הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ניר לקס הוא שחקן צעיר שאפשר וצריך היה לקדם כנראה אבל מיהרו להשאיל אותו. כי מה לעשות יש את גורוסוב שימשיך לראות דשא כי הוא זר שגוטמן הביא וגם את רייכרט חייבים להכניס לעניינים כי הוא עלה מיליון יורו ולא יוותרו עליו. ומה נאמר על שגיב יחזקאל כמובן?
    מאז שלוזון הגיע מדברים על 'טירוף', 'טירוף' ועוד פעם 'טירוף', ומצד שני ההצהרות על 'הפועל התקפית' נראות ריקות מתוכן הרי המשחק הבא הוא הדרבי. אני כן מקווה שנראה קבוצה מתלהבת ורצה במידת האפשר.
    גוטמן לא עזב בגלל סיבות בריאותיות, זה חארטה כלפי התקשורת כדי לנסות לנקות את השם שלו. גוטמן חוטף עכשיו מכל הכיוונים ובצדק, הוא פחדן.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין מצב שגיא לוזון הולך לתת לגורובסוב את הקרדיט שגוטמן נתן לו.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אופיר חיים לא בראשון. לא נראה לי שהוא בעמדה לקחת משם מישהו.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הוא באולפן של הליגה לנוער היום במקום אורי אוזן שהתחיל לעבוד אצלנו.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    ואת החובות היום לעובדי המועדון הם משלמים?
    קודם כל אם ילכו לפירוק יממשו את מה שאפשר ואז אולי יכנס כסף למועדון, ואל תשכח שבפירוק העובדים יוכלו לקבל את החובות שהמועדון חייב להם ישירות מהמוסד לביטוח לאומי...
     
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני מכיר הליכי פירוק של חברות פרטיות (לרוב עסקים קטנים ובינוניים),
    ביטוח לאומי הוא הגורם השנוא ביותר ע"י ישראלים ולא בכדי.
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הנכסים של הפועל הם על גבול הבדיחה. על הדשא כבר אין כלום, נכסים אני מאוד בספק. עד כמה שידוע לי את הזכויות לשם לא מוכרים, וכל הנכסים (מתחם וולפסון) לא על שמם.
    בעיה
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    יש על ביטוח לאומי הרבה מאוד ביקורת, והרבה פעמים בצדק, אבל בנושא כספים שמגיעים לעובדים אצל מעסיקים שפשטו רגל או אצל חברות שהתפרקו, יש כללים ברורים, ולכן הסיכוי לקבל את הכסף מביטוח לאומי גדול מהסיכוי שיקבלו את הכסף מהפועל תל אביב הנוכחית שהחובות שלה רק גדלים וגדלים ועדין אין לה בעיה לקחת על עצמה עוד ועוד התחייבויות.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    היעדר נכסים דווקא מחזק את אופציית הפירוק.
    בנתניה למשל היה אישיו סביב מתחם האימונים.
    ויש מחלקת נוער שעלולה להיפגע קשות מהליך פירוק.
     
  10. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    שוב אני מזכיר, יש להם את הסינים.
     
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א הייתה צריכה ללכת לפירוק ויפה עונה קודם, אם הקבוצה הייתה בבעלות בן אדם אחד אז הוא היה לוקח אותה לפירוק אם יש לו שכל.
    אבל ברגע שיש לך אחוזים מחלוקים אנשים לא כ"כ ממהרים לשלוח את הקבוצה לפירוק כי מאמינים בה. לא יודע למה. חושבים שיגיע איזה אוליגרך או דוד מאמריקה שהקבוצה יקרה לליבו והוא ישפוך כספים לכל עבר רק כדי להציל אותה.

    אחזור לדיון התקשורת, רק לפני כמה עמודים לאחר ההסכם עם הסינים הם עשו מפגש יוקרתי ונוצץ עם כל המי ומי שקשורים להפועל. בפורום פה, שאני מחזיק מאוד ממנו, בקושי שלושה וחצי משתמשים התייחסו למאורע. בעולם מתוקן לא היו נותנים לאירוע להתקיים או גורמים לאלו שבאו להשתכשך להצטער על הרגע בו הם יצאו מהבית.
    בקיצור, אם פה לא היה לזה תשומת לב, קל וחומר שבתקשורת שלא. לא יהרסו להם את אופציית המגרש בבת ים, שעתיד להיות איצטדיון בת ים 2.

    עידן, דיברנו באספקט של גביית חובות. העובדה שאין נכסים מקל על ההחלטה ללכת לפירוק מצד הבעלבית ולא מצד הנושים או בעליי העניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/16
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,959
    לייקים שהתקבלו:
    10,135
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    טוב שאתה בתור אוהד הפועל לא נופל לבלוף הזה.
    גוטמן ממשיך לחשוב שכולם טיפשים ושהוא יותר חכם מכולם. פתאום בריאותי אחרי כל הרעש בימיים האחרונים. הרוויח את ההלהום ביושר. פחדן עלוב שגיד אני לא מספיק טוב במקום לגנוב דעת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א ערכה ב-13:00 את מסיבת העיתונאים בה ניסתה להסביר את פשר המהלך האחרון בו לוזון מונה למאמן וגוטמן לוקח צעד אחורה ליציע.

    http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/0/size475x318/642030.Xxx

    אלי גוטמן:" ביום שבת שיחקנו נגד קרית שמונה, חזרתי הביתה ואמרתי לעצמי שב-20 דקות שהפועל ת"א עלתה ל-1:3, זו לא קבוצה של אלי גוטמן, אלא קבוצה שיותר מתאימה לגיא לוזון. ישנתי על זה בלילה, קמתי בבוקר והתקשרתי לגיא. קבענו פגישה, הפגישה נמשכה כ-3 שעות ומאוד נהניתי ממנה. גיא אמר לי שהוא יחשוב על זה ולמחרת זה נסגר. זו ההחלטה שקיבלתי, לטובת העניין ולטובת הבית הזה שנקרא הפועל ת"א, לטובת המועדון והקהל. הרגשתי שהשחקנים צריכים לשמוע מאמן כמו גיא לוזון. במסע"ת הקודמת הוגדרתי כמנג'ר אנגלי, ידעתי בדיוק מה אני רוצה וידעתי למה. בנינו קבוצה טובה בקיץ בתוך כל התהליך שעברנו".
    על גיא לוזון. "הבאתי את המאמן הכי טוב שיכולתי להביא. לא סתם צ'רלטון נראו ככה איתו. אם לא היה לו דרכון ישראלי, הוא גם לא היה מפוטר מצ'רלטון ומסטנדרד ליאז'. גם דורטמונד חוותה תקופות קשות מאוד וידעה לצאת מזה, אז גם הפועל תל אביב תצא מזה. הרגשתי שאני צריך לזוז הצידה ואמרתי שלטובת המועדון אעשה את זה".
    על הטיימינג ותפקיד המנג'ר המקצועי: "אם הייתי פונה לגיא לוזון בקיץ, אז סביר להניח שהוא היה נותן לי תשובה שלילית, כי הוא חיפש לעבוד באירופה. בכדורגל המודרני אדם אחד לא יכול לקחת על עצמו הכל, לנתח את היריב, לנתח את הקבוצה שלך ובמקביל לשבת עם שחקנים כאלה ואחרים על חוזים. בנקודת הזמן הזו הרגשתי נכון לעשות את המהלך ואני שלם עם המהלך הזה. בטוח שהוא יועיל ויהיה טוב למועדון שלנו".
    פתיחת העונה. "אני לא חושב שהצלחה נמדדת על ארבעה משחקים".
    על הבעיות הכלכליות במועדון: "אמיר כבירי מגיע מאהדת הקבוצה. בינואר האחרון הוא פנה אליי ואמר לי שאין לנו חלוצים, אמרתי לו שנביא את ארון שוינפלד ואז הייתה גם הצעה לתמוז. הוא שחקן מצויין, אבל ביקש חוזה ל-3 שנים וחצי, הצעתי חצי שנה עם אופציה. זה נכון גם לגבי ארבייטמן, אין לי שום דבר נגדם, אבל אני חרד שעל ההחלטות האלו צריך לשלם בסוף. מנעתי מאמיר (כבירי) לעשות את המהלך הזה והוא הקשיב שלי, סימן שאני יודע לקחת אחריות. אמרתי לו שנישאר בליגה".
    לא בורח(?). "הפועל תל אביב היא בית בשבילי, טוב לי, אני כאן ולא בורח, אני לא נמלט. הדבר הכי קל הוא ללכת הביתה, אבל המועדון הזה יחזור לצמרת וזה מה שהחלטתי. אחד המהלכים הראשונים של ג'ורדי קרויף במכבי ת"א היה להתקשר אליי כמאמן הנבחרת ולבקש ממני עצות. אני עזרתי לג'ורדי קרויף. בנבחרת היה את הרעב היומיומי וגם בהפועל ת"א יש לי רעב. גיא מכין את האימונים ומדבר איתי. יש לי פגישות עם שחקנים ויש עבודה יום יומית שהתרגלתי אליה. אני פה, בשיא החריצות ולא הולך".
    הדרבי. "זה חשבו לכולנו, לי ולגיא, לאוהדים ולמערכת. הרזומה שלי בדרביים הוא חיובי. האוהדים אומרים שהדרבי 'מעל הכל', אבל יהיו גם את הימים שאחרי הדרבי. ההחלטה שקיבלתי לא קשורה למשחק כזה או אחר".
    על וואליד באדיר: "דיברתי עם וואליד. הייתה שיחה טובה, הוא היה קפטן שלי, הוא היה עוזר שלי. וואליד הוא אישיות יוצאת מן הכלל, לא מדבר עם התקשורת, איש צנוע. קבענו שאנחנו לוקחים פסק זמן. אחרי כמה ימים נשב ונראה - אם הוא מעוניין - איך הוא נשאר במערכת. טבעי שמאמן מגיע ורוצה את הצוות שלו. גיא מגיע עם עוזר אחד שהוא איש אמון שלו".

    גיא לוזון: "בחודשים האחרונים היו לי מספר הצעות, מישראל ומבלגיה ובכל המקרים אמרתי שאני צריך אתגר. כרגע הפועל ת"א היא אתגר גדול וזו הסיבה האמיתית שלקחתי את המועדון. הסגל הזה צריך להיות בחלק העליון של הטבלה בלי שום צל של ספק ומשם נתקדם תוך כדי תנועה. זה לא משנה מי המאמן. בדיוק כמוני, גם אלי גוטמן רוצה יותר שחקנים בהתקפה. מספר החלוצים או המגנים לא משנה, אלא מספר השחקנים שנמצאים ברחבה. אנחנו רוצים להיות חזקים מבחינה הגנתית ומסוכנים מבחינה התקפית. זה לא משהו מיוחד שאני מביא".

    למי שלא ביזבז את הזמן שלו - בשתי מילים: מכבסת מילים\בלבולי ביצים\עובדים עלינו. גוטמן רוצה להיות איש משרד. שיילך לעבוד בבנק או שיהיה מש"קית ת"ש. וכמובן שהשאלה על הבעיות הכלכליות - נדחקה הצידה. לא קיבלנו תשובה אמיתית. ומה זה אומר 'קבוצה שמתאימה יותר לגיא לוזון'. איזה רעב ואיזה נעליים. 'לקחתי על עצמי יותר מידי' - רק שלא יתעייף.
    זה כמו שחבר שלי הג'ובניק בצבא, מש"ק דו"ח 1, היה מפרט את התפקיד שלו - 'אחראי חופשות. אחראי חופשות מחלה. אחראי חופשות קבע. אחראי חלוקת עיתונים. מזין דו"ח 1. עוזר פק"רית". בקיצור - זוהי מהות התפקיד. טוב שגוטמן לא ביקש רק לבצע את החילופים.
     
    Blanco 7 ו-Gianzola אוהבים את זה.
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בקיץ גיא לוזון עוד חיכה להצעות מאירופה? באיזו ליגה משחקת בית״ר? בבונדסליגה?

    די עם השקרים האלה, די!
     
מצב נושא:
הנושא נעול.