מכבי חיפה - עונת 2016/17 - העונה המסויטת נגמרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏13/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    גם הייתי מחזיר את שיימן האמת (אם אין כוונה להחתים זר לעמדה הזו)
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    במה שיימן טוב ממה שיש לנו כיום?
    אך ורק מגן שמאלי זר. אני הייתי מנסה ללכת על המגן היווני שב"ש ניסו להביא בקיץ.
     
    oranfu ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    ynet

    משום מה החדשות האלו מצחיקות אותי. איזו באסה בשביל שחר אם זה יקרה :D
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,243
    לייקים שהתקבלו:
    26,268
    מין:
    זכר
    יהיה לנו משחק חסר
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,243
    לייקים שהתקבלו:
    26,268
    מין:
    זכר
    טוב מאוד. הכי חשוב להביא שני קשרים איכותיים.
    קרלסן: חלק מהשחקנים פה מתייחסים לכדורגל כתחביב

    השלב הבא הוא צריך לקלוט את הבעיה במחלקת הנוער שרק רודפת אחרי תארים באופן הכי מובהק ומייצרת פשוט שחקני פח אשפה, חסרי טיפת אינטלגנציה במגרש, או הבנה טקטית מינימלית. שחקנים חסרי יסודות סטייל גוזלן שבחיים שלו לא עצר כדור כמו בן אדם או עבר שחקן בבוגרים.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,899
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    כרגע בנוער יש 2-3 פוטנציאלים. עוואד כמובן, שחוץ מלא להפסיק לכבוש יש לו יכולות טכניות נהדרות כמו לעצור כדור ראשון (גם מהאוויר) כמו במשחק מול מכבי פ"ת. ובכלל, ההתמודדויות שלו במשחקים של ליגת האלופות לנוער מראות שיש לו יכולות יותר מסתם שחקן נוער. גם אבו פאני שחקן חזק. אל שניהם אפשר להוסיף בסימני שאלה את זנטי, שלפחות בעידן רוני לוי קיבל יותר דקות. עופרי ארד נראה בלם לא רע בכלל. כל השאר לא אתפלא אם ימשיכו בעפולה/נשר/נצרת עלית.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,243
    לייקים שהתקבלו:
    26,268
    מין:
    זכר
    לדעתי בתסריט הכי טוב ולבלום וארד יהפכו לשחקנים משמעותיים.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה צריכה בדחיפות קשר אחורי וקשר התקפי כדי להעמיק את הסגל. כשורמוט נמצא ביום רע היא לא מסוגלת ליזום, רועי קהת שחקן שמצטרף נהדר מאחורה אבל הוא לא התאקלם עדיין כמו שצריך והוא פחות שחקן יוצר. אני אמשיך ואומר שאני אהיה מופתע אם פלט יעזוב ואם מכבי חיפה רואה שהעסקה עם עומר דמארי לא כדאית כלכלית, ואני מאוד מחזיק ממנו, והיא צריכה לתעדף - אולי עדיף לחשוב על צירוף קשר, הרי מכבי חיפה ממעטת לייצר מצבים ואלירן עטר למשל בעונה טובה. אני גם די מופתע משחרור המגן השמאלי, עברה פחות מחצי עונה ואני לא חושב שהוא היה יותר מדי רע. השוק הישראלי די רע נכון לעכשיו. את הגימיק של חן עזרא במכבי חיפה למשל כבר ראינו, גם שיימן לא יחזור ואלטמן שחקן לא רע אבל הוא לא מתאים לרמה אליה מכבי חיפה שואפת ואני לא סגור גם לגבי ז'אורז'יניו מסכנין, כנ"ל לגבי גידי קאניוק. אם אין שחקן שיכול לשדרג את הקבוצה חד משמעית ונשתמש במונח' זרים בפינצטה', זרים ברמה שמכבי חיפה לא הביאה זמן רב(לא, לא בתקופה האחרונה של רוני לוי) - לא בטוח שכדאי להביא רכש.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,899
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    @Raulito
    מבחינת רמה עכשווית, אלטמן וקניוק לא מתאימים. אבל בכל סגל של קבוצה, חייבים להיות גם שחקנים שאתה בונה לעונה הבאה וכו'. ולא להביא אותם רק כשהם בשיא (כי אז גם המחיר שלהם עולה). מכבי ת"א קנתה אז את טיבי עונה לפני שנכנס לשיא, בית"ר אותו הדבר עם אצילי ולא חסרים דוגמאות. קניוק יכול להיות שחקן סופר מועיל בעונה הבאה או אחריה, רואים שיש לו הבנת משחק והוא יודע ליצור מצבים. אלטמן שחקן עקשן שמחפש תמיד ללכת קדימה. אמנם אין לו את היכולות עדין, אבל רואים שהוא חושב התקפה. לגבי המגן ששחררנו, אני אפתיע אותך, הוא לא היה טוב. הוא היה בסדר 2 משחקים וזהו. הוא לא היה טוב יותר מסן מנחם, וכמועדון אתה לא מחזיק שחקן זר ברמה כזו.

    פלט חייב לעזוב. כל עוד הוא הבין שהוא הולך להיות על המדף, אי אפשר ללכת אחורה. הוא מהשחקנים שלוקחים ללב, ורואים את זה ברמת המשחק שלו. הוא כל כך פרווה. לא מועיל. לא מנסה לנצל את היתרון שלו בגובה ולא מבצע שום פעולה חיונית. לגבי ז'אורז'יניו - שחקן טוב בסכנין והוא עושה פעולות טובות. אבל אני לא מצליח לראות אותו משתלב אצלנו בשום עמדה. הוא לא מהיר כמו שכולם חושבים, והוא מאוד תלוי בשחקני ההתקפה שלידו. אצלנו שחקן ההתקפה היחידי שממשיך את התנועה עם הקשרים זה אלירן עטר. זו הסיבה שגם ורמוט לא תמיד עוזר. חייבים עוד שחקן שמצטרף להתקפה, כי היחידי שיכול לעשות את זה חוץ מעטר זה רוקאביצה, אבל הוא מאוד מוגבל (כנראה לא התאושש מהפציעות).

    את ה'זרים בפינצטה' מחליפה עכשיו המנטרה של 'זרים מוכרים'. ולכן הקבוצה מנסה אולי ללכת על אמבולה מרעננה, ולכן גם ז'אורז'יניו עלה כמה וכמה פעמים. אליהם אפשר להוסיף גם את ניקוליץ' מהפועל תל אביב, את שוינפלד (שכמובן כבר לא נחשב לזר), את אייגבור (שאין סיכוי שמכבי תל אביב תשחרר לנו) ודוס סנטוס שכבר הפסיק לרדת מן הפרק. אגב, אפרופו מכבי פ"ת, מיחאי רומן שחקן שחקן. כגלמאכר הוא בינגו, ואצק כרגע לא היה רע, והוא בעמדה שצריך לשפוט אותו לאורך כל העונה. עם מוסה הוא נפל, אבל אפשר לומר לזכותו שהוא החתים אותו מראש לחצי עונה בלבד + אופציה, כי לא היו בטוחים לגבי הרמה שלו. פלט ו-וליינטה הם לא זרים שלו.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    מה קרה פתאום ל "אני מאמין בסגל הקיים?"

    זה יותר ויותר מתחיל להשמע כמו "נשחרר חצי סגל ולא את המאמן"..

    בזמן האחרון כל בוקר אני מתעורר וקורא ציטוט אחר שלו. הגיע הזמן שקרלסן ידבר פחות ויעשה יותר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני אתחיל מהסוף, לגבי רוקאביצה - הוא בנה את השם שלו עם השלושער המטורף נגד מכבי. הוא שחקן מעולה כשיש לו שטחים ובמכבי חיפה לא מספיק הצליחו להזין אותו, ומצד שני הוא מאוד-מאוד מוגבל מול הגנה עומדת. הוא ייתן יותר ושווה יותר מהמצב כרגע אבל השאלה עד כמה הוא מסוגל לתת יותר. העלת נקודה נכונה לגבי קאניוק ואחרים, אבל מאוד קשה להוציא שחקנים ממכבי פ"ת וזו תהיה עסקה מאוד-מאוד לא זולה. מכבי חיפה לטעמי עדיין רכה מידי באמצע וקאניוק מצטרף יופי להתקפה אבל את שאר הפעולות הוא עושה קצת פחות טוב, רך מידי. לגבי אלטמן - יש מצב להוציא אותו מהפועל בגרושים אז הוא הימור נכון. הוא חושב קדימה, הוא חוצפן, הוא מפגין ביטחון. הבעייה שהוא מכדרר יותר מידי אבל אפשר לשנות את זה וכנראה שאף שחקן בהפועל אי-אפשר לשפוט. אבל אני חושב שמוגרבי לא ילד שיודע רק לרוץ ואולי הוא צריך לזכות לעוד צ'אנס. אני מניח ששיימן יכול להיות פיתרון לטווח הקצר בצד שמאל. הוא אחראי הגנתית וגם מצטרף טוב, הוא קצת מהיר, קצת מתוחכם אבל לוקה בפעולה האחרונה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,899
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    @Raulito
    גם אני אתחיל מהסוף. שיימן נוסה כמה וכמה פעמים אצלנו תחת מאמנים שונים. אבל הוא לא הצליח להתעלות על עצמו. הוא טוב התקפית, אבל הוא מאוד רך בהגנה. ומולנסטיין וקלרסן כרגע יותר חושבים על משחק ההגנה. אני אישית הייתי משאיר את מוגרבי, אבל הוא לא שחקן שמוכן לסיים את העונה כשחקן ספסל, זכותו. כמו שאמרת לגבי אלטמן, די חזקת את מה שאני חושב עליו. אגב, עד תחילת העונה לא תפסתי ממנו וחשבתי שזה בלוף אחד גדול. אבל המשחקים המעטים הטובים של הפועל תל אביב היו בזכותו, וכמובן שאני זוקף לזכותו את המשחקים בנבחרת הצעירה שהיה בהם מצוין. כדרור זה עניין של מאמן. אם המאמן יודע לעבוד נכון, אפשר לגמול אותו מזה. הוא לא בגיל של עזרא שזה כבר אבוד. אגב, יאמר לזכות מולנסטיין שהוא הצליח קצת לגמול את עטר מהשטויות וגרם לו לחשוב קצת יותר טקטי, ופחות דריבל. הדריבלים היחידים של עטר היום זה בפינת הרחבה כשהוא מנסה לפנות לעצמו שטח לבעיטה מסובבת.

    הדרך היחידה לסגור עסקאות עם מכבי פ"ת הם בדר"כ שיתוף אחוזים מכרטיסים של שחקנים (כמו שנהגו עם דמארי וטב"ח) וכמו שהציעו מליון דולר על חצי כרטיס של דור אלו. אם נדחוף להם את השחקנים הנכונים, יכול מאוד להיות שיהיה אפשר להוציא את אחד מהשני (קניוק או אלו). רוקאביצה שחקן של מתפרצות. בדיוק כמו מוגרבי ובדיוק כמו עטר עד העונה הקודמת. צריכים לעשות לרוקאביצה את השינוי שעשינו לאלירן, אחרת הוא לא יצליח להשתלב.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בתיאוריה זה נכון אבל הכדורגל שיש לעטר ברגליים הוא מיוחד, יש למעט מאוד שחקנים את הטכניקה הזו. כששכטר היה עובר שחקנים זה היה בזכות הכוח המתפרץ והמהירות שלו, עטר הוא יותר להטוטן בדריבל. אני חושב רק על ורמוט ויצחקי לפני הכרס והשנים על הספסל - כשחקנים שיש להם את אותו הטאץ'. רוצה לומר - לא בטוח שרוקאביצה יצליח לעשות את המעבר.
    לגבי שיימן - זה עניין של רצוי ומצוי, יש תמיד סדר עדיפויות. אני התרשמתי ממנו מאוד במשחקים האחרונים. הוא נראה אדיש לפעמים וצריך שיעירו אותו אבל הוא מגן לא רע גם הגנתית. התקפית הוא מעדיף להתחכם לפעמים אבל התזמון שלו ביציאה קדימה מצוין והוא יודע לעבור שחקן.

    אני חושב שהיה מקום לשתף את מוגרבי קצת יותר. הוא שחקן טוב יותר מאיסמעיל ריאן לדוגמא. לא שהם משחקים על אותה הבלטה דווקא, רק אומר זאת. מוגרבי לא ייראה כמו פיגו - המשחק נגד הפועל בפתיחת העונה לא שיקף - אבל הוא שווה יותר ממה שתרם במשחקים האחרונים. אם הוא נחוש לעזוב וגם שיחה עם הצוות המקצועי לא תרגיע אותו אז כמובן שיילך, אני חושב שהוא עושה טעות. כמה הזדמנויות כבר יהיו לו בקבוצה גדולה? הוא תמיד יכול לחזור לסכנין ולהיות שוב מלך הכפר. אגב, אם הייתה על הפרק עיסקה עם ז'אורז'יניו זה כביכול מתבקש שמוגרבי יעשה את הדרך ההפוכה.

    רוצה לומר עוד משהו על מכבי חיפה. מולנסטיין לא גונב דעת והקבוצה כן טובה יותר, יש נסיבות מקלות קלות אבל זה לא מספיק, וגם עם הסגל הזה מכבי חיפה שווה יותר.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,243
    לייקים שהתקבלו:
    26,268
    מין:
    זכר
    עוד פעם הזקן הזה הגיע לאימון לגעור בשחקנים
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,899
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    @Raulito
    מוגרבי שחקן טוב יותר מריאן כמעט בכל פרמטר התקפי, אולי למעט הרמות. לכן במשחק האחרון לדעתי, למרות יכולתו הפחות טובה של ריאן, הייתי פותח איתו על הכנף בשביל הגבהות וכדורי רוחב, מאשר מוגרבי. פיראס טוב בעמדה מאחורי החלוץ. second striker כזה.

    אגב, מהרגע שריאן נכנס למגרש, כמעט בכל נגיעה שלו בכדור היו שריקות בוז. למישהו יש מושג למה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.