מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    יצחקי הגיע עם סיפור מטורף. כבר בא לחתום בהפועל עם קורנפיין שיסגור את העסקה, ואז הם "ירדו להטעין את הטלפון" ויצחקי סגר במכבי ברגע האחרון. וזה לא נכון לומר שמכבי הלכה לשום מקום, או יותר נכון זה לא היה נראה ככה, כי זה היה בעונת הגלאקטיקוס עם אלברמן, קולאוטי, זיו ואחרים, כולל מדוניאנין כמובן.

    באשר לניקוליץ' - הוא בשיא הקריירה והוזכר בהקשר של קבוצות פרמיירליג קטנות ואפילו נאפולי בשלב מסוים, הגיל לא מהווה עבורו בעיה. העברה הזויה אם מתבצעת, שכנראה יוצאת לפועל אחרי שכמה אלטרנטיבות טובות יותר מבחינתו לא הבשילו. קצת מזכיר את מקרה דאבור לזלצבורג.
    לא הייתי אומר שבאותה שורה עם אבראו. רזומה בסגנון שונה לגמרי, שלב אחר בקריירה ושכר מסתמן נמוך לא במעט בעידן בו ממוצע השכר גבוה יותר.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    שוינפלד "מרוויח" (בכל זאת, הפועל) 400 אלף יורו למיטב ידיעתי, וגם ניקוליץ' ובומבה לא רחוקים מכך.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא מבין איך אפשר לטעון שאיינבינדר לא שותף במכבי. הוא היה הפייבוריט של סוזה בקישור - לפני אלברמן, ראדי ואפילו מיטרוביץ׳.

    איתן טיבי זו גם רכישה שבאה להחליש את היריבה בלבד?
    קרלוס גארסיה?
    חואן פאבלו?
    מהראן ראדי?
    טב״ח?
    ערן זהבי?
    ראדה פריצה?
    מדוניאנין?
    עמרי בן-הרוש?

    מכבי ת״א כל-כך עסוקה ב״לפרק״ את היריבות שמתוך ה-40 שחקנים שהוחתמו ע״י המועדון בתקופת קרויף רק 14 הובאו מתוך הליגה הישראלית עצמה.
    אני מניח שדניאל ליפשיץ ועמרי בן הרוש הוחתמו כדי לגמור לרעננה ונתניה את הסיכויים לקחת אליפות.

    אנשים פה כותבים שטויות בלי לדפוק חשבון לכלום.
     
    Drama2, oFiRzZz ו-amn אוהבים את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גם להביא שחקנים מהפועל או בית״ר לא בדיוק עונה על הקריטריון ״להחליש יריבות״.
    להחליש יריבות זה מה שמכבי חיפה עשתה להפועל פ״ת בתחילת שנות ה-90(היא לקחה שחקנים בעיקר מהפועל פ״ת ונתניה אבל נתניה לא היתה יריבה מאיימת) ומה שגאידמק עשה למכבי חיפה.
    אם ג׳ורדי היה מצליח לקחת לב״ש את אוגו זה לגמרי היה עומד בקריטריונים של התחזקות על חשבון היריבה. וגם בעניין הזה אף אחד לא יודע מה בדיוק היה ואיזה צד פנה לאיזה צד(בכלל לא בטוח שזה לא היה אוגו או הסוכן שלו שפנו לג׳ורדי כדי לשדרג משמעותית את החוזה של אוגו- בין אם במכבי תא ובין אם בבש).
    אבל אנשים כאן כל כך מקובעים בחשיבה שגם אם מכבי ת״א תחתים עכשיו את ויליאם סוארז עוד יצוץ מישהו ויתן גם את זה כדוגמה להבאת שחקן לא נחוץ שבא רק כדי להחליש את היריבה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/16
    Drama2, oFiRzZz, סמואל אטו ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    אם המשתמש היחיד שחושב כך מגדיר את הדיון כ"חסר תועלת" אזי אין טעם להמשיך אותו. ברור לכל בר-דעת שאין לטענה הזו שום אחיזה במציאות.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אזולאי הובא כתחליף של רייכרט שהיה אמור להיות חלק אינטגרלי מהרוטציה בעונה שעברה. יש לציין שכמעט בכל פעם שרצו לשתף את אזולאי (שהגיע פצוע) הוא לא היה כשיר ונפצע ברגע האחרון (סבל מהרבה חוסר מזל) וכשכבר כן שותף, היה רחוק מאוד מלהרשים.
    יתרה מכך, ומצד שני, יש לא מעט דיבורים על כך שטביב התנה את הרכישה של דסה ברכישה גם של אזולאי. האם מכבי הייתה צריכה לסרב לרכישה של דסה בתנאים אלו, ולהסתפק באלעד גבאי שהיה על המדף? או להסתמך על שפונגין שלצערי הרב מסתמן שלזקנה בת 90 אחרי השתלה של מפרק בברכיים ועם קוצב לב יש יותר סיכוי להיות כשירה ממנו?

    על ורמוט אין טעם אפילו להתייחס אחרי שג'ורדי רצה אותו מהרגע שהגיע לארץ פחות או יותר, ועל איינבינדר:

    זה נאמר כאן, אבל חשוב לי להבהיר.
    בעונה של סוזה היו שני שילובים נפוצים - אלברמן+ראדי ומיטרוביץ'+איינבינדר. במרבית המשחקים המכריעים, השילוב של מיטרוביץ' ואיינבינדר היה פופולרי בהרבה מהשילוב של אלבראדי.

    סוזה בכל הזדמנות שדיבר על איינבינדר שיבח אותו ואמר שהוא מהשחקנים החכמים ביותר שהוא אימן ופגש.


    נאמר פה גם שאיינבינדר שוחרר אחרי שנה, זה גם לא נכון. בקיץ שאחרי העונה של סוזה הוא נפצע (עצם השוקית אם אני זוכר נכון), ולכן נעדר ממרבית העונה של פאקו, אבל ברגע שחזר לכשירות מלאה שותף גם בה לא מעט.

    מסכים שזה מוזר מאוד.
    לדעתי החוזה נחתם כמעין "אקט ג'נטלמני" שנועד לשדר שמכבי לא זורקת לכלבים את יצחקי אחרי שהוא נפצע בפברואר של העונה של סוזה, וחזר לכשירות מלאה (במהלך העונה של פאקו אחרי שחזר כל פעם אחרי משחק היה נעדר בעקבות מתיחות) בעצם רק בתחילת העונה שעברה.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @South Boy
    האמת שמעניין אותי מה היית אומר אם מכבי הייתה מביאה הקיץ את גיא חיימוב (בפוטנציה, שוער ראשון בנבחרת) כדי ש'יירקב' על הספסל ויחכה לפציעה של ראייקוביץ' כדי לקבל קצת דקות? או מה דעתך על ההחתמה של יובל שבתאי שהצטרף ל-450 הקשרים המרכזיים שיש לב"ש בסגל. מה עם רועי גורדנה? שחקן שיכול בקלות להיות משמעותי עבר רוב קבוצות ליגת העל, אבל מתייבש ביציע בטרנר כי ב"ש לא משחררת אותו? במה הוא שונה משלומי אזולאי המסכן, שיושב מאסר עולם בקריית שלום בגלל שג'ורדי ומיץ' משחקים משחקי אגו עם שחר ושמים פס על הקריירה שלו? מה עם גאדיר, שב"ש גנבה לסכנין מתחת לאף אבל לא מצאה לנכון לתת לו דקת משחק מסכנה מהרגע שנחת בנתב"ג?

    אבל פה זו הרי באר שבע. היא קבוצה קטנה וחמודה כזו מהפריפריה שטיפסה במעלה ההר והגיע לגדולות. הרי אין סיכוי שהיא סתם קונה שחקנים שהיא לא באמת באמת חייבת כדי לא לחזק יריבות, זו יכולה לעשות רק מכבי ת"א המאיימת, העשירה והמפחידה, לא?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/16
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני אתייחס לשאר התגובות בהמשך, זאת פשוט קצת מעצבנת אותי.
    חיימוב לא הובא כדי להתייבש בספסל, כבר במהלך העונה הוא יתפוס את מקומו של גורש שכנראה תהיה העונה האחרונה שלו כשוער ראשון ואין בהעברה הזאת שום החלשה של קבוצה אחרת, שוער זאת עמדה בעייתית לשחק איתה מבחינת רוטציות אבל ברור לכולם וגם לגורש שחיימוב הובא כדי להחליף אותו בזמן הקרוב.
    גורדנה כבר שוחרר ממזמן מבאר שבע שאמרה לו שהוא רשאי לחפש קבוצה אבל מה לעשות שהוא לא מוצא, אתה רוצה להאשים את באר שבע גם בזה?
    גאדיר חתם בינואר אשתקד אחרי שסיכם את תנאיו במועדון יותר משנה לפני, אלונה לא חטפה אותו מאף אחד ואם כבר מישהו ניסה לעשות מחטף של הרגע האחרון אלה הפועל וסכנין וגם גאדיר בעצמו אמר שברגע שבאר שבע התעניינה בו הוא לא פזל לשום מקום, אלונה רצתה אותו שנה לפני ובגלל הדרישות המוגזמות של הבלגים היא חיכתה לחלון הבא עד שהבלגים ירדו מהדרישות שלהם, אבל הסיכום בין השחקן למועדון היה ברגע שהבלגים לא רצו אותו.
    מה לא עושים בשביל להוכיח את הנקודה שלך, גם להגיד דברים שהם לא נכונים. אנשים דיבבו אותי כאילו אמרתי שג'ורדי כולא שחקנים במרתפים של קריית שלום וזאת ממש לא הייתה הכוונה שלי, אם תחזור בנושא הזה לדיון על אזולאי תראה שאמרתי בפירוש שמכבי לא צריכה לשחרר אותו אבל למה היא הביאה אותו מלכתחילה? לא בשביל לתפוס מקום של שחקן ואפילו לא בשביל רוטציה, סתם כי זה בא בעסקת חבילה עם דסה. ולמה הביאו את עוז ראלי? בשביל לייבש אותו ביציע בלי שיראה דקה אחת? סתם כי הם יכולים.
    לא ממש אכפת לי מה הם עושים ואם שחקן חותם אצלהם בידיעה שרוב הסיכויים שהרומן שלו עם מכבי יסתיים כך זאת בעיקר בעיה שלו, אבל גם ההתנהלות הזאת לא חיונית מבחינת מכבי.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מדהים!
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אכן תגובה מופלאה. אני מניח שאתה מתכוון לדוגמאות שנתתי, זה נושא קצת ארוך ומורכב ולכן אני אתייחס אליו כשיהיה לי זמן ולא דרך הפלאפון, עד אז תאלץ לחכות עם ההקנטות ואני מקווה שנשתדל לא לזהם את הדיון יותר מדי בתגובות שאין בהן תוכן.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    עוז ראלי, אימת הליגה.
    מסכנים בני יהודה הפסידו צ׳אנס לאליפות בגלל שהשחקן שלהם סיים חוזה ועבר למכבי.
     
    amn, orimor2212 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  12. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אפשר להגיד הרבה דברים על ת"א של ג'ורדי.
    מחלישה את היריבות (בכוונה) היא לא .
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    האמת שגם אחרי עוז ראלי, משום מה, ג'ורדי רדף מעל שנה.
    כנראה היה ממש להוט להחליש את בני יהודה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    הייתה תקופה שאלעד גבאי היה עם רגל וחצי במכבי. אם זה לא נקרא לחזק את היריבות, אני לא יודע מה כן.
     
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @South Boy
    נתתי את השחקנים האלו של ב"ש כדוגמא. אני לא חושב שהם סתם הביאו את חיימוב, אני לא חושב שיש משהו לא בסדר בהתנהלות שלהם עם גורדנה וגם לא חושב שיש בעיה אם הם החתימו את גאדיר ובאימון השלישי בכר החליט שהוא לא מתאים לו. גם זה בסדר. אלו דברים שקורים בכדורגל. אבל בשורה התחתונה על כל שחקן שאתה טוען שמכבי הביאה סתם כדי לא לחזק יריבות או להחליש את שאר הליגה, אפשר לטעון אותו דבר על ב"ש. קבוצות מביאות שחקנים מאלף ואחת סיבות. כי הם צריכים ישראלים, כי הם צריכים זרים, כי הם צריכים גיבוי, כי הם צריכים להרגיע את האוהדים, כי צריכים למכור מנויים, כי ככה וכי ככה.

    אתה מדבר על עוז ראלי? שחקן בן 28, שיכול לשחק כמגן שמאלי וימני, והגיע מבני יהודה בהעברה חופשית כגיבוי לייני? וואלה. זה בכנות נראית לך העברה מוזרה? זה עוד שחקן שקרויף רצה להביא גם שנה קודם ולא הצליח לשחרר אותו מבני יהודה.

    על אייבינדר כבר כתבו למעלה. הוא היה שחקן טוב, שקיבל הרבה מאוד דקות משחק והיה לא רע בכלל. פשוט אי אפשר להגיד שמכבי הביאה אותו סתם. האמת שאין לי מושג למה הוא שוחרר בנזיד עדשים. יש לו היום מקום במכבי מן הסתם וחבל שנתנו אותו לבית"ר ונשארנו עם מיטרוביץ'. גם ברק בדש, שאני הרמתי חתיכת גבה כשהחתימו אותו, פשוט שיחק הרבה. שיחק ונתן גולים חשובים והיה מצוין, וגם לגביו אין לי מושג למה שיחררו אותו.

    אפשר היה להגיד את אותם דברים כשמכבי הפתיעה והחתימה את ראדי מסכנין בעונה הראשונה של אוסקר. אבל ראדי הראה שהוא שייך לרמות האלו, עבד קשה, הרוויח את המקום שלו, הפך לבאנקר אמיתי בהרכב והיה גורם סופר משמעותי בשלוש האליפויות ובגביע. קבוצות גדולות קונות שחקנים מקבוצות קטנות, מה הסיפור? חלקם מצליחים ונשארים, חלקם לא מצליחים ומשוחררים. איפה שונה כאן מכבי ת"א מהשאר? אני באמת ובתמים לא רואה ולא מבין על מה השיח בכלל.

    אחרי שלוש שנים מדהימות במכבי, ב"ש הבהירה לראדי שהיא תחתים אותו רק אם הוא ישיג שחרור ממכבי ויבוא בחינם וג'ורדי הלך לקראתו ושחרר סתם כי הוא העריך אותו והבין שהוא רוצה לשחק יותר. איך התנהלות ביריונית מתיישבת עם פעולות כאלה?

    אני חושב שהדוגמא הכי טובה לכך שקרויף רחוק שנות אור מלהתנהל כפי שמתארים אותו כאן, היא החזרה של עטר לארץ. אם לקרויף היה חשוב לא לחזק יריבות אופציונליות הוא פשוט היה מחזיר אותו בעצמו ומונע ממנו לעבור לחיפה. כנ"ל לגבי קהת. שני שחקנים שהוא באמת יכול היה יכול להביא למכבי והתעלם. קרויף הוא הרבה דברים אבל מפחד מהיריבות הוא בטח לא.

    סתם דוגמא,
    כשסיטי מביאה לצורך הנעיין את פביאן דלף מאסטון וילה, היא עושה את זה כדי שיריבות לא יקחו אותו ויתחזקו בעצמם? הרי הבנאדם בקושי זוכר איך נראה כר דשא. היה ברור שזה מה שיקרה בשניה שהוא חתם, ועדיין כל הצדדים בחרו בעסקה. האם מישהו בא בטענות לסיטי שהיא מנסה לפגוע בספורטיביות וככה היא הורסת את הליגה? אולי האופציה שמכבי קיוותה שאזולאי יפתח להיות שחקן משמעותי לא על השולחן? למה זו לא נראית אפשרות סבירה?

    ואני אחזור על עצמי שוב כי אני חושב שזו בסופו של דבר השורה התחתונה. אפשר לבוא בטענות לבאיירן שהיא פוגעת בספורטיביות של הבונדסליגה כשהיא בכל קיץ אונסת את דורטמונד ולוקחת לה את כל הכוכבים שלה והופכת אותה ללא רלוונטית. עונה אחרי עונה. זאת בעייני פגיעה בספורטיביות, זאת בעייני דריסת הליגה. אז אולי בסופו של דבר ההגדרות שלנו הן שונות, אבל אני חושב שבמקרה כזה הרף שלך מאוד נמוך. בעצם, אתה אפילו לא נותן להם סיכוי. כדי לא להרוס את הליגה הם צריכים לשחק עם ה-11 שלהם ולתת לילדים מהנוער לשחק במקרה של פציעות/הרחקות/או אלוהים יודע מה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.