הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    :D
    בסוף הוא כן ישחק.

    אני מקווה שיפתח על חשבון גורובסוב ושיחזקאל יפתח על חשבון אלטמן.
     
  2. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מה קרה? (עם רייכרט)
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ערערו והחליטו שיוכל לשחק בסוף.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    לא בדיוק. אני הבנתי שעירערו, וההחלטה פשוט נדחתה, כך שהדיון על ההשעייה שלו תהיה שוב לאחר המשחק מולנו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באתר האוהדים 'אדום עולה' לא אהבו את העובדה שהפועל לא קיימה מסיבת עיתונאים מסודרת לקראת פתיחת העונה. לכן הם ניתחו את סגל השחקנים והציגו שאלה על כל שחקן אותה היו מציגים לצוות המקצועי 'בעולם מתוקן'. הנה הכתבה: אנחנו רק שאלה

    במשחקי האימון וגביע הטוטו ראו היטב את טביעת האצבע של גוטמן על החזקת והנעת הכדור (58%), אם כי עדיין חסר מחץ התקפי לצד שוינפלד שנראה נואש לעזרה. כמו כן חסרה יציבות בחלק ההגנתי.
    הפועל תל אביב לא ערכה השנה מסיבת עיתונאים, המאמן, הבעלים והשחקנים לא ענו לשאלות מהותיות כמו: מה המטרות העונה? האם זה הסגל שיעמוד לרשותו של גוטמן עד ינואר? האם אי הבאתו של עומר דמארי פגעה בתוכניות המקצועיות של המאמן? האם תהיה בעיה כלכלית בחודש ינואר? ועוד שאלות רבות.

    אריאל הרוש – השוער האדום חצה לאחרונה את גיל ה-28. במהלך השנה שעברה הוא סבל מפציעה חוזרת בגב, ומהמחזור הראשון נעדר למשך תקופה ארוכה. במחנה האימונים סבל שוב מכאבים וגם מגביע הטוטו נעדר למשחק אחד. בדרבי הוא היה אשם בשער אחד לפחות וכפי שזה נראה כעת, הוא רחוק משיאו. בגילו כבר לא ניתן לשפר את היציאות לכדורי הגובה.
    השאלה: האם הרוש כשיר ב-100% להיות שוער הפועל?

    מרקו סימיץ' – המונטנגרי בן ה-29 עם שנים מרשימות בבאטה בוריסוב עם שתי אליפויות והופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות (לצד ניקוליץ'), הגיע על תקן הבלם המנוסה שאמור לייצב את ההגנה. מה עליו לשפר בכדי להצליח: יכולת התיאום.
    השאלה: האם מדובר בפלופ או בפוטנציאל לדה סילבה?

    ניקולס גורבאסוב – בן 27, עונה ראשונה במועדון. הקשר הארגנטינאי אשר משחק בעמדת הקשר האחורי קיבל דקות משמעותיות במשחקי טרום העונה על אף כושר משחק לקוי אשר דורש שיפור.
    השאלה: האם מדובר בגרזן אמיתי או שוב רומן רוקי שכזה?

    שגיב יחזקאל – השחקן הכי מוכשר בסגל, נקודה. עונה רביעית בקבוצה הבוגרת. לאחר עונה בה כמעט נזרק מהפועל על ידי גיא לוי, הגיע גוטמן שהביא ביטחון לחלוץ שסיפק בסה"כ 19 הופעות ליגה, בהן כבש 4 שערים. במועדון מקווים שלא יסבול מפציעות טורדניות כמו בשנתיים האחרונות, ויצליח לממש את הפונטציאל הגלום בו.
    השאלה: למה הוא לא משחק באופן קבוע בהרכב? למה אחרי כל 2 משחקים הוא פצוע? למה לא מבינים במועדון שמדובר בכישרון ענק ומטפחים אותו?

    ארון שוינפלד – אם בכל העונות של גוטמן בהפועל היה לו את הבאנקר בהתקפה, הרי שהעונה מדובר על החלוץ הישראלי-אמריקאי, שהצליח בחצי העונה שעברה לכבוש 8 שערים ב-14 משחקים בלבד. לאחר מיני דרמה עם דיבורים על מעבר ליריבה העירונית וחידוש חוזהו באדום למשך ארבע שנים, תולים המון ציפיות בשוינפלד שיוביל את הפועל לצמרת הליגה.
    השאלה: האם שוינפלד יהיה פורה יותר עם חלוץ נוסף לצידו?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יש הרבה מה להגיד על הפועל ברמה המקצועית אחרי המחזור הראשון בליגה מה גם שזה רצף של ארבעה משחקים ללא שער זכות והיכולת עלובה. אבל האמת שאין לי כל-כך חשק. בגדול אני מאוד מודאג ומרגיש שרימו אותנו, לא יודע כמה השינוי יהיה גדול והמשחק אתמול הוא בידיוק מדד לליגה. מכבי חיפה לא קבוצה פח גם כשהיא בכושר רע, לא בסמי עופר, והיא פחות טוב מבאר-שבע-מכבי-בית"ר. בגדול, שגיב יחזקאל שיחק אתמול כאילו הוא שומר את הכוחות לבאיירן מינכן באמצע השבוע, אין מצב שהוא רואה דשא נגד באר-שבע, ממש זלזול והתנהגות של פרימדונה. שני המגנים שלנו הם הכי חלשים בארץ. והספסל צריך לכלול לפחות עוד חלוץ ואת בומבה או אנטל, מה שקרה אתמול לא מתקבל על הדעת. בגדול, אלה השינויים שהייתי עושה:
    - אוראל דגני במקום עופר ורטה - כי דגני לפחות משחק עם ביטחון וטוב התקפית. האמת שגם הגנתית אין גרוע מורטה.
    - ידין ורייכרט פנימה - גורוסוב ושובושיץ' החוצה. הפועל צריכה לשחק יותר אגרסיבי ולא להיות התקפית בכאילו. רייכרט צריך לתת לנו יותר השנה. ואין לנו עומק בספסל או שובושיץ' יהיה האופציה. כל האמצע שלנו רך ועלוב.
    - שגיב יחזקאל החוצה - לא כי אלטמן טוב ממנו, ממש לא, אבל משחק כמו אתמול לא מתקבל על הדעת, המשחק הכי מביך שלו בבוגרים.

    * מעבר לכך שימו לב לראיון של בן-רייכרט שהתפרסם אתמול ב-One, בן מדבר לראשונה על השנה וחצי בהפועל ת"א וכל מה שקרה במכבי. דווקא בחצי שנת ההתאקלמות שלהפועל היה סגל שחקנים עלוב והקהל התנכל לו - בן היה מצוין והוסיף הרבה לקבוצה המתה שלנו. והעונה שעברה הייתה כישלון עצום והעובדה שלא היה חלק ממחנה האימונים ואפילו שילובו הלא חכם והפזיז ע"י מנדיונדו לא יכול לעזור. אני מסכים שאסור לשפוט אותו לפי מספרים. מעבר לכך שימו לב מה הנחו אותו במכבי - לא לחגוג גולים עם שער 5| לא להתחבר למועדון או לאנשי המועדון| לא להעלות שום תמונה לרשתות החברתיות במדי הפועל, להיות עוף מוזר| הסרט הידוע לשמצה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אחרי המשחק נגד חיפה גוטמן כביכול הפגין שלוות נפש ואמר שהנצחונות עוד יגיע ושהוא לא מודאג מכדור שלג, שהיו נק' טובות והפועל פשוט לא יצרה מצבים. זה היה טוב כלפי התקשורת. אני שמח לראות שבחדרי-חדרים גוטמן לא איבד את זה. "מהרגע בו ספגנו שער ראיתי את הקבוצה שלי בלי קו ודרך וזה היה מאוד עצוב בשבילי"| בספורט1 כתוב שהפועל מחפשת חלוץ זר לאור משחק ההתקפה האנמי שלה(אבל איך זה מתיישב עם העובדה שבומבה ואנטל עדיין שחקני סגל?|

    בפורום של הפועל כתבו שגוטמן כבר לא דיקטטור כמו פעם וחבל ושהוא נהיה מוותר וסחבק עם השחקנים. 'שגיב היה מקבל בראש וטס לספסל במחצית אם היה מדובר בגוטמן של פעם' - וזה נכון. האמת שאני שיניתי גישה אחרי המשחק אתמול. פחות 'וירטואוזיות' עאלק בהרכב ויותר שחקנים שנלחמים. הקפטן ניקוליץ' מאוד איכזב אותי - כבד, עייף, לא אגרסיבי. הפועל צריכה להיות קבוצה קשה. ידין ורייכרט להרכב במקום גורוסוב הפרווה ושובושיץ' שיהיה קלף מהספסל(בומבה או אנטל צריכים גם להיות שם), ודגני במקום ורטה העלוב כמגן ימני. אגב לאור המצוקה בהתקפה הייתי שוקל לשחק במערך קצת אחר - שוינפלד מתקשה לבד ולכן הייתי מנתק את שגיב מהקו ומשחק עם שניהם יחד בעוד עזרא מתחתיהם. הוא לא פליימקר אבל כן שחקן מהיר שבועט טוב לשער.
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא סובל את ההומור הזה על חשבון נכים. אף פעם זה לא הצחיק אותי, כמו העמוד הזה.

    המשחק אתמול הוכיח בפעם ה1000 שלקבוצה הזו אין משחק התקפה מאיים. משחק רביעי ברציפות שהפועל לא כובשת כולל גביע הטוטו.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    וגם השערים היחידים שכבשתם, היו מול בני יהודה. הרי כולנו יודעים מה היה קורה עם הליגה הייתה מורכבת רק ממשחקים מולם.
    התלות ההזוייה הזו בשויינפלד כאיזה מושיע להתקפה. אם כבר אתם משחקים איתו, שיהיה פיבוט שיסחוב אחריו 2 בלמים, אבל עזרא יחזקאל או אלטמן לא משכילים לנצל את החורים שהוא יוצר להם. אתמול עזרא הזכיר את העזרא שלנו, שויינפלד הצליח להכין לו שבילים לרחבה, אבל עם הרבה טיפשות הצליח לאבד את הרוב הכדורים/לבעוט החוצה/למסור לא מדוייק. אגב, כמעט ולא התייחסו לזה, אבל וליינטה סידר לו אתמול מצב נהדר לגול, כאשר במקום לתת ימינה (לא זוכר מי היה השחקן הפנוי) דקל הספיק להגיע בזמן ולחלץ את הכדור.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לכל אוהדי הפועל שמגיעים למושבה, ערכו הגרלה בין מנויי באר שבע לכרטיסים למשחק וזכיתי באחד אבל אני חייב עוד אחד וראיתי שבאתר של לאן יש כרטיסים ליציע ממול של הפועל, אין אפשרות להזמין כרטיסים ליציע שליד ולכן רציתי לשאול אם אזמין כרטיס ליציע של הפועל יעשו לי בעיות או יתחשבו בי ויעבירו אותי ליציע של באר שבע? אני יודע שהכול אלקטרוני שם אבל בבלומפילד עשיתי את זה כמה פעמים בלי בעיה ורציתי לדעת מכם אם האבטחה באיצטדיון מקפידה על הדברים האלה ולא מאפשרת מעברים.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    את זה שחברת CMEC, שחתמה על שת"פ עם הפועל, הייתה תחת סנקציות של ארה"ב במשך מעל עשור באשמת פרוליפרציה של נשק כימי לאיראן, כבר הזכירו כאן?
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מזיז מאוד מאוד. מידע חשוב של ארימור.
    אין לך איזה ג'נטלמן קנדי להלל?
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין לי מספיק ניסיון במושבה, אז לא רוצה להגיד סתם, אבל אני מנחש שיתנו לך לעבור.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  15. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    עצוב שאוהדי מכבי מחפשים רע בעסקה הזאת. תתעסקו בעניינים שלכם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.