אינטר 2016/17 :: צ'יינהטאון פינת אינדונזיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,864
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    מה הבעיה? שיביא את "100 החברים העבריינים מארגנטינה" שישמרו לו על הבית
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אהבתי את ה-"אנחנו 5 נק' ממקום 2" - הבעיה שיש עוד טריליון קבוצות באמצע בערך, והנה עוד דוגמאות לקבוצות באותו המצב:
    עירוני ק"ש בליגת העל(מדורגת שביעית)| באייר לברקוזן בבונדסליגה(מדורגת במקום ה-10)| אייבר בליגה הספרדית(מדורגת שמינית).
    בניגוד למילאן שאצלה לא באה לידי ביטוי העובדה שהיא נרכשה הקיץ - אינטר כן הייתה יכולה לבזבז, עם מאוריו, קאנדרבה, צורפו שחקנים טובים.
    מילאן נראית למשל הרבה יותר טוב כרגע. מה שווה הניצחון של אינטר על יובה אם היא מאבדת נקודות כל-כך בקלות במשחקי הבית ונראית אבודה? אינטר עם 5 נק' מ-12 בסאן-סירו.
    גם הקמפיין באירופה נראה רע מאוד, אסור להפסיד להפועל באר-שבע בסאן-סירו ולשחק ככה גם עם הקאנטרה וגם לא להתפרק נגד סלביה פראג, אינטר תסיים בצורה כזו את העונה האירופית שלה כבר בדצמבר.
    אין לי ספק שדה-בור מאמן מבטיח ואני לא מדבר במונחים של לפטר אותו או משהו כזה, אבל גם בסיטואציה הלא-שלמה בה הגיע לתפקיד הוא היה חייב להפקיר יותר, ואני יודע שדיברת כאן על דברים שהם קצת מעבר לתוצאות וקראתי את כל הפוסט וניתחת יפה מבחינת בעיות מקצועיות.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,354
    לייקים שהתקבלו:
    2,551
    מין:
    זכר
    אם הוא רוצה לארוז, שיארוז. באמת.

    אנחנו לא בתקופת סטראמצ'וני ואני לא חושב שתרומתו על המגרש כזו בלתי תסולא בפז שאנחנו לא יכולים למכור אותו באיזה 70 מיליון ולהשיג שחקנים טובים בעמדות אחרות שנדרש לחזק.

    ובנוסף ניפרד מהפרימדונה שכל היום בוכה ולא מסוגל לעשות כמעט שום דבר מחוץ לרחבה.

    נכון - הוא דמות. הוא כוכב. אין לנו כאלה. הוא כובש הרבה, נגד יובה הוא גם בישל, הוא מחמיץ מעט (למרות הפנדל אתמול). אבל הוא לא חסר תחליף.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,980
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    הנקודה פה היא לא האם מאוריטו חסר תחליף לאינטר, אלא למה הנהלה של קבוצת כדורגל שאמורה להשתייך לטופ האירופי מקבלת החלטות על פי גחמות של כמה ערסים מהיציע.
     
    Lazarobbie ו-Mamadu אוהבים את זה.
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,354
    לייקים שהתקבלו:
    2,551
    מין:
    זכר
    שאלה מעניינת.

    אבל אינטר מעולם לא הייתה מופת לניהול וזאנטי היה חלק מהעניין כבר הרבה שנים. זה לא שהיה לו ממי ללמוד.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    אינטר לא הייתה צריכה להתערב בעניין הזה כלפיי חוץ. קחו את הילד לשיחה, תבהירו לו שנמאס מהשטויות האלה ותחליקו. בינתיים:
    https://scontent-sin6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14650094_1842399412646234_4686225713333706547_n.Xxx?oh=14564ce2d36c501f80b3fc868f41e70b&oe=589D7A5E

    באיטליה מדווחים שראשי האולטראס יצרו קשר עם איקארדי והסכימו להפסיק את הכל ולהחזיר את המצב לקדמותו אך בתנאי שאיקארדי יפסיק את הפצת הספר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    'טוב' שיש את הפרשה הזו כדי להסיט את תשומת הלב מהעונה הכושלת של אינטר עד עכשיו. ובכל-מקרה, עונש כמו קנס כספי כבד, והוא בטח לא רעב ללחם, ושלילת סרט הקפטן - נראים לי כמו עונש חינוכי מספק למען ייראו וייראו. לא מדבר במונחים של להשעות אותו משהו כזה וגם לא צריך למכור אותו. בכל מקרה הספר שהוא מפרסם די מביך. גם אם איקרדי שאפתן על המגרש ורוצה לנצח זה לא מספיק, מי אמר שהשחקן הכי טוב מקצועית בקבוצה זו הדמות שצריכה לענוד את הסרט? מיראנדה הוא הקפטן השני, לא? אפשר לתת לו את הסרט. עוד אופצייה שסתם עולה לי בראש - פרישיץ'. אסור לאינטר לעבור על התקרית הזו לסדר היום.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    לא נמאס לך לדבר על דברים שאתה לא מבין בהם? באמת לא נמאס?

    העונה הזו נראית כושלת עד כה רק למי שחושב שהחיים הם פוטבול מנג'ר וסגל שנראה טוב מאוד על הנייר מספיק כדי להצליח. בפועל דה בור הגיע שבועיים לפניי פתיחת העונה אחריי שבמשחקי ההכנה נראינו כמו קבוצת סרייה ב' והדרך להפוך לאלטרנטיבה אמיתית לרומא ונאפולי, כשעל יובה אני לא מדבר אפילו, היא עוד ארוכה. בעונה שעברה פתחנו עם 15 מ-15 ונראינו הרבה יותר גרוע.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זה לא שאני לא מבין בהם - זה פשוט שנמאס לך לשמוע ואתה לא יכול לראות שכותבים משהו פחות נעים על הקבוצה שלך, ואז אתה גם מדבר לא יפה - ואת הדיבור בטון הזה תשמור לעצמך. דה-בור הפתיע לפחות אותי כשניצח את יובה. גם את רומא אינטר פגשה ומעבר לכך לוח המשחקים שלה באיטליה לא היה כל-כך קשה. מעבר לכך, את חוקי הפייר-פליי אני מכיר, ועדיין הקמפיין האירופי של אינטר עלול להסתיים מאוד מוקדם אם לא תנצח במשחק הבא. יש משחקים שצריך לקחת בשיניים. לא פוסל את אינטר עתידית. בינתיים התוצאות זוועה. גם הכדורגל לא משהו למרות שהסגל לא רע. אם המדד שלך הוא 'יותר טוב ממאנצ'יני' אז שיבושם לך.

    * איזה קטע, ויאריאל גם החליפה מאמן רגע לפני פתיחת העונה. מרסליניו האהוב הלך, מכת פציעות גדולה עבר עליה - בקאמובו, צ'רישב, סולדאדו ועוד - והנה היא התייצבה - אתמול נתנה חמישייה לסלטה ויגו שרק לפני פגרת הנבחרות ניצחה את ברצלונה, היא עשתה גם תיקו מכובד בברנבאו וסיימה בתיקו עם סביליה. אחת משלוש היחידות שלא הפסידו העונה בספרד וגם בליגה האירופית היא בסדר. יש חיים גם עם טלטלות.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    הדוגמה של ויאריאל היא ממש לא נכונה ולא דומה לאינטר. מרסליניו היה מאמן הקבוצה 3 שנים, היה בסיס מאוד יציב ליכולת הטובה של הקבוצה וחיים הרבה יותר קלים למחליף של אותו מרסליניו בעקבות הדברים הללו. גם אם הפתיחה הייתה חורקת, יצוב הספינה בויאריאל יותר קל מאשר אינטר שנראתה פשוט מזעזע במשחקי קדם העונה. התחושה שלי בקיץ הייתה שאם אנחנו נשארים עם מאנצ'יני, רוב הסיכויים שזו תהיה עונת הישרדות ולא עונה של מאבקים בצמרת. לבוא ולצפות שאינטר כבר בתחילת העונה תהווה תחרות ראש בראש לרומא, שנבנתה בצורה נהדרת ויש לה מאמן נהדר שמכיר את הליגה? לא, אני ממש לא ציפיתי לזה. התוצאות מאכזבות? יש ויש.
    אנחנו לא במצב נהדר ואפילו לא טוב, אבל לקרוא לעונה של אינטר כושלת* זה להתעלם מכך שלפניי חודשיים קיבלנו שישייה מטוטנהאם במשחק אימון והקבוצה היחידה שהצלחנו לעמוד מולה הייתה סלטיק בהרכב חסר. הקבוצה נמצאת בתהליך שאני רואה אותו כחיובי, אלא אם כן דה בור ילחץ מהדיבורים סביב פיטורים שלו (לא נשמע לי כל כך אמין אבל שיהיה) ויעשה טעויות של טירון. אם נישאר במצב הזה גם בדצמבר - ינואר זה כבר יהיה משהו אחר ופה אני כבר לא אקבל תוצאות כאלה.

    *אני מוכן לקבל את המונח הזה כשמתייחסים לאירופה. אנחנו אפילו כישלון חרוץ עד כה.

    עריכה: יותר ויותר שחקני עבר של אינטר יוצאים נגד איקארדי. מקווה שהעניין ישכח במהרה למרות שלא נראה ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/16
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    קראתי ושמעתי תגובות של מספר חברי הנהלה ושחקני עבר לגבי הפרשה, ומה אני אגיד לכם, אף אחד מהם לא התבטא כמו מבוגר אחראי ונגררו אחרי האוהדים. במקום להוריד את הטונים ולנסות לקפל את הסיפור במינימום נזק, הם החריפו את המשבר.
    אני לא רוצה לראות את איקרדי מנושל מסרט הקפטן, לא כי אני חושב שהוא קפטן אידיאלי, אלא כי מהלך זה עלול להרוס אותו.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253


    הפגישה בין איקארדי להנהלה הסתיימה, מאורו פירסם את הפוסט הזה לפניי זמן קצר...רמז לתוצאות?
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    דיווחים - בסביבתו של איקארדי מאשרים שסרט הקפטן ישאר אצל השחקן.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני לא באמת מבין מה קורה בין איקרדי לאוהדים ולהנהלה, אבל על נקודה אחת אני רוצה להעיר פה -
    אמרתם שאיקרדי הוא לא אחד שאין לו תחליף. הוא כן.
    כל עזיבה של סופרסטאר פוגעת אנושות בקבוצה. פעם אחת מקבלים מסי שמחליף את רונאלדיניו, ובעשרה מקרים אחרים מקבלים אוליברה במקום שבצ'נקו, גורקוף במקום קאקה (כביכול), נאני במקום רונאלדו וכו' וכו'. עד היום איקרדי הוא השחקן שעושה לכם את ההבדל. זה לא משהו שאתם יכולים לזלזל בו בקלות.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא מאלה שצידדו בעד מכירה של איקארדי אבל קראתי עד עכשיו רק שאינטר שוקלת לתבוע אותו על נזק תדמיתי בגלל חלקים מהספר שלו, כלומר קנס כספי. אני לא יודע מה גובה הקנס ועד כמה זה ירתיע וחושב שלא היה קורה כלום אם סרט הקפטן היה נשלל ממנו. לגבי מה שאמרת ממנו, יש בזה מן האמת. הדוגמאות הבולטות שעוברות בראש לטעמי הן דווקא מאנגליה - ליברפול מבזבזת את הכסף שהיא מקבלת עבור לואיס סוארס ורוכשת שורה של שחקנים בינוניים, וכך גם טוטנהאם במקרה גארת' בייל - עד שבא פוצ'טינו. אבל גם היו מקרים הפוכים כמו אינטר וזלאטן - במקומו הגיע אטו, נכנס הרבה כסף לקופה והנה טרבל. באינטר נפרדו בצער מרונאלדו אבל קרספו שהגיע במקומו הבקיע הרבה, בעיקר בצ'מפיונס - וסיפק את הסחורה(כן, זה היה מזמן). מובן שיש הבדלים גדולים. אבל אינטר הייתה לפני איקרדי והיא תהיה אחריו. אני גם משוכנע שאם השערוריות האלה ימשיכו גם התפוקה של איקרדי תרד. חלק מהשמות שהמקרים שהזכרת כאן פחות מדויקים, בעיקר נאני ורונאלדו, הרי הוא לא בא על תקן היורש שלו. זה כמו שאני אגיד שבאלאק עזב את באיירן וריברי המחליף שלו, אז במקרה הזה הקבוצה קמה מהקרשים די מהר אחרי עונה אחת בלבד וזה השתלם לה(מודע לזה שבאלאק היה שחקן חופשי).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.