בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לפי סעיף 1 - אז בשביל מה לאצילי לעזוב לחו"ל? שם הסיכויים להשתלבות קטנים עוד יותר מאשר השתלבות במכבי, עם שחקנים שעם חלקם הוא שיחק ועם חלקם הוא גדל במחלקת הנוער? זה שטויות.

    מבחינת סעיף 2 - לא מבין איך זו הצעה משתלמת. שוב - לא חושב שמכבי יפילו את העסקה הזו על סעיף שחרור. גם רווח של 1.25 מיליון יורו זה אחלה רווח. אני מאוד אופתע (ואתאכזב) אם על זה מכבי יפילו את העסקה. אין כרגע תחרות רצינית, בטח שלא לטווח ארוך על עמדות הקיצוניים, עם כל הכבוד והאהבה שלי למתן חוזז.

    לגבי הפסקה השלישית - לכמה מתוך הרשימה הנ"ל הייתה הצעה גבוהה יותר? רק למליקסון. ואת בן שהר שמרוויח 390 אלף יורו נטו אתה לא מציין? ואת מיגל ויטור שמרוויח 400-450?
     
  2. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מצטער, אבל מבחינת אובייקטיביות (ואת אותם הדברים שאני אומר הייתי אומר גם על דור מיכה במצב הפוך, או אם הפועל באר-שבע ו/או מכבי חיפה היו מציעות חצי מיליון יורו לעומר אצילי, עם או בלי סעיף שחרור)?

    תיאורי ההפסדים של הפועל במשחקי דרבי באתר הרשמי שלהם יותר אובייקטיביים ממך.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,306
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    1 - אתה מדבר על האובייקטיביות שלי ואז רושם את השורה הראשונה. איך אומרות פאקצות? big like.

    2 - לא בשביל משהו אמיר, אבל אני לא מטומטם ואל תעשה אותי כזה. מכבי לא מסתכלת על מי יניב לה רווח ומי לא, אלא נטו על החוזק המקצועי שלה, והיא לא תציב סעיף שחרור לאצילי אחריי מה שהיה עם זהבי, לא ב-2 מיליון, לא ב-4 מיליון ולא בשום סכום אחר. אז מבחינת הרצון לצאת לאירופה, לא רק שמכבי לא אופציה טובה, מבחינת האופציות בארץ היא במקום האחרון מבחינת כדאיות, בטח אחריי שראינו את דוידזאדה וטאווטחה יוצאים לאירופה.

    3 - כי אצילי בנקודת המוצא שלו יותר דומה לוואקמה למשל מאשר למיגל ויטור שהיה בלם מוביל בליגה היוונית ושיחק בעברו בקבוצות כמו בנפיקה ולסטר או לבן שהר שהגיע לב"ש עם הופעות בנבחרת ומשחקים בכל ליגה גדולה בחו"ל למעט האיטלקית.

    אני אפסיק את הדיון הזה כי זה קצת לא הוגן שאתה מדבר על האובייקטיביות שלי בזמן שאתה מתעלם מהמון פרמטרים שנוטים לטובת בית"ר רק בשביל לציין שההצעה של קבוצתך האהודה משתלמת יותר מכל הבחינות. מבחינה כלכלית אין ספק שהיא יוצאת דופן, אבל שוב, אצילי לא חושב רק כלכלית.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אצילי נחוש לצאת לאירופה. החזוה שטביב הציע לו הוא מכובד מאוד. חבל שלא עשה את זה לפני כל הבלאגן הזה.
    לא רואה את אצילי חותם על החזוה עכשיו,גם כי עברו הרבה מים בנהר מאז,וגם הסעיף שיחרור שלו גבוה.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,887
    לייקים שהתקבלו:
    6,452
    דווקא 2 מליון כסעיף שחרור לא נשמע כל כך גבוה, ביחס למה שקבוצות מאירופה מציעות היום על שחקנים שלנו (כמעט 2 מליון על טב"ח, מליון וחצי על מיכאל אוחנה [בהנחה שזה נכון] , מליון וחצי על דוידזאדה, מליון פסיק 2 על טוואטחה).
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,306
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    וחשוב לציין גם שחלק מהכסף ילך לכיס של אצילי, שמחזיק באחוזים מהכרטיס שלו, וגם לרביב ספיר. בית"ר מחזיקה ב-80 אחוז מהכרטיס של אצילי, כלומר מבחינתה סעיף השחרור הוא רק 1.6 מיליון יורו. איזו קבוצה ישראלית תציע סעיף שחרור כזה?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עומר אצילי צריך לשקול את המהלכים שלו וגם יציאה לאירופה באה בחשבון, ומצד שני הוא לא יכול לחשוב על התחנה הבאה נניח ספרד כבר ביום שהוא חותם בקריית שלום. לגבי נושא טב"ח החלוץ - לא פורסם על זה שום דבר לא במארקה ולא ב-AS וגם לא באתרים ספרדיים אחרים ומה שנכתב באתר של גראנדה התבסס בכלל על ידיעה שפורסמה ב-One. מעבר לכך כשנותר שבוע לסגירת חלון ההעברות ומכבי בין-כה איבדה את השחקן הטוב ביותר שלה ומתקשה להתחזק - אני יכול להבין אם היא תחזיק את טב"ח בביצים, נקרא לזה ככה. אצילי יכול לקבל שדרוג כלכלי אדיר כבר כאן ועכשיו במכבי(מעבר לזה שהמספרים שכתבת על השכר הנוכחי שלו פשוט לא נכונים), וגם צריך להתייחס לטיימינג בו טביב הציע לו חוזה חדש ויפה ומכובד, איפה זה היה לפני הבוררות למשל? אצילי במכבי ייאבק על אליפות מה שבבית"ר לא יקרה, הוא יגיע על תקן שחקן רכש נוצץ ובעל מעמד. אין לדעת מה תוליד העונה האירופית אבל למכבי יש סיכוי גבוה יותר להמשיך הלאה מאשר לבית"ר ומשחקים באירופה יעזרו לו להגיע לליגה אחרת.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לא הבנתי את התגובה שלך לסעיף 1. אתה אמרת שיהיה לו קשה להשתלב במכבי, אז אפשר להגיד את אותם הדברים על חו"ל, שם כנראה לא יהיה לו את האוכל של אמא במרחק של 20 דקות נסיעה, וגם לא את החברים והאוהדים והוא יהיה די שחקן אלמוני (לפחות בשלב ראשון).

    2. אין שום כוונה להפוך אותך למטומטם. מתנצל אם ראית את זה ככה.
    מכבי חייבת חיזוק משמעותי לכנפיים לדעתי. אני מקווה שגם במכבי מבינים את זה. לאור העובדה שאין אופציה ישראלית טובה יותר (עזרא לא רצה להגיע ולהילחם על הדקות שלו, מוגרבי בכלל לא עמד על הפרק כנראה, ואף אחד משחקני ב"ש לא רלוונטי מלכתחילה, ואצילי בכל מקרה עדיף על חלק נכבד מהאופציות הנ"ל, ולא נופל בהרבה (לדעתי) מהאופציות האחרות.
    אם זו הסיטואציה, ומכבי צריכה עוד חיזוק לעמדה הזו - אני לא מבין למה אתה חושב שמכבי לא יעדיפו שיהיה להם את החיזוק המקצועי (אין קשר בכלל לרווח) בדמות עומר אצילי לתקופה של שנה או שנתיים, כשאפשר לכסות את ההשקעה "בקלות", מאשר שלא יגיע בכלל.
    אם למישהו (כולל במכבי) יש ספק שמכבי חייבת עוד אופציה רצינית בכנפיים, אז זה עצוב לי מאוד לשמוע, כי בעיניי זה זועק. אם אצילי מאמין בעצמו, והוא באמת טוב יותר מטב"ח או ממיכה, אז הוא ישחק יותר מהם. ככה שזה לא צריך להיות שיקול.

    מבחינת כדאיות לצאת - פעם אחרונה שבדקתי, אף אחד לא הכריח את טל בן-חיים לחתום על חוזה חדש במכבי ולוותר על סעיף השחרור. כנ"ל לגבי ערן זהבי. כנ"ל לגבי דור מיכה שהחליט להאריך חוזה ולצאת.
    לא מבין את הטענה הזו.
    אצילי כרגע מחזיק את כל הקלפים והוא יכול לסחוט את כולם. לטעמי - למכבי עדיף להשוות כל סעיף שחרור שיציעו לאצילי בבית"ר כדי שהוא יגיע, בדיוק מהסיבה שאתה אומר - שמכבי לא מסתכלת על מאזן הרווח.
    מכבי צריכה שחקן טוב מאוד שישחק באגפים. אצילי הוא שחקן טוב מאוד שישחק באגפים, וכנראה ידיח את טב"ח ומיכה מההרכב.
    האם לא עדיף למכבי שיגיע שחקן טוב מאוד לשנה או שנתיים במחיר של לתת לו סעיף שחרור נמוך, מאשר שלא יגיע בכלל? או חמור מכך, יילך למכבי חיפה או הפועל באר-שבע?? התשובה, לפחות מבחינתי, ברורה.


    3. ושוב אני אשאל - יש לך ספק שכל קבוצה גדולה בארץ (כולל הפועל מבחינתה) לא תציע לאצילי שכר גבוה יותר מזה שבית"ר הציעה לו?


    יש לאצילי הרבה סיבות להישאר בבית"ר. החיבור למועדון ולקהל, מעמד מקצועי ברור ומובטח. אני לא מתעלם מזה, ובטח שלא שולל אפשרות שהוא יישאר.
    מצד שני, יש לו גם הרבה סיבות לעזוב את בית"ר. הישגיות, משכורת גבוהה יותר, אפשרות למצות עד תום את התקופה הזו מבחינת התפתחות שלו כשחקן, להוכיח את עצמו כשחקן מוביל בקבוצה שמתמודדת על תארים...
    כנראה שבמרבית הקבוצות הגדולות האחרות הוא יצליח להשיג יותר באספקטים האלה מאשר אם יישאר בבית"ר.



    יש לשים לב שאין דבר כזה כרטיס שחקן יותר. לרביב ספיר יש 20% מדמי ההעברה הבאים של עומר אצילי.
    כלומר, אם הוא יעזוב את בית"ר, הוא יקבל 20% מדמי ההעברה האלו (באיזה גובה שלא יהיו). לקבוצה הבאה לא יהיה שום קשר או מחוייבות כלפי רביב ספיר.

    ושוב - דווקא מכיוון שבמכבי אין "הגיון כלכלי", אין סיבה שמכבי לא תציע לאצילי את אותם אחוזים בכרטיס השחקן.


    את מכבי מעניינת היכולת המקצועית, לא הכסף. אתה בעצמך אומר את זה. אז מה אכפת להם להרוויח שנה או שנתיים של אצילי, מאשר שישחק בקבוצה יריבה?
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,306
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    @amn

    אם לא הבנת, אז אני קודם כל אומר שלאצילי לא הכי כדאי ללכת למכבי, לא שלמכבי לא כדאי להביא אותו. אני גם מתייחס לדברים בצורה יותר מציאותית ובהסתמכות על מקרי עבר כשאני אומר שמכבי לדעתי לא תציע לו סעיף שחרור אלא תנסה לפתות אותו בדרכים אחרות. אני לא חושב שבקבוצה שחושבת רחוק יקנו שחקן כזה בשביל להחזיק אותו לעונה - שתיים בלבד, בטח לא בשכר של חצי מיליון יורו.
     
  10. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אין אלטרנטיבות ראויות.
    הדבר הכי טוב שמכבי יכולים לעשות זה להביא את אצילי ולנסות, כמו שהצליח עם בן-חיים וזהבי, לשכנע אותו לחתום בהמשך על חוזה משודרג ללא סעיפי שחרור. זה אגב, לא לכבול את השחקנים לקבוצה.


    לגבי הרצונות של אצילי? אצילי יכול לבחור את ההצעה הכי משתלמת לו, ולדעתי הוא יכול לקבל את הטוב מכל העולמות במכבי - שכר גבוה וגם סעיף שחרור כמו בבית"ר, וגם אפשרות להתחרות על תארים ולקבל הרבה דקות.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    1. מבחינה כלכלית, עדיף לאצילי ללכת לאירופה. יקבל יותר כסף/אותו כסף שמכבי תציע לו. יותר מכך, כמו במקרה קהת, גם אם ייכשל, או אפילו סתם יתנדנד בין ההרכב לספסל (בוא נקרא לזה התחום האפור של בין כישלון להצלחה) הוא יחזור לארץ ויקבל שכר גבוה יותר ממה שמציעים לו עכשיו (לא לדבר על מה יקרה מבחינה כלכלית אם יצליח באירופה).

    2. מבחינה מקצועית, אני חושב שאצילי כבר עכשיו שווה ההרכב במכבי ת"א.
    מצד שני, מי אומר שאם ילך לליגה הבלגית נניח, הוא לא יצליח לתפוס מקום בהרכב?
    מבלגיה אגב, הרבה יותר קל להתקדם מקצועית לליגה בכירה מאשר ממכבי ת"א (שבשל המצב הכלכלי המצוין שלה לא משחררת שחקנים גם אם מדובר בהצעה יותר מראויה על שחקן נטול הבנת משחק כמו טל בן חיים, לא לדבר על שחקנים ישראלים איכותיים שהם מצרך קשה בשוק, מה שמסביר למה שחקן בינוני פלוס כמו טל בן חיים לא שוחרר למרות הצעה שיותר מהולמת את ערכו).

    3. בבית"ר לאצילי כדאי להישאר רק אם הוא בונה על לחתום בקבוצה אירופאית בינואר, חצי שנה לתום החוזה שלו. במצב כזה הוא אומנם לא יקבל כסף על כרטיס השחקן שלו, אבל יוכל לקבל דמי חתימה גבוהים מאוד ומשכורת גבוהה מאוד בגלל שהוא חסך לקבוצה באירופה את מאות אלפי היורו שהיא הייתה צריכה לשלם עבור כרטיס השחקן שלו.
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,599
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    אם "קשה" לצאת ממכבי זה בגלל שהכסף טוב ונכנס לחשבון, התארים נכנסים לרזומה והמעטפת מספקת לשחקן את כל מה שהוא צריך. אם זהבי וטב"ח היו נורא רוצים לנסות את מזלם באירופה - כפי שנטען כלפי אצילי - שניהם היו שם כבר לפני שלוש שנים. מידיו של טביב, לעומת זאת, באמת קשה לצאת. תשאלו את דה-סילבה, זהבי, שכטר, ורמוט...
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אצילי כרגע מחזיק את טביב בביצים, לא משנה מה יעשה, הוא שולט בגורלו.
    אין לו שום סיבה לתגמל את היחס של טביב בחתימה על חוזה שיכל להיות מוצע גם לפני שנה. אולי הגיע הזמן שהוא יתחיל לשלם על הדרך שבה הוא מתייחס לאנשים. גם אם במקרה הזה מדובר בפעולה הכי טובה לקריירה שלו בטווח הבינוני/ארוך, לשחק עוד עונה ככוכב בישראל, לקבל שכר ראוי וסעיף שחרור סביר, ולעבור לאירופה בעמדה בכירה יחסית, עדיין, טביב ידפוק אותו ברגע שיוכל, חרא נשאר חרא.
    לצערי, זה אומר שהייתי ממליץ לו לעזוב את הקבוצה שלי ולהשאיר אותה בבינוניות.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,306
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    אצילי עובר לגראנדה. תודה רבה על הכל מלך, אוהבים אותך!!!
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    1. המשפט עדיין לא הסתיים, אם טביב ינצח בעירעור מה ייקרה ?
    2. מה השכר בספרד ?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.