דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,958
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    מאד אוהב את זה. מעבר לזה שרואים שהם מבינים בכדורגל אתה רואה שהחיבור ביניהם הוא אמיתי ונטול אינטרסים
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אלון עידן מהארץ בטור על תקשורת הספורט לקראת השנה החדשה:
    שנה טובה, תקשורת הספורט. שתהיו למאיה רונן.
    מאיה רונן היא האיחול שלי לתקשורת הספורט בשנה החדשה. כי כך בדיוק זה אמור להיות: אהבה ואינטליגנציה, תשוקה ופרופורציה, התלהבות ודיוק

    https://images.haaretz.co.il/polopoly_fs/1.2532783.1475499222!/image/714914346.jpg_gen/derivatives/regular_640x370/714914346.Xxx


    לפני שבועיים בערך, באולפן ערוץ הקיבוץ של ליגת האלופות, הם נפרדו ממנה. באופן זמני, כמובן שבאופן זמני. היא תחזור בעוד כמה חודשים, אחרי חופשת הלידה (מזל טוב!). ובכל זאת, משהו באופן שבו ביטאו את ה"להתראות" — המבוכה הקלה, הסומק בלחיים, העצב האמיתי — לא הותיר מקום לספק: כולם אוהבים אותה, בוודאי מעריכים אותה, אולי אפילו כבר מתגעגעים אליה.
    גם לי אין ספק: מאיה רונן היא האיחול שלי לתקשורת הספורט בשנה החדשה. שתהיו למאיה רונן. כי כך בדיוק זה אמור להיות: אהבה ואינטליגנציה, תשוקה ופרופורציה, התלהבות ודיוק. כל אותם מרכיבים — שבדרך כלל מופיעים בנפרד, לכאורה מנוגדים אבל למעשה משלימים — שמשתלבים בהרמוניה בתוך אדם אחד והופכים אותה למתווכת ספורט אידאלית.
    אני מתעכב על מאיה רונן לא בגלל שהיא אשה בעולם גברי. אלא משום שאף אחד לא מתעכב על העניין הזה כשהוא צופה בה. היא עד כדי כך טובה שהיא מייתרת את הדיון המגדרי. היא אשה שמתנועעת בחופשיות ובביטחון בעולם גברי — מרסקת בכל הופעה שלה את הדעות הקדומות שמבקשות לקבל תשומת לב.
    כשאני צופה בה עולה בי מדי פעם תחושה מוזרה של הזדהות ודאגה. זה קורה בעיקר כשהיא נאלצת לשוחח עם כל מיני אנשי ספורט מ״המחנה״ האחר. אותו מחנה שעמוס בניגודי אינטרסים, שמפטר מאמנים לפני החגים, שמפרסם ידיעות על בסיס הודעות בווטסאפ. אני מביט בה ומבחין במבוכה, בחוסר הנוחות, בגוון האדמדם שממלא לפתע את לחייה. אני תוהה מה עובר לה בראש: היא בטח רוצה שזה כבר ייגמר, מחפשת את המלים שיעלימו את הגסות והאלימות, מנסחת את המשפט המדויק שיבהיר למרואיין שהוא לא כאן כדי להצית עוד מדורה ריקה, עוד שערורייה מנייר, עוד מופע טראש סוחט טוקבקים. אני מביט בה מהלכת על החבל בשיווי משקל, מתחתיה התהום העמוקה של הרפש והגועל, וממש רוצה להחזיק לה את היד כדי שלא תיפול. אבל היא לא נופלת, אף פעם לא נופלת.
    היא אוהבת ספורט, יודעת ספורט, מבינה בספורט. היא שואלת ספורט, מנסחת ספורט, מתווכחת ספורט. והיא צריכה להיות האילנה דיין של תקשורת הספורט: המגדלור שלאורו צועדים כל אלו שרוצים ליצוק תוכן איכותי אל תוך המסך הזה, שלעתים נוטה להוציא מאנשים חומרים אלימים, סנסציוניים, פשטניים, צעקניים, מדללי רוח. היא צריכה להיות ה־פנים של ערוץ הספורט, אולי של תקשורת הספורט.

    אני יודע שבמקביל לשידורי הספורט, רונן לומדת רפואה. ולמרות שרפואה זה טוב — היי, מצילים חיים של בני אדם! — יהיה חבל מאוד אם בסופם של הלימודים, ערוץ הספורט יאבד אותה לטובת בית החולים. כי רופאות ורופאים טובים יש הרבה, אבל אנשי תקשורת ספורט טלוויזיוניים משובחים ממש — אין יותר מדי. והחשיבות של מאיה רונן לתרבות הספורט שהולכת ומתפתחת בישראל היא גדולה. ולכן היא צריכה להישאר. חייבת להישאר. אז תישארי, מאיה, בסדר?

    ואם כבר מאיה רונן, צריך אולי לנצל את הרגע כדי להזכיר עוד כמה מתווכי ספורט טובים, שלרוב לא מקבלים קרדיט, משום שהמקלדת — ארורה שכמותה! — נמשכת קודם כל ל"רעים".

    רונן שייכת לקבוצה שלתוכה אפשר להכניס את אבי מלר ונדב יעקבי הוותיקים; ואת גיל ברק, ודניאל זילברשטיין, ועידו גור — דסק כדורסל מ־ע־ו־ל־ה; וגם את יהונתן כהן ועמיחי שפיגלר (קצת פחות סוכר בקפה, חברים), וכמובן את מודי בר און (אני מחבב את המוד הנוכחי הקצת־שחוק שלו), ואת טל ברמן (סקרן, מבין עניין), וכן, גם את מירי נבו ואלי אילדיס (סולידיים וענייניים, כבר לא עניין של מה בכך), ואת התבלין המשובח דוד ליפשיץ (וברקע כבר אפשר להבחין בטליה סלנט החיננית וברותם ישראל המדויקת).

    האנשים האלה לא תמיד מדוברים. הם סובלים מתופעה אנושית נוראית — לתת תשומת לב רק למי שמרגיז, שמעצבן, שמלכלך, שצובט, שמשפיל, שמעליב, שמושך בשיער. אבל האנשים האלה מניעים את הגלגלים שעליהם מוברגת כרכרת טלוויזיית הספורט בישראל. והם צריכים לדעת שהעובדה שלא מדברים עליהם, היא דווקא עדות לכך שהם טובים. מספיק טובים כדי שנצפה בהם בלי להתנגש בהם. כי נמאס לנו מתאונות דרכים טלוויזיוניות שמונעות מאתנו להגיע בזמן למשחק.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    כתבה על גבול המזעזעת, בא לך להקיא שאתה קורא אותה. עוד אחד שצועק מה שמקובל לצעוק, מצד אחד - שלמה שרף משה פרימו לא רמה, מצד שני להישאר נאמן לקוראי העיתון - פמיניזם לתוך הפרצוף (טליה סלנט? מי צריך לדעת מה מאיה רונן לומדת?) ומצד שלישי 'חיבוק' של כל המוסכמות (מירי נבו לא פוגעת כבר שנים, אבי מלר טרחן שלא מזהה פרצופים של כדורגלני ליגת העל, טל ברמן התל אביבי המאוס, רותם ישראל "המדוייקת" אמרה השבוע או שבוע שעבר ששיימן מגן ימני. פאקינג טליה סלנט חיננית לזה אני לא יכול להגיב כבר)

    כל יום שעובר אני כל כך מרוצה שהפסקתי עם המנוי להארץ,
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @oFiRzZz האימפריה עוד תחזור
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    5,010
    לייקים שהתקבלו:
    2,586
    מין:
    זכר
    ראיון נחמד עם דראפיץ' וברדה, אבל אם יעלו לא חושב שיהיה מדובר בהישג כ"כ גדול או נס. הליגה הזאת בדיחה וחלק ההתקפי של נתניה בשילוב הקהל אמור להספיק לעלות ליגה גם עם ראובן עטר על הקווים.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    איך מכבי קשורה לטור המצויין והנכון של חמי אוזן? אולי לא שמת לב אבל הטור, למרות הכותרת, בכלל לא נגד הפועל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    EO11, orimor2212 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,958
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    בהארץ יש גם איכויות. עירד צפריר הנהדר, עוזי דן, מיודענו אמיר ענבר. אלון עידן הוא במקרה בלתי נסבל בעליל,לא רק בגלל הכתבה הזאת, הוא פשוט חתיכת פלצפן שחושב בטעות שהוא כותב על מהות האדם ולא על פרימו ואלי גוטמן. יש לא מעט שקונים את הפוזה שלו ומעריצים אותו, אני לא מסוגל לסבול את האידיוט הזה.

    טליה סלנט היא מותק והיא מצחיקה. עם זאת התרשמתי שהיא לא ממש מתעניינת בכדורגל ושערוץ הספורט הוא בסך הכל מקפצה בשבילה כדי להתקדם בתעשייה. ברמן באמת אחלה,לא יודע מה יש לך נגדו. מלר היה צריך לפרוש לפני עשור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/16
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,958
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    גם לא ממש הבנתי את ההשוואה בין מאיה רונן לאילנה דיין. הן לא עוסקות באותו מקצוע בכלל. דיין היא עיתונאית ורונן היא שדרנית כדורסל. הקשר היחיד בין השתיים זה ששתיהן נשים וששתיהן לא פרחות עילגות. זה לא אומר שכל אחת מהן יכולה לעשות את העבודה של השניה. כמו שאמרת, ניסיון מאולץ לדחוף פמיניזם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    'הארץ' לא מדברים מספיק על ספורט לפחות לא במהדורה המודפסת שלהם אבל אני אוהב את הסגנון שלהם. אמיר ענבר יודע כמה אני מעריך אותו בלי קשר להיותו כותב בפורום ולמרות שהוא לא מדבר על כדורגל שם. גם עודי זן איכותי ומעניין, אלון עידן גם כן לדעתי.
    בכל-מקרה, זה קצת מרחיק לכת להגיד 'כולם גרועים'. חוקי המשחק השתנו לדעתי, הציבור דורש תקשורת אחרת, אבל למרות שהאיכות של כתבי הספורט ירדה - לא צריך לחפש קקה בכוח. אבי מלר טועה אבל הוא בסדר גמור ועדיין תענוג לשמוע אותו. נדב יעקובי לדעתי הוא מס' 1. מירי נבו - אי-אפשר לקחת לה את הידע והיא עושה מה שמבקשים ממנה - להגיש. מדברים כל-כך הרבה ובטוח שטועים פה ושם.

    חמי אוזן אוהד הפועל ת"א, סתם שתדעו, אני מדבר איתו פה ושם. היו כתבות הרבה יותר גרועות על הפועל ת"א כבר.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,958
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    למירי נבו אין שום ידע בכדורגל/כדורסל, שזה די בעייתי כשמדובר בשני ענפי הספורט הכי מסוקרים ביי פאר. הבייבי שלה זה ההתעמלות האמנותית,ואם היא לא היתה כל כך חזקה בערוץ אני בספק אם היו משדרים את זה שם. רייטינג אין לזה זה בטוח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/16
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ממש לא לחפש בכוח, זאת חוות דעתי עליהם.

    יש בערוץ הספורט כמה דמויות מעולות. עידו גור תענוג, גיל ברק, לירן שכנר, רז זהבי ופאדי מוסטפא באל חמיסה, רן מאלובני, מודי וגם עמיחי בתור שדרן. גם נימני מוסיף לפעמים בשבת ביציע.
    זה לא סותר את זה שיש הרבה אנשים בתקשורת שעושים את עבודתם בצורה לא טובה.

    ובעיתון הארץ בהחלט עירד צפריר תענוג.
     
  14. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    סליחה שאני שוב חוזר לזה, כי אני לא טוב ברמזים -
    למאיר איינשטיין אין מתיחה ברצועה אלא יש לו גידול/מחלה ממארת אחרת?
    ואיך אתם (קרייזי בלו, דרמה) יודעים את זה?
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    @Raulito שמעתי לא פעם שחמי אוזן אוהד בית"ר, גם ע"פ הטורים שלו היה אפשר להבין את זה.
    אתה בטוח שהוא אוהד הפועל ת"א?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.