הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,889
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    הבעיה היא שכל עסק הפירוק הזה מתחיל להיראות רע. לא רוצה לעלות ספקולציות, אבל כבר שאורנשטיין פתח את הדיון בזה ששני בניו מנויים ואוהדי הקבוצה לא מוסיף לזה. זה נראה שכל החלטה הגיונית שלקחו בקבוצה, אורנשטיין מקיים דיון ומבטל אותה. יכול להיות שיש נימוקים והסברים, הבעיה היא שהכל ממודר, מה שנותן לנו הספקולציות.

    כן ולא. בהקפאת הליכים מונעים מהקבוצה להוציא כסף (השכרת ציוד, רכש של שחקנים ומאמנים וכו'). ההפך הוא, הנאמנים צריכים לרכז את מלוא תשומת הלב בניקוי. למכור ציוד, להחזיר רכבי ליסינג של שחקנים לחברה, ולמכור כל שחקן שיש לו חצי הצעה. אבל לא, הם עסוקים בזה ששויינפלד ייצא או לא ייצא לחל"ת במקום למכור אותו ל"התעניינויות מחו"ל", לעזרא יש הצעות וכן לאלטמן. סימיץ' קיבל הודעת שחרור על סמך זה שיש אפשרות לנתק איתו את הקשר בינואר (בדומה למוסה אצלנו). לגבי ניקוליץ' יש לו חוזה שאכן מונע ממנו שחרור ללא פיצויים.

    מה שאני מנסה להגיד, זה נראה שהנאמנים עסוקים בלנפנף בידיים ולצעוק "חכו" במקום לעשות את מה שהם צריכים.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    כל ההליך הוא מגוחך כרגע, כל המעורבים בו מגוחכים (כולל אורנשטיין שמתחיל לעוות חוקים ותקנונים).
    הפועל קלאסי.

    אגב, לא חושב שבאמת יש הצעות על שוינפלד (כן, גם לא ממכבי שהנאמנים ממש דוחפים אליה, בדיוק כמו הפועל בקיץ), גם לא על עזרא ולא על אלטמן. לכולם ברור שהעסק הולך לכיוון ברור, שלפיו אפשר פשוט לחכות קצת ואז כולם יהיו משוחררים.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אני אזלזל כי זה טמטום אמיתי. לא נתת למספיק לקבוצה? קנית מנוי, אולי מרצ'נדייז, ועכשיו אתה גם צריך לכסות את החובות של הראל, טביב, רמון, כבירי וכל השאר? חשבתי שיש בעלי ממון, חשבתי שיש הצעות. בסופו של דבר אתם בולעים כל מה שמוכרים לכם, ובמקום לעשות את מה שנכון עושים את המהלך הפופוליסטי. לא יעזור לכם שום דבר אם הפירוק ידחה בעוד שבועיים בגלל הכמה מאות אלפי שקלים שאספתם, לא יודע מה סיפרו לכם או מה הנאמן חירטט עליכם, אבל אתם לא תקומו מחר בבוקר ויעלם חוב של 100 מיליון שקל, זה לא הולך ככה. אתם צריכים לבצע תהליך הבראה אמיתי, לא בחאווה, שינקה אתכם מהזוהמה של ויצמן, סידי, כבירי וכל השאר. החובות יתנקו, ביחד עם זה גם העתיד המקצועי הקרוב שלכם, אבל העתיד הרחוק יהיה הרבה יותר ורוד ונקי. אבל לכו, תדחו את הקץ שאתם זקוקים לו, ותשחקו אותה אוהדים אמיתיים וכואבים. לא למדתם כלום מכל האסיפות עם כבירי, מה שאומרים לכם קדוש.
     
    amn, Captain Canada, hbs7 ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    "לא למדתם כלום".
    הטון הכאילו "מנוסה" ו"נבון" הזה של "אנחנו רואים ויודעים יותר טוב" פשוט מגוחך.

    כאילו אוהדי מכבי, מדושני עונג וכסף שבקושי מביאים 6000 צופים למשחקי ליגה או אוהדי ביתר שבכל מקרה מביאים למשחקי בית בקושי 4500 צופים, הם אלה שיכולים להטיף לנו מוסר על מה לא בסדר איתנו.

    אוהדי קבוצות שברגע שהקבוצה שלהם תדשדש במקום רביעי (או שסתם לא תיראה בדרך לאליפות כמו הקבוצה של המדינה) מיד יתחילו להתבכיין ולשרוק בוז - הם מטיפים מוסר לאוהדי קבוצה שמביאה 10,000 צופים למשחקי בית בעודה בדרך ללאומית.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    לא מבין למה אתה מתעקש לא להתייחס לטענות, או שאתה בכלל לא מבין על מה מדברים. הקטע הזה שאתה בטוח שמתנשאים עליך, ולא, פשוט, מדברים בהיגיון, מוזר ממש.
    אתם אידיוטים גמורים, וסליחה על הבוטות. כל הגיוסים המטומטמים האלה זה כמו ילד שמגיע לבקר את סבא שלו שנייה לפני שהוא מתפגר ונותן לו סוכריה כדי שירגיש יותר טוב. זה חמוד והכל, אבל בחיאת, יש עולם אמיתי, יש מציאות, ואתם לא ילדים.
    300 אלף ומשהו שקל זה בהחלט לא מעט כסף לשלושה ימים. עכשיו רק צריך להכפיל את זה ב-280 והכל יסתדר!

    אגב, סתם כי זה קצת מפריע בעין - מכבי באופן טבעי מעל הפועל בממוצע קהל ואין מה להתייחס, אבל אתם לא כ"כ שונים מאוהדי בית"ר שמגיעים בממוצע במספר שקטן ב-19 מכם (לפי וואלה).
     
    oFiRzZz, amn ו-EO11 אוהבים את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    במצב הכי קשה שלנו בעשור האחרון הבאנו 6-7 אלף אוהדים למושבה למשחק נגד מכבי פ"ת ושבוע אחריי 10-11 אלף לטדי למשחק נגד בני יהודה. גם אנחנו אוהדים גברים אחושרמוטה!

    וברצינות - כן. אני רואה טוב ממך, אני הרבה יותר שקול וחכם ממך כשזה קשור לקבוצה שלך ואין לי שום בעיה להגיד את זה. הדיון הזה, שמראה איך אתה תקפת אותנו בסגנון של "למה אתם מתעסקים בחרא הכלכלי? תדברו מקצועית" כשאמרנו שהמצב הכלכלי שלכם על הפנים וההתנהלות שלכם תמוהה, הוא גיבוי חזק מאוד לטענות שלי.
     
    oFiRzZz, amn ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בסדר, וגם אמרת שאינטר תהיה אימפריה ובינתיים היא לא רחוקה מהגדרה של פח הזבל של הליגה האיטלקית עם הפסדים להפועל באר-שבע, וגם אמרת על בית"ר שהיא יכולה ביום בהיר לאיים על מכבי ובאר-שבע עם חיזוק מסוים. כל אחד צופה וטועה. הטון דיבור שלך הוא כאילו האוהדים אשמים והם ממש לא. ואלי טביב, לא שאני חושב שהיה צריך לגרש אותו - הוא חתיכת נוכל. לא הבנתם מה בעיה בכך שהפועל הכניסה 110 מיליון שקל תוך שנתיים וכשהוא עזב הקופה הייתה 'ריקה', 'לא במינוס' אבל גם פלוס לא היה שם.
    הפועל צריכה לעשות ניקוי רציני אבל אם אפשר לשרוד את השנה הזו בליגת העל אז בטוח שאני מעדיף בדרך הזו. אף-אחד לא מבטיח שהפועל תחזור תוך עונה אחת וגם לא תוך שנתיים. תראו מה קרה להפועל פ"ת. אתלטיקו מדריד נתקעה שנתיים בליגה השנייה בספרד 2000-2002. גם לנאפולי ופיורנטינה לקח הרבה זמן להשתקם, תראו את לידס.

    את נושא הקהל נפתח בכיף שוב פעם אחרת אם תישאר לי קבוצה. ראינו העונה את טדי מלא בחמישית מהכמות אולי אם בכלל, והפועל העמידה צבא אדום כבר משחק שני ברציפות וגם אחרי ההשפלה בדרבי היו אוהדים. אז תעשה לי טובה, שלא נדבר על זה ששחקן טועה אצלכם וישר חוטף קללות, מורי למשל. טדי גדול יותר מהמושבה וגם בלומפילד, סתם שתדעו.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אתה מבין כמה אתה עצוב? שבמקום להגיד וואלה טעינו אתה נכנס בי כמו ילד קטן וכמו שאתה תמיד עושה כשאין לך מה לענות.
     
    oFiRzZz ו-Abu George אוהבים את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,227
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    לנאפולי ופיורנטינה לא לקח יותר מדי זמן להשתקם בהתחשב בכך שהם לא הורדו ליגה אחת אלא יותר.
    איזו מן עמותה יש לכם אם היא נתנה יד לכל הצעדים חסרי אחריות אלה, אפילו לקבוצה שאין לה חובות.
    אפילו לפני שנה וחצי אפשר היה להתחיל בהבראה אם לא הייתם מתעסקים בכמה כבירי בעלים מרגש כי הוא "אוהד אמיתי".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/16
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    נתנו להם לקבוע את הסמל וצבע חולצה.
    לקחו מהם מיליונים ובחזרה ליטפו להם את הראש ואמרו ״ילדים טובים אתם״.

    גם לעמותה של בית״ר קרה דבר דומה אגב.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    העמותה שלנו בדיחה אמיתית. פניה כפני הקהל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני אוהד מן השורה בשער 5 או עכשיו במושבה ביציע אחר, אין לי את היכולת לבוא ולסחוף אחרים. זה דיון מנותק מהמציאות להגיד שהקהל של הפועל אשם במשהו. בתחילת העונה הזו דיברו על גירעון של 30-40 מיליון שקל שאמור לרדת לאיזור ה-25-28 מיליון שקל, לא היה אפשר להאמין שהגירעון יהיה כזה גדול. ירידה לליגה הלאומית גם כן תהיה אסון עבורי אבל אני מתחיל להתרגל למצב. אני חושש ממשהו גדול יותר, בידיוק מה שקרה לנאפולי ופיורנטינה, ויש דיווחים סותרים- ליגה ג', באמת? אולי ליגה לאומית עם מינוס 9? אני כבר מבולבל.
    לא הולכים כזה מהר לפירוק לדעתי, לא זוכר מה היה גודל החוב בתקופת בארי בן-זאב, הוא אמנם הדגיש שהמצב לא טוב אבל לא דוברו על סכומים כאלה ואף-אחד לא הזכיר בכלל את ענייני אבדי ודוס-סאנטוס(מנדיונדו עוד לא היה) אלא רק על חוב הזוי לקייזרלסאוטרן על שכטר ו-ורמוט.
    העמותה הוא גוף רקוב מהיסוד ואני ועוד אוהדים תוהים למה הוא עדיין קיים ואם הם לא מבינים שהם עושים יותר נזק מתועלת.

    לבית"רי - כתבתי חד וחלק' כל אוהד מצפה וטועה'. כן, זה לא מה שייחלתי לו, טעיתי, ועדיין אני מקווה שזה לא הסוף. בקבוצה שלך אתה לפעמים הולך עם הרגש ולא עם השכל ואני לא מדבר על כבירי שהיה אסור לו לעשות את זה כאיש עסקים אלא על אוהדים רבים שתרמו כסף חוץ ממני. ואת ההערות שלך על מה אני תשמור לעצמך, וגם החבר שלך עם סמל המנורה שטוב בלעשות לך לייקים. אתה אלוף בלהתעסק בקקה, כוכב הפורום. מי אתה שתכתוב שאני ילד קטן ושזה עצוב. תסתכל במראה קודם.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    יש לי שאלה דור - אתה באמת חושב שאין לכם אשמה כשעצמתם עיניים? באמת? עזוב את כל הגנון שהולך כאן, תענה ברצינות ובאובייקטיביות. כי כשהעפתם את טביב היו כאלה שאמרו ש״הצלנו את הפועל מפירוק״. אז אם עכשיו לא הצלתם, זה לא אומר שגם אתם צריכים להסתכל במראה?
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם אני בכל זאת מנסה להבין את המהלכים בהפועל ת״א אז ברור שיש ניסיון להרוויח זמן.
    לא יודע מה מנחה את השופט אורנשטיין אבל ההחלטה לגבי אי שחרור הזרים נכונה- עוד הסתבכות עם אופא זה הדבר האחרון שהפועל ת״א צריכה.
    למה להרוויח זמן?
    המפתח הוא מציאת רוכש שיתן הצעה נדיבה במכרז(כמובן שמספר גדול של מועמדים אמור לגרום להצעות גבוהות יותר).
    הצעה נדיבה במכרז אמורה לסייע בהסדר נושים בו הנושים יצטרכו להבין שזה או לקבל חלק מהכסף או להסתכן בלא לקבל כסף כלל- שזה מה שעלול לקרות בפירוק.
    למיטב הבנתי אם לא תהיינה מעטפות הפועל ת״א תלך לפירוק.
    למיטב הבנתי גם מעטפות עם הצעות נמוכות לא תאפשרנה הסדר נושים וגם אז יהיה פירוק.
    וצריך להבהיר- פירוק לא אומר שהפועל ת״א יורדת לליגה ג׳. זה אומר שהפועל ת״א הולכת לפעול תחת מפרק לתקופת זמן לא מוגדרת(לדעתי בנתניה היה מפרק במשך שנה או שנתיים בשנות ה-90- אני אפילו לא זוכר את זה כל כך טוב כי בתור ילד אתה לא ממש מבין בדברים האלה כי בראיה של ילד הקבוצה שלך משחקת, חיה וקיימת וזה לא שהיא נעלמה לך פתאום... בהפועל חיפה היה מפרק במשך שנתיים לאחר הטרגדיה של רובי שפירא ז״ל ועוד ועוד מקרים- בגדול מועדונים גדולים שורדים את זה).
    המועדון הכי גדול בכדורגל הישראלי(אליפות ו 2 גביעים אם אינני טועה) שהתדרדר בעקבות פירוק הכי נמוך(ליגה א׳) זה הפועל כ״ס(ותחת ניהול שפוי ונכון בלי סכומי עתק- היא חזרה). להפועל ת״א זה לא יקרה. גם אם הפועל ת״א תרד ליגה היא תחזור במהרה גם תחת תנאים קשים. בסופו של דבר הפועל ת״א תמצא את האיש או האנשים שיוציאו אותה לדרך חדשה ובתקווה שיביאו ניהול אחר. שפוי יותר, הגיוני יותר ומוצלח יותר.

    איסוף הכספים שעושים האוהדים לא יציל את הפועל ת״א אבל הם מראים שיש הרבה אנשים שהמועדון חשוב להם.
    האם לתרום זו דילמה. 1448 אנשים נכון לעכשיו החליטו לתרום. זה משהו בין 1/3 ל 1/4 מהמנויים. מניח שזה 1/100 מכלל אוהדי הפועל ת״א בארץ או אנשים שמגדירים עצמם ככאלה. זה אומר שרוב האנשים בינתיים ממתינים ולא ממהרים לתת אפילו 50 או 100 ש״ח לפרויקט השוקע שלא ברור לאן הולך. צריך להעריך את מי שתורם ולא לקרוא לו מטומטם. אני יכול להסכים שיש כאן סוג של ניצול ציני של האוהדים. אני באופן אישי בתור אוהד הפועל ת״א- מצפונית הייתי מרגיש חובה לתרום למרות החשש שזה כסף שאני זורק לפח.

    אני לא רוצה לעסוק בנבואות כי כבר טעיתי כאן לפני חודש-חודשיים כשהערכתי שהפועל ת״א לא תלך לפירוק.

    צפו לרע מכל(שגם הוא לא אומר ירידה לליגה ג׳- אפילו לא בכיוון) ואולי תופתעו לטובה.

    למרות הרצון לצדק והתחושה החמוצה לנוכח חוסר השיוויון בהתייחסות להפועל ת״א מול קבוצות אחרות שהיו במצב דומה והרבה פחות קשה- ליבי איתכם!
    הפועל ת״א גדולה מכל זה ותשרוד גם את זה. הכל שאלה של כמה זמן יהיה תהליך ההחלמה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.