הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    מעניין כמה זמן התירוץ "החוב שייך לטביב" יכול להחזיק.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,229
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כבירי חתם על ההסכם עם חברת CMEC מסין
    התאגיד יזרים 10 מיליון יורו במשך 5 שנים. כבירי: "שמח שאחרי כמעט שנה הגענו לשלב הזה".
    על פי הסכם החסות, התאגיד הסיני צפוי להזרים 10 מיליון יורו במשך חמש שנים, 2 מיליון יורו כל שנה, דהיינו 50 מיליון ש"ח בחמש שנים, 10 מיליון ש"ח בשנה. לאחר שהעסקה תיסגר, התשלום הראשון לשנת 2017 אמור להיכנס בינואר. חשוב לציין כי ממשלת סין דוחפת חברות במדינה לעשות עסקים בחו"ל, בעיקר בתחום הספורט, והעסקה הזאת היא בחסות הממשלה הסינית. אמיר כבירי אמר אחרי החתימה: "אני שמח שבסופו של תהליך של כמעט שנה הגענו לשלב הזה. הקבוצה תזכה בהמשך ליציבות כלכלית והצלחות מקצועיות. אני שמח שהחלק החשוב של ההסכם נחתם . גם המועדון וגן החברה הסינית יהנו מזה". חשוב לציין כי זהו רק חלק מהעסקה, שעוסק כאמור במתן חסות למועדון האדום. ישנו חלק נוסף שעוסק בהקמת האיצטדיון בבת ים וכן בכניסתם של הסינים לבעלות המועדון. על חלק זה אין עדיין הסכמה מלאה.

    אני חייב לומר שזה ביזיון שהפועל בונה על הכספים מהסינים לתשלום משכורות בטווח המיידי ודי לחוץ עד שלא נכנס כסף אמיתי לחשבון. לא מבין מה העניין הזה מבחינת הסינים, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה, משהו כאן לא בסדר. ומה התוכניות חארטה האלה על בניית אצטדיון וכו' וכו', לא רוצים, הבית זהו בלומפילד, בטח לא במתווה הנוכחי שקראתי עליו.
    ברמה המקצועית, משום שההווה מחורבן אני אתחיל במנהג חדש, לפני כל משחק אציין כמה מפגשי עבר גדולים, והפעם: מ.ס אשדוד - הפועל ת"א:
    4:0 גדול במחזור הפתיחה ב-2000/01 והבכורה של אוסטרץ' והלמאי| 4:0 גדול בעונת הדאבל עם צמד של שכטר| מפיגור 3:0 ל-3:3 בעונת ליגת האלופות| ניצחון 5:4 בעונת הרב"ש, עם גול של סלים ברגל ימין - ניצחון שהבטיח מקום בפלייאוף העליון.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    כמה פעמים המילה "אראגונס" מוזכרת?

    @Raulito
    אתה יודע איך אפשר להסביר הכי טוב את הבעיה באמיר כבירי? אתה אומר שהכסף של הסינים ילך לתשלום משכורות (לא אומר שלא), אבל אני לא אתפלא אם חלק ניכר מהכסף הזה ילך על רכש ועל שטויות מסביב בעוד שאנשים ימשיכו לא לקבל משכורות ולתבוע את המועדון.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לצערי לא נותר לי שלא להסכים איתך. העניין הוא שגם אם תשלום משכורות הוא נכון למועדון ובכלל לא רק מבחינה חוזית ומוסרית אלא התנהלותית, במקום רכש ושיפוץ הסגל בינואר - גם זה מקומם. העיסקה עם הסינים הייתה אמורה, לפחות לפי מה שאמרו בהתחלה - לתת גב כלכלי להפועל ת"א ולהחזיר אותה להיות קבוצת צמרת באמת ולא כזו שכל נפילה בשחקן רכש או עונה אחת עם מנויים נמוכים יותר ואפשר להבין מדוע - תערער אותה. כבירי היה חייב להתחשב ולהתנהל נכון יותר כלכלית ושכל שקל\יורו\משהו\פן\ין שיגיע מהסינים היה מופנה רק למחשבה עתידית ושדרוג המועדון בכל צורה ולא סגירת פינות מהעבר. ואם נקבל ברקס מהסינים, אז מה, המועדון מתמוטט?

    וברמה המקצועית, נכון שהשחקנים שלנו רכיכות שלא שוות כלום אבל להגיד במסיבת העיתונאים לקראת אשדוד שהיו דברים טובים נגד כפר-סבא זה מוציא אותו מדעתי.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    א. היו דברים טובים נגד כפר סבא. זה שנגמר 1-1 לא אומר שהכל שחור. להפועל יש סגל למקומות 5-8 בערך. מקום 4 יהיה די נס. אז כן, תיקו עם כפר סבא או עם אשדוד זה הגיוני. אנחנו בליגה של הפועל חיפה, ק"ש, סכנין ואלה. מה לעשות.
    ב. אני לא מאמין שהכסף מהסינים, אם יגיע, יילך לרכישות שחקנים.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,229
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    בשביל הפועל הבדל גדול בין 5-6 ל - 7-8 :)
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עצם זה שמדברים על המשחק נגד כפר סבא באור חיובי למרות שהובלנו 1:0 על קבוצה חלשה במומנטום רע, במשחק בית, מגול שנבע מטעות שוער וגם מול עשרה שחקנים הצלחנו לבעוט בדלי - מראה עד כמה הקבוצה הזו הפכה לבדיחה. גם במחצית הראשונה שהייתה מהפחות נוראיות שלנו העונה - כמה מצבים באמת יצרנו? אין מהירות, אין שכל, אין דיוק במשחק של הפועל, נו באמת.. היה לנו רצף משחקים קל שבקלים. אני לא מאשים את לוזון, אבל מחר לדעתי לא מנצחים.
    והכסף מהסינים היה אמור להביא את הפועל למצב טוב ולא להרחיק אותה מהתמוטטות כלכלית ולקרב אותה ממש קצת לנקודת האפס.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אתם כבר יודעים כמה אני אוהב כדורגל, ואין אחד שלא אוהב את יום שבת. הרי יום שבת זה קלאסי לכדורגל ומכאן נולד המונח 'שבת של כדורגל'. כן, עדיין אני מחכה למשחקים של הפועל גם אם ההתלהבות בהשוואה לעבר צומצמה בלמעלה מ-50%. אתמול צפיתי במשחק נגד אשדוד ומעבר לכך שהכנתי שיעורים בכלכלה ובהמשך אני גאה שלא נרדמתי - אחרי שריקת הסיום וההפסד המצער שגרר חיוך מריר, חזרתי עם הארה. הרגשתי שעברו שעתיים ו..זה לא היה כדורגל, כאילו משהו חסר שם, זה לא המשחק שאני כל-כך אוהב. בכלכלה קוראים לזה 'עלות אלטרנטיבית שולית' - דברים שויתרתי עליהם כדי לראות את המשחק. ואחרי ההקדמה הזו, לעניין הכדורגל:

    הפועל נראית איום ונורא והיא הקבוצה ששיחקה העונה הכי מעט דקות כדורגל, אחרי הפגרה מצפה לנו משחק בטדי וזה יהיה רע. הרצף הטוב שלנו עם 7 מ-9 היה נגד קבוצות פח ולא מעבר, חייבים לומר את האמת. השחקנים לא האמינו אתמול אחרי השער שספגנו. סימיץ' יותר טוב ממה שיש לנו בממוצע בהגנה כרגע ואולי ניקוליץ' יחזור טוב יותר ואני עדיין לא איבדתי תקווה לגבי חן עזרא - אבל זה נראה עלוב. שיטת המשחק היא להעיף כדורים למנגה ולקוות לטוב. לוזון פתח את הבונקר וניסה לשחק יותר התקפי עם אלטמן ובומבה כשחקני כנף כשלעתים אלטמן באמצע ומנגה בצד שמאל - אבל זה לא עובד, ושוינפלד מנותק, לא מצליח להגיע למצבים. אני לא מבקר אותו אלא את הפועל שלא יודעת להשתמש בו, ופעם בימים קשים היינו יכולים לתת גול לפחות במצב נייח אולם לא הפעם.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    מעניין אם גם בינואר יביאו שחקנים מתוך אימפולסיביות במקום חשיבה. אני כבר רואה את האדומים מנסים שוב להחתים את ניב זריהן (כמו שנה שעברה), קניוק ואיזה חלוץ זר שאף אחד לא שמע עליו. השאלה אם יהיה כסף לכל העסק הזה. כי עם הסגל הזה אתם לא יכולים להוציא פליאוף עליון.
    נכון, אומרים שאין קבוצות חזקות בליגה, וממקום 5 כולן באותה רמה, אבל כמו שאנחנו אומרים כל שנה, כאן משחק הניסיון. הניסיון של סכנין, הפועל חיפה, בני יהודה, קרית שמונה, מכבי פתח תקווה או הפועל רעננה, להוציא נקודות גם במשחק אבוד מראש. והנה, כפ"ס ואשדוד הראו לכם בדיוק איך עושים את זה. איך נותנים הכל במשחק אחד אפילו שהסגל פשוט לא מתאים לליגת על.

    הפועל תל אביב: ארון שוינפלד מרגיש מרומה, גוטמן בורח מאחריות - וואלה! ספורט
    לגבי הדיון שלנו - למה שויינפלד כבוי. קראתי את הכתבה הזו. אם זה נכון, אני יכול מאוד להבין אותו, וזה גם נשמע הגיוני. שויינפלד טוען שהבטיחו לו שיגיעו שחקנים ולא ימכרו שחקנים למכבי ת"א, אם ישאר במועדון. וביום האחרון של העברות יחזקאל עבר למכבי תל אביב.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שוינפלד מרגיש מרומה? הבטיחו לו? שיגיע ליותר ממצב וחצי ב9 משחקי ליגה ואז נדבר.
    נשבר הזין משחקנים שיעני עושים לך טובה שהם פה.
    כשהוא מפלרטט חודש וחצי עם מכבי בקיץ זה נורא לויאלי נכון?

    מניח שגם העונה עד סיום הסיבוב השני נהיה איכשהו, כאילו בתמונת הפליאוף העליון אבל בהחלט נהיה בתמונת מאבקי התחתית.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    אתה לא מבין אבל את הנקודה. בכתבה טוענים שהחוסר אופי שלו במשחקים העונה מגיעים בגלל הסיפור של יחזקאל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בפורום שדים העלו נקודה: 'יחסי קהל ושחקנים' ושם מדברים על המשך התמיכה בקבוצה, על אלה שמגיעים לכל משחק, על אלה שבוחרים לקלל ואת מי שהם מקללים - הפרדה כביכול בין שחקנים שמשקיעים לבין אלה שנראה שהם זורקים זין. המשנה שלי כאן: אני מאלה שתמיד היו בגישה של 'באש ובמים', לא רק עם הקבוצת כדורגל שלי אלא בכלל בחיים. העונה מאז ה-5:0 בדרבי אני לא הולך, זה שבר אותי, לקחתי מהפועל הפסקה. אני מצדיע לאלה שנוסעים עד חיפה צפונה ומדרימים לאשדוד כדי לראות את החרא הזה. תמיד התגאנו בכך שהקהל של הפועל ת"א שונה, מעודד בכל מצב, אבל לכל דבר יש גבול. כמובן שהקבוצה חלשה מקצועית והקהל אינו 'אשם' בכלום, אבל מבחינתי המשחק נגד מכבי היה נקודת אל חזור ומעבר לכדורגל עצמו כלה מועדון הזה רקוב. השחקנים לוקחים את התמיכה הזו כמובן מאליו ומרשים לעצמם לשחק ככה, ומעבר לכך כל שחקן כדורגל צריך לדעת להתמודד עם לחץ.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    ליביו אנטל תובע מהפועל תל אביב שחרור מידי ולמעלה ממיליון יורו - וואלה! ספורט

    זה לא נגמר, אה? רק אתמול קראתי על התביעה של וינטרה. היום ליביו.
    ברור לי שאין לכם, האוהדים כאן, באמת מה לעשות עם זה ואתם סולדים מזה. אבל אני כן רוצה לשמוע את אלה שקשורים להתארגנות של האוהדים ושיש להם מניות (המניות שנקנו ב-2012 עדין קיימות אצל האוהדים?) - מה דעתם על העסק הזה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עוד הודעה מפורום 'שדים' שאני מאוד מזדהה איתה. ואל תיהיו קטנוניים עם זה שהזכירו את שי אבוטבול ומורדי דדון, כי זו לא חוכמה להזכיר את שביט אלימלך שהוא אחד הגדולים בהיסטוריה של הפועל ת"א. ככה כתבו:

    "עזבו רגע קלישאות של "שחקנים פח". הם פח אבל זאת לא הנקודה.
    לא נשאר מה לאהוב מהקבוצה הזאת.

    בעלים שבא לי להקיא בכל פעם שאני שומע את השם שלו או רואה תמונה שלו. כל יום שהוא נמצא במועדון הזה והוצאה לפועל לא דופקים על הדלת בוולפסון זה נס רפואי.
    צוות מקצועי שכולל ערס שחוץ מלצעוק כנראה לא יודע לעשות יותר מידי, ואחרי שהוא כמעט הוריד אותנו ליגה פעם אחת הביאו אותו לתקן את המצב ולקבור אותנו סופית.
    ועוד מנהל מקצועי שנכשל טוטאלית בקיץ. מרוב עקרונות משחק וקומבינות עם סוכנים הוא שכח שהוא צריך לבנות קבוצת כדורגל.
    והשחקנים הם סתם אוסף של חרא שכל הליגה לא רצתה ופלטו אותם מכל מקום אפשרי. כל מיני ידין, דגני, ורטה ושיימן. שחקנים שאם כבירי לא עושה להם טובה הם במקרה הטוב מתאימים לאשקלון. אין שחקן בית אחד שאפשר להזדהות איתו.

    אני מתגעגע לימים שהיו פה שחקנים שלנו. משלנו.
    אני לוקח אבוטבול אחד שאף אחד לא יכל לראות אותו על אלף אלטמנים.
    אפילו למורדי אני מתגעגע. אני מזדהה עם פאקינג מנהל קבוצה יותר מכל מי שנמצא במועדון הזה היום.

    אנחנו מועדון מת כרגע. בלי זהות ובלי נשמה.
    וזה הכי עצוב לי, יותר מהמצב המקצועי.
    היו עונות שעמדנו לרדת ליגה, אף פעם זה לא היה כמו עכשיו "
     
מצב נושא:
הנושא נעול.