תאג"ד באמת מלאה פאקים. יש כאלה שכנראה אין מה לעשות לטובת העלילה כמו זה שהם הפכו את האמבלונס לרכב הפרטי שלהם, זה שיש לכל המוצב זמן פנוי מתי שהם רוצים לקפוץ לבדואים (אגב מי בתאג"ד כשכולם שם?) וזה שכל המוצב הזה הוא מכון ליווי אחד גדול. לעומת זאת יש כאלה שלי אישית ממש צורמים בעין וזה נטו מזלזול כי זה לא תורם שום דבר. זה אולי קטנוני אבל זה שהם הולכים עם ב' מלא ונשק למקלחת מ-ח-ר-פ-ן אותי! גם אנשים ש-40 שניות בצבא לא עושים את זה. בנוסף הרעל המוגזם של הפלס"ר לכל פלוץ שאיתן אומר, זה שהם מדוגמים כמו טירונים בקרקל, המג"ד הולך עם הנשק ב'תלה סבבה'. בחייאת נו
לדעתי הקאסט שם כל כך מבוגר שכולם מתייחסים לזה כמו למילואים. אבל זה באמת מחרפן כל הקטע הזה עם המקלחות, עזוב שאת זה שהם הולכים למקלחות עם מדים ונשק וזה קאדר רציני רק להוריד את המדים וללכת להתקלח, אין שום סיכוי שחייל גם הכי מסריח שהיה בצה''ל היה עולה על המדים האלה חזרה אחרי שהוא התקלח וניקה את עצמו מכל הסרח שעובר עליהם ביום יום, או שאין הפרדה בין בנים לבנות במגורים וחיילים שם מתחרמנים אחד על השניה מול הרס''ר וזה בסדר כאילו אין דבר כזה שנקרא שילוב ראוי. בכללי אבל כל הקטע שכולם שוכבים עם כולם בבסיס זה די נכון ממה ששמעתי גם בבסיסים של ג'ובניקים, אני הייתי בגדוד לוחם מעורב של גברים ונשים, וזה ממש לא זר לי העניין הזה. אני מאמין שכל הדברים האלה שלא ממש תואמים את המציאות בצה''ל הם גם כי צריך לקדם עלילה כלשהי וזה די מובן, גם כי היוצר שהוא גם הבמאי אולי עבר המון זמן מאז שהוא היה חייל בסדיר ואז אולי הדברים התנהלו קצת אחרת, וגם זה שצה''ל ודובר צה''ל בפרט לא הסכימו לשתף פעולה עם הסדרה הזאת כמו בניגוד לסדרות כמו טירונות או מילואים או סרט כמו אפס ביחסי אנוש , אז הדברים נראים קצת אחרת מהמציאות.
יכל להיות סאות'פארק הישראלי. הסדרה הקומית הכי גדולה שהייתה פה מבחינתי. הפתיח של תאג"ד, בקטע קורע מצחוק, ממש מזכיר לי את מ.ק 22.
נורא... עריכה: טוב לא שאני רוצה להפוך עכשיו את תאגד לסדרה שעל כל פרק אני מגיב, אבל הרגשתי שאני חייב לציין שפרק 27 היה מעולה! אמנם היו קצת פאקים קטנים אבל בכללי חתיכת טוויסט שלא צפיתי אותו בכלל.
אבל עדיין, ספוילר: ספוילר "הנקמה" של שירלי הייתה מגוחכת, מהרעיון של ההתגנבות לתא המטען עד לרעיון לדקור אותו בעט שהוא נתן לה. אין לי מושג איך להסביר למה אני עדיין רואה את הסדרה הזו.
הדבר הכי גרוע בסדרה הזאת זה ש-90% מהדמויות הן חסרות כל עומק, פשוט לוקחות סטריאוטיפ אחד ורצות עליו כל הדרך.
למה? ספוילר: ספויילר דווקא בזה יש משהו הגיוני. בכל זאת, הרס לה ת'חיים.. מה שלא הגיוני וזה עוד חור דיי גדול בעלילה הוא איך דקל הצליח להבריח אותה מזירת התאונה בלי שאף אחד ידע. וגם לי אין מושג למה אני עוד ממשיך לצפות בזה...
אני חושב ש-"חזרתיות" היא מאפיין של לא מעט סדרות ישראליות. לוקחים משהו מצחיק/מעניין וסוחטים אותו עד שנמאס לך ממנו. כמו למשל ב-"צומת מילר", יש את השכן הזה שכל הזמן שוטף את הרכב ואדיר שואל אותו "מה קורה?", והשכן מתחיל לספר על הטחורים וכו'. זה היה מצחיק בפעם הראשונה, קצת מצחיק בפעם השניה, לאחר מכן זה נהיה מעיק. והם אשכרה חזרו על זה בכל הפרקים.
אני לא סובל את אדיר מילר והסדרות שלו אבל זה לא כל כך קשור. לא מדובר כאן על קאץ'-פרייזס אלא על כך שכמעט כל דמות אתה יכול לסכם במשפט אחד והיא לא מתפתחת לשום מקום במהלך הסדרה.
אני מבין על מה אתה מדבר. אני מנסה להגיד שהדמויות השטחיות שלא מתרוממות מעבר למשפטים הסטראוטיפים שבד"כ נועדו להצחיק, הן חלק מתופעה של דלות התוכן בסדרות הישראליות שמביאה למצב שבו ממלאים את הסדרה בתוכן דל וממוחזר. אתה יכול לדעת מראש איך טטרו, דקל, בן לולו, פולצ'ק ושות' ידברו/יתנהגו בכל סיטואציה. זה צפוי כמו התשובה של השכן של אדיר מלר.
בפרק האחרון הקצין שאנס את שירלי היה עם תג יחידה על פאקינג מדי ב׳, עד כמה נוראיים הם יכולים להיות שם ? ציינו הרבה פשלות שלהם אבל עוד לא דיברתי על מקרר שלא יוצא הביתה, על הכבש שמטייל בבסיס, הרס״ר עצמו והנשיקות מול הרסר, רוסייה בת 35 שקוראים לה רעות, מ.צ בלי סיכה בכומתה, כבל חתוך במיקרפון ושיא השיאים: 1. צנחים עם חולצה בפנים. 2. פטיש חם על פאקינג תאונה בכביש ! עלוב...