הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    הפועל ב"ש בדרך להיות המועדון מספר 3? עזוב את בית"ר, שגם מחזיקה בכמות תארים הרבה יותר גדולה משל ב"ש, הפועל ב"ש בדרך לעקוף את הפועל ת"א מבחינת היררכייה של מסורת וכל הדברים האלה? הפועל ת"א, שזכתה ב-16 גביעים ו-12/13 אליפויות?

    Fuck logic.
     
    oFiRzZz ו-amn אוהבים את זה.
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,694
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    קודם כל אני חושב שנגיע להסכמה שאין ספק שטביב אכן חתום על מסמך שכל החובות מתקופתו הם עליו, מהסיבה הפשוטה שאם הוא לא היה חתום על מסמך כזה הוא היה אומר "אני לא חתום על שום דבר" ולא "אני חתום על מסמך שהחובות מתקופתי הם עליי, אבל מוני הראל חתום על מסמך שהחובות לפני שהגעתי הם עליו", שזה מה שהוא טוען עכשיו. אז אתה מוזמן להפסיק להוריד את הדיון לרמה של "כבירי תמיד דובר אמת וטביב תמיד דובר שקר".

    ולעניין עצמו, אם מוני הראל חתום על מסמך שהחובות הם עליו, יש 2 אופציות לגבי מתי הוא חתם עליו:
    1.כשטביב נכנס כשותף איתו בהפועל.
    2.אם לפני הליך הבמבי סוכם ביניהם שאם טביב מנצח אז החובות מ2008 ואחורה הם על הראל.

    לגבי האופציה הראשונה - כל הרעיון של הכנסת שותף להפועל היה כי מוני הראל התקשה כלכלית, למה שיסכים לסעיף הזה?
    ולגבי האופציה השניה - למה שמוני הראל יסכים ללכת לבמבי עם סעיף כזה?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    היום בשעה 14:00 אמורה הפועל לקיים מסיבת עיתונאים רשמית ובה ידברו שוב על המצב הכלכלי והתנהלות המועדון יחד עם נגיעות בפן המקצועי אם בכלל. אמיר כבירי ואלי גוטמן יהיו אלה שידברו.

    - הכותרת באתר Ynet פשוט הוציאה לי את המילים מהפה:
    "אנשים לא תורמים כלום - אבל מדליפים לתקשורת"
    אמיר כבירי ביטל ישיבת דירקטוריון דחופה בהפועל ת"א בגלל הדלפת הזימון שלה לאמצעי התקשורת. במועדון זועמים: "יש פה מבנה הזוי שהיה צירך להיהרס כבר מזמן. בעלי המניות לא משתתפים במצב הכלכלי הקשה, רק מקבלים מנויים וטיסות לחו"ל ומדליפים".

    מעדיף לא לשמוע את כל השקרים והבלונים המנופחים שהולכים למכור לנו. נמאס לי[וזה עוד לפני ה- 10% שמכבי חיפה תקבל מעסקת שגיב יחזקאל].
     
  4. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מה?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ראיתי חלק ממסיבת העיתונאים היום וקראתי את שאר הדברים.
    מצד אחד כבירי מדבר דוגרי על טעויות קשה שנעשו ועל האחריות שלו. מצד שני קשה לי להבין איך הוא פשוט לא לומד. הוא טוען שכל התביעות שהגיעו היו ידועות מראש - אז תשלמו כבר לדוס-סאנטוס, כוס אמק. בהפועל טוענים אגב עם סימן קריאה שזה חוב של טביב. תשלמו אתם, תורידו את העול הזה מהכתפיים ואחר-כך תנסו לתבוע את טביב.
    מתנגד בכל תוקף להעברת הדרבי לסמי עופר, שלא יחשבו שזה פאטנט קבוע. זה יתחיל בזה ובהמשך כל משחק מושך קהל על הנייר כמו בית"ר או באר-שבע - יגיע לזה. את הכסף תעשו בדרכים אחרות. דרבי בסמי עופר יגרום לפחות קהל אדום להגיע.

    לגבי העניין המקצועי - הצעה של 725 אלף דולר על שגיב יחזקאל, כאשר 10% ממכירתו הולכים למכבי חיפה ועוד סכום עצמו לשחקן לפי מה שהבנתי, וחבל שכל אנשי התקשורת שם עמדו כניצבים ולא שאלו את השאלות הקשות באמת - היא ממש לא 'הצעה קוסמת'. גם לא הסכום שמכבי חיפה שילמה לנו על אבו-אביד שהיה הרע במיעוטו בעונה שעברה.
    אני גם לא קונה את העניין שכניסה לפלייאוף עליון היא הצלחה - אך ורק כי הליגה פה היא פח זבל. באר-שבע, מכבי, חיפה, בית"ר - או.קיי, יש מקום לעוד שתי קבוצות והפועל ת"א חייבת להיות אחת מהן.
    מה עם שאלות על דעתו המקצועית של גוטמן על בומבה, זגורי, דודו ביטון, למה לא הביאו חלוץ מהר יותר ועוד לפני ששגיב נמכר ועוד ועוד.

    עושים הכל בכאילו במועדון הזה. מיואש
     
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    מחזיר את הדיון שוב לשגיב יחזקאל. חלק ממכם טען שהסיבה המרכזית למעבר שלו למכבי ת"א הוא שגוטמן לא יכל לסבול אותו, ורצה להטיס אותו. השאלה שלי, ותקחו אוויר לפני שאתם עונים, מי זה אלי גוטמן שיחליט אם להטיס את שגיב יחזקאל או לא? נכון, הוא המאמן. אבל חוץ מהעובדה שאני לא כל כך מחזיק ממנו*, עמדת המאמן בארץ זמנית מאוד, בעוד ששחקן כמו שגיב יחזקאל יכל להיות אתכם 10 שנים אם רק הייתם נותנים לו. ואם גוטמן מגיע למחזור ה-10 כאשר צבר 5 נק' מתוך 30? מפה לשם, פיטורים ישירים או הסכם הדדי וגוטמן בחוץ. האם היה שווה בשביל זה להעיף את השחקן היחידי שלכם שמסוגל להבקיע, ועוד למי? ליריבה העירונית שלכם?

    אין עוד גורמים במועדון שיכולים לתת say כשמדובר על מכירת השחקן הכי טוב מבחינה פוטנציאלית שלך? ועוד כשהרווח לא כזה משמעותי, ביחס למה שיכול להיות בעונות הבאות, כלכלית ומקצועית. אולי זו הבעיה שהיו"ר הוא בסך הכל אוהד, ואין לו שום אינטילגנציה ניהולית. בכל אנשי המקצוע, מאלי גוטמן ועד כבירי, אין אף גורם שיש לו ידע כלשהו בכדורגל, וככה זה נראה.

    * כן, אני לא תופס מאלי גוטמן. הדאבל שלו בהפועל ת"א הייתה העונה היחידה הטובה שלו ב-15 שנים האחרונות. וגם איזו קבוצה. ורמוט, אניימה, דה סילבה, שכטר, ידין, באדיר, דדי בן דיין - כל אלה ביכולות השיא שלהם (אולי פרט לאניימה, שהגיע לשיא כמה שנים אחרי. את זהבי הוא לא ספר בכלל בתחילת העונה). עזבו את זה שזו הייתה אליפות עם כוכבית, ובעונה סדירה הוא היה מאבד את האליפות. עונה אחרי, עם סגל לא פחות טוב, הפסיד את האליפות.
     
    oFiRzZz, orimor2212 ו-EsheD אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גוטמן אשם בינתיים כי התוצאות חרבנא. לגבי ההרכב אתמול למשל אין לי תלונות - שוינפלד, עזרא, אלטמן וגם שובושיץ' הם שחקני התקפה לכל דבר וגם ניקוליץ' שפתח את העונה מזעזע ונראה כאילו הוא מעשן-שותה-מבלה - הוא לא בידיוק קשר אחורי. הצ'אנסים שאלטמן מקבל ולא נותן כלום - צריכים להיפסק. גוטמן נשמע מיואש אתמול ודיבר על 'שינוי שיטה', אבל אני לא רואה אפשרות להוציא יותר. ישחק דולי מנגה לצד שוינפלד, נו ואז מה?

    המעמד של גוטמן בהפועל הוא לא של מאמן רגיל, הוא הכל - לטוב ולרע. זה דווקא טבעי שמאמן יקבל החלטה, ולא ששאלת מעמדו של גוטמן עולה על הפרק אבל אני לא רואה מישהו מסיים את עבודתו, גם כי אין אופציה טובה יותר. אני הייתי נגד המכירה של שגיב כבר מההתחלה ואמרתי את זה. גם גוטמן טועה, אבל: אני לא חושב שקיבלנו עליו הצעה נדיבה בכלל ואם הוא לא היה בתוכניות אז היה צריך למכור אותו בקיץ. לא יכול להיות ש-30 דקות רעות נגד מכבי חיפה והפועל באר-שבע במצטבר הביאו לשינוי של 180 מעלות.

    מה שכן - תעשה לי טובה. אל תגזים עם ה-עונה אחת טובה ב-15 שנה, נו באמת. יש לך אנטי כלפיו אולי וזה בסדר אבל תהיה אובייקטיבי. לפני שאני מדבר על הפועל - הוא הוביל את הטבלה עם בית"ר ורשם איזה 20 משחקים ללא הפסד ב-2001. כדורגל הגנתי לא כמו שאוהבים בבית"ר, ועדיין. ובחזרה להפועל - מי קידם את ורמוט? ואת דה-סילבה? ואת שכטר? סבתא שלי? גוטמן עשה את זה. מעבר לעונת הדאבל שכללה גם מקום ראשון בליגה האירופית חשוב לציין - גם העונה קודם לכן עם גוטמן הייתה טובה גם אם הסתיימה רק במקום השני(נצחונות בדרבי, 4:0 על בית"ר, כדורגל לא רע בכלל ושחקנים צעירים ששולבו - היה חסר את הגרוש ללירה ובלא מעט זמן היינו טובים ממכבי חיפה) - וגם העונה שאחר-כך - זכייה בגביע וקמפיין מכובד והיסטורי בליגת האלופות. נכון שעם הסגל הזה הוא היה צריך לזכות בעוד אליפות אבל היו בעיות מאחורי הקלעים והנהלה מחורבנת. אפילו בחצי הראשון של העונה הוא הביא אותנו לגמר גביע. כל הקדנצייה הראשונה של גוטמן בהפועל הייתה טובה.
     
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    תשים לב שאמרתי ב-15 שנה האחרונות. אנחנו היום ב-2016.
    אגב, אין לי אנטי כלפי גוטמן. זה שאני לא תופס ממנו לא אומר שאני אחפש את כל הדברים הרעים בו. הוא מאמן טוב. אבל לא מישהו שצריך לבצע את כל ההחלטות בהפועל ת"א. לא באופן בלעדי לפחות.
    אני חושב שדווקא בקדנציה שלו בהפועל ת"א, רק עונת האליפות הייתה עונה טובה שלו. ביחס לסגל שהיה לו.

    גוטמן לא קידם אף אחד מהשחקנים שציינת. שכטר פרץ בדיוק בעונה שאלי גוטמן עזב את מכבי נתניה.
    דה-סילבה היה בלם נהדר גם בכפ"ס, ו-ורמוט היה פצצה של כשרון. שחקן שבאמת אפשר להגיד עליו שהוא קידם אותו היה מהארן לאלה, או קנדה (שהלך לאיבוד באיזשהו קזינו) וביבראס. וכמובן, אפשר לרשום לזכותו את הבינגו ב-2 הבולגרים.

    ושוב, אתה הקדשת פסקה שלמה (השלישית) על הסבר 'למה גוטמן מאמן כזה גדול' אבל לא התייחסת לעקרון שאני נצמד אליו, וזה שהוא לא ה', והוא מהר מאוד יכול למצוא את מקומו מחוץ למועדון, בין אם זה מטעמו או מטעם כבירי או אפילו האוהדים שמאבדים סבלנות. השאלה היא - למה גוטמן הוא הסמכות הבלעדית, הראשונה והאחרונה, לגבי החלטות מקצועיות בסגל? אפילו אצלנו, שאנחנו תחת יו"ר כל כך פרמיטיב ושמרן, הגיע איש עבודה מבחוץ (אם הוא טוב או לא, זה כבר דיון אחר), שמחליט עבור המאמן. אם מחר (טוב, לא מחר, אלא בחלון העברות בינואר) גוטמן מחליט שנמאס לו מהרוש (שכבר קיבל ממנו חצים בעונה הקודמת) וניקוליץ', אז זהו? שניהם הביתה?

    זו לא פעם ראשונה אגב שגוטמן פועל באופן אימפולסיבי לגבי שחקן. גם אסולין נשרף מהר מאוד אצלו. גם דה-רידר וסרור (חתיכת ערס דפוק) מהר מאוד סופסלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/16
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אלי גוטמן היה עד להגעה לנבחרת מהמאמנים הבולטים בהיסטוריה של הכדורגל בישראל ואסור לקחת את זה ממנו. אבל זה מרגיש שמאותו רגע השתן עלה לו לראש. גוטמן של פעם בחיים לא היה מעמיד קבוצה כל כך לא מחוברת וכל כך לא יסודית כמו שהוא העמיד השנה. לא חשבתי מעולם שאדבר על גוטמן במונחים של מה לעזאזל הוא עשה כל הקיץ אבל זאת בדיוק השאלה שצריך לשאול כשרואים את הפועל תל אביב משחקת וזה מרגיש שלקחו 11 שחקנים מהרחוב בלי הכנה ובלי תיאום ואמרו להם בואו שחקו כדורגל.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    את השחקנים שהוא קדים אי אפשר לקחת ממנו. מודה שאני לא סובל אותו,אבל מה ששלו שלו.
    זהבי ונאתכו חייבים לו את הקריירה, גם ורמוט,ידין,שהר ושכטר עשו אצלו קפיצה יפה.
    אבל זו חוכמה קטנה לקחת קבוצה סופר מוכשרת,רק צריך לתת להם לשחק. אבל עדיין זה נקודות לזכותו.
    הבעיה שמאז הוא חי בבועה של עצמו,בטוח שהוא המציא את הכדורגל. ראינו את זה בנבחרת,לא זוכר כזה מאמן זחוח ושחצן שחושב שהוא יותר חכם מכולם.
    בהפועל הוא בא על תקן מושיע ושוב התאהב בדמות,הבעיה שלו שהוא משחק הגנתי מידי. גומר את השחקנים ההתקפיים שלו.
    אי אפשר להבקיע כש-9 שחקנים עושים הגנה. מהסגל של הפועל אפשר להפיק הרבה יותר אם ישחק קצת יותר פתוח.
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    @Sir Alex Ferguson
    דווקא למה שהוא בנה הקיץ אין לי הרבה טענות אליו. הוא לקח 11 שחקנים מהרחוב, כי זה התקציב שהיה לו. גם אין הרבה שחקנים שרוצים להגיע למועדון הזה, אחרי מה שעבר בשנים האחרונות. אגב, שוב, להתייחס אליו כאחד המאמנים הבולטים בהיסטוריה זו טיפה היסחפות.

    @EsheD
    כמו שציינתי קודם, זהבי לא קבל אצלו כל כך הרבה הזדמנויות. רק בחצי השני של עונת האליפות.
    ורמוט גם ציינתי כפצצת כשרון. שהר בכלל שחק תחתיו עונה אחת ב-2011 אחרי שהתרוצץ בכל אירופה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גוטמן קידם בריבוע את השחקנים האלה. דה-סילבה היה שחקן שחושב רק התקפה ולא יודע את מקומו, מופקר כמו כל כפר-סבא של אוחנה. אצל גוטמן הוא למד לשמור על קור רוח וריכוז. כמובן שגוטמן לא הפך אותו לאתלט; שכטר של נתניה כבש רק 7 שערים; גילי ורמוט קיבל את הבמה ואת כל הביטחון שבעולם ורשם את אחת העונות היותר גדולות של שחקן ישראלי בליגת העל.
    אני לא מתווכח על זה שגוטמן נכשל בנבחרת, אבל גם קשטן נכשל בנבחרת. הוא מתאים יותר לאמן קבוצות והדיון עליו הוא כמאמן קבוצה, לפחות מבחינתי.
    בהפועל ת"א הנוכחית יש לו נסיבות מקלות חוץ, שוב - מהמכירה של שגיב. הרי התקציב היה מוגבל בגלל חובות עצומים וגירעון משנים עברו. לא כל שחקן שגוטמן חשק בו הוא יכל להחתים. הסתדרנו עם דגני וידין שהגיעו בחינם וכנ"ל חן עזרא. הוא גם מתעסק הרבה בעניין הכלכלי לפי מה שאמר. התדמית של הפועל בשפל כמו שאמרתם כאן. כל שחקן שיקבל הצעה מקבוצה מסודרת אחרת - יבחר במקום אחר.
    הקבוצה נראית רע מאוד אבל המערך אתמול לא היה הגנתי, דיי עם זה. ארבעה שחקני התקפה מובקים+ניקוליץ'. מנגה הגיע ללא כושר משחק ועמאשה היה ביציע. אז הוא בחר באלטמן ולא בבומבה שמכדרר ומכדרר ומכדרר - זה בסדר. ורטה ושיימן דווקא תוקפים הרבה. ידין שחקן אפור - זה לא אומר שהוא מסורס ע"י גוטמן.

    נקודתית לגבי דה-רידר - זה לא נכון מה שאתה אומר. הוא הוא הגיע לישראל לא כשיר וברוב הזמן היה פצוע. והיו לנו הרבה שחקני התקפה מעולים אז - ורמוט, זהבי אמנם זז אחורה קצת בגלל שביבראס נמכר, ועדיין. היו גם שכטר ולאלא ועוד ועוד.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,600
    לייקים שהתקבלו:
    5,966
    גוטמן לא עשה לאף אחד - לא לזהבי, לא לנאתכו, לא לורמוט - טובה בכך שנתן לו לשחק. השאלה היא לא מי פרץ תחתיו אלא את מי הוא הצליח לקדם ולמי הוא הצליח לשנות את מסלול הקריירה בזכות זיהוי נכון של איכויות והכוונה מתאימה. את זהבי הוא שם בקישור האחורי, כך שלא הייתי זוקף לזכותו שום דבר בכיוון הזה.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    גוטמן רק עיכב את זהבי.
    האיש הוא הסקורר ושחקן הליגה הישראלית הגדול ביותר בכל הזמנים ככל הנראה דרך עמדת החלוץ השני, והוא שיחק איתו בקישור האחורי.

    הוא מאמן טוב אבל נפוח באופן חסר פרופורציה.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    @Raulito
    אני לא יודע למה אתה מתגונן ובורח ממה שאני שואל, וקופץ לכל מיני מסקנות שאני לא סובל את גוטמן, שאני חושב שהוא לא קידם שחקנים, שהנסיבות הכלכליות מקלות, איך הוא היה בנבחרת והאם המערך שלו הגנתי. בכלל לא התעסקתי בכל הרבדים האלו, אלא במשהו אחר שחשוב לא פחות - האם היה נכון להיפטר מהשחקן הכי חשוב מבחינה פוטנציאלית עבורכם. והאם זה נכון שגוטמן יהיה המחליט הבלעדי. כי כמו שאמרתי, יום יבוא וגוטמן לא יהיה חלק מהמועדון, ויכול להיות שהוא השאיר אחריו בעיקר נזק.

    רפרנס למה שכתבתי מקודם ומשום מה התעלמת:

     
מצב נושא:
הנושא נעול.