חדשות חוץ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏10/11/09.

  1. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    תגובה אופיינית לשמאלן שחי בבועה. ושמציבים לו מראה מול הפנים הלו... חלפו 8 שנים מאז?
    ההתמודדות במשבר מול בשאר היא נטו כישלון כוסית מבוהלת.
    זניחת המדינות הידידות היא נטו כישלון אובאמה..
    אני חושב שדמוקרט אחר, כריזמטי לא פחות מחוסיין אובאמה הראה לעולם עם איזה גודל אשכים מגיעים כשרוצים להתמודד מול הרוסים. הוא עשה
    זאת בהצלחה יפה כנגד ניקיטה .
    זה ישמע פאתטי/מצחיק אם מוריניו יאשים את מויס בזה שהוא על הפנים כמאמן שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/16
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נתחיל בזה שאל תקרא לי בכינויים. אני לא רואה איך הסתכלות אובייקטיבית על המציאות היא א. שמאלנות וב. לחיות בבועה אבל אם העולם שלך עובד ככה אז שיהיה לך בהצלחה בבועת ערוץ 20 ואתר מידה שלך, אני בטוח לא מנסה לשנות את דעותיך. נמשיך בזה שאין לי שום העדפה בין מפלגות במדינה שהייתי בה במצטבר 40 יום בחיי, מבחינתך כל מי שאובאמה הוא לא כושי מפגר בעיני הוא אחד שיוצא לרחוב כשטראמפ זכה בבחירות, בהחלט קל להסתכל על העולם בשחור לבן, לאלו שמנסים אשכרה לדון על דברים יש עול כבד יותר.
    אין לך בעיה לתת קרדיט לניקסון על ההתפרקות של בריה"מ יותר מ10 שנים מאוחר יותר, אבל 8 שנים זה כבר יותר מדי זמן, איכשהו גם לא מפריע לך שההתנתקות קרתה בלפני 12 שנה כדי להאשים אותה בדברים שקורים היום . מה לעשות שבעולם האמיתי המציאות היא מורכבת, וקופת שרצים שנפתחת באפגניסטאן בשנות ה80 נשארת פתוחה ב2001. גם המאמן הטוב בעולם לא יכול להצליח עם סגל דפוק שהשאירו לו קודמיו, רק שבכדורגל דברים הרבה יותר פשוטים. יכול להיות שאובאמה יכל לנהל את הדברים טוב יותר, זה לא משנה את העובדה שהמזרח התיכון הוא המקום המסובך ביותר שיש ומאוד לא קל לנווט בין עשרות גורמי אינטרסים שונים.

    ושוב, אם אתה לא מסוגל לכתוב לגופו של עניין ומאשים כל אדם בשמאלנות (לא רואה בזה האשמה חמורה ד"א, כנראה בגלל שאני "שמאלני") אז אל תתפלא שמתייחסים לזה בזלזול. מה גם שמעולם לא הראיתי תמיכה בשום גוף שמאל באף אחד מההודעות שלי. כנראה שבעולם שלך מי שלא מסכים איתך הוא כנראה שמאלני, זה אחלה, תשאיר את זה לטוקבקים באתר של מרדכי קידר ולא בתגובות להודעות שלי.
     
    Lebron ו-gilad16 אוהבים את זה.
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    סוריה הייתה תמיד כר מבעבע למתיחות אתנית. בדיוק כמו לבנון, בדיוק כמו מצרים, ובדיוק כמו עירק(כן, גם מלפני שבוש הרשע פלש לעירק) וכמעט כל מדינה במזרח התיכון.

    להאשים את הפלישה לעירק כגורם למה שהיה בסוריה זה בערך כמו להאשים מישהו שהצית סיגריה ליד חבית בנזין בזמן שיש עוד כמה מעשנים בסביבה. אז במובן מסויים יש צדק בדבריו, אתה נותן לאובמה הנחה יפה.
     
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    או או נפגעת כל-כך מהמילה שמאלן?
    למה לקחת את זה כל-כך אישי?
    למה לזלזל במרדכי קידר?
    למה לזלזל בכותבים הנהדרים באתר מידה?
    אני לא מסוגל לכתוב לענין? כתבתי תשובה מנומקת ויפה לשאלתו של מזגן. אתה התייחסת ולכן עניתי לך.

    ואגב סתם ככה בקטנה.
    ניקסון היה רפובליקני אני החמאתי לקנדי הדמוקרט על ניהול המשבר מול ניקיטה כרושצוב.
    אבל זה כנראה גדול עליך לדעת את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/16
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זאת דעתך והיא לגיטימית כל עוד אתה מגיב לגופו של עניין ולמה שרשמתי.
    אני לא עושה הנחה לאובאמה, וכתבתי שהוא עשה לא מעט טעויות, אבל מצד שני לא מתנהג כאילו אובאמה קיבל את אמריקה כדף חלק אלא כחלק ממצב קיים מאוד לא פשוט. גם לבוש מגיעה הנחה לאחר שקיבל את אמריקה במצב די נוח לכאורה, אבל נאלץ להגיב למשהו שלא הייתה לו עליו שום שליטה או אחריות. הפלישה לעיראק כבר הייתה שגיאה חמורה שלו.
    אתה רוצה להגיד לי שאילו סדאם חוסיין עדיין היה קיים (בהנחה סבירה שלולא פלישה אמריקאית עדיין לא היו מפילים אותו) שהמצב בסוריה היה כל כך מחורבן? אתה רוצה להגיד לי שאילולא הפלישות לעיראק ואפגניסטאן לאובאמה לא היה מנדט יותר גדול להתערב במזרח התיכון אפילו מבחינה צבאית?
    אני נעלב מאנשים שאני מכיר, לא מכינוי גנרי בפורום. שוב, אין לי שום העדפה מפלגתית, לא בישראל ובטח שלא בארה"ב. גם בקריאה קוקסינל אין שום העלבה, אבל היא לא במקום כאשר לא מדברים על קוקסינל.
    אני לא מזלזל בידע של אף אחד, אני מזלזל באנשים חד צדדים שחיים בתוך בועה וקובעים את הדעות שלהם על בסיס אידאולוגיה ולא על בסיס עובדות אובייקטיביות. בגלל שכל מי שאתה קורא הוא מהסוג הראשון, אז אתה מניח שכולם כאלו, אז תרשה לי "לפוצץ לך את הבועה" כפי שבטח היית נהנה להגיד, יש אנשים שהם קצת יותר פרגמטיים בעולם ולא עונים להגדרות בינאריות כפי שחשבת עד כה.
     
  6. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    סיונרה ונחזור לעצם הענין. מבלי להעליב את הוד רוממותו.
    עניתי למזגן לשאלתו בה ביקש 5 סעיפים כדוגמה לנשיאות כושלת של אובאמה.
    לטעמי עניתי בצורה יפה וממצה.
    ניסית לחלוק על תשובתי ובתאכלס לא הצלחת.
    אז עכשיו בבקשה ממך וללא שום קשר להיותך שמאלן (אשכח זאת למספר רגעים )
    האם אובמה הוא כישלון כן או לא? תשתדל לנמק
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם אם אני "שמאלן" (ותודה רבה שהסכמת לשכוח לכמה דקות), אני לא רואה הרבה קשר בין הפוליטיקה בארה"ב והחלוקה של שמאל-ימין בישראל. זה שהימין באופן אוטומטי בוחר את הצד של טראמפ והשמאל את של הילארי, אומר יותר על מי שתפס פינה בזירה מאשר על טראמפ והילארי. לשתי המפלגות יש סעיפים שאני מסכים איתם, סעיפים שאיני מסכים איתם והרבה מאוד סעיפים שהם הרבה מעל להבנתי. קשה לי מאוד להבין איך אפשר למדוד הצלחה בלחלוק על דעתך, אני חושב שהנקודות שלי מצויינות, אני לא אובייקטיבי ולכן אני לא טוען שדעתי היא הקובעת. ההבדל הוא כנראה שלי יש את הענווה להבין שדעתי היא בסך הכל דעתי ולא אמת מוחלטת.
    תסלח לי שאיני מצטרף לשיח ברמת "יציע העיתונות" לגביי כישלון או לא. יש אמצע, ויש הרבה מאוד דברים שנוכל לדעת רק בעוד לא מעט שנים כיצד לשפוט אותם. הוא לא הצליח בכל מה שעשה, בחלק מהדברים באשמתו ובחלק מהדברים לא באשמתו. אני מוכן להודות שהטיפול שלו במובארק לא היה מוצלח, אבל גם קנדי הגדול טעה כשניסה לפלוש לקובה, טעויות ראשונות הן הרבה פעמים תוצאה של חוסר ניסיון. גם הנפילה של מובארק הובילה בטווח הבינוני לעלייתו של א-סיסי, להוקעה של האחים המוסלמים ומלחמה בדאע"ש וחמאס, שאולי יובילו לתגובת נגד שרק תחמיר את המצב בהשוואה למצב ההתחלתי. ככה ששוב, אפילו הכשלון הגדול שלו הוא לא בהכרח כזה. גם הסכם הגרעין הוא הרבה מעל להבנתי, אין לי מושג לגביי יעילותן של הסקנציות על תוכנית הגרעין לעומת השפעתו של הפיקוח על ההסכם, ואני מעריך שגם לרוב האנשים שלא עובדים בסוכנויות מודיעין למיניהן.
    לדעתי אין דבר גרוע יותר מלשחק במשחק צ'יקן כאשר אתה יודע שאין לך ביצים להשאר אחרון. אובאמה בחר להכיר במגבלות הכוח שלו ולנסות לפגוע ברוסים בדרכים אחרים. לצערי המצב הנוכחי בעולם לא השאיר לו יותר מדי כלים לפעולה. אני חושב שהחלטתו לתת לרוסים להתפרס על הרבה זירות בעולם כשבמקביל יש נגדם סנקציות אפקטיביות (והן אפקטיביות) כדי להפעיל לחץ על הכלכלה ולגרום שינוי מבפנים היא תוכנית שקולה ואפקטיבית. כמובן שרק הזמן יעיד.
    אם יש משהו שאני חושב שאובאמה הוא כישלון, או בניסוח אחר, תחום בו גרם ליותר נזק מתועלת, הוא בתחום הפוליטיקלי קורקט והשיח הציבורי בארה"ב. למען האמת, אחת הסיבות שאני חושב שזה כישלון זה שהשיח נהיה שיח ששם דגש גבוה מדי על הדובר ופחות על תוכן הדברים. לאדם לבן אסור מה שלאחרים מותר ולהיפך. אני חושב שהשיח הזה יכול להוביל והוביל לתופעות בעלות השפעות שליליות, אחת מהן היא האנטי-פוליטיקלי-קורקט שטראמפ הוא המייצג הגדול שלה, ובמסגרת התופעה ניתן להגיד כל דבר, גם אם אין לו שום ביסוס, כל עוד אתה משתדל להעליב כמה שיותר אנשים ולהיות "אמיתי".
     
    מזגן ו-Lebron אוהבים את זה.
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    סיונרהאני מודה לך על התשובה הכנה ועל הזמן שטרחת בהכנתה. אנחנו נתקשר אליך ( סתם סתם אל תיעלב צוחק איתך )
     
  9. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    @StevenGerrard
    שניה שמונה */aaa021

    Main stream media with Liberal smug mashup
    */aaarofl
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,153
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    העליה של א-סיסי זה לגמרי יוזמת הצבא המצרי שהבין שהמדינה בדרך לאבדון של האיסלם הקיצוני.
    אובמה תומך האחים המוסלמים. פשוטו כמשמעו.
     
  11. אחד מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/07
    הודעות:
    377
    לייקים שהתקבלו:
    33
    אני לא בטוח עד כמה ניתן להשוות בין ימין-שמאל בישראל לפוליטיקה של ארה"ב אבל יש הקבלות בין השמאל לערכים שהדמוקרטים מייצגים ביחוד דמות כמו הילרי קלינטון בין אם זה זכויות אדם או פליטים, ענייני נשים, פוליטקלי קורקט, כל העניין של ההתנשאות התקשורתית וכו'...

    לכן מובן למה לימין של ישראל יש סלידה ממנה ותקווה באשר לטראמפ, לדוגמה אם חלילה ישראל תתצטרך לצאת שוב לסבב בעזה הלחץ מארה"ב כנראה יהיה פחות עוין כאשר טראמפ הנשיא.
     
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    לשניהם יש מכנה משותף אחד : ג'ורג' סורוס אהה ועוד משהו.הילרי מושחתת.
     
  13. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/16
  14. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    An architect of anti-immigration efforts who says he is advising President-elect Donald Trump said the new administration could push ahead rapidly on construction of a U.S.-Mexico border wall without seeking immediate congressional approval.

    Trump's policy advisers had also discussed drafting a proposal for his consideration to reinstate a registry for immigrants from Muslim countries.

    Immigration hardliner says Trump team preparing plans for wall, mulling Muslim registry| Reuters

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/15095103_1311138555645862_7203716256502313424_n.Xxx?oh=b297d0aabc4b5e5ce3f388c5664ed0b3&oe=58C51BDC&__gda__=1489123691_188692bb30a9a8497c59d90cbaa5e7ca
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/16