הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    אולי נפתרה תעלומת ההתפטרות לצד דרישת השכר, הוא פשוט לא יעשה כלום ויקבל על זה כסף.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כל מה שגוטמן אומר נכון - צריך לקדם את מחלקת הנוער שעברה הזנחה קשה להוציא עונה-שתיים מקרית; צריך להחתים שחקנים במחירים נמוכים יותר; צריך לשנות דברים בסיסיים במועדון; צריך להחזיר את הפועל ת"א להיות קבוצת צמרת; צריך לצמצם את הגירעון; אבל: 1. זה לא התפקיד שלו. 2. הוא צריך להתפטר, בשביל להקל על הקבוצה ובשביל הכבוד המקצועי שלו.

    לגבי הקישור ההתקפי שלנו - שובושיץ' ייאבד את עצמו בכנף, שיבוץ כזה צריך להיות רק במשחקים קשים ועברנו את רובם - מכבי חיפה מאחורינו, גם באר-שבע וגם הדרבי עליו לא נשכח ולא נסלח. רק בית"ר מחכה בהמשך. מצחיק שלוזון בדרבי כביכול עלה כמו גבר, באקט של טמטום - עם הארטילרייה ההתקפית, ובמשחק נגד הפועל אשקלון אנחנו משחקים בונקר. שובושיץ' מחפש תמיד לשחק לעומק אבל חוץ משוינפלד אין לו עם מי ואני מאוד מקווה שלא יוותרו עליו. בומבה או זגורי? אחד מהם צריך להיות בסגל לפחות אבל לא סומך על שניהם, כבר עדיף אלטמן כנראה. זה רע וזה רע. בומבה הוא השחקן הכי מעצבן שראיתי בהפועל, הוא חושב שהוא משחק לבד. וזגורי איכזב מאוד בעונה השנייה שלו בקבוצה, הוא חוזר אחרי פציעה עצומה והוא תמיד היה מעצבן. הוא שחקן עם טכניקה גבוהה אבל לא מעבר, ובגלל האיטיות שלו - אחרי שהוא עובר את השחקן אז הבלם חוזר שוב מולו.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    שובשיץ' צריך לשחק באמצע. מסתבר שהוא היה מועמד אלינו לפני 4 שנים, בעונה הראשונה של אלישע, אחרי שהסקאוט שלנו ראה אותו והתרשם לטובה, אבל זה לא יצא לפעול. לפי מה שהבנתי וממה שראיתי הוא סוג של פליימקר, שחקן יצרתי שצריך לשחק באמצע. הופתעתי שהצעד הראשון של לוזון היה להוציא אותו מהסגל, לדעתי מדובר באחד מהשחקנים היותר טובים שיש להפועל ת"א בסגל.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מתוך ספורט1: גיא לוזון צפוי לחתום על חוזה משודרג בהפועל תל אביב. הבעלים אמיר כבירי מרוצה מהתנהלותו של המאמן החדש ומעוניין להשאירו לטווח ארוך. בן רייכרט ינוסה בעמדה של חן עזרא.

    העיקר לא שובושיץ'? זה ה-זמן לשחק איתו קרוב לשער. אפשר לחשוב מי הפרטנרים שלו. רייכרט קשר אחורי חסר אחריות. הייתי מריץ אותו ליד ידין כי גורוסוב פרווה, אבל לא צריך להפוך אותו למשהו שהוא לא. אין לו שום יכולת מיוחדת לתרום ליד השער. לגבי הכותרת עצמה - אני מקווה שהפרסום חארטה כי זה ספורט1. אין לנו שקל ללחם ומדברים על חוזה משודרג? שמעתי שהעובדים שוב לא קיבלו משכורות.

    לכבוד יום כיפור:
    - אמיר כבירי צריך לבקש סליחה מכל עובדי המועדון שלא קיבלו משכורות.
    - אלי גוטמן צריך לבקש סליחה מהאוהדים על כך שעשה 'וייברח' ועוד בכזה טיימינג.
    - השחקנים צריכים לבקש סליחה על החמישייה בדרבי כי גם להם יש חלק.
    - סזאר מנדיונדו צריך לבקש סליחה מהפועל ת"א כי הוא התחזה למאמן, הוא לא כזה.
    - הפועל ת"א צריכה לבקש סליחה מבאדיר כי גם אם הפרידה נכונה - לא ככה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אז ככה: מרקו סימיץ' חזר פצוע מפגרת הנבחרות(שיחק במדיה מונטנגרו נגד דנמרק) וייעדר כמשך חודש. אמור לשוב בזמן למשחק נגד בית"ר ירושלים.

    בגדול, הפועל בלי שחקני השלד שלה - בלם, קשר אחורי(אף-אחד לא פצוע, פשוט אין שחקן כזה בסגל) וחן עזרא. וברצינות(טוב, נו, לפחות מנסה) - זה כבר לא משנה מי ישחק, אני די איבדתי אמון. דגני יוסט שוב לעמדת הבלם כנראה ו-ורטה יחרב התקפות לצד החורים בהגנה. אף-אחד לא מתעלה בקבוצה הזו. אגב, סימיץ' כבר היה פצוע ושיחק עם תחבושת מוזרה, ולמרות שאין קשר בין שתי הפציעות - כנראה שאי-אפשר לדחות את הקץ.
    הנה הסיכום של סימיץ' - רושם כללי בינוני. מצוין נגד באר-שבע| לא רע נגד מכבי חיפה| איום ונורא בדרבי כמו כולם - חבל שלא היה יותר טוב מחבריו.
     
  6. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    וואן טוענים שהמאמן גיא לוזון ערך שיחה אישית עם דאמיר שובשיץ׳, אשר לא נכלל בסגל במשחק האחרון לאחר שהמאמן לא אהב את התנהלותו. השניים שוחחו ארוכות, כאשר לוזון הסביר לקשר מה הוא רוצה ממנו וביקש לראות ממנו רצינות ומקצועיות. בהפועל מספרים שמאז השיחה, שובשיץ׳ מתאמן ביתר רצינות ואמור לשוב לסגל במשחק הקרוב.

    נחמד לשמוע שלוזון לא שרף אותו לגמרי כי הוא מהבודדים שהראו ניצוצות ודברים לא רעים העונה. כולי תקווה שיפתח בשבת עם הפועל חיפה ויתן תרומה משמעותית שתוריד ממנו את תדמית ה"לא רציני". יהיה מעניין לראות עם איזה הרכב ילך לוזון למשחק הזה. 442 עם מנגה או 433 עם שובשיץ' ורייכרט.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם אני קראתי על זה. בגדול אני חושב שמדובר בפרסום נטול משמעות, כולנו יודעים מה שוות השיחות האלה, לרוב לא יוצא מן כלום. לוזון רצה לזעזע וכנראה בצדק - אבל לעשות אבו-עלי על שחקן זר שנכנס לדרבי במצב של 2:0 או 3:0 - זה לא רציני. זעזוע אמיתי זה לספסל את הקפטן הכושל נמניה ניקוליץ' שפשוט לא זז על המגרש - כי מיכולת חלשה אפשר להתאכזב, אבל אסור לקבל משחק בהליכה. אבל הבעיה שאין ללוזון כלים לזעזע, כל שחקן אחר לא יתן יותר. רייכרט ירוץ אבל יעשה פאולים וגורוסוב שאגב גם בספק למשחק בשבת - מרגרינה, זה לשחק עם שחקן פחות. רוצה לראות את שובושיץ', שוינפלד ואלטמן בהתקפה ואפשר גם את מנגה שבינתיים עושה בלאגן, לפחות זה.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    שובשיץ׳ נראה שחקן לקבוצה לחלק עליון של הטבלה, אהבתי אותו מהמעט שראיתי ממנו. דווקא עליו לוזון התלבש?
     
  9. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    @EO11 לוזון התלבש עליו אחרי הדרבי כי לא אהב את הגישה שבה נכנס למשחק כמחליף, לא ניסה לעשות יותר מדי כי המשחק היה אבוד. שמח שזה מאחורינו.

    הפועל נכנסת לבעיה בחלק ההגנתי שסימיץ' יעדר כחודש, כפי שאמר ראוליטו דגני יוסט לעמדת הבלם וורטה יחזור להרכב. עכשיו אני קורא בוואלה שיתכן וגל שיש יהיה זה שיתופקד כבלם, בקיצור מאלתרים. אם כבר מאלתרים הייתי מעדיף את ידין במרכז ההגנה - רק שורטה לא יחזור להרכב.
     
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    נראה כמה שיפור שלמה ישינובסקי יביא לקבוצה.

    עדיף לנצל את הזמן שסימיץ' פצוע על מנת לראות מה יש לדגני למכור בתור בלם. בזמן הזה צריך לראות עם איזה מגנים לשחק.

    אלתור זה לא
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    דגני בלם זה חלום ליריבה.
    כל כדור עומק נכנס.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    שובושיץ' לא יכול לשחק באגף כי הוא איטי מידי(לא שאלטמן סילון, ועדיין) והאמצע של הפועל די חלש בינתיים כך שנראה ששני קשרים במרכז לא יספיקו, ולא משנה אם זה ידין ורייכרט או במקרה הגרוע גורוסוב במקום אחד משניהם. שובושיץ' לא באמת עושה הגנה. הוא שחקן טוב שפחות מתאים לשיטה של הפועל, אם יש לה דבר כזה. בינתיים מה שהכי חשוב לי הוא לראות את אלטמן משחק בקביעות. אני לא מצפה לשורה של גולים כמו בנבחרת הצעירה מכל מיני סיבות - אני לא חושב שהוא כזה שחקן גדול, בהפועל הנוכחית קשה להצליח. אבל הוא צריך ביטחון, הייתי מריץ אותו עכשיו 4-5 משחקים בהם הוא פותח בהרכב ומוחלף רק אם הוא יהיה ממש נוראי ו\או בעיית כושר גופני. לזכותו ייאמר שהוא תמיד נחוש ואמנם הולך עם הראש בקיר ומעצבן במשחק שלו אבל הוא מאיים על השער וגם משחק הראש שלו מעל הממוצע.
    לגבי ההגנה - גל שיש יצא מההלם של הדרבי? אני בספק. שיימן אם היה מנסה להרים כדור כמו שצריך אז היה יותר טוב, יותר מידי מתחכם. ההגנה של הפועל בכל וריאציה נראית רע. דגני זה צעד אחד קדימה ואז צעד לאחור.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    החליפו ביתיות עם ביתר.
    לדעתי ביתר תקבל מולינו בווינר את היחס הנמוך מזה שנים. איזה 1.4
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בית"ר עושה צעד רציני בדרך לקחת 3 נק' למרות שגם בכל מגרש אחר היא טובה מאיתנו, כיף לשחק נגד האקמול של הליגה.
    וברצינות - אני מאוד מופתע, לא חשבתי שמישהו בהפועל יעיז לבקש טובות מטביב ואפשר להבין למה - דחקו אותו החוצה, בעיקר האוהדים, גם המועדון והוא מנהלים מסע הכפשה הדדי בתקשורת, ואני מופתע שטביב הלך לקראת הפועל והסכים. זה בכלל לא מובן מאליו כי יש דם רע בין המועדונים גם ככה. טוב שהפועל לא התפתתה לארח בחיפה מה שהיה פוגע כנראה בספורטיביות, ובנתניה מדובר בכאב ראש מבחינת דרכי הגעה ועוד ובפער קטן אם בכלל בנוגע לכמות הקהל. אגב, זה לא מטאטא או מעלים את המחדל שהמושבה לא עבר שזרוע כרגע.

    ברמה המקצועית, אני מקווה לראות את עמאשה בהרכב ולא את מנגה. עמאשה פחות טנק ממנו אבל חכם יותר במשחק שלו והוא יודע לתת גול. שיש כבלם או דגני? זה על הפנים וזה על הפנים. אבל אני מתגעגע לשיימן בכנף שמאל, חייב לומר, משום מה תמיד יש לי תחושה שבמשחק הבא הוא ירים כדור כמו שצריך ויוציא משהו מההצטרפות שלו קדימה.
     
  15. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    @Raulito - המחדל הוא של המנהלת, לא של מפעילי האצטדיונים שלא עברו שזרוע.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.