הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    מבחינת פוטנציאל לדעתי מיכאל אוחנה טוב יותר משגיב יחזקאל.
    האם הם יהיו באותו אזור חיוג גם מבחינת היכולת בעתיד אני קטונתי מלדעת.
    אבל גם אתה קטונת מלדעת האם הוא ימכר במחיר פוטנציאלי כמו של ראיקוביץ'...
    אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד אחרת היינו פשוט ממלאים לוטו מלא פעמים וזוכים במיליארדים ומנהלים את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע במקום אלונה ומיץ'...
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    אם כך בוא נדבר על כל שחקן ככה, מי אמר שלא יקרה בעתיד? נחיה ונראה.
    האישו הוא לא שגיב יחזקאל (שיש ביניהם בסך הכל חצי שנה, אגב, שזה זניח), אלא זה שלשיטתכם אוחנה נבדל ממנו חד משמעית למרות שלא ממש הוכיח זאת, והרזומה שלו בליגה פחות טוב בסופו של דבר.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    רזומה בליגה?
    כמה שגיב יחזקאל כבר כבש שהרזומה שלו טוב יותר ממיכאל אוחנה?
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לשניהם אין רזומה בליגה, בטח לא כזה שמצדיק את המחיר שלהם. הראשון ירד עם קבוצה מאוד מוכשרת של אשדוד ליגה ומבחינה התקפית כמעט לא היה קיים בליגה והוא שיחק כבר איזה 70 משחקי ליגה. השני היה בגדר פרוספקט ונשאר ככזה עד עכשיו. האם מישהו מהם ייצא גדול? רק הזמין יגיד. זה לא שווה מיליון אירו על 50% וזה לא שווה 800 אלף אירו על כרטיס שלם. עוד הוכחה לכמות הדלה והעלובה של השחקנים הישראלים שקיימת. מצד שני זה גם יריקה בפני כל אחד ואחד שהולך וגדל במחלקות הנוער של הקבוצות הגדולות - לא רק מכבי וב"ש, אלא גם חיפה (מקרה קהת ומיליון אירו עוד שחקן שלא שווה את הסכום ששולם עליו). במקום לשלם את המחירים האלה היה כדאי לתת צ'אנס ל-2-3 שחקנים מהנוער במקום לזרוק את הכסף הזה. גם היו מורידים את המחירים כי היו מגדילים את ההיצע ומי יודע אולי היו מרוויחים.

    בתאכלס? המרוויח העיקרי? דן ביטון. יקבל הרכב באשדוד.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    רק בעונה שעברה כפול ממספר שעריו של אוחנה בליגת העל (שזה לא הרבה, בסך הכל 4) ועוד שניים בעונה שלפני כן. שישה שערים ב-35 הופעות ליגה, לא כולן בהרכב. הוסיף בישול לזה.
    וכן, הנתון הלא מאוד מרשים הזה הוא עדיין יותר טוב מזה של מיכאל אוחנה בליגת העל - שני שערים ושני בישולים, ביותר הופעות, חלק גדול מאוד מהזמן כשחקן הרכב.
     
  6. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לא מסכים איתך לגביי שחקני נוער, אצלנו עדיין המחלקה בבנייה ולא כמו אצלכם או אצל מכבי חיפה עם שחקנים מעולים.
    תאמין לי שאם היו לנו שחקנים טובים כמו במכבי חיפה היו מקדמים אותם.
    דן ביטון אם כל הכבוד הוא לא שחקן מוכשר אבל לא כזה ששווה כיום סגל בקבוצה שלנו לצערי.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    גם בן ביטון לא שחקן ששווה סגל בהפועל ב"ש לדעתי, אז מה, זה מונע ממנו לפתוח בהרכב וגם בנבחרת? אם בן ביטון הוא שחקן הרכב בב"ש, גם דן ביטון יכול להיות. פשוט לדן ביטון יש ים של שחקנים שמתחרים על עמדות ובן ביטון מתחרה עם עצמו במקרה הטוב ומול קונוס כתום באימונים במקרה הרע.
     
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא היה כדאי לתת צ'אנס ל2-3 שחקנים מהנוער כי פשוט אין אופק לשחקנים מהנוער, לפחות לא של באר שבע, לא יודע מה קורה בקבוצות אחרות.

    כלל לא בטוח שדן ביטון יהיה בהרכב באשדוד. עושים מדן ביטון הרבה הרבה ממה שהוא, לדעתי, כאחד שראה את כל המשחקים שלו בקבוצה הבוגרת וגם כמה בנוער.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מה יש לאשדוד בדיוק? אם היו להם שחקני נוער שג'קי מחזיק מהם הוא לא היה מביא את דן ביטון. מבטיח לך. הוא היה פשוט לוקח את הכסף, בלי אופציה ובלי נעליים. ג'קי אוהב כסף.

    מה זה אין אופק לשחקנים מהנוער? איך יהיה להם אופק אם לא תיתן להם לשחק? אפשר לחשוב איזה אופק יש לשחקנים במכבי. להיות כוכב בנוער לא אומר כלום לגבי הבוגרים. דווקא מי שלא כוכב בנוער אני חושב שיש לו יותר סיכוי להצליח בבוגרים. אלטמן? מרגוליס? מי אלה בכלל? מי זוכר את שני פחי האשפה האלה? לעומת זאת שרן ייני - הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא כוכב בנוער. דור מיכה שהוא היה מצוין בנוער ורועי קהת כנ"ל הם דוגמאות בודדות. כמה שחקנים היו כוכבי על בנוער במכבי חיפה ובבוגרים היו פח אשפה? אבל שחקני הנוער בטוח לא יהיו כוכבים או יצליחו אם לא יתנו להם הזדמנות. אין אופק בנוער? ברור שאין אופק, כשלא נותנים לשחקנים צ'אנס. זה לדוגמא אחת הבעיות שלי עם העסקה של שגיב יחזקאל - הייתי מעדיף ש-2 שחקנים בעמדות שלו מהנוער יקבלו את הצ'אנס מאשר לזרוק עליו 800 אלף אירו. תציב את אותה דילמה בפני אוהדי ב"ש מה עדיף מיליון אירו על 50 אחוז מאוחנה או לתת ל-2 חבר'ה שגדלו ועברו את כל המחלקות בב"ש הזדמנות? תתפלא לשמוע שהרבה היו מעדיפים את האופציה של החברים מהנוער.
     
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אז לא הבנתי מה אתה מציע.

    לתת לשחקנים שלא הרשימו או הותריו חותם בנוער להכנס לסגל ולהרכב של אלופת המדינה בכדורגל? באיזה קטע?

    לגבי ההשוואה שלך - אני בטוח שלא 'הרבה' היו מעדיפים את מה שאתה הצגת על אוחנה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני בעד לתת כל שנה ל-2-3 שחקנים מהנוער להיכנס לסגל של אלופת המדינה, כן. הלוואי שהיה את זה במכבי. היו חוסכים לפחות העברה או שתיים מיותרות שג'ורדי דחף לנו, לפחות!. הלוואי שב-5 השנים האחרונות הייתי מקבל כל שנה 2-3 שחקנים שמקבלים הזדמנות, אני בטוח שמתוך 10-15 שחקנים שניים היו מצליחים לתקוע יתד, במקרה הכי גרוע, לדעתי היו מצליחים בתווך זמן הזה 5. האם הפועל ב"ש או מכבי ת"א או מכבי חיפה הן קבוצות שלא מסוגלות לקלוט אליהן 2-3 שחקני נוער כל שנה? אני בספק מאוד. מדובר בקבוצות שגם מבחינת שחקנים בוגרים מכילות לא מעט שחקנים בינוניים במקרה הטוב.

    למה לא הרבה היו מעדיפים? מי זה מיכאל אוחנה? שוב אני שואל: מה הוא עשה בליגת העל? הבן אדם בן 21 עם אפס הישגים, אפס נתונים סטטיסטיים פרט להיותו אחד ששיחק 70 משחקים. אייל גולסה שאני ממש לא מחזיק ממנו, ומוחמד גאדיר, כי הוא בב"ש, הם שנתיים שעד הגיל שלו צברו מיילים שהוא לא יצבור גם עוד עשור כנראה, לקחו אליפות (עונת הבכורה של גולסה לדעתי היתה עונה נהדרת, פשוט נדפקה לו הבוקסה מתישהו אחרי זה), שיחקו באירופה והצליחו להגיע לבתים. שוב אני אשאל - מה מיכאל אוחנה עשה שהצדיק זריקת כסף שכזו? הרי בשביל להחזיר את הכסף עליו אלונה תצטרך למכור אותו בכפול, והרי היא תרצה גם להרוויח עליו, האם אתה רואה מועדון בעולם שם עליו 3-4 מיליון אירו? כי אתה לא קונה שחקן בשביל שישחק אצלך עשור כיום ואני בספק אם זו השאיפה של אוחנה. למען הסר ספק אני גם אשאל - מה שגיב יחזקאל עשה שמצדיק זריקה של 800 אלף אירו? שום דבר פשוט כלום. ביזיון.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא נחזור לדיון הזה עוד פעם. מבט קטן ואובייקטיבי על משחק אחד של אוחנה מראה לך שיש לילד הזה כדורגל ברגליים שאין להרבה שחקנים בישראל, בטח לא בגיל שלו ואפילו לא למבוגרים ממנו. וגם שוב אתה מדבר על כסף כסף כסף...אתה ואחרים...הכסף לא צריך לעניין אתכם...

    ואני לא חושב שהפועל באר שבע הנוכחית מסוגלת לקלוט אלייה 2-3 שחקני נוער, זה על סמך משחקי הנוער שאני צופה בהם והכרות עם אנשים מתוך המועדון והמחלקה. לכן אני סבור שאנשים שמביני עניין (ולא אלה שכל הזמן צורחים בלי קשר לחיים "אבל אין שחקני בית") היו מעדיפים את הדיל של אוחנה מאשר להכניס את אלקרנוואי וטראבין לסגל של הבוגרת.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    למה לא צריך לעניין אותי? מאוד צריך לעניין אותי, לא נכנס לעניין של איזה כיס משלם, אלא נכנס לעניין שבגלל ששחקן כמו אוחנה נמכר במיליון אירו, אז בא איזה בעלים סוג ז' וידרוש על שחקן פח אשפה שלו מחיר דומה בטענה שאוחנה נמכר ב-50% תמורת מיליון אירו. בשניה שבעלים מוציאים מחירים כאלה, אז מה הבעיה להקפיץ את המחיר? הרי זה לא מקרה כמו של בן רייכרט שעשה מה שהוא רוצה וחשב שהוא יעשה צחוק, ובסוף הפועל נדרשה לשלם על מה שהיא עשתה בקיץ שזה התערבות בוטה לשחקן וקבוצה אחרת. אילו אלונה היתה אומרת מצטערת, זה יקר לי, ואחרי חצי שנה או שנה היתה קונה אותו ב-30% פחות, וזה היה נסגר במחיר כזה, לא היית כנראה שומע פליאה.

    אני חושב מבחינת שחקני נוער שכחוק - צריך כל שנה להכניס שני שחקני נוער שמסיימים שנתון נוער לקבוצה הבוגרת - כמדיניות - כתנאי לקבלת כספים. קודם כל לתת להם את ההזדמנות, זה לא משנה באיזה תפקיד משחק השחקן. הרי במשך הרבה מאוד שנים מי משלם? ההורה של הילד, שזה דבר שלא קורה אגב בשום מקום באירופה כמעט, אז אין שום סיבה שייצא פה חוק שיקבע שכל שנה שני שחקני נוער יעלו לבוגרים, זה לבטח יגדיל את היצע השחקנים ומי יודע, שומו שמיים, אולי נגלה כמה שחקנים טובים שבדרך כלל מתפספסים.
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אז זהו, שכדי שבעלים של שחקן "פח אשפה" ידרוש על שחקן שלו סכומים כמו אוחנה, הוא צריך שיהיה לשחקן רזומה כמו של אוחנה. זה אומר 70 הופעות ב2 הליגות הראשונות, הופעות בנבחרת הצעירה, יותר מ15 בישולים, מבחנים בליברפול, הצעה מגנט וכל זה לפני גיל 21. אין הרבה שחקנים כאלה עם רזומה כזה שבעלים של קבוצה יכול לבוא ולהגיד "אוחנה, עם אותם נתונים כמו של השחקן שלי, נמכר ב4.5, גם אני רוצה"

    לגבי הנוער - זה ארוך ומורכב, זה לדיון אחר כבר.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    חדשות ספורט: סיקור כל הליגות המובילות בארץ ובעולם | ספורט 1

    אני יודע מי המועדון (זה אמיתי ונכון) וגם אתם יודעים. זה לא מפריע לאוהדים של אותו מועדון לבוא לפה ולהתלונן על המחיר.

    המחיר הזה גם יראה מצחיק אם בב"ש ידעו לטפל נכון בבחור ולעבוד איתו על קבלת החלטות. בכל מה שקשור לכישרון, פיזיות ואישיות הוא בהחלט ברמה הנדרשת כבר היום.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.