מחזור 11 בליגת העל: סכנין מנצחת שוב בטדי; ב"ש בורחת ל-8 הפרש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏25/11/16.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    העניין עם ההגנה, מעבר לזה שהיא רעה כשבן הרוש פותח באגף שמאל, לדוגמא, היום ארבלדזה החליט לעבור ל3 בהגנה, שאפשר לקבל את זה כשאשדוד מתגוננת ותוקפת עם שחקן אחד בקושי. אבל אז נפצע שחקן נוסף (בן הרוש) והוא הכניס עוד קשר התקפי. זה סיכון שגם אם שחקני ההגנה היו פיקה וראמוס, כמעט כל מתפרצת תגרום לחיסרון מספרי אם יותר משני שחקנים של בני יהודה ייכנסו לרחבה. תסתכלו בהרמה שלפני הגול, היה אותו מספר של שחקני בני יהודה כמו למכבי המתגוננת. זאת החלטה שראיתי שארבלדה עושה לא פעם (מולנו היו דקות שבניון כאילו שימש כמגן שמאלי), ומתישהו הוא היה צפוי לשלם על זה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    איגיבור, מדוניאנין וסקאריונה שחקני כדורגל טובים מראדי ומיכאל אוחנה, לדוגמה.
    מה שקורה איתם העונה, כאשר הדגש הוא על לאחרונה (שלא במפתיע, עונה מתקדמת וקבוצות מתחברות, מה שמדגיש עבודה לקויה של מאמן), כי בתחילת העונה כל אחד מהם היה מצוין (כולל מספרים) הוא בעיקר לא באשמתם הישירה.
     
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    זו חכמה קטנה מאוד לאמוד את יכולתם של שחקני ב"ש ומכבי בתקופה הנוכחית. בעוד שהבאר-שבעים - אפילו שחקני הספסל - ממצים כמעט כל מה שיש בהם, החבר'ה שלנו נראים כמו הצל של עצמם. אחד-אחד. השאלה היא למה, והתשובה בגרוזינית.
     
    סמואל אטו ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    ההגנה של מכבי הייתה ככה גם בעונה שעברה ובמובן מסוים גם בעונה של פאקו, עדיין הייתה שיטת משחק.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זו לא רק התקופה הנוכחית אלא גם סיום העונה שעברה, ובכלל. לגבי עמדת השוער יש קונצנזוס למרות שראיקוביץ' היה בכושר טוב יותר בעונה שעברה מאשר עכשיו. זהבי הרי בוודאות משחק בהרכב של באר-שבע, אם נחזור לעונה שעברה. נוסא לא יותר טוב מראדי שמביא ערך מוסף עם ניהול משחק חכם מה שאיגיבור לא יודע לעשות והוא גם לא כובש אלא מחמיצן כרוני. מעבר לכך קרויף שמתח ביקורת גלויה כלפי השחקנים שלו השבוע - הוא זה שבחר את המאמן ואמר, אולי סתם כדי ללקק לו לפני כמה שבועות או כדי להחזיר ביטחון 'מכבי רצתה להחתים את המאמן הזה בכל קיץ', וזה אומר הרבה. בכל-מקרה השורה התחתונה היא שגם אם המאמן הולך הביתה, ואולי צריך לחשוב כבר עכשיו על שינוי - לא כל הבעיות ייפתרו.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני לא יודע באשמת מי, אבל אני שופט לפי העיניים, ולא לפי פוטנציאל אפשרי או סיפורים. מיכאל אוחנה מראה יכולת נהדרת ולבטח נראה טוב יותר מסקאריונה או מדוניאנין (כמובן שלאוחנה קל יותר כי יש סביבו מכל עבר שחקנים טובים יותר). אוחנה משחק בעיקר כי הובאן מתאימה לו המנוחה, והובאן מבחינתי ביי פאר עדיף על כל קשר 50-50 שיש למכבי תל אביב להציע, ראדי... נכון, כי הוא בן 33 (?) וכבר לא יכול להיות מה שהיה בעבר, ראדי שהיה בשיאו עדיף על איגיבור לבטח, גם על מדוניאנין, אבל כמו שהתחלתי, היום? ראדי יותר מדי עם עליות וירידות לכן גם הוא פוטנציאל להחלפה.

    שוב, אנחנו שופטים לפי מה שאנחנו רואים היום, כך שקל ונכון לומר שכל ה-11 של באר שבע עדיפים ואין עוררין על כך, אבל אנחנו פשוט קבוצה רצה, הכל דופק, הכל טבעי, הכל שוטף. בהחלט ייתכן שאם קיארטנסון היה אצלנו הוא היה מראה יותר משהר ולוסיו, זה פשוט לא מעשי לשפוט את זה.

    ספציפית על סקאריונה אני רק אומר, לא רואה שום סיבה לשלם על שחקן כזה מיליון יורו משכורת, בדיחה עצובה. שחקן רך ודי נגרר לפי המומנטום של קבוצתו.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,312
    לייקים שהתקבלו:
    7,258
    מבחינתך זה אומר דעתך המאוד סובייקטיבית. בעין אובייקטיבית אף אחד ממי שרשמת לא נכנס להרכב שלהם למעט ראיקו, וזה גם יכול להיות מוטל בספק אם חיימוב מקבל את חולצת ההרכב.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    בוודאי שארבלדזה לא אחרי ל*כל* הבעיות של מכבי. קרויף אחראי לכך שהלכנו אחורה כמועדון ולתקרה הנמוכה של הקבוצה הנוכחית. ארבלדזה אחראי לכך שאפילו את התקרה הזו אנחנו לא מגרדים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,312
    לייקים שהתקבלו:
    7,258
    אני מבין מאוד את הטענה שלך, ועדיין, קרויף הוא זה שהביא את ארבלדזה והיה אמור לדעת שזו הרמה שלו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בעונה שעברה לא צפיתי במשחקים אז אני לא יכול להעיד, אבל הגנה גרועה כמו של מכבי לא ראיתי מעולם מקבוצת צמרת בכדורגל הישראלי.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני לא יודע אם נכון לומר שהייתה שיטה באופן כל כך בולט על פני היום, היה פשוט את זהבי שאיתו אפשר לשרוד עם הגנה כזו, הוא פשוט היה שם צמד מהצד השני, מכלום ובעצמו, בטח ובטח מול קבוצה כל כך חלשה כמו בני יהודה. היום אין במכבי תל אביב את השחקן שיעשה משהו מכלום, התחליפים שהובאו פשוט לא מספקים את הסחורה כרגע, זה יכול להשתנות.
     
    Sir Alex Ferguson ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא צריך להגזים, אני זוכר את מכבי חיפה של יצחק שום - אג'ייפור? וגם היתר בעונת בלהות, בעיקר בישורת האחרונה של העונה ההיא. ההגנה של הפועל של אבוקסיס-פרדי-דוד-כל המאמנים באותה עונה ב-2012/13. אני לא אתפלא אם נראה זעזוע במכבי גם לגבי ג'ורדי קרויף. לא בטוח שהוא יישאר עד ינואר כדי 'לתקן' את הנזק שהוא אולי בעצמו גרם. אולי לגולדהאר נגמרה הסבלנות ואולי קרויף יבין שהוא צריך להתרענן, אף-אחד לא יקח את מה שעשה. לטעמי גם אם אם שחקני ההתקפה היו משתלבים טוב יותר- מכבי הייתה רואה את הגב של באר-שבע כי היא לא מאוזנת. קשה להכריע לגבי יוקאנוביץ' כי כן הבריק במשחקים נגד באזל והביא את מכבי לליגת האלופות למרות שזו הייתה בעיקר עבודה של זהבי - אבל הגרוזיני הוא המאמן הכי גרוע של מכבי בינתיים בעידן קרויף.

    אני חושב שהרחקת לכת לגבי מכבי. זה בלט בעיקר בעונה של סוזה, אבל מכבי הייתה לוחצת גבוה, קבוצה שכל הזמן רצה וגם טסה במתפרצות. היא הייתה מאוד מגוונת. גם הייתה בועטת הרבה מרחוק. זה היה קצת יותר מלתת לזהבי את הכדור ויהיה גול.
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    תקרת היכולות הריאלית של השחקנים האלה גבוהה יותר מתקרת היכולות הריאלית של שחקני באר שבע שציינתי (הם די נמצאים בה כרגע), זה מבחינתי המדד.
    לשפוט את שחקני מכבי על פי היכולת העכשווית בלבד זה פשוט לא הוגן.

    לומר שעדיפותו של ראיקוביץ' על פני חיימוב מוטלת בספק, כשוער באופן כללי, זה די מופרך.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    זו אשמת מאמן יותר מאשמת שחקנים. הוא דוגל בכאוס מוחלט.
     
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    די נו, זהבי לא הפיק זהב מכלום.
    הייתה שיטה מוגדרת ומסודרת שבה כן, הסתמכו עליו, עבדו בשבילו, הוא היה מאוד בולט, אבל הוא לא יצר יש מאין, לפחות ברוב המקרים.
    גם זהבי לא היה מככב במכבי של היום.