הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    גם חשבתי על זה
    אבל אז מה הוא יעשה עם כל הקשרים המרכזיים?

    עמאשה נראה לי מחליף טוב לשוינפלד, אבל לא הם ולא מנגה, לפי המשחק בטוטו, נראים כמו חלוצים שיכולים לייצר לעצמם מצב.
     
    amn ו-Drama2 אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שעד כדי כך 'זה עלה לו' לגוטמן שהוא החליט לשים X על שגיב יחזקאל אחרי שני מחזורי נפל כשבסה"כ שגיב שיחק אולי 75 דקות וגם שאר הקבוצה נראתה רע. לא היו שום שמועות על אפשרות ששגיב יעזוב מאז תחילת הקיץ. כנראה שהוא לא היה כוס התה שלו והמהלך נכפה על גוטמן גם כלכלית והפועל נאלצה להתגמש על מחיר חרא(ראו מקרה מיכאל אוחנה) כי הקופה ריקה. בלי קשר, לקחו שחקן מוכשר מאוד, שחקן 'יוצר' שיכול לסדר מצב הבקעה ללא עזר מהחברים שלו ומסוגל לשחק גם בכנף בפוזיציה מסוימת וגם בשפיץ - והביאו שני שחקנים שהם רק רגל מסיימת במקרה הטוב ולגבי הזר אני מאוד סקפטי מה גם שצריך לזכור שאנחנו לא מקבלים את עמאשה בגירסה הייחודית שלו אלא שחקן מבוגר ופצוע.
    אם הדברים היו נעשים מלכתחילה, בתבונה, כשזה היה נראה טוב כלפי חוץ - אז הייתי מגיב אחרת. הפועל שלפה מהמותן. ואין לנו שחקנים יוצרים חוץ מחן עזרא. אלטמן כל-כך כבד ומגושם ושובושיץ' מתאים יותר לאמצע. צריך לחזור להריץ את בומבה או לשים בסגל את ישראל זגורי, גם ככה אנחנו תקועים איתו.

    ולאט לאט יתחילו המשחקים נגד יריבות 'בלבל שלנו' כמו מכבי פ"ת למשל ואוי-ואבוי אם לא ננצח במחזור הזה. מצד שני אותן קבוצות לא בידיוק יבואו לשחק התקפי והפועל תצטרך להפגין הרבה שכל, יצירתיות וסבלנות ואני לא אופטימי.
     
  3. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    @Raulito - בוודאות די גבוהה, גוטמן לא היה מסוגל לראות את יחזקאל, ברמה שגורם שמעורבב טוב בהפועל אמר לי, כנראה בהקצנה מסויימת, אבל שתבין את הרעיון שאם זה היה נמשך עד אתמול, היו שולחים את יחזקאל אפילו למכבי תמורת 50 ₪ עטוף בסרט.
     
  4. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא פוסל את מה שאתה אומר אבל בכדורגל יש רצוי ומצוי. שגיב שחקן מוכשר, להפועל אין לוקסוס לוותר עליו. מעמדו של שגיב בהפועל לא היה בסימן שאלה מפתיחת הקיץ אלא רק אחרי הרבע שעה הכושלת נגד הפועל באר-שבע. אתה מסכים איתי בטח שגם אם הכיוון של הפועל היה נכון(מיכאל אוחנה אתמול נמכר במיליון יורו - על חצי כרטיס) - הפועל ת"א כרגיל יצאה רע מאוד בעיני כולם חוץ מאשר בעיני אנשי המועדון, זה לא נראה טוב כלפי חוץ. לקחו שחקן 'יוצר' - מכרו אותו והביאו את עמאשה שהיה צריך להצטרף עוד קודם לכן ובלי קשר ועוד זר שנראה הזוי ואפילו היו דיבורים על פציעה בברך. אגב, מצטער, מבחינתי קיים 'מס מכבי' - לא מוכרים להם שחקנים ובטח שלא במחיר נורמלי. דיברו על 1.2 מיליון - איך זה צנח ב-1/3?

    - הפועל ת"א סיימה את חלון ההעברות ברווח
    הפועל ת"א סיימה ברווח כלכלי גדול את חלון ההעברות. שני שחקני הרכש שצורפו, וויאם עמאשה ודולי מנגה, אשר הגיעו כשחקנים חופשיים, ירוויחו יחדיו 60 אלף דולר. בנוגע למנגה, להפועל יש אפשרות חד צדדית להשתחרר מחוזהו בינואר. ניר לקס הושאל לבני סכנין וחסך 400 אלף שקל(איך?). קלאודיו בומבה הסכים לקצץ כ-25 אחוז משכרו הנאמד בכ-320 אלף יורו, כלומר מדובר בחיסכון נוסף של כ-85 אלף יורו. שגיב יחזקאל נמכר למכבי ת"א ב-800 אלף דולר אחרי שנרכש בכ-50 אלף שקל, עסקה שחסכה למועדון חצי מיליון שקל על פי החוזה עליו היה חתום וגרמה לדחיית התשלום עבור בן רייכרט בשנה.

    ההרכב שלי: הרוש| ורטה* דגני, גוטליב, שיימן| שובושיץ', ידין, ניקוליץ'| חן עזרא, קלאודיו בומבה ושוינפלד
    הספסל: גל שיש, בן רייכרט, גורוסוב, ישראל זגורי, דודו ביטון\דולי מנגה, ויעאם עמאשה
    * לאור פציעתו של סימיץ'- דגני מחליף אותו באמצע. המטרה היא שדגני יהיה מגן כי הוא לא רע התקפית. בהרכב שלי הכוונה למשחקים נגד יריבות פחות טובות, לא כולל את באר-שבע-מכבי-חיפה-בית"ר ונגד חצי מהן כבר שיחקנו. הפועל חייבת עוד שחקן עם דריבל כדי שהעומס לא יפול על חן עזרא ולכן בומבה בהרכב, למרות שאני שונא אותו.
     
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ניר לקס מרוויח 400 אלף שקל שנתי ?! וואו. פזרנות מה שהלך שם.

    לפי החישובים שלהם עדיף לעמאשה לחתום בלשכה.
     
    Raulito ו-amn אוהבים את זה.
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    @Raulito אני מסכים איתך (גם לגבי "מס מכבי"). אני רק אומר מה הייתה הסיטואציה, כי כתבת שלא יכול להיות שגוטמן שם על יחזקאל X אחרי 2 משחקים.

    כנראה שזה משהו שהתבשל תקופה, כי הוא לא היה מסוגל לראות את יחזקאל באימונים.
    בדומה מאוד למה שהיה עם גיא אסולין דרך אגב.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בהחלט כבדהו וחשדהו לגבי הכתבה כפי שאמר @amn

    שימו לב כי מציגים בהתחלה שיש לדולי מנגה אופציה עד ינואר אח"כ מציגים את השכר עד ינואר כ25 אלף דולרים במקום 6* אלף דולר חודשי על מנת להציג את זה כסכום "פעוט".

    לפי טענתם עמאשה ודולי ירוויחו 60 אלף דולר, נניח עד ינואר, אז עמאשה ירוויח לטענתם 35 אלף דולר עד ינואר שזה לפי חישוב שלהם 9,000 דולר בחודש במקום ה100K* דולר בעונה שהוא ירוויח.

    *המספרים כפי ששירי אלג'ם דיווחה בחדשות הספורט
     
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    חוץ מזה שכשמדווחים שכר של שחקנים לרוב מדווחים את סכומי הנטו, אז העלות של עמאשה היא פי כמעט שניים, ושל מנגה היא פי 1.33.
     
  10. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    וויאם עמאשה הוא חלוץ לקנה מידה של הפועל לצערי. זה שחקן שהפועל היו צריכים להביא עוד כשהיה בשיאו, אבל גם בגיל 31 אחרי פציעות, הוא עדיין יכול להוות אופציה התקפית טובה לליגה. הוא לא הולך להיות שחקן הרכב אלא אם גוטמן ישנה את המערך ל4-4-2 מה שסביר מאוד שלא יקרה, אבל הוא בהחלט אופציה טובה מהספסל.
    לגבי דולי מנגה, בהחלט נראה כמו זר הזוי. אחרי חודש של מבחנים החליטו להחתים אותו, מוזר לי מאוד. בדרך כלל שחקן שנבחן תחת העין של גוטמן, אחרי יום יומיים גוטמן כבר יודע אם הוא רוצה אותו או משחרר. בכל מקרה בקשר לפציעה שנטענה על ידי מכבי פתח תקווה, הבנתי שהוא נבדק מספר פעמים ועבר בדיקת MRI מקיפה והוחלט בסופו של דבר שלמרות הפגיעה בברך, הוא יצורף. מאכזב אותי מאוד, אם כבר הולכים על חלוץ שלישי בסכומים קטנים יחסית, למה לא לתת לאנאס מחאמיד לשחק. הילד עשה קפיצה גדולה בעונה שעברה, נכון הוא עדיין לא מתאים להיות חלוץ הרכב בהפועל, אבל בהחלט יכל להיות החלוץ השלישי בסגל אחרי שוינפלד ועמאשה. לא מובן לי למה גוטמן התעקש על מנגה ומוותר על הילד.
    ניר לקס - חבל לי מאוד שנוצר לנו עומס קשרים שהחליטו להשאיל את לקס, אבל זה לטובתו בלבד. מקווה שאבוקסיס יתן לו לשחק ושניר יחזור אלינו משופשף וחד יותר, כי הוא בהחלט שחקן שיכול להיות בהרכב של הקבוצה, קשר אמצע טוב שלא מפחד להיכנס לתיקולים ונלחם במרכז המגרש, יודע לצאת גם לעזרת ההתקפה. אני בהחלט מצפה לראות אותו חוזר אלינו בעונה הבאה.
    ישראל זגורי, קלאודיו בומבה ודודו ביטון - לצערנו אפשר לומר ש"נתקענו" עם השלישיה הזאת, אך אני מאמין שהם כן יכולים להשתלב בסגל ואולי לפעמים בהרכב(לפחות זגורי ובומבה). אחרי עזיבתו של שגיב להפועל יהיה קשה מאוד ליצור מצבים, שחקני הקישור פרט לחן עזרא לא מאוד טכניים ולא מרבים לעשות פעולות התקפיות מגוונות, לבובמה וזגורי יש את היכולות האלה, ואני מקווה שהם כן יקבלו את הדקות שלהם ויוכיחו שהם ראויים להיות במועדון.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ההרכב שאני הייתי עולה איתו
    הרוש
    שיימן, גוטליב, סימיץ', דגני
    ידין, נמה, שובשיץ'
    בומבה, שוינפלד, עזרא

    כמו שאני מכיר את גוטמן, גורובסוב הוא אחד הבאנקרים בהרכב לפחות עד מחזור 12, לכן אני לא מאמין שזה יקרה.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    סימיץ' לא פצוע ? שבר ביד?
    לא נמאס מהאמצע הפרווה הזה? 3 קשרים שחוץ ממסירות של 2-3 מטרים לצד לא מוסיף כלום.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    פצוע. התכוונתי ברמת העיקרון.

    הקישור דווקא טוב. אני בעד החזקת כדור. רק שהייתי מוותר על גורובסוב. בטח גוטמן חושב שבזכותו אנחנו מחזיקים בכדור, שזה כמובן אחד הדברים שהכי חשובים לו.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    הבעיה היא שהוא מחזיר את הכדור ברדיוס של עיגול החצי. עזרא ובמובה הם לא שחקנים שיכולים לקבל מסירה קצרה ולהמשיך את ההתקפה. היתרון שלהם הוא לקבל כדור לשטח ולדהור, ככה שהשילוב שלהם עם קישור כזה גורם לפערים גדולים בין הקישור להתקפה.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עזרא ובומבה הם שחקני אגף.
    לקבל כדור בצד באחד על אחד זה מה שהם אמורים לעשות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.