הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    מי רוקד פה על הדם שלכם, נו באמת?
    אתה מברבר פה שטויות על זה ששכיר שבסך הכל דורש היצמדות להתחייבות חוזית מצד מעסיקיו פועל בחוסר תום לב כלפיהם (שלא שילמו לו מה שמגיע לו). אולי אתה פשוט מסתכל על המציאות במשקפיים לא מתאימות?
    המועדון שאתה אוהד לא משלם על כלום כבר שנים, בלי קשר לטביב ששוב אתה מעלה באופן תמוה (כן, נכון, הוא זוועה, אין על כך מחלוקת. העניין הוא שכפר סבא קרסה הרבה כי הוא די פירק אותה כשעבר להפועל וכי זה מועדון בסדר גודל קטן בהרבה. בהפועל הוא פסיק, ואני לא מבין איך אחרי כל הדיווחים האחרונים זה לא ברור). כשדברים כאלה קורים מן הראוי שזה יעלה לסדר היום ויהיה נושא מרכזי במצב הנוכחי, ומן הראוי, כי ככה עובד העולם, שגם קצת יהיו פחות רציניים בהתייחסות מדי פעם ויצחקו על זה. בכל מצב אי אפשר להתנתק מזה, להוריד את ההתייחסות לזה והידבקות לשיח על מי גרוע יותר, גוטליב או דגני (לצורך העניין) זה טמינת הראש בחול (אוהדי הפועל כאן עשו את זה מספיק במשך שנה-שנתיים), מדובר בחתיכת פיל שמתהלך בחדר.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עד עכשיו 'גיוס ההמונים' הגיע ל-160 ומשהו אלף. זו הייתה 'ההתלהבות' של היום הראשון ומעבר לכך לא כולם עדיין נחשפו לאופצייה. אני מניח שהסכום ייעצר על רבע מיליון שקל או גג כפול ממה שגויס אתמול. זה יפה אבל לא מספיק לקבוצת כדורגל, אם כי ברור שזו לא הדרך. הסכום שגויס עוזר אולי לתפעול המועדון במשך 3-4 ימים. זו שעת השין של כל אוהדי הפועל ת"א שהם לא 'האוהד הממוצע' כמוני וכמו רבים, אלא אני מדבר על אלה שיש להם כסף והם יכולים לתרום, אבל לא מספיק הרפתקנים כלכלית כדי להחזיק את המועדון. אוטוטו הקבוצה הולכת לפירוק וכולם רוצים להימנע מזה.

    לגבי שוינפלד - ב-07:30 בבוקר נערכה הבוררות, ממש 'שעת אפס' לכולם. המצב מאוד-מאוד בעייתי. אני מקווה שתיגמר הסאגה הזו כבר. שוינפלד לא יכול לשחק יותר בהפועל ת"א, נקודה. הוא עדיין שייך למועדון וכביכול כדי להוכיח שהוא לא פעל באינטרסנטיות כדי לעזוב אז מבקשים ממנו לקצץ כמו כולם, ומצד שני הפועל הייתה יכולה לחסוך את כל הבלאגן שבא איתו ומשקף את ההתנהלות שלה - אם הייתה משלמת בזמן, והיא לא שילמה לו הרי את המענק אז זו עזות מצח לבקש ממנו לקצץ. מכבי שבכלל לדעתי לא צריכה אותו - לא תקבל אותו בחינם, שייצאו מהסרט.

    בנוגע להערה שלי מקודם - תיכנס לדיון המחזור ותראה חלק מהתגובות, כמו גם אלה עם המנטרה 'אולי גם לי כבירי חייב כסף' שבוע אחרי שבוע.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מטומטם אמיתי כל מי שתרם/יתרום.
     
    orimor2212, yakov_y ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  4. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    שאלה רצינית, ואולי זה כי אני לא כ"כ מצליח לעקוב אחרי הסטטוס / להבין לעומק מה ההבדל בין הקפאת תהליכים לפירוק.


    כיום, במצב של הקפאת תהליכים, החובות של הקבוצה עדיין יושבים על המועדון?
    כלומר, אם באמת יגיע עכשיו רוכש, הוא צריך לרכוש את המועדון יחד עם החובות? אם כן, האם מישהו משלה את עצמו שיגיע מישהו שישים 100 מיליון ש"ח + התחייבויות עד לסיום העונה, וגם יהיה מסוגל להעמיד תקציב לשנים הקרובות?
    אם יש רוכש כזה, האם הוא לא היה מעדיף שהמועדון ייכנס עכשיו לפירוק, החובות יילכו למישהו אחר, והוא נכנס עם דף חלק בינואר ומחתים את מי שהוא רוצה מהשחקנים + חיזוק בכל עמדה רלוונטית? זה עדיין יעלה לו אני מניח פחות מ-100+ מיליון ש"ח לכיסוי החובות, תפעול עד סיום העונה ובכל זאת מהפכה מסויימת בסגל בקיץ, לא?
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    https://pbs.twimg.com/media/C0NY3f3WEAEP98J.Xxx

    קרדיט לניצן ליבנה. הזוי.
     
    abcd ו-סיונרה אוהבים את זה.
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,889
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    אז הפועל בפירוק. אבל בתכל'ס היא לא בפירוק. לא קורה כלום. אבל שחקנים ממשיכים לקצץ וממשיכים להגן עליה כאילו היא האח הקטן של בית הדין.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כל פעם מישהו בא עם בדיחה אחרת ואני אומר לעצמי "חלאס זה כבר לא מצחיק", ואז באים המפרקים ובכל פעם מחדש מראים שהמציאות עולה על כל דמיון.
    איפה זה אמור להגמר? ולמה רק עם הפועל?
    בוא ננסה לבנות מודל של הליגה שלנו שבו תוצאת כל משחק נקבע על בסיס הגדלת הנכסים של המועדונים. לא משנה מה קורה על הדשא, בית"ר תצבור נצחונות רצופים כל פעם לפני משחק בית מול חיפה או מכבי, לפני הפועל ככה ניצחון חוץ בשביל להכנס לאווירה. מנגד, הקהל של מכבי חיפה מגיע גם כשהיא מקום 6 בהמוניו אז אין צורך לתת להם את האליפות. נתן את האליפות למכבי כי עושה רושם שהקהל שלהם אוהב להצביע ברגליים, וככה כולם יהיו מרוצים.
    למען האמת, בשביל באמת למקסם הכנסות של הפועל ת"א, אני ממליץ למפרקים להוריד להם את כמות הנקודות המקסימלית כדי לשים אותם נקודה מעל הקו האדום לאורך כל המשחקים, ככה תמיד ייראה לקהל שלהם שהם עומדים לרדת ליגה.
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    טוב, זה עבד חלקית. העונש לגוטליב הומתק למשחק אחד.
    לא ייאמן.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גם כן אדיוט גוטליב הזה, היה דוחף את מולנסטיין בסיום המשחק והיה יוצא בלי כלום.
    לא ייאמן.
     
    Blanco 7, לירן ו-rivaldo אוהבים את זה.
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יש להפועל הצעות על שוינפלד מחו״ל.
    אחלה, אז תמכרו אותו.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מזל טוב, מימון ההמונים ילך לקנס של רשות ההגירה על כל העניין עם מנגה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אין לי בעייה עם זה שאתה צוחק על עוד מחדל שגילו אצל הפועל, ואני עובר על עיתונות ספורט כבר למעלה מעשור באופן די מדויק ולא זוכר קבוצה עם כל-כך הרבה מחדלים ושערוריות. מה שמפריע לי זו הציניות שלך והזלזול בכל אוהד ששם את כספו, וגיוס של 375 אלף שקל בשלושה ימים זה לא רע. לא רואה שום סיבה לא לתרום. זה לא 'מס שכטר' או חרא אחר, המועדון נלחם על החיים שלו. לבכות, להתלונן, להגיד 'למה הגענו למצב הזה' או 'שוב משתמשים בקהל' - תמיד אפשר, בליגה ג'. כן, שמתי 500 שקל ואני גאה בזה. עשיתי את מה שיכולתי. הכסף הזה אמור לתת לקבוצה הזו עוד כמה ימים של אוויר לנשימה. אני מקווה שיצליחו להשיג דחייה של מועד הפירוק אם אפשר.

    ובנושא אחר: מבחינת סגל השחקנים - הרוש-גוטליב-שיימן-ידין-עזרא-אלטמן - חוץ מזה הכל זבל, שום הבדל בין שחקן צעיר ללא ניסיון שיעלה מהנוער לבין אלה שרצים על המגרש. דגני זר לענף, שיש לא אגרסיבי ועל כל משחק טוב יש לו שלושה גרועים, את ורטה הייתי שולח לאשדוד. צריך לנסות להעביר שחקנים כאלה לקבוצות אחרות אם יש פראיירית שתיקח כמובן.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,889
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    הבעיה היא שעד שאתם טורחים לשחרר שחקנים כאלה ואחרים, מגיע אורנשטיין ומבטל ההחלטה (על סמך מה קבע שסימיץ' וניקוליץ' לא משוחררים? הרי צריך לפנות מקום בתקציב!). אם אין הבדל בין השחקנים האחרים לנוער, אז יאללה, לשחרר , למכור, לבקש מהנאמנים שידאגו להם ותתחילו לשחק עם שולמייסטר או ספורי הקטן.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    על סמך זה שאי אפשר פשוט לנתק שחקן מהפיירול, בשום מצב, פרט לפירוק בו כולם משוחררים.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אין לי את הטלפון של הנאמן, אתה יודע. ההחלטות שלו 'ברמה המקצועית', נקרא לזה ככה - הן לא מספיק נכונות, וחבל. גם אני לא אהבתי את פניית הפרסה הזו ולא מבין מה עוצר בין הפועל ומכבי לנהל מו"מ על השחקן הרי ברור ששתיהן בעניין העסקה. גם אם נוכל להרוויח עליו יותר מ-700 אלף יורו למשל מקבוצה בחו"ל - כל יום שהעסקה הזו מתעכבת הוא קריטי. הפועל התרגלה טוב מאוד לשחק ללא שני הזרים שלה. סימיץ' בלם לא רע כנראה אבל הוא כל הזמן היה פצוע וניקוליץ' עושה טובה שהוא משחק. ברור שלחתוך את עמאשה זו לא חוכמה כי הוא לא שיחק והרוויח גרושים. אבל זה לא קשור למה שכתבתי לבחור למעלה. לא הרבה מדברים כבר על 'מיליון יורו בייבי' ואדון רייכרט, בשנה הבאה הוא ברמת-השרון בלאומית.

    * לזה שמעליי - יש שחקנים חלשים מקצועית, כאלה שהתרומה של שחקני נוער תהיה לא פחותה משלהם. אם לא 'לחתוך', כי אני לא יודע מה מותר מבחינת החוקים - אז לפחות להציע לקבוצות אחרות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.