אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    עילוט אושר ביום רביעי יומיים לפני המשחק בין אחי נצרת להפועל פ"ת

    לא חושב שתוקנו שם הליקויים שבגללם האיצטדיון לא אושר בהתחלה
    העיקר שלא יגידו שפגעו בערבים.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    רק שהקהל הבאר שבעי יגיע ולא יגרום להתאחדות להתחרט! שיגיע בהמוניו וימלא את המגרש. זה סוג של משחק היסטורי לא?
     
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    בשנים האחרונות משחקיה של הנבחרת הצעירה באצטדיונים כמו המושבה ונתניה היו דלים בקהל במשחקי הנבחרת הצעירה (לא כולל יורו הצעירות ב2013 שאירחה ישראל) בניגוד לקהל האלפים שיצא לנבחרת הצעירה למשוך לאצטדיונים בעברה. אבל נזכיר שהנבחרת הצעירה אירחה משחקים בהרבה יותר אצטדיונים ביחס לנבחרת הלאומית. אני מקווה שבבאר שבע יבואו עבורם כמה אלפי אוהדים, במיוחד שזה לא אצטדיון במרכז הארץ ליד ריכוזי האוכלוסיה הגדולים של השפלה-גוש דן-השרון. נזכיר שבבית הישראלי גם נבחרות פורטוגל, הונגריה, אלבניה וליכטנשטיין ושהטורניר כבר בעיצומו. 2 המשחקים הקודמים בבית מול הונגריה ופורטוגל התקיימו באצטדיון המושבה וישראל כרגע מקום שני בבית (רק מקום ראשון ב9 בתי המוקדמות יעפיל ישר לטורניר ועוד שלב פלייאוף יהיה בין ארבעה מהמקומות השניים הכי טובים בבתים וכמובן כרטיס חופשי למארחת אם כי הטורניר ב2017 הוגדל מ8 ל12 נבחרות, כולל פולין המארחת וגם מספר האצטדיונים שיארח את הטורניר הוגדל מ4 ל6). פורטוגל אגב היא לא רק אלופת אירופה (ביורו 2016) אלא גם סגנית אלופת הטורניר לצעירות בטורניר האחרון ב2015 שהתקיים בצ'כיה. עדיין קשה לראות את נבחרת ישראל הצעירה מתברגת גם במקום השני אבל תמיד מותר לקוות. ככל הידוע לי מלבד הטורניר שאירחה ישראל ולכן קיבלה כרטיס חופשי, היא העפילה רק פעם אחת לטורניר (דרך המוקדמות) ב2007 ואותו משחק עליה היסטורי התקיים באצטדיון בהרצליה.

    ואגב בשביל פרופורציות. פחות מ800 אוהדים נכחו במושבה במשחק של ישראל-הונגריה ופחות מ2000 במשחק ישראל-פורטוגל (סגנית האלופה המכהנת להזכירכם) במושבה. מכיוון שהקבוצות האחרות בבית מעניינות פחות אז רק יוון עוד אולי תמשוך קהל ובמקרה של עלייה לפלייאוף (או אפילו הכרעה לקראת עלייה לפלייאוף במשחק האחרון מול אלבניה) אפשר לצפות גם לנוכחות גדולה יותר במשחק הבית בפלייאוף. מה שבטוח גם המשחק מול ליכטנשטיין ב 6 בספמבר (עוד לפני יוון) התקיים במושבה (נ.ב. נכחו בו כ200 צופים) אז לא הבנתי סופית אם 2 המשחקים (נגד יוון ואלבניה) אמורים להתקיים בבאר שבע או רק זה שנגד יוון.

    The Israel Football Association
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/9/16
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    על פניו כן,
    בתכל'ס אני כבר פחות חושב שזה יעניין אנשים אחרי שראינו פה ליגת האלופות וליגה אירופית. בייחוד שלדעתי לא יהיה למשחק חשיבות.
     
  6. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,235
    לייקים שהתקבלו:
    488
    מישהו יודע למה האצטדיון בנשר לא אושר?
     
  7. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    "הכל" מי שישמע על מה מדובר...
    להחליף את הכיסאות בצפוני לוקח מקסימום שבוע ולסיים את הגג בדרומי צריך לקחת חודש ולא יותר מזה ואפשר לעשות את שניהם במקביל!
     
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    לא מדבר כמה זמן לוקח העבודות בניהול תקין ומתפקד ובלי "דחיינות" אלא כמה זמן לוקח בפועל לאשר, למצוא תקציב והכל ולפי ציטוטים מהעירייה שהוצגו כאן בשרשור אין תקציב להכל. חוץ מזה לא ציינת עבודות נוספות כמו למשל התקנת המצלמות לפיקוח, התקנת המערכת הסולארית על הגג ועוד. אני גם בספק אם מבחינה בטיחותית יהיה אפשר לקיים עבודות בעת משחקים או שיצטרכו לסגור כל יציע לחוד בעת התקנת המערכת הסולארית מעל הגג.

    הגיוני גם מצד העירייה לשקול עיכוב בביצוע פעילות מסויימת אם אכן לצורך הכרזה על האצטדיון כמתקן לאומי יחליטו לבצע בו שיפורים מסיביים. למשל החלטה להגדיל את מספר המקומות לפחות ל40,000, להוסיף תאי VIP, לשדרג מערך תא העיתונות, להקים חניון תת קרקעי צמוד, להרחיב את שטח הכיסוי של הגג ופעולות נוספות ידרשו גם זמן וגם כסף אם כי ממילא לא מתכוונים להשלים הכל לפני המכביה.
     
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    לפי ראיון של ראש עיריית נשר מלפני 4 חודשים האצטדיון לא כשיר לליגה לאומית בשל מחסור ב"מגדל טלוויזיה" (התחליף של האצטדיונים הקטנים לעמדת צילום המשחקים ממעלה המגרש) ובגלל מגרש בגודל לא תקין (צריך להרחיב אותו ב1.5 מטר מאחורי כל שער). אז אני מניח שהוא לא מאושר כי למרות שהעבודות היו אמורות להתבצע עד תחילת העונה הם לא הושלמו. ואגב המגרש החליפי שלה הוא עפולה אלא שכשהיא "אירחה" את עפולה העבירו את המשחק לגרין. ועדיין זה מוזר לי איך אצטדיון שהוצג כמתאים לליגת העל ואפילו הוצע לפועל חיפה לשחק בו ולא בסמי עופר, פתאום לא מתאים לחלוטין אפילו לליגה הלאומית.

    וכדי לקבל עוד תובנות הנה הראיון עם ראש עיריית נשר מלפני 4 חודשים.
    התקציב לעונה הבאה 5,000,000 מיליון שקלים – רשת כוכב

    ואם כבר, הנה דיווח על שיפוץ ב"אצטדיון" בטירת הכרמל השכנה.
    החלו העבודות לשיפוץ האצטדיון העירוני בטירת כרמל - זמן כרמל
    mynet חיפה - החלו עבודות שיפוץ האצטדיון בטירת כרמל
    ניוז חיפה והקריות » משדרגים את האצטדיון
    האצטדיון העירוני של טירת כרמל ישופץ לטובת אוהבי הספורט בעיר בעלות של כ-600.000 ₪ - עיריית טירת כרמל
    רק חבל שהשדרוג מותאם מקסימום לליגה א' ולמשל היציעים החדשים יהיו יציעי עמידה בלבד ללא מושבים מה שאומר שהאצטדיון לא יאושר לליגה הלאומית למשל וידרש בו שיפוץ נוסף בעתיד (או שבמקרה העפלה של הפועל טירת הכרמל שהיום בליגה ב' עד לליגה הלאומית, הקבוצה תנדוד לנשר) ומצד שני ממילא התוכנית העירונית היא להקים אצטדיון עירוני חדש בשכונת "החותרים" (מול קיבוץ החותרים שמעבר השני של כביש 4) במערב העיר (לא הרחק מסמי עופר) כך שהשיפוץ הוא רק לצרכים זמניים. האצטדיון העתידי אמור להתחיל להיבנות עוד 3 שנים ולהכיל עד 10,000 מקומות (בטח אבל לא ייבנה בבת אחת לקיבולת מקסימלית שכזאת) ובהחלט להתאים לליגת העל (מעניין אם תהיה קבוצה עירונית שתגיע עד לליגת העל או ששוב ינסו "לחטוף" את הפועל חיפה). נקווה שגם עכו ונשר ילמדו מטירת הכרמל וירחיבו את האצטדיונים שלהם בהתאם לסטנדרט שתציב טירת הכרמל. מזכיר שגם נהריה מתחייבת לאצטדיון עירוני חדש של 10,000-8,000 צופים אבל בשונה מטירת הכרמל לא ידוע לי שיש כבר תאריך יעד כלשהו לתחילת העבודות להקמתו. גם מגדל העמק ויפיע יבנו אצטדיון משותף שיכיל בשלב א' 5,000 מקומות (2 יציעים) וניתן יהיה להרחיבו ל10,000. גם חדרה אגב מתכננת אצטדיון חדש של 5,000 מקומות במקום המגרש הישן שמכיל 3,000 ולקינוח גם 2 ערים בקריות, קרית ים וקרית ביאליק, הצהירו בשנה האחרונה על קידום תוכניות לאצטדיונים עירוניים חדשים אם כי אני מניח (בהנחה שאכן יוקמו) שמדובר יהיה באצטדיונים קומפקטיים יותר. בכל אופן "אצטדיון קרית ביאליק" כבר הוזכר כאופציה אפשרית עתידית לשמש כבית חלופי להפועל חיפה שסמי עופר גדול עליה. עכשיו נראה תוך כמה זמן קרית אתא וקרית מוצקין יצאו בהכרזה לתוכניות משלהם. בכל אופן אני מקווה שחלקן גם ישקלו להשקיע באולמות ספורט חדשים של איזה 2,000 מקומות נניח כדי להעשיר את היצע האולמות בצפון שהוא דל יחסית וגם אולמות חדשים כמו קרית אתא עדיין קטנים מידי. עם כל הכבוד לאצטדיונים ברמת ליגת העל, אולמות גדולים מאפשרים לקדם קבוצות במספר ענפי ספורט מלבד כדורסל וכן לארח לא מעט תחרויות מקומיות.

    בכל אופן מרשים לראות מה ריכוז ההבטחות (שנקווה שיהיה להם כיסוי בעשור הקרוב) באזור הנגב המערבי-מפרץ חיפה בהשוואה לאזורים אחרים כמו ערי השרון או השפלה. אתם לא רואים בכפר סבא/רעננה/הרצליה/הוד השרון/רמת השרון/קריית אונו ושכנותיהם ריכוז כזה של התחייבויות למגרשים חדשים של 5,000 עד 10,000 מקומות וגם לא בראשל"צ ושכנותיה (יבנה/נס ציונה/רחובות/חולון/קריית גת/קריית מלאכי ועוד).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/16
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    ושוב עונה חדשה וצרות ותיקות מהעונות הקודמות והם מחירי הכרטיסים במשחקי החוץ, במיוחד כשמדובר בקבוצות גדולות. המוחים הפעם היו אוהדי מכבי ת"א שמחו על מחירי הכרטיסים למשחק החוץ באשדוד שהגיעו עד 80 שקלים לצד בעיות כמו חוסר קופות באצטדיון לאוהדי החוץ ומרפסות הבתים המשקיפים לאצטדיון ואוהדי "בית" אשדודים שהפריעו משם למשחקים. אשדוד התגוננה בטענה שרוב הכרטיסים הזולים יותר (מחצית מכלל הכרטיסים) הופנו לחיילים, נוער וסטודנטים ושגם משחק מול קבוצה גדולה דורש מנמנה לממן דרישות אבטחה ושיטור מחמירים יותר. אשדוד אגב הציעה למכבי "דיל" שתשווק כרטיסים זולים יותר בתמורה לכרטיסים זולים כשהיא תגיע לשחק בנתניה מול מכבי אבל מכבי סירבה. בפועל המחאה צלחה חלקית כשלמרות המחאה באו 1,300 אוהדי מכבי למשחק באשדוד (מה שליותר ממחצית מהליגה נחשב לנוכחות מכובדת במשחק חוץ אבל מכבי יכלה גם להכפיל ולשלש את מספר האוהדים). בכל אופן נקווה ששוב יגבשו תוכנית מסודרת לתעריפים הגיוניים וזולים גם למשחקי חוץ ואולי גם ליצירת מקורות הכנסה אחרים כמו חסויות וספונסרים כדי לא לסחוט את הקהל וגם שלא יהיו כאלה "דילים" ממוסחרים של "תן וקח" כמו הדיל שניסתה אשדוד לסגור עם מכבי על מחירי הכרטיסים במשחקים בין השתיים. צריך תקנון אחיד לכללי השיווק ומחירי הכרטיסים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/16
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ברגע שאשדוד הציע את אותו דיל היא יוצאת ״זכאית״ לחלוטין!
    אתם רוצים שנמכור לאוהדים שלכם במחיר אחיד? תמכרו גם לאוהדים שלנו בסיבוב הבא באותו מחיר.
    למה סרבו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי הנהלת מכבי מחוייבת כלפי בעלי המנויים לכך שהמנוי יהיה משתלם. אם פתאום יוזילו מחירים למשחקי בית, אז בשביל מה המנוי?
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בולשיט. בעונה שעברה היה להם הסכם הדדיות איתנו ועם עוד קבוצות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    גם השנה יש.

    הדרישה של אשדוד, שנמכור גם לאוהדים שלנו במחיר הזה, הפילה את זה.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא הבנתי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk