חדשות חוץ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏10/11/09.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אני לא נגד מיסים ואני לא ליברטריאן. ואני כן חושב שלמיסים צריכה להיות תמורה, אם הם כבר נלקחים.

    גם וגם (אם זה העסק הפרטי שלו). גם לאישה שחורה, לדוגמה, יש זכות לא לצאת עם גברים לבנים, ואני חושב שתסכים איתי שלחוקק חוק המכריח אותה לא להפלות מחזרים על רקע גזעני, זה מטומטם (כי אין לך באמת אין לאכוף את זה) וחצוף.
     
  2. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    תסכים איתי שיש הבדל בין מקום עבודה/חברה שמחליט לא לקבל עובדים שחורים לבין אישה שמחליטה לא לצאת עם גברים כאלה ואחרים.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אין ספק. ההבדלים הם בעיקר שבמקרה של תעסוקה, יש קריטריונים מקובלים שלפיהם מעריכים עובדים (שנות ניסיון, תואר רלוונטי + מוסד לימוד + ציון) ולכן הרבה יותר קל להוכיח אפליה מאשר במצב של מישהי שדוחה מחזר (איך אתה משווה שני מחזרים? לפי מצב כלכלי\נתונים פיזיים?), ובכך שכולם יקבלו את הבחירה של האישה המתוארת כהחלטה פרטית שלה, שאין לאף אחד שום זכות להתערב בה בכלל.
    מה שאני מנסה להעביר עם הדוגמה הזו, היא שגם החלטה של מעסיק צריכה להיות החלטה פרטית שלו, וזכותו להעסיק את מי שבא לו. מי שבוחר להיות יזם, לא צריך להיות אחראי לכל מני מקופחים למיניהם.
     
  4. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  5. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
  6. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/16
  7. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,194
    לייקים שהתקבלו:
    507
    העדפה מתקנת לא תופסת על עסקים קטנים (פחות מ50 עובדים), אבל עובדות זה דבר שולי בדיון הזה. אז בקיצור, כל מי שלא נולד לבן צריך לספוג 24/7 עריצות הרוב ולהיות מופלה בעבודה/לימודים/בתי עסק בגלל שהוא שחור. בנוסף צריך לסבול 'חוק פרופיילינג שחורות' כי שוטרים ירדפו אותו גם ברחוב, ידפקו לו מכות ותיקים ואף ירצחו אותו ללא בעיות. זה שיווין הזדמנויות לא? סלפי לבן מישהו?

    אני כבר רואה את התומכים שלו; ''היהודים גנבו מטראפ את הנשיאות!''.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/16
  8. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    בכללי שאני חושב על זה אני יכול להסכים איתך בעניין, אבל יש לי כמה דברים לא ברורים, האחד הוא כפי שכבר אמרתי מה עושים המיעוטים במצבים כאלה, הרי כמה אפשרויות יש לאדם שחור שחי בעיירה של רדנקים/ סוחר יהודי שחי בעיירה של אנטישמים?
    השני, אתה לא רוצה שהממשלה תתערב לך בחיים ותחליט עבורך עם מי להיקשר בחוזה , אבל עד כמה רחוק תלך בגישה הזו, האם אין לך בעיה עם חוזה בין שני אנשים פרטיים המתיר לאחד להרוג את השני ולהשתמש באיבריו להשתלה? או שבמקרה כזה התערבות תהיה לגיטימית?
     
  9. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/16
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    נשים בצד לרגע את ההצלחה הכלכלית של היהודים באירופה האנטישמית במאות השנים האחרונות, או הצלחה כלכלית של האוכלוסיה האסייתית בארה"ב, ללא שום טקטיקות התבכיינות, התקרבנות ואפליה מתקנת. אדם שמתעב שחורים, לא יעסיק אותם גם אם תדפוק לו חוקים נגד אפליה. הוא ימצא כבר סיבה מדוע לדחות את המועמדות. אז מה החוק הזה עוזר, חוץ מליפול על כמה מעסיקים חסרי מזל מדי פעם (בעיקר בתחקירים של ה"תקשורת" בישראל)?
    אגב, אחת הסיבות שהאסייתים לא סובלים מאפליה בקבלה לעבודה, היא כי הם לא מתעסקים בהתבכיינות. יש הרבה מעסיקים שלא ירצו עובדים שמרגישים שכל העולם חייב להם משהו בגלל צבע העור שלהם. זאת פצצה מתקתקת בהרבה מקרים. אני מאמין שהחברה בארה"ב ובישראל מספיק ליברלית כדי לא להפלות מועמדים בני מיעוטים, אם הם באמת מוכנים לקחת אחריות ולעמוד ברמה הנדרשת, במקום להתבכיין על מנת לפצות על כך.

    התערבות תהיה לגיטימית כי יש כאן ניסיון לפגוע במישהו אחר ובזכותו לחיים וביטחון.
    אתה מתאר מקרה בו שני אנשים מוותרים על הזכות הזו, ואי אפשר באמת לענות על שאלה אם ויתור כזה הוא לגיטימי, כי יש כל כך הרבה שיקולים שאי אפשר לבודד אותם. אם באמת היינו מצליחים, באיזו מציאות מקבילה, להבטיח שהחוזה נחתם בהסכמה מלאה, ללא חובות של אחד כלפי השני, ללא מרמה או כפייה, ושאף אחד אחר לא הולך להיפגע מהחוזה הזה - אז כן, יכול להיות שגם זה לגיטימי. בכל מקרה, זה לא משהו שהייתי יותר מדי מתעניין בו, והוא בטח לא סוגייה חשובה של חופש הפרט.
     
    מזגן ו-FelaKaT אוהבים את זה.
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אם חשבתם שיש אופציה לסוף אחר? תחשבו שנית
    אובמה הפיל את העולם למנהרת צביעות ונבזות.
    לא זה לא גשם , הטרור יורק עליכם וזו רק ההתחלה
    המשיכו ללקק את התחת לישבנים מוסלמים המורמים אל על ברחובתיכם. גנו את ישראל
    המשטר השפוי היחיד באיזור הזה.
    אש וגופרית ותמרות עשן וזה לא יגמר.
    אירופה הישנה מתה
     
  12. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  13. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    למי שמעניין.
    More people should engage in politics so 'no party gets to run against Muslim Canadians,' Justin Trudeau says - CBC.ca | Metro Morning

    טרודו, ראש הממשלה הכוכב הליברלי של קנדה, כרגיל, יוצא להגנת המוסלמים. השאלה היא, מה יקרה כאשר התרבות האיסלמיסתית תפגוש את התרבות הליברלית ההומוסקסואלית בקנדה. יותר מזה מעניין אותי לדעת מה המחשבות שלו לגבי החינוך המוסלמי לגבי הומואים.
    הרי התרבות בארצות שהם מגיעים מהן היא שזה בסדר שתולים הומואים על עצים. מה יקרה כאשר יפגשו בקנדה? האם הם ישבו במעגל ישירו קומבייה. האם נציגי קהילת ה LGTBQ יצעקו אינשאללה וחבריהם המוסלמים מנגד יחבקו אותם ויצעדו יחד עם טרודו במצעד הגאווה בטורונטו?

    טרודו לא מזמן נפגש עם אימאם מוסלמי של מסגד במונטריאול וטען שמדובר באדם נפלא ושהיה לו העונג להפגש איתו. אותו אימאם מטיף על כך שזה בסדר להכות נשים על מנת לחנך אותן. הוא מטיף על כך שנשים אוהבות את זה כי הן מרגישות שהגבר מודאג לגביהן ואוהב אותן.
    אותו טרודו גם ציין, לא מזמן, שקאסטרו היה מנהיג גדול מהחיים. אותו קסטרו שהרקורד שלו בהקשר של הומוסקסואלים בקובה ידוע טוב מאוד (מחנות ריכוז וחינוך מחדש ועוד).

    למי שמעוניין לראות מלטאדון של ליברל פופוליסט שיעקוב אחרי המורה לדרמה שנכנס לנעליים שקצת גדולות עליו בקנדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/16
    Dennis Bergkamp אוהב/ת את זה.
  14. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,194
    לייקים שהתקבלו:
    507
    לכנות אנשים שחורים בכיינים, KKK ובשאר הברכות אחרי הדיכוי שהם עברו ועדיין עוברים בפועל זה לא יותר מנסיון השתקה מביך כחלק מטקטית האשמת קורבן של הלאומנים הלבנים. זה מה שקורה שאי אפשר להתמודד לוגית - מאבדים כל אחיזה, באותה מידה אפשר לתקוף קורבן אונס ולטעון שהיא מתבכיינת וצריכה לשתוק. זה גם בדיוק מה שהלאומנים עשו בשנות ה-60 למרטין לותר קינג; הסיתו נגדו, קראו לו מרגל קומוניסט, בכיין, פורע חוק (אחרי הכל, גם בהפגנות הלא-אלימות שלו היו כמה אנרכיסטים שהסתננו למי שלא יודע) ולאחר שביטל את ההפרדה הגזעית תמכו בו כאילו לא קרה כלום! זה משהו שחוזר על עצמו לאורך כל ההיסטוריה האמריקאית. הלאומנים הלבנים מכחישים גזענות נגד שחורים ועושים הכל בשביל לשמר את הסטטוס קוו בגלל שהם נהנים מפריבילגיות (כולל מלחמת אזרחים לשמר את העבדות), נכשלים כמובן, ואז מסתובבים ולא מבינים למה אנשים שואלים אותם שאלות.
    אני מתחיל להבין את מה שאמר עליו סם האריס, לדעתי באמת יש פה משהו מעבר. :blink:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/16
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    Care to share?

    ---------------
    אומנם אין לזה השפעה גדולה (בינתיים) אבל... כבר האלקטור הרפובליקני השני שראיתי, שאמור להצביע ב-19 לדצמבר כחלק מהאלקטורל קולג', שיוצא בהצהרה כי לא יצביע לטראמפ ואפילו קורא לאחרים לדחות אותו.

    Fifteen years ago, as a firefighter, I was part of the response to the Sept. 11 attacks against our nation. That attack and this year’s election may seem unrelated, but for me the relationship becomes clearer every day.

    George W. Bush is an imperfect man, but he led us through the tragic days following the attacks. His leadership showed that America was a great nation. That was also the last time I remember the nation united. I watch Mr. Trump fail to unite America and drive a wedge between us.

    Mr. Trump goes out of his way to attack the cast of “Saturday Night Live” for bias. He tweets day and night, but waited two days to offer sympathy to the Ohio State community after an attack there. He does not encourage civil discourse, but chooses to stoke fear and create outrage.

    This is unacceptable. For me, America is that shining city on a hill that Ronald Reagan envisioned. It has problems. It has challenges. These can be met and overcome just as our nation overcame Sept. 11.

    The United States was set up as a republic. Alexander Hamilton provided a blueprint for states’ votes. Federalist 68 argued that an Electoral College should determine if candidates are qualified, not engaged in demagogy, and independent from foreign influence. Mr. Trump shows us again and again that he does not meet these standards. Given his own public statements, it isn’t clear how the Electoral College can ignore these issues, and so it should reject him.

    A Republican Electoral College Elector Just Revealed He Won't Vote For Trump