אינטר 2016/17 :: צ'יינהטאון פינת אינדונזיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    רונאלדו הגיע לאינטר שנתיים בערך אחריי שמוראטי רכש אותה והפך אותה מקבוצה בדעיכה לאחת הקבוצות העשירות והמעניינות באירופה. הליגה האיטלקית הייתה אז בעיצומו של תהליך שבשיאו הייתה הליגה הטובה ביותר בעולם. להציג את זה כאילו הוא עזב את ברצלונה הנוכחית לטובת אינטר זה עיוות של מה שבאמת קרה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ברצלונה לא הייתה ברצלונה הנוכחית אבל היא הייתה קבוצה טובה מאינטר. היא זכתה ב-4 אליפויות בתחילת שנות ה-90 יחד עם קרויף וגם עשתה היסטוריה עם זכייה בגביע האלופות הראשון בתולדותיה והגיעה עוד לגמר בו הובסה מול מילאן של קאפלו. הפיתוי מצד רונאלדו היה בעיקר כלכלי והוא הלך כמו עיוור אחרי הדעה של סוכניו שקיבלו עליו כמו זכות ראשונים עוד מהימים שהיה נער, היה להם קשר מיוחד עם אמא שלו. רונאלדו רשם עונה אחת אדירה בברצלונה ולא עוזבים מקום שכל-כך טוב לך בו, בטח לא אחרי שנה אחת, זה לא שהיה יכול להגיד שהוא מיצה את עצמו. מסכים שהליגה האיטלקית הייתה בעליה, זה כן. אינטר הייתה קבוצה עשירה, זהו-זה.
    בכל-מקרה, אני שמח על המעבר לאינטר וגם שזכיתי לראות אותו משחק במדי ריאל מדריד, גם אם לא בגירסה המקורית שלו אלא בגירסה השמנה והדהויה שלו. הוא עדיין היה שחקן נפלא :)
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    ב-2011 אינטר הייתה הרבה יותר חזקה מיובנטוס לפי צורת ההסתכלות שלך, ותראה איפה הקבוצות היום. אי אפשר לא להסתכל על נקודת הזמן הנוכחית, והיא שרונאלדו עזב מועמדת לאליפות בספרד בשביל מועמדת לאליפות באיטליה כשבנוסף הוא מרוויח יותר כסף.

    ואם כבר משווים, אז אינטר באותה תקופה הייתה מועדון לא פחות ואף יותר מפואר מברצלונה.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זה דיון עקר שהגיע למבוי סתום להוציא אולי את ההסכמה על גדולתו של רונאלדו. אז מילה אחרונה שלי בנושא: ברצלונה החלה את הנסיקה שלה למעלה בשנות ה-90 עם זכייה ב-4 אליפויות ספרד ברצף יחד עם גביע האלופות. אינטר סיימה במקומות 6, 7 ו-3 בעונות שלפני רונאלדו עם כל מיני מאמני בדיחה. אבל נק' הפתיחה, גם אם הייתה שווה(ולגבי הדוגמא שלך עם אינטר ויובה ב-2001 היא גם לא נכונה) - היא לא חזות הכל, מה עם חיבור אמיתי למועדון למשל? רונאלדו היה תפור על הסגנון של ברצלונה, לא זכורה עונת בכורה כזו של שחקן כדורגל באותם הימים. הוא היה שחקן מאוד מוערך שם מבחינת המאמן, בעלים, שחקנים, אוהדים. הוא שיחק בסה"כ עונה אחת. לא הייתה לו שום סיבה לעזוב חוץ מפיתוי כספי. ובברצלונה כן הסכימו לשדרג את שכרו אגב.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    זה דיון עקר כי קשה לך לקבל שהיו זמנים שבהם הספרדיות לא היו מעל 99.9% מאירופה. המעבר של רונאלדו לאינטר מובן לגמרי, במיוחד לאור העובדה שהוא היה בברצלונה רק עונה אחת ולא היה קשור אליה או משהו דומה.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,789
    לייקים שהתקבלו:
    1,157
    המעבר של רונאלדו לאינטר היה הצהרת כוונות של "אני לא מסתפק בליגה טובה, אני רוצה להיות הכי טוב, בליגה הכי טובה" ומגיע לו שאפו על כך, זה שהפציעות פגעו מאוד בשידוך הזה לא רלוונטי לאותה תקופה.

    נ. ב, אם נוריד את העשור האחרון שבו ברצלונה פתחה פער ענק, נגלה שלאורך ההיסטוריה, אינטר נחשבה לכל הפחות ברמה של בארסה מבחינת אטרקטיביות ולדבר על חיבור אמיתי, בהתבסס על עונה אחת שהוכחה כלא משמעותית מבחינה רגשית כאשר חתם בריאל היא די הזויה.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא האשמתי את אינטר בפציעות של רונאלדו חלילה. הם עשו את כל מה שיכלו כדי שרונאלדו יוכל להוציא מעצמו את המיטב וגם בהחלט צירפו שחקנים טובים כדי לזכות בתארים. הייתי מבין מעבר כזה יותר אם היה מתרחש אחרי פרק זמן ארוך יותר ולא אחרי שנה אחת בה הכל הצליח מעל המצופה ברמה האישית. אין שם שום קשר לאהבה שלי לליגה הספרדית, אבל אם אפשר לדבר לגופו של משתמש ולא לגופו של עניין אתה כמובן תעשה זאת. לא אמרתי גם שאינטר הייתה מועדון נחות בהשוואה לברצלונה אלא דיברתי על העשור המטורף של בארסה כבר בשנות ה-90, בארסה של קרויף שפתחה רצף אדיר של אליפויות וגם זכתה לראשונה בגביע אירופה. אני בתור אוהד ריאל מדריד הבנתי לליבם של אוהדי אינטר שהיה קשה להם לקבל שדווקא כשרונאלדו חזר מפציעה וזכה במונדיאל - הוא בוחר ללכת לריאל מדריד. חבל שלא זכה שם באליפות בעונתו האחרונה בקבוצה. זהו.
     
    Lazarobbie אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    לדברים קצת יותר אקטואליים והרבה יותר חשובים - האצטדיון החדש או יותר נכון החדש ישן - קצת חפירה אבל מעניין:
    בימים האחרונים, או יותר נכון ב-48 השעות האחרונות, עיקר הדברים שסובבים סביב אינטר בתקשורת האיטלקית הוא שיפוץ המאצה באופן מאסיבי והפיכתו לאצטדיונה של אינטר בלבד. היום פורסמה בגזאטה דלו ספורט כתבה נרחבת על התכנונים של סאנינג לגביי האצטדיון, כשרק אתמול בנו של הבעלים, שגם מכהן כחבר הנהלה בקבוצה, אמר את הדברים הבאים: "התכניות שלנו לגביי הסאן סירו יעזרו לקדם מאוד איזור שהוא מאוד חשוב לעיר מילאנו בכך שנציע פעילויות ואטרקציות באיזור במשך 365 ימים בשנה. גם האצטדיון עצמו יהפוך להרבה יותר אטרקטיבי וחווית יום המשחק של כל אוהד בכל גיל תהפוך להרבה יותר מעניינת ומהנה. אנחנו רוצים להפוך את הסאן סירו לאצטדיון החלומות של אוהדי אינטר. אינטר היא השקעה ארוכת טווח בשבילנו, וסאן סירו הוא אחד מאבני היסוד בכדי להחזיר את אינטר לטופ העולמי".

    בנוסף, גם ראש עיריית מילאנו התראיין בנושא ואמר (תמצית הדברים): "אם זה היה תלוי בסאנינג היינו מקיימים פגישה על המאצה כבר מחר בבוקר. אנחנו נוכל לחכות למילאן כמה חודשים עד שמצבם יתבהר, אך לאחר התקופה הזו אני אהיה מחוייב לפעול ולכן אפעל ישירות מול אינטר בלבד".

    עוד לא הבנתי אם יהיה מדובר בחכירת המאצה לתקופה ארוכה מאוד או קנייתו המלאה, אך בכל מקרה, אלה התכנונים של סאנינג לפי הגזאטה:
    - הפחתת כמות המושבים באצטדיון מ-80 אלף כיום ל-65/60 אלף לאחר השיפוץ.
    - לבנות מסביב לאצטדיון מרכזי קניות, מסעדות, אולמות קולנוע וגם בתי מלון. למה בתי מלון? מכיוון שהתכנון של סאנינג הוא לקרב את המזרח כולו ואת סין בפרט לאירופה, ובניית מלונות בסמוך לאצטדיון יאפשרו ליצור סוג של חבילות נופש שישלבו סיורים במילאנו וכמובן צפייה במשחקים באצטדיון וסיורים בו. מחקרים שנערכו מצביעים על כך שהסאן סירו והמוזיאונים של אינטר ומילאן הם האטרקציה השלישית מבחינת פופולריות בעיר, כשהדומו וכנסיית סנטה מריה (שמוכרת בזכות ציור הסעודה האחרונה), והמטרה של אינטר היא לקדם את האיזור כדי שגם העיר תרוויח מהשיפוץ המקיף של הסאן סירו.
    - סאנינג מתכננים לעשות שיפוץ מקיף במוזיאונים ולהעביר אותם למבנים נפרדים מהאצטדיון ובכך להגדיל אותם פי 3 מגודלם הנוכחי, כפי שתוכלו לראות באיור של הגזאטה:

    http://images2.gazzanet.gazzettaobjects.it/wp-content/uploads/sites/45/2016/10/immagine-131-630x415.Xxx?v=20161013211748
     
    Die Werkself ו-SerieA אוהבים את זה.
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    המזל שלנו זה שהאיש החזק בפיפ"א הוא אוהד אינטר שרוף, ג'יאני אינפנטינו, אני סומך עליו שברגע האמת אם יצטרך ידאג.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לא מפתיע אותי בכלל שהאולטראס יוצאים נגד הילד המטומטם איקארדי, יותר מפתיע אותי שהילד הזה הוציא פאקינג ספר!! על מה יש לו לכתוב? על כך שהוא בגד בחבר שלו עם אשתו?...

    למי שלא יודע, הוא ניסה להוציא את עצמו "גבר" מול האולטראס באיזו פרשיה בעונה שעברה, שהאוהדים דרשו שהשחקנים יורידו את החולצות או משהו, הוא כתב שהוא התנגד להם ושהוא מוכן לפגוש אותם אחד אחד וזילזל כביכול בכמות של אותם אוהדים. צפו למחאה לא קלה היום במשחק מול קליארי מצד האוהדים שעכשיו דורשים שהוא יסיר את הסרט.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הילד הזה הוא סיפור הצלחה, והחיים האישיים שלו יוצרים עניין רב. שני הגורמים האלה יחד שווים ספר.

    במקרה עם גווארין הוא הוכיח שעשוי מחומר של קפטנים. אחד שלא נבהל מערסים חולים מהאולטראס ומגן על חבריו לקבוצה.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    קפטנים יודעים שלא מציתים אש מחדש אחריי שהיא כבר כובתה. חתיכת אידיוט.
     
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני מביא את החלק המדובר מהאוטוביוגרפיה שלו מתורגם לעברית, באדיבות דף הפייסבוק The Curva:



    לאור מכתב המחאה החריף ששלחו אולטראס אינטר בדרישה לקחת את סרט הקפטן ממאורו איקרדי בשל הדברים שנכתבו בספר האוטוביוגרפיה שלו, Sempre Avanti, אנחנו מתרגמים לכם כעת את הגרסה של איקרדי מהספר:
    "באותו היום נכנסתי כמחליף במחצית השנייה, וכבשתי את השער היחיד לזכות קבוצתי, אך הפסדנו לסאסואלו 1:3. כעסתי מאוד על כך ששיחקתי כל כך מעט זמן. האוהדים קראו לנו שנגיע ליציע שבו הם ישבו, ורק לי היה את האומץ להתמודד מולם, לצד פרדי גווארין, שהצטרף אליי. בזמן שהתקדמתי לכיוון היציע, הוטחו לכיווני עלבונות וקללות מצד אוהדי אינטר. ממש ליד הגדר עמד ילד שקרא לי וביקש את החולצה שלי. הוא היה מספיק צעיר כדי להיות הבן שלי, אז הורדתי את החולצה וזרקתי אותה לכיוונו, לתת לו אותה במתנה. הילד היה נראה נלהב, ואני הייתי מאושר מזה שהצלחתי לשמח את הילד. מנהיג האולטראס קפץ קדימה, לקח את החולצה שלי, קרע אותה וזרק אותה בחזרה לכיווני. בשלב הזה כבר רתחתי מכעס. צעקתי לעברו: 'חתיכת חרא, אתה מתנהג בשחצנות ליד ילד קטן בשביל להשוויץ בפני הקורבה? אתה חושב שאתה קשוח?'. בחדר ההלבשה נהייתי הגיבור החדש של הקבוצה. לאף אחד לא היה את האומץ לעמוד מול מנהיג האולטראס בצורה שבה אני עמדתי מולו. אמרתי לחבריי לקבוצה: 'תקליטו את מה שיש לי לומר, ותנו להם לשמוע: אני מוכן להתמודד מולם, אחד אחרי השני. כמה כבר יש? 50? 100? 200? אני אביא 100 עבריינים מארגנטינה שיהרגו אותם, נראה מי הגבר עכשיו'."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/16
  14. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    עכשיו, יש לי המון מה להגיד על איקרדי, על יהירותו (להוציא ספר בגיל 23?) ועל חוסר הבשלות שלו מחוץ למגרש.
    אבל, החבר'ה בקורבה נורד פשוט מטומטמים, במקום להתייחס לדברים בצורה בוגרת, הם בוחרים להילחם באיקרדי ולהציב דרישות להנהלה שיפגעו במעמדו של השחקן. אני מבין את הפגיעה שחלק מהאוהדים מרגישים, אבל הם עוד עלולים להרוס במו ידיהם לאינטר את העונה, אם ההנלה לא תצליח לצאת מהפרשה הזו בדרך שלא תפגע באיקרדי או האוהדים.
    חבורה של מתבגרים אימפולסיביים.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    האש תכבה רק לאחר שכל הפרימטים שמשתלחים בשחקנים יקבלו איסור כניסה למיאצה.
     
    Bianconeri ו-Mamadu אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.