מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    "מה שקרה בדוחא זו טעות שלי. אתנצל בפני אבוקסיס"

    I DIDNT WANT TO PUSH THE ABUKS (ניסיון להגיד לא רציתי לדחוף את אבוקסיס - טעות במקור)
    IM SO SORRY TO HIM ON WEDNESDAY (ניסה להגיד התנצלתי בפניו ביום רביעי)

    עם כל הכבוד לראיקו והוא השתפר בצורה מדהימה באנגלית בניגוד לתקופה שעוד ביררנו לאן אם הוא יכול להגיע לכאן, אבל ברגע זה יש לו אנגלית זהה לכזו של פועל זר בתחנה מרכזית ואפילו אנגלית פחות טובה מהיכרות עם עובדים זרים.
    לא צריך להיות בארגון זכויות אדם בשביל להבין שאדם כזה בבית משפט ללא ייצוג זה חטא ועוול.
     
    Gianzola ו-amn אוהבים את זה.
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    אף פרט בחלק הראשון של ההודעה שלך אינו נכון. העונש לא בוטל, ההליך המשמעתי הושהה; הסיבה לא היתה רמת האנגלית של ראייקוביץ' אלא מניעת ייצוגו ע"י עורך דין. תמשיך לחפש.
     
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אני כבר אמרתי שכשעורך דין, מאוד לא אהבתי את ההתנהלות של הצוות המשפטי של מכבי תל אביב בתיק, התנהלות שלדעתי העמידה באור לא חיובי את מקצוע עריכת הדין בישראל.
    הטענה של הצוות המשפטי של מכבי תל אביב הייתה פשוטה, בניגוד לשחקן ישראלי, או שחקן זר דובר אנגלית, ראיקוביץ' לא יודע אנגלית, ולכן הוא לא יוכל להסביר את עצמו בבית הדין ולכן הוא זקוק לייצוג משפטי. די ברור שאם זה היה אלברמן שדוחף את אבוקסיס אף אחד לא היה מבקש ייצוג משפטי לאלברמן.
    הדחיה בעונש היא בפועל ביטול העונש, כי במקום שראיקוביץ' יחמיץ משחקים מכריעים בליגה, הוא ריצה את העונש במפעל חסר החשיבות של גביע הטוטו, שהוא שווה ערך למשחק אימון.
    עכשיו מתברר, לא מפתיע כמובן, שהאנגלית של ראיקוביץ' היא טובה מאוד. לא טובה מספיק כדי לסיים תואר באנגלית באוניברסיטה, אבל מספיק טובה כדי לעמוד מול דיין ולהסביר את נקודת המבט שלו כלפי אירוע דוחא. בדיוק כפי שבראיון מבינים בצורה ברורה את הטענה של ראיקוביץ', ככה גם דיין בית הדין היה מבין את הטענה.
    אל תזלזלו באינטליגנציה שלנו, ראיקוביץ' ידע אנגלית, ראיקוביץ' יכול היה להסביר את עצמו לבית הדין כמו שעשה אתמול, אבל מכבי ידעו שלא משנה מה ראיקוביץ' יגיד הוא יורחק לכמה משחקים בעקבות התקרית, ולכן השתמשו בכל מה שהיה להם על מנת לנסות לדחות את העונש לאחר ההכרעה במאבק האליפות בליגה. במקרה הזה בעובדה שראיקוביץ' חייב ייצוג משפטי כי הוא לא יודע אנגלית ולכן לא יוכל להסביר את עצמו.
    אל תציגו את המקרה כאילו ראיקוביץ' עמד לדין בבית משפט פלילי על רצח. סך הכל רצו לשמוע את הגרסא שלו לאירוע בדוחא, שהיה חלק ממשחק כדורגל בישראל. הייתי בטוח שראיקוביץ' ימתין תקופה ארוכה יותר לפני שיתראיין לתקשורת כאן ויוכיח שהוא יודע לדבר אנגלית, אבל מצד שני אחרי ההחלטה האומללה לדחות לו את העונש, די ברור שאין דין ואין דיין ושאין בעיה שראיקוביץ' יתראיין באנגלית ודי יוכיח שמכבי שיקרו לאורך כל הדרך.
     
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    שיביאו מתורגמן לבית הדין, זאת לא אחריות של מכבי.
    הם דרשו ייצוג ובצדק, אם בית הדין מתעקש ששחקנים ייצגו את עצמם שיתאים את עצמו.
    ראייקוביץ' התחיל ללמוד אנגלית בגיל מאוחר, מאוד. זו לא אופציה לתת לו לייצג את עצמו בשפה אחרת. עמוד קודם כתבתי מה אמר בראיון באנגלית ורשמתי מה ניסה להגיד - הסתכלתי שוב ואני טעיתי! קשה להבין את הכוונה שלו. האנגלית שלו יכולה להתפרש לכמה כיוונים וזה פסול מהיסוד כי כל אדם יכול לפרש את זה בצורת אחרת. (בתום לב או זדון?)
    זה היה הוגן לשלוח את שלומי ארבייטמן או ישראלי שיודע אנגלית ברמה נמוכה, לבית דין במדינה זרה להגן על עצמו באנגלית ? איזה מין דבר זה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אתה הופך את ההליך בבית הדין ליותר ממה שהוא. סך הכל רצו לשמוע את הגרסא של ראיקוביץ' למי שהיה. בדיוק כמו שהוא שלח מכתב מפורט באנגלית שכל מטרתו היא לדחות את הדיון, הוא היה יכול, דרך אגב, לשלוח מכתב מטעמו לבית הדין שמסביר את מה שהיה מנקודת המבט שלו, מכתב שהיה אפשר לכתוב גם באנגלית וגם בעברית עם מתורגמן ועם עו"ד מטעמו ועם מי שצריך ואז להגיע לדיון אחרי שמכתב כזה כבר נשלח והוא כבר מסר את הגרסא שלו בכתב ואז הדברים היו פשוטים יותר.

    בכוונה כתבתי אל תזלזלו באינטליגנציה שלנו, כי ברור לכולם שהנושא כאן לא היה הייצוג של ראיקוביץ' או עד כמה האנגלית שלו טובה. הנושא כאן היה איך דוחים את הדיון בעונש של ראיקוביץ' אחרי משחקי ההכרעה כי היה ברור לכולם שהוא הולך לקבל עונש חמור מאוד. ועל מנת להשיג את המטרה הזאת מכבי התנהלו בכל דרך שהם חשבו שניתן, מה שלי כעורך דין מאוד הפריע כי אני לא חושב שזה התנהגות ראויה, והנה עכשיו אנחנו מקבלים הוכחה לכך שחלק מההתנהלות כללה גם שקרים בוטים:
    "הצהובים זעמו על העובדה שעל ראיקוביץ' אסור יהיה להביא אדם מטעם מכבי תל אביב שייצג אותו: "הוא בקושי יודע מספר מילים באנגלית, אך בדיוק ייצג את עצמו בביה"ד?", התקוממו במכבי תל אביב, "על דברים הרבה יותר קטנים נתנו לטל בן חיים וקרלוס גרסיה להביא ייצוג. מה רוצים לעשות כאן לראיקוביץ'? הוא בחור בן 20 שלא מדבר אנגלית. לשלוח אותו לשם לבד זה טבח".

    "הדיין שמעוני שאל את עורכי הדין של מכבי תל אביב היכן ראיקוביץ' וטוריחו. עו"ד מאירי השיב: "הבקשה לייצוג השחקנים נדחתה ואני מבקש מאדוני לאפשר לי לייצג אותם בעניין בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה. מדובר בזרים, אחד מהם נמצא פחות משנה בישראל והאנגלית שלו איננה טובה. גם את המכתב שלו אנחנו סייענו לו לכתוב. מדובר באירוע עם הד ציבורי נרחב, אירוע שיכולה להיות לו השפעה על מאבק האליפות".
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אינני משפטן, אבל בפן המשפטי - מכבי תל-אביב היא זו שעשתה כל מה שהיא יכולה במסגרת החוק, ומורן מאירי יצא לדעתי גדול (בערך כמו שרועי רוזן עכשיו יוזכר בכל תביעת בוררות אחרי ההצלחה עם אצילי).

    מי שהוציא את המערכת המשפטית באור מגוחך זה בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ואם למישהו יש תלונות או טענות - הם היחידים שצריך לבוא אליהם בעניין, כי הם עשו איפה ואיפה בכל הנוגע לייצוג שחקנים (ובזמנו נתתי דוגמאות, בין אם על סטויקוביץ' ובין אם על טל בן-חיים וקרלוס גרסיה).
    אם אני לא טועה השופט אורנשטיין גם ציין מפורשות בהחלטתו בבית המשפט המחוזי שההתנהלות של ההתאחדות ומוסדותיה הייתה רחוקה מלהיות תקינה.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מכבי תל אביב עשתה כל מה שהיא יכולה, כולל לשקר שראיקוביץ' "בקושי יודע מספר מילים באנגלית", כולל לתת הוראה לראיקוביץ' לא להתייצב לא בפני בית הדין ואפילו לא בפני בית המשפט. בסופו של דבר, מכבי קיבלה פרס על התנהגות לא ראויה. אני כמשפטן לא אהבתי את ההתנהלות של עו"ד המאירי, ואני נזהר מאוד במילים שלי ונזהר לא להגיד דברים חריפים יותר כמו באיזה אור ההתנהלות של מכבי ובעיקר התוצאות שהשיגה מעמידים את מקצוע עריכת הדין בישראל ואת ציבור עורכי הדין.
    חשוב מאוד לפעול לטובת הלקוח שלך, אבל לדעתי מצופה מעורך דין בהתנהגות שלו גם לפעמים לדעת שיש דברים שלא עושים, גם בשביל לקוחות, ושלאור ההתנהלות בתיק, אפשר להבין למה מקצוע עריכת הדין זוכה למוניטין שהוא זוכה לו בישראל.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הזעם היחידי צריך להיות מופנה כלפי בית הדין שהיה צריך לדרוש ממכבי תא לפעול בנושא מתורגמן/הגשת עדות/תצהיר, ולא נגד מכבי ת"א שעשו את המוטל עליהם משפטית.

    נכון שהם הקצינו, זה לא שראייקוביץ' יודע רק CAT DOG אבל אני אומר לך ממקור ראשון שבמהלך העונה האחרונה האנגלית שלו באמת השתפרה משמעותית. אפשר להגיד שהוא היום שתי רמות מעל.
    ויודע מה, עדיין הוא לא אמור לייצג את עצמו באנגלית. העלת פה חלופה מעולה ("הוא היה יכול, דרך אגב, לשלוח מכתב מטעמו לבית הדין שמסביר את מה שהיה מנקודת המבט שלו").
     
    amn אוהב/ת את זה.
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    פרגוסון רק עכשיו ראיתי את ההודעה שכתבת 2 הודעות מעל זו,
    ויש לי להגיד לך דבר אחד,
    dont hate the player hate the game
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    1. בית המשפט לטעמי טעה בהחלטה שלו. האם זה מנקה את ההתנהלות של מכבי תל אביב בתיק? האם אנחנו מסתכלים רק על התוצאה או גם על הדרך? בטח כשאנחנו מדברים על עורך הדין שנחשב למס' 1 בארץ בדיני ספורט ומה ההתנהלות הזאת והתוצאה שהושגה משדרת לכל שאר עורכי הדין בארץ.
    ושוב, זה הזווית שלי כעורך דין, יתכן שלאדם מהשורה יש דעה אחרת, זאת הדעה שלי כחבר למקצוע.

    2. לא יודע מה הייתה האנגלית של ראיקוביץ' בפתיחת העונה או לפני שהגיע לישראל, כן יודע שבאותה נקודת זמן הוא ידע יותר מכמה מילים באנגלית כפי שניתן ללמוד מהראיון שנערך רק 4 חודשים לאחר האירוע המדובר.

    3. מכבי כבר שלחו מכתב מפורט מטעם ראיקוביץ' לבית הדין (באנגלית). אז באותה מידה שהם עזרו לראיקוביץ' לכתוב מכתב מפורט שכל מטרתו הייתה לדחות את הדיון ולעכב את נתינת העונש בענייננו, היה ניתן לעזור לו לכתוב מכתב מפורט עם הגרסה שלו לאירוע, הדיינים היו קוראים את המכתב לפני הדיון (בבית משפט מכתב או תצהיר יכול להיות אפילו תחליף לעדות), מקסימום שואלים אותו כמה שאלות, ואז קובעים את העונש שכולנו ידענו שיגיע ושיכלול הרחקה למספר משחקים.

    אני חושב שההתנהלות של מכבי היא לא ראויה, ושזה עצוב ומקומם שהם קיבלו פרס על אותה התנהלות.
     
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מה הם לימדו ? שמותר לשחק מלוכלך במסגרת החוק ? כמו שאלונה עשתה במקרה יובל שבתאי ?

    במקרה של בית הדין הוא היה יכול להחמיר איתם על מנת ליצור תקדים משפטי. אתה יודע יותר טוב ממני ששופטים לא מרבים לעשות את זה - ההפך הגמור.

    ושלא יהיה ספק אני מסכים איתך שהם שיחקו מלוכלך, אפילו מאוד. ובתור צופה מהצד זה יכול לעצבן, ובמיוחד מישהו שזה תחום שקרוב לליבו/עניינו.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,825
    לייקים שהתקבלו:
    19,457
    הם אמרו שהוא חייב מתרגם כי הוא לא מבין אנגלית. הבחור מבין אנגלית שבורה מספיק (בהיכרותי עם בעלי המקצוע בכדורגל הישראלי, ספק אם יש להם אנגלית טובה יותר).

    אין לי ממש טענות למכבי ת"א, הם עושים מה שיכולים על מנת שהמועדון לא ייפגע.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,897
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    אם ארבייטמן לא צריך מתרגם לאנגלית, גם ראיקוביץ' לא צריך.
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אתה משווה ראיון בטלוויזיה לבית דין ?
     
    Maccabi Diamond, oFiRzZz ו-amn אוהבים את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    מה גם שארביטמן לא צריך מתרגם לאנגלית כי הוא דובר עברית
     
מצב נושא:
הנושא נעול.