הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    יש להם אופציה לקנות אותו אבל הם צריכים את הסכמת השחקן וכאן תהיה להם בעיה.
    דן מאוד מחובר לעיר, לקהל ולמועדון. אם הוא יבלוט בשנתיים באשדוד ויקבל רמזים מהמועדון שרוצים לראות אותו בחזרה באדום הוא יעדיף לחזור ובטח גם יזכה לשדרוג בחוזה.
    אם דן לא יוכיח את עצמו, אז כבר פחות יהיה רלוונטי לנו אם יקנו אותו או לא.
    בכל מקרה, מצוין לנו שהשאלה היא לשנתיים כדי שדן יקבל הזדמנות לאורך זמן באשדוד גם מעבר לעונת ההתאקלמות שהיא לפעמים לא פשוטה עבור הרבה שחקנים צעירים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    התמונה של אלונה ברקת מניפה את הגביע אתמול מאוד משעשעת, באר-שבע צריכה ארון תארים חדש וגדול יותר במועדון. גם ברדה הרס מצחוק 'הולכים על הליגה האירופית'. אפרופו ברדה, הגול שלו בסיום עם נגיחה חזקה בעוצמה של בעיטה, מכל הלב - היה כל-כך מתבקש, אני חושב שהוא עדיין יכול לתרום פה ושם ובסדר מבחינתו להיות שחקן שולי ברמה המקצועית, נוטים לשפוט מהר שחקנים ולהגיד שהוא גמור. לא מתאים למשחק רץ כבר אבל כן מתאים למשחקים כאלה כמו אתמול. והבונבון של ראדי - לדעתי הוא הקשר המרכזי הטוב של באר-שבע העונה, יותר יציב מאוגו והובאן שנפצעו, ירדו ביכולת, היו חסרי יציבות, לא יודע מה.
     
  3. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    ברדה לא גמור, השאלה לגביו זה איפה המיקום של בהיררכיה צריך להיות.
    ברור שזה בהתאם לאופי המשחק והמערך באותו הרגע, עם בכר אי אפשר לדעת, אבל בכלליות אצלי לרוב הוא יהיה בסוף ההיררכיה.

    ראדי נהדר, גם בימים הפחות טובים שלו הוא מביא דברים שאין לנו.
    העונה הוא בכושר טוב ובכלל משדרג את המשחק שלנו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אז יש הבדל גדול בין 'שחקן גמור עם כמה שזה עצוב', לבין 'צריך למצוא את מקומו בהיררכייה'. לבאר-שבע יש טריליון משחקים ואין סיבה שזה לא יימשך כך גם בעונה הבאה. קשה לי לראות מישהו מהמערכת מכריח אותו לפרוש ואני מאמין שהוא כן ישחק עוד עונה אחת. אין סיבה שלא יקבל את מעמדו בקבוצה, ברור ששהר לפניו וכך גם לוסיו, לא יודע לגבי גאדיר שמשהו התפספס בתקופה שלו בדרום. ברדה חיכה כל החיים להצלחות האלה, למגרש חדש כמו טרנר מלא שבוע אחרי שבוע, שבאר-שבע משחקת מול אינטר וסאות'המפטון. קשה לי לראות אותו מגיע בעונת פרישה לאיזו הפועל רעננה או מכבי פ"ת ומשחק לעיני אלף איש במקרה הטוב, זה מעבר מאוד קשה, ולקבוצת צמרת אחרת בארץ הוא לא יעבור.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    מצד אחד לברדה יש סוג של יתרון כי הוא יכול לשחק רק כחלוץ שפיץ , וכשאנחנו רואים את בכר לפעמים שם את גאדיר שהר ואפילו לוסיו באגף .
    אבל מצד שני החסרון של ברדה שבאגפים יש את בוזגלו טוני ולפעמים מליקסון במשחקים מול הגדולות אז תיהיה לו קצת בעיה לשחק בשפיץ ולזרוק לאגף את גאדיר/לוסיו/שהר על חשבון בוזגלו / טוני .
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ynet המאמי הלאומית נעלבה / רז שכניק - ספורט

    אני נהנה לראות את הכתבות האלה של עיתונאי מכבי תל אביב (שום תלונות למועדון כמובן... מדובר באוהדים פרטיים שלא יודעים איך לאכול את המציאות החדשה פשוט..), כל התיאורים הכביכול מעליבים, הבכי בסוגריים ולא בסוגריים... מדהים שהבאנו אותם למצב הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/16
    gilad16, Raulito, Nigel de Jong ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    למרות המספרים של שהר (8 שערי ליגה העונה), הוא עדין לא יציב מספיק וניתן לראות את זה בעובדה שלא פעם ולא פעמיים הוא לא מסיים 90 דקות ולפעמים גם מאבד את מקומו בהרכב, קודם ללוסיו ומול הפועל תל אביב גם לגאדיר.
    גם לוסיו וגאדיר לא יציבים מספיק.
    תוסיפו לזה את העובדה שהרבה פעמים גאדיר, לוסיו ושהר בולטים רק כשהם משחקים באגף או ביחד עם חלוץ נוסף, ותגלו שבהחלט יכול להיות שעוד חודש ברדה יהיה החלוץ הפותח שלנו, בטח אם נשחק במערך עם חלוץ אחד בשפיץ.

    ברדה בכושר של שנה שעברה, בטח אם אנחנו משחקים עם חלוץ בודד, עדיף לדעתי גם על שהר, גם על לוסיו וגם על גאדיר. כמובן שיש שאלה גדולה האם ברדה מסוגל לשחזר את היכולת, אבל אם זה יקרה, הוא יכול כמו בשנה שעברה להיות החלוץ הפותח שלנו ברוב המשחקים.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    להביא לך נתונים סטטיסטים על בן שהר והחלוצים או שנוותר ?
    שהר בעונה אדירה, לוסיו וגדיר מעולים וברדה אשתקד היה ענק, תבדוק את מאזן השערים/דקות שלהם.
    הם לא יציבים כי אין להם מספיק דקות, יש עומס שלילי בעמדה הזאת, 3 חלוצים צריכים להשאר בקבוצה, זה די ומספיק, הייתי מוותר על גדיר למרות שמגיע לו להשאר אבל הוא חלוץ רביעי ואף אחד לא ירוויח מכך.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    עם קישור כמו שלנו, ובעונה כמו שלנו, שחקן כמו בן סהר (שהוא גם בועט הפנדלים של הקבוצה) יכול וצריך לכבוש יותר.
    גאדיר ולוסיו נכון להיום הם שחקני רוטציה, ולא בטוח שיכולים להיות יותר מזה. אם בן שהר היה יציב ודומיננטי, גם גאדיר וגם לוסיו היו מקבלים פחות דקול ובטח שלא מועדפים על פניו בהרכב.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    עם כמות המשחקים ששיחקנו, הייתי מצפה שבן שהר ישחק אפילו פחות דקות עד כה.
    נגמרו הימים ששחקן משחק בכל משחק, קצב המשחק שאנחנו שואפים לשחק ולו"ז המשחקים לא נותנים ברירה לברק בכר.
    אם בן שהר היה משחק יותר דקות ממה שהוא כבר קיבל, הוא כבר לא יהיה רלוונטי לקראת סוף השנה.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    למה להתווכח כשיש הוכחות ?

    הנתונים לא מועדכנים, נתונים אלה לא כוללים מהמשחק נגד בית״ר:
    שהר - שער כל 89 דק׳ בליגה, יחד עם אירופה והליגה ביחד שער כל 109 דק׳.
    בלי בישולים, בלי המספרים המטורפים בגביע הטוטו ועם משחקים בכנף שמאל.

    לוסיו - כל 125 דק׳ בליגה כובש, עם אירופה כל 175 וזה בלי גביע הטוטו.

    גדיר - שער כל 24 דק׳ (שיחק רק 48 דק׳ עד התקופה הזאת) בליגה, עם אירופה כל 64 דק׳.

    הסטטיסטקה ירדה קצת אבל אם נחשב את כל המסגרות אין לי ספק שהנתונים יהיו אדירים.
    הציפיות שלך מוגזמות לדעתי.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בן שהר מוחלף המון מהסיבה שיש אופציות על הספסל. בכר רואה בשהר, גאדיר ולוסיו שחקני חוד ולא שחקני אגף, הוא רואה בשלושתם שחקנים תורמים ולכן אנחנו רואים משחק הכיסאות ביניהם. לחלוץ קשה מאוד להראות יציבות אמיתית כאשר הוא לא מקבל אשראי בטוח אפילו ל-2-3 משחקים רצופים, אנחנו משחקים כמעט קבוע פעמיים בשבוע, לכן אין פה טענות לבכר, פשוט עובדה. זה פסיכולוגי, אתה יודע שבכל מקרה משחק הבא חלוץ אחר יפתח, קשה לך מאוד לייצר רצף. יש בחלק ההתקפי שחקן וחצי שאי אפשר לגעת בהם. קודם כל וואקמה, אחר כך חצי מליקסון, שבכר הראה שהוא כשיר הוא תמיד הולך איתו לפני בוזגלו. ברגע שאחד מהשלושה (וואקמה והמאורים) לא כשיר- השניים האחרים הופכים לבאנקרים וכאלה שאין להם שום חלופה ברמתם על הספסל, לכן הם גם כמעט לא מוחלפים, בטח לא בזמן אמת וחשוב. בהתקפה יש אופציות רבות, בטח שברדה חוזר, לא רואה חלוץ שיצליח להראות דומיננטיות אמיתית כאשר אין לו את תחושת הביטחון כשחקן הרכב. שנה שעברה זה קרה לברדה עם חודשיים מטורפים, אבל בהמשך הוא דעך בצורה בולטת מאוד, הוא היה בזון מטורף בתחילת העונה.
    בשורה התחתונה, אין לי שום טענות לבן שהר, מספרית זה כל מה שחשוב והוא עושה מה שצריך בצורה יוצאת מן הכלל. כרגע, אני יוצא איתו למלחמה בלי לחשוב פעמיים, אחריו לוסיו.
    ברדה זה סיפור שנוי במחלוקת, כולם רוצים שהוא יחזור לעצמו, חלק מאמינים בו וחלק לא.. לי קשה מאוד לראות את ברדה מצליח לחזור לעצמו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא קראתי מילה מהטור של רז שכניק, מכביסט ידוע, אבל אני לא אשכח את ה-'איך שמחתם בתיקו'\'פירקנו אתכם 0:0' הטור העלוב שלו אחרי ה-0:0 בעונת הדאבל שלנו. משלם לראות את הפרצוף שלו אוכל את הלב בגול של זהבי בטדי שבוע אחרי.

    לגבי נושא ההתקפה שעלה כאן: ברדה צריך לשחק רק בשפיץ, הוא איבד ממהירותו והוא מעולם לא היה דריבליסט גדול. הוא בהחלט מתאים במשחקים כאלה כמו אתמול. הוא יודע את מקומו, הסגל אפילו עמוק וקשוח מהעונה שעברה ומצד שני כמות המשחקים גדלה משמעותית.
    על בן-שהר אני ומשה כבר דיברנו קצת בוואטספ, הוא טוען שמאזן השערים די משקר וזה נובע מכמה פנדלים. אני חושב שבן צריך לשחק בשפיץ ולא בכנף אלא אם כן באר-שבע מתגוננת והיא טסה קדימה כמו במשחקים מסוימים באירופה. בן מהיר ופיזי אבל לוקה בחסר במסירה האחרונה והוא לא דריבליסט, כך שאם יש חסרונות בהרכב זו כן אופצייה. מודע לתחרות העצומה בבאר-שבע אבל לדעתי בן לא קיבל מספיק קרדיט לאורך זמן. לא מדבר על זה שיהיה טאבו בהרכב למשך חודש, אבל הוא לעתים הראשון שמוחלף. בטוח שלוסיו לא שיחק יותר בתחילת העונה למשל? לדעתי גאדיר נחות משמעותית מבן ומלוסיו.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    גם אני חושב שנכון לעכשיו בן סהר הוא החלוץ הכי איכותי שלנו. אבל, יש לשהר כל מיני חסרונות, שאותם כבר ציינתי, שגורמים לזה שהרבה פעמים הוא מוחלף מוקדם ולפעמים גם לא פותח בהרכב כמו שקרה מול הפועל ת"א אז גאדיר פתח בהרכב.
    קודם כל, כשבן סהר רע הוא מאוד רע. הוא יכול להיעלם לגמרי מהמגרש ואתה תזכר שהוא משחק רק שהכרוז יודיע שהוא מוחלף. כמו המשחק שלנו בכפר סבא.
    שנית כל, בהמשך לסעיף הקודם, הרבה פעמים קשה לשהר כשהוא צריך לשחק כחלוץ בודד בחוד. לטעמי, ההופעות הכי טובות של שהר אצלנו היו כשחוץ ממנו היה על המגרש חלוץ נוסף. בצמד שלו בטדי בזמנו הוא שיחק ליד ברדה שלקח המון תשומת לב מההגנה ולכן השאיר לשהר הרבה שטחים. גם מול קריית שמונה בגמר גביע הטוטו, השער השני שלו הגיע הרבה בזכות העובדה שלוסיו שיחק בשפיץ ולקח את תשומת לב ההגנה במהלך של הגול מה שהשאיר את שהר לבד עם שטח.

    במקרים שאנחנו משחקים עם סהר וחלוץ נוסף, פחות חשוב עם שהר משחק לידו בשפיץ או משחק באגף והחלוץ השני בחוד, לשהר יש יותר שטחים ויותר קל לו לבוא לידי ביטוי. כשסהר צריך לשחק בודד בחוד הרבה יותר קשה לו לבוא לידי ביטוי כי יש לו הרבה פחות שטחים וכל תשומת הלב היא עליו.

    באופן אישי, הייתי שמח לראות ניסיון של שהר וגאדיר ביחד בחוד. לדעתי המהירות של שניהם ביחד תהיה משהו שיקשה מאוד על ההגנות בארץ וגם תאפשר לנו ללחוץ גבוה בטירוף ולחנוק את היריבות.

    אם מדברים על חלוץ בודד בשפיץ, ברדה הוא היחידי שהוכיח בשנתיים האחרונות שהוא מסוגל לשחק כחלוץ בודד בשפיץ לאורך זמן, וזאת גם הסיבה למה בכר לאט לאט מחזיר את ברדה לעניינים, כי לא בטוח שבכר יסכים לוותר על בוזגלו/מליקסון/נואקמה בשביל עוד חלוץ ולכן הוא מנסה לבדוק האם ברדה יכול לחזור ולתת לנו מה שנתן לנו בשנה שעברה.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אם בכר ואלונה מחפשים חיזוק,זה רק לחוד,חלוץ 9 קלאסי. משהו בסגנון של דמארי/חמד.
    למעשה אין לכם אחד כזה כבר כמה שנים. ניסו עם ארביטמן אבל זה לא עבד.
    גאדיר זה לרוטציה ולא מעבר,לוסיו שחקן נחמד,אבל לא כזה שעושה את ההבדל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.