנים לשלם עליו. יש לך ספק שכל קבוצה גדולה בארץ תהיה מוכנה לשלם לאצילי יותר ממה שבית"ר מציעים לו?
    אולי זה הזוי, מה שתגיד. בשורה התחתונה - אם עסקים עושים מהראש כמו שאתה אומר, ולא מתייחסים לרגשות - אז לעומר אצילי אין מה להישאר בבית"ר. או שזה עובד רק באופן חד-סטרי?


    גם הצעה של 2 מיליון יורו לא יהיה קל לו לקבל. אמנם המחירים עלו, אבל מכיוון שאני לא רואה את אצילי לוקח בבית"ר אליפויות any time soon, אז אם רפאלוב עזב ב-2.5 מיליון יורו, צר לי - אני לא רואה קבוצה שמה כ"כ מהר 2 מיליון יורו על אצילי. גם אם ייתן עוד 2 עונות מצויינות בבית"ר.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,531
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    זה בערך החוזה עליו יושב מי במכבי, שפונגין? בן הרוש? זה שכר נמוך. אצילי מן הסתם יכול להרוויח כפול מזה במכבי, אם לא יותר. גם בב״ש וגם בחיפה. אם זו באמת ההצעה של טביב יהיה מעניין לראות לאן זה הולך. הרי כרגע הוא בעיקר מחזיק אצבעות שמישהי מאירופה תבוא ותשים 750.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    - לא שאני מחדש לך, אבל אצילי בטופ בליגה גם בזכות בית"ר והחממה שהיא בשבילו. אלירן עטר היה במכבי ת"א השחקן הכי טוב בליגה ובמכבי חיפה הוא לא מראה יכולת דומה. יובטיץ' בפיורנטינה נתן עונה מדהימה והיה ללא ספק מהשחקנים הבולטים בסרייה א', אך כשיצא למנצ'סטר סיטי איבד את כל זה. יש המון פרמטרים שצריך להתחשב בהם, למרות שזה אמור להיות ככה, מי שבאמת טוב לא תמיד משחק. אף אחד לא מבטיח שהגיאורגי יאהב את אצילי, אף אחד לא יבטיח לו שהשיטת משחק של מכבי ואופי הקבוצה יגרום לו להישאר כמו שהוא משחק היום בבית"ר. אז האם אפשרי שאצילי יהפוך לשחקן מוביל במכבי שמקבל המון דקות בהרכב? בהחלט אפשרי. האם זה בטוח? לא. האם זה בטוח בב"ש? לא. האם זה בטוח בבית"ר? כן.

    - אם נמשיך לסעיף 2 אבל כן נתחשב בסעיף 1, אז יש דברים שהם מעבר לכסף ומבחינת אצילי הכי טוב לו להישאר בבית"ר בהצעה כזו. למה? כי גם הוא יקבל משכורת טובה, גם יכול להכניס עוד סכום ממכירה עתידית וגם משאיר את האופציה לאירופה פתוחה יותר מתמיד, מכיוון שבניגוד לברקת או גולדהאר/קרויף, רוב הסיכויים שטביב יסכים לקבל הצעה נמוכה מ-2 מיליון יורו על אצילי. אז מה רע לו להרוויח פי כמה וכמה מהחוזה הנוכחי, להישאר המלך של בית"ר, לחזק את תדמיתו כאחד השחקנים הטובים ביותר בארץ ולשמור על סיכויים טובים לצאת לאירופה? אם אצילי היה חושב נטו כסף, הוא כבר בינואר האחרון היה חותם במכבי. אבל זה לא קרה, כי הבחור מעדיף התקדמות מקצועית.

    אתם מסתכלים על טבלת המשתכרים במכבי כאילו זו האינדיקציה לכמה שחקן צריך להרוויח, אבל חבר'ה - מאור בוזגלו מרוויח 300 אלף יורו לעונה, מליקסון מרוויח 95 אלף שקל לחודש (לפי כתבה מוואלה ב-2014, לא יודע אם השתנה מאז), וואקמה מרוויח 250 אלף יורו, הובאן עד העונה אחרונה הרוויח 250 אלף יורו, אוגו הרוויח עד הקיץ 200 אלף יורו אאל"ט ואין לי מושג כמה אחריי השדרוג. אז לא החברים, מכונת הכסף של גולדהאר זו לא הדוגמה. יש מספיק שחקנים מובילים בליגה, כפי שרשמתי כאן, שמרוויחים כמו אצילי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.