מחזור 18 בליגת העל: 0-1 למכבי על הפועל בדרבי התל-אביבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏13/1/17.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,060
    יש לי הרגשה שאם גיא לוזון לא יחתום במכבי ת"א הוא יאמן את מכבי חיפה. אני באמת לא מאמין שהזקן ישאיר את מולנסטיין בתפקיד.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    זה נראה שהם מחפשים כל פעם מחדש את השעיר לעזזל. מקודם זה היה טוואטחה ועכשיו אבו עביד(לא פוסל שזה בגלל ששניהם בקיאים מאד בשפה הערבית). ושלא תבין,שניהם פחי אשפה ולא ראויים ללבוש את המדים שלנו, אבל לא בגללם הקבוצה שלנו לא נראית כמו כלום
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אבו עביד (גרוע ככל שיהיה) הוא השעיר לעזאזל של האוהדים.

    וד"א, בעונה שעברה אחרי הקריאות נגד יוסי השחקנים החרימו את הקהל. הערב הם רצו להודות להם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,060
    דיילי בלינד היה בזמנו שחקן צעיר באייאקס. הוא הפך ברגע מסוים למטרה של הגרעין הקשה. העונה פטר בוס שם את דיילי סינקחראפן כמגן, גם שחקן צעיר. הבחור שלמעשה לא מגן וגם קיבל מתישהו על הראש. אין מה לעשות, אוהדים לרב לא מתייחסים בהגיון. בלי צל של ספק שמי ששרק עכשיו בוז לאבו עביד צריך להתבייש. כבר זמן רב שאני אומר שהכעס לא מופנה לכיוון הנכון, אבל אנא בוא לא נגזים.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,060
    @EO11
    אחרי התגובה הזאת אני מרגיש שהגבתי בצורה לא נכונה. אין בינינו ויכוח. אני מאד מתוסכל שהקהל פשוט מכוון את הכעס לכיוון הלא נכון. היום הייתי מצפה לשירים בגנות שחר. השריקות לכיוון אבו עביד הם פשיטת רגל כמו הניהול של הבעלים. כאוהד של מכבי חיפה משנת 1986 אני מרגיש שהספינה למעשה כבר טבעה...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אשקלון אוספת 4 נקודות חשובות מאוד השבוע והיא ככל הנראה תסיים את המחזור מעל הקו האדום, אלא אם כן תהיה תוצאה מטורפת בטרנר. הפועל מנגד...בהנחה שגם במושבה לא תהיה תוצאה מפתיעה בשני, היא תסיים את המחזור הזה עם 9 נקודות מהקו.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אני מצפה שהקהל יעשה יותר מקריאות "תתפטר" או דברים כאלה. מכבי חיפה כבר הולכת לסקי (קר מדי לים), מבזה את עצמה שבוע אחריי שבוע, והקהל? צועק תתפטר ואחריי 5 דקות מעודד את השחקנים בקפיצות ובשירים. אז יש כאלה שכנראה חושבים שהשחקנים לא אשמים, אבל לעודד אותם ככה? לא חברים, יש רגעים שהקהל צריך להפסיק להיות טוב. לא אומר להיות רע, אבל לא לעודד ולהתעסק באצבע מאשימה לאלו האשמים. במקום לעודד את השחקנים, צריך להבהיר מי האשמים במצב ולנקוט בצעדים שמה לעשות, הם פחות מתאימים לאג'נדת האוננות העצמית של הארגונים בארץ.
     
    oranfu ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,215
    לייקים שהתקבלו:
    6,060
    @EO11
    אין לי מה להוסיף, כל מילה בסלע. אין לי באמת מושג מה קרה אחרי המשחק. זה נראה כאילו הפסדנו אחרי רצף של ניצחונות...הקבוצה כולה במשבר עמוק ועוד מודים לשחקנים אחרי ביזיון מספר 'מיליון' העונה? לא צריך להתנהג באלימות, אבל אני הייתי כבר מזמן בחניה ולא נשאר להודות ללוזרים האלה. בעיניי זה היה מביך.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,220
    לייקים שהתקבלו:
    26,261
    מין:
    זכר
    הקהל מתוסכל מכל מה שקורה ומכל השקרים ומכך שבתקציב גדול אבו עביד שחקן בקבוצה ועוד בהרכב.
    שוב הצעתי קודם לכן פיתרון לקריאות. שישחקו בלי קהל. יעשו טובה גם לקהל עצמו.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    אני מרגיש שההודעה הזו פגעה בך באיזשהו מובן?
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    פנדל ברור לא נשרק לב"ש. ההגנה של בכר לא נראית טוב...
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יש עוד טעם לדון על זה בכלל שהפועל ירדה ליגה? המאמן פחות טוב, הסגל פחות טוב, התחתית לוקחת נקודות בצורה מפתיעה הייתי אומר, בעיקר אשקלון שאמרנו עליה שהיא יורדת בטוחה. הפועל בסה"כ מנסה לרדת ליגה בכבוד ולהופיע למשחק זה עדיף מאשר לא להופיע(השורות נכתבו עוד לפני הדרבי).

    לא רוצה לעורר ויכוחי קהל מיותרים אבל לשרוק בוז מחריש אזניים זה לא תמיד הפיתרון. או.קיי הקהל של מכבי חיפה אכל חרא בשנים האחרונות, אז מה? הם יכולים להביט למטה ולראות איזו קבוצה אוכלת חרא הרבה יותר זמן. מכבי חיפה כן פקחה עיניים השנה ואסור לשכוח את זה גם אם התוצאות חלשות. ואם עיאד שחקן בינוני וחסר ביטחון נניח - ברור שהוא לא הבעייה, ולשרוק לו בוז ולקלל אותו ללא סיבה - יכול רק להכשיל אותו. יש אפור, זה לא הכל שחור או לבן. אני לא רואה זריקת זין במכבי חיפה אלא קבוצה חלשה מאוד כרגע. יש שחקנים צעירים שהוקפצו מוקדם מידי למים העמוקים וכשהם מביטים הצידה הבוז בטח לא מועיל להם.
    לדעתי צריך לבדוק את האחוזים של מכבי חיפה כרגע, משוכנע שזה בידיוק כמו מה שקרה עם רוני לוי. והכישלון השנה הוא יותר גדול כי הוא חוזר וכי ההתחלה הייתה סבירה.

    אגב שימו לב לאשדוד שנכבשו רק 29 שערים במשחקיה, הכי מעט בליגה. האנטיתזה לקבוצת ה-'פרווה' והכדורגל השמח. ואולי זה היתרון שלה השנה.

    הפועל רעננה - הקריסה מגיעה בבום, בעונה אחת, אבל חשבתי שזה יקרה עוד קודם לכן. היא לא תגיע לפלייאוף העליון לדעתי. סכנין מעמיקה את הסגל שלה יפה אבל אני עדיין הולך עם בית"ר ירושלים למרות הכל.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    הבנת לא נכון
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יש עוד הרבה זמן לשחק בטרנר וידוע שבאר-שבע צריכה עשר דקות טובות כדי להכריע משחק אבל אני לא אוהב את הכדורגל שלה היום. אני חושב שגם במשחקים רעים שלה העונה היא מייצרת מצבי הבקעה ושהירידה ביכולת היא בלתי-נמנעת בגלל העומס הרב שיש עליה וכן הפציעות וכיוצא בזה וגם מכבי מאפשרת לה להירדם. מצד שני אולי בכר קצת מלחיץ עם התנועות האלה על הספסל והחילופים המוקדמים האלה שוב ושוב ושוב. דווקא הובאן היה לא רע. את נאווקמה הייתי רוצה לראות קצת יותר קבוצתי.

    מאור קנדיל> סאן מנחם. שניהם גדלו איתי בבית-ספר ושיחקנו כדורגל בילדים.
    בהתחלה קנדיל היה קשר התקפי\חלוץ ובאמת נחשב לשחקן טוב בשכונה שלנו. סאן היה פחות טוב. הופתעתי שסאן מנחם הגיע למכבי חיפה למשל. כמובן שאני לא משווה את הרף שלנו(שהיה גבוה!!) לבין ליגת העל, אבל קנדיל שמשחקר טוב - מהיר ממנו, אגרסיבי ממנו וטוב ממנו לטעמי לפחות.

    בהמשך ישיר, אני מאמין שבני-יהודה תקבל זריקת מרץ אדירה וגם תרומה מקצועית כמובן מהצטרפותו של גלבאן, אז בהחלט מרתק לראות את מאבק הירידה השנה. כפר-סבא למשל במומנטום שלילי מאוד ומה שקורה עם סתיו שחם לא עוזר שם. לא יודע עד כמה היא תתחזק בינואר ובבני-יהודה ואשדוד למשל לטעמי הסגל קצת יותר טוב וכן יש ניסיון על הקווים כמו יוסי מזרחי המנג'ר ואפילו שומי בצד הכתום.

    * עריכה: כמאמר הקלישאה, באר-שבע כובשת 'בדקה קריטי'. גול גדול של מליקסון, סוף-סוף.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    לפני המשחק הזה רשמתי פה שאין שום סיבה שמה שראינו לפני שבוע בדיוק באותו האיצטדיון ובדיוק מול אותה היריבה לא יחזור על עצמו, לא חשבתי שאפילו זהות הכובשים תהיה זהה...

    מבחינה מקצועית, אין לי ספק שהבלם החדש שהגיע יהיה יותר טוב מקינן, זה לא קשה במיוחד, אבל עדיין, אם קינן בינוני, יש לנו עמדות אחרות שהשחקנים אצלהן חלשים. אין לנו מגן שמאלי, חסר לנו קשר אחורי, קשר התקפי חוץ מורמוט. אז הגיע חלוץ זה נכון. אבל חלוץ בלי כדורים לא יעשה כלום. מה שהיה צריך לעשות היום הופעת בכורה בהרכב זה קשר לא בלם.

    מצחיק אותי שכל הזמן מופתעים איך ואצק נפצע כל פעם מחדש. איך הוא לא ייפצע שוב?
    מעבר לזה שיש לנו צוות רפואי שכבר רשמנו כאן בכל חור שלא תואם את המועדון הזה, בכל פעם שחזר מפציעה אמרו שהוא כשיר רק ל 60-70 דקות. מה קרה בפועל? הוא השלים 90 דקות ואחרי 3 ימים שוב פתח. למה? כי אין לנו אף קשר. ממש הפתעה שהוא שוב נפצע.

    לגבי הקהל? טפשים. הייתי מעדיף שהקופים במקום לעודד בסוף המשחק ימנעו מאלה שבאמצע המשחק שורקים בוז לשחקן שלהם. אגב, ויש משחקים שאני בהחלט בעד לשרוז בוז בסוף המשחק לשחקנים. דוגמאת סכנין שהם החליטו לא לרדת להגנה בצורה די מופגנת. אבל היום? הם רצו יותר ממכבי פתח תקווה. (יש נתוני ריצה בסוף המשחק). מה לעשות שהם פשוט לא יודעים איפה ואיך לעמוד.

    אבו אביד מעבר לזה שהוא לא מתאים מקצועית, הוא עוד מתופקד כמגן שמאלי. לא חושב שהוא תואם את הרמה הדרושה אצלנו אבל זה שהוא יירד בוכה לחדר הלבשה זה מה שיהפוך אותו לטוב יותר?
     
    de Middenweg ו-oranfu אוהבים את זה.