הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,959
    לייקים שהתקבלו:
    10,135
    אני לא רואה סרט שאם אתם יורדים ליגה(נניח כתוצאה מפירוק כי על המגרש אתם נשארים בקלות) אתם לא עולים בקלילות עונה אחרי.
    בלאומית חצי מהקבוצות "מאומנות" ע"י מורים לספורט שעושים במכנסיים רק מהשם הפועל ת"א ויבואו במטרה לא לעבור את החצי, יש לי כבוד למכבי נתניה והפועל פ"ת כמועדונים גדולים ומכובדים בכדורגל שלנו אבל עדיין הפועל רמה מעליהם בכל הקשור להיסטוריה, אוהדים ושם.
    מבחינה מקצועית מסכים עם @Raulito שאפשר למכור כמה שחקנים מובילים בינואר ולהישאר עם סגל שיותר בנוי על שחקני בית, סתם לדוגמא בית"ר בשנים הקשות עם קורנפיין שרדה בליגה עם סגל שמתוכו 90% היו שחקני בית, רובם הגדול גם היום לא כוכבי על בליגה שלנו אבל החיבור שלהם עם המועדון והקהל הספיק להישארות.

    מאז שג'ורדי הגיע למכבי יש אצלכם אובססיה להעמיד קבוצה תחרותית ככל אפשר כדי לתת פייט למכבי, בהתחשב בכלים שיש להם ובכלים שיש לכם אין פלא שזה נראה פאתטי. הייתה את העונה המוזרה עם אבוקסיס ופרדי דוד לאחר מכן הall-in ששמתם על רב"ש ושכטר, עונת ה-30 שחקני רכש עם מנדיונדו ועכשיו הסיפור עם גוטמן-לוזון, פשוט טעות אחרי טעות. דווקא עם ברקוביץ' הייתה התנהלות שפויה והוא הגיע כדי לצמצם עלויות(אתם יודעים טוב יותר אם הצליח או לא) אבל מיהרו לחתוך אותו אחרי חצי עונה.

    תיקו, אין יותר תיקו מזה.
    בית"ר לא יודעת לשחק כפייבוריטית, בטח נגד הפועל בטדי.
    עוד משהו, גם אנחנו לא בדיוק קבוצה טובה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לגבי המשחק בית"ר - הפועל - אפשר לחשוב כמה צריך להיות קבוצה גדולה כדי לנצח את הפועל ת"א, תשאל למשל את מכבי פ"ת. רק מהעידוד של הקהל שלכם והטירוף בהתחלה אנחנו נעשה במכנסיים. וואלה הלוואי עליי את 'הצרות שלכם' - נעים בין בינוניות ביום רע לקבוצה טובה+ ביום טוב, עם רב"ש או בלעדיו. אגב, כבר הרבה שנים התחושה היא שבבית"ר ירושלים מבינים טוב מאוד את חשיבות המשחק נגד הפועל ובצד האדום לא יודעים את היריבות למשל. מאז הדאבל אנחנו אוכלים נגדכם הרבה חצץ, בעיקר זוכר את ההפסד עם יבואה ב-2011.

    אני חושב שההבדל בינינו לבין הפועל פ"ת ומכבי נתניה שכבר ירדה ליגה באמצע העונה שעברה - הקבוצות האלה הפנימו את המצב שלהן לטוב ולרע ואם הפועל תרד זה עדיין יהיה שוק טוטאלי מצד המערכת. אני מסכים איתך שהכדורגל בליגה הלאומית הוא פח זבל אבל שם אין הצגות, נדיר לראות קבוצה שנותנת שואו ולא מנצחת 'יבש'. מגרשים שהם לא מגרשים. אני גם באמת לא יודע עד כמה הקהל שלנו חזק מנטאלית לעבור את הטלאות האלה. מעבר לכך, אני לא מעודכן לגבי הפועל פ"ת אבל שים לב שכשמכבי נתניה ירדה ליגה - ערן לוי העלה אותה כמעט לבדו בפעם הראשונה, והעונה הוא גם כן נשאר שם יחד עם דיא סבע שזה כוח עצום, עצום. אם הפועל יורדת בסיום העונה, מי יישאר? כולם ירצו לברוח.
    הערת משהו לגבי הפועל בתקופת ג'ורדי קרויף, אני לא חושב שתמיד המטרה הייתה רק להסתכל למכבי בעיניים אלא לבנות קבוצה תחרותית, אחרי האליפות של ק"ש שהייתה די פספוס מבחינת הפועל לפחות איך שהעונה התחילה - נצחונות על בית"ר-חיפה-מכבי, כדורגל סביר ומקום ראשון - לא הייתה אף קבוצה שפתחה פער בכדורגל הישראלי. ההשתוללות הכלכלית לטעמי התחילה רק בעונה עם רב"ש שקיבל תקציב עתק ועשה את כל הטעויות, אבל הרשלנות והחוצפה הייתה מצד חיים רמון שבנה תקציב רק על סמך 'מקריות' - בהנחה שהפועל תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    יש עוד זמן רב עד המשחק ולכן הייתי מחכה לראות אולי יהיה נס בהפועל, אבל אם בית״ר תביא כמה תוצאות טובות עד אז יהיה קשה מאוד להפועל מול 20+ אלף בטדי.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    לחובבי קונספירציות, אולי לוזון אומר ש"לא מעניין" שלא קיבל שכר, ושאין בלאגן גדול כל כך בתוך הקבוצה על אי תשלום משכורות, כי משלמים להם בשחור?
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,889
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    לוזון בכלל לא מקבל שכר שחותכים מהמשכורת לגוטמן? זה אומר שגם גוטמן לא קבל משכורת? מה הפאקינג קטע שם...
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,227
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    בהפועל כל תסריט אפשרי. ואפילו שילוב של מה שכתבתם.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  7. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    מי שלא קיבל שכר כרגע בהפועל זה כל הצוות המקצועי (כולל גוטמן) והשחקנים הזרים.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מתוך וואלה ספורט: בהפועל תל אביב טוענים: אמיר כבירי לא יישאר ללא הכסף של הסינים.
    הבעלים מבטיח מספר חודשים כי יזרים סכומים גדולים, אך קיים חוסר בקופה המוביל לאיחור במשכורות. אי הזרמה של עשרת מיליון השקלים בינואר תסלול את דרכו של כבירי מחוץ למועדון
    הבוקר פורסם כי צו עיקול של 1.2 מיליון שקלים הוטל על הקבוצה על ידי מס הכנסה ולכן ישנו עיכוב בשכר החודש. אלא מבירור הנושא, אותו עיקול כבר שולם בתחילת החודש ואין קשר לאיחור בשכר של חלק מהשחקנים, הצוות המקצועי ועובדי המועדון. הסיבה לעיכוב במשכורות הוא חובות גדולים של המועדון שמצטברים כל חודש ואי הכנסת כספים על ידי הבעלים אמיר כבירי. האחרון מבטיח כבר מספר חודשים כי יכניס סכומים גדולים למועדון, אך זה עדיין לא קרה ולכן ישנו חוסר גדול בקופת המועדון. בימים הקרובים אמור להיכנס סכום נוסף של מעל חצי מליון שקל שממנו אמורים לשלם את רוב השכר. עם זאת, בהפועל טוענים כי אם כבירי לא יכניס כסף בחודש הבא, כרגע לא רואים כיצד הם ישלמו את שכר העובדים והשחקנים. עוד נטען בהפועל כי אם עשרה מיליון שקלים לא יכנסו בינואר מצד הסינים, זה כנראה יחרוץ את גורל של כבירי ויהיה בדרכו החוצה מהקבוצה. בינתיים, גם צ'ק על סך 85 אלף דולר שנשלח לליביו אנטל עבור חובות כלפיו מהעונה שעברה בוטל והרומני מאיים לתבוע את המועדון על הפרת חוזה.


    אני חושב שבאפליקציית 'החולצה האדומה' כדאי להוריד את הכתבות שמתפרסמות ב-'וואלה ספורט'. וברצינות: המצב רע, אין ספק, אי-אפשר להתכחש לכך, ומצד שני זה מוזר שבכל פעם התמונה שמצטיירת מהאתר הזה כלפי הפועל היא עוד יותר שחורה ביחס לכלי התקשורת האחרים(על צו העיקול קראתי ב-Ynet ועל הבעיות עם אנטל בספורט 5 אבל אף-אחד לא הזכיר את הסינים) , שווה לבדוק את זה. אני בהחלט פסימי וזה עצוב שאנחנו תלויים בכסף של הסינים שלא קשורים להפועל בכל צורה. מעבר לכך, אני לא מתגעגע לתקופה של הדאבל או לעונות נורמליות - תנו לי שהצרות היחידות של המועדון יהיו על כר הדשא, אפילו עונה נוראית ב-2012/13, לפחות מדצמבר ואילך.
     
  9. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    המצב בהפועל תל אביב הולך ומחמיר ולא ראיתי את הבקרה התקציבית עושה משהו.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איזה יופי.
    אין אתר ספורט אחד בלי ידיעה כלשהי על הפועל שקשורה לכסף שאין.
    כיף.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    איך הם לא מדברים על דברים מקצועיים? שונאי הפועל שכמותם.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אוי אתה פשוט כל כך עוקצני.
    אתה מוזמן אגב להשיב לי לשאלה ששאלתי אותך בפרטי אודות השימוש במילה "נאצי" של אחד המשתמשים פה בפורום שכמובן לא זיעזעה אותך כמו השימוש באותה מילה בקרב אוהדי הפועל, אפרופו דברים לא קשורים.
     
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    כבירי אידיוט אם הוא בונה על הכסף של הסינים
    המכרז בבת ים פשוט לא יעבור והוא ישאר קירח מפה וקירח משם.
    די עצוב לראות את הפועל ת"א מתרסקת ומתמוססת בזמן שכולם צופים מהצד.
     
  14. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    אנחנו בגירעון של 45 מליון שקל אבל היי, גוואנז'ו R&F חייבים לנו מליון שקל!

    וברצינות, כל כך עצוב המצב הכלכלי הקשה שהגענו אליו, באמת שמבאס לעבור אתר אתר ולקרוא ידיעות כאלה על חובות או אי תשלומים לשחקנים או אנשי צוות. מקווה שהשחקנים יתרכזו היום במשחק ולא בכסף.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הניצחון על הפועל חיפה למרות שמדובר במשחק חוץ, בידיוק כמו קודמו זו דוגמא קלאסית ל-Next, נקודות וזהו, הרי הכדורגל על הפרצוף והיריבות פח. ומצד שני כמעט חצי ליגה פחות או יותר ברמה הזו - לסכנין יש את ז'אורזיניו, אשדוד נאיבית, כפר-סבא היא היריב הבא שלנו, ועוד ועוד..
    דעתו של גוטמן על הזרים ידועה, אני מקווה שהוא לא ישים לי את שובושיץ' בפריזר כי חבל. היום פורסם שניקוליץ' שהוחלף במחצית - מעמדו לא ברור. אולי לוזון מאס בחוסר הדרייב שלו. יכול להיות שמדובר בפרסום רחוק מן האמת. בכל מקרה, לא הייתי ממהר לוותר עליו אבל הוא זקוק לניעור. שלא ירגיש יותר מדי בנוח במקום שלו. שלא יתייחס להפועל ת"א כמובן מאליו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.