מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אם אוהדי הפועל מתעניינים במכבי בזמן משחק של הפועל, ואוהדי מכבי מתעניינים במכבי - אז מה צריך לעשות לדעתך? הרי שעורייריה או סקנדל במכבי זה רווח נקי של כולם - אוהדי מכבי חיים סביב זה, אוהדי הפועל סביב זה, בעצם כל אלה שהם או מכבי או אנטי מכבי - וזה קבוצות די גדולות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כשאין לי שידור ואין לי איך לראות את המשחק, אתה תבוא ותגיד לי מה לכתוב ואיפה?
    מה אני אמור לעשות? לרפרש נונסטופ באתר המנהלת ולהתעדכן שהרצליה כבר מובילה ב20?
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    תכתוב מה שאתה רוצה ואיפה. לשאלתך - כן ! לא יכולתי לראות את המשחק היום, שיחקת אותה לומד. ואללה, ריפרשתי מדי פעם(לא כל דקה) באתר של המנהלת. הגיוני, נראה לי.

    מה שאתה באמת לא מבין שאתה שיא האירוניה. אם מישהו רושם שצריך יותר זמן מסך לקבוצות שהם לא מכבי, שצריך יותר חולון והפועל, מין הראוי שאדם כזה יהיה שמיטב הפוסטים שלו לא קשורים למכבי אלה לאותה אג'נדה שהוא מנסה להבהיר. האירוניה הגדולה - היא שבדיוק בגלל אנשים מסוגך יש מכבי בכל מקום - כי מרוויחים את אוהדי מכבי ואת כל מי ששונא אותה. ג'יזס, אתה באמת לא רואה את האירוניה בלהטיף על זה שדוחפים את מכבי בכל הזדמנות במקום קבוצות אחרות, ועד שיש משחק של קבוצה אחרת (קבוצתך האהודה !! ) אתה נמצא בדיוק במקום שבו אתה טוען שלא צריך להיות?!. די נו, אתה ירית לעצמך ברגל. אם לא היית חופר בכל הזדמנות על זה שנותנים למכבי במה על חשבון אחרות, לא הייתי מגיב לך על פוסט שלך בדיון מכבי בזמן משחק של הפועל. ממש חדש לי שאתה מתעסק קודם כל במכבי ואז בשאר. לפחות אל תתלונן שגם אחרים עושים את זה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    אלעד ו-idans10 אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,926
    לייקים שהתקבלו:
    14,651
    מין:
    זכר
    תענה עכשיו דוגרי, מי יותר חאפר דיויד פדרמן או אריאל שיימן? :)
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סוני שוחרר, יעזוב בסוף השבוע. מסכים עם כל מה שארז כתב כאן וגם דרור. אנשי הפח הם אלו שאשמים במועדון ב-90% ממה שקרה העונה. מעדיף שדייויד ואודי ימכרו את החלק שלהם גם אם זה אומר שנחזור לשנות ה-90 הבינוניות במידה ולא יהיה קונה (ובינינו, אין סיכוי שזה יקרה) העיקר שיעופו מכאן כבר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מי אמר שכתיבת ההודעות שלי בזמן המשחק פה באה על חשבון זה שבדקתי מה קורה בהרצליה?

    מצב נתון. לא יכולתי לראות את המשחק וכל מה שיכולתי לעשות זה להתעדכן באינטרנט.
    גם יכולתי באותו זמן לכתוב משהו באשכול הליגה הלאומית. זה אומר שהליגה הלאומית באה אצלי לפני הפועל?

    דרך אגב את הפועל טוב שלא ראיתי היום. חבל על העצבים.
    דרך אגב 2, מכבי הרצליה הביאה לי 3 נקודות על פגיעה בול בליגת המהמרים :D
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    מבין כל הקבוצות בעולם, ניו יורק ניקס, לייקרס, רד סוקס, ברצלונה, ריאל או יונייטד - רק בעלים של קבוצה אחת מצליח לא להוציא כמעט שקל מהכיס ולסיים עונה ברווחים - בעלי קבוצת מכבי הרצליה. האיש עילוי. צריך להנהיג את המדינה אם לא את העולם החופשי.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אני אגיד לך משהו אחד - אם אתה חושב באמת ובתמים, שאתה בשלל הודעותיך בפורום, מעביר מסר שקודם כל אתה הפועל ואז אולי אתה אנטי מכבי - איך אומר לך, המסר לא עובר חלק.
    דרג אגב 2 - הרצליה בבית קבוצה טובה שניצחה את כל הליגה (כולל את מכבי וירושלים). ככה שזה לא כזה נורא.
    דרך אגב 3 - יש אנשים שבליגת המהמרים מודעים לכך שג'ורדן משחק ולא שמים בתור הכיבושים של הרצליה לפחות 1? אם כן אז יש שם או מטורפים או חולי נפש.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,371
    לייקים שהתקבלו:
    6,841
    זה נראה לך הגיוני שהאדם שמייצג את מכבי ת"א בכל מה שקשור לרמה המשפטית (מתוקף היותו עורך דין) לא יודע שום דבר מהתרגילים האלה?
    שוב, לחלוטין לא מעניין אותי מי מקבל החלטות מקצועיות וכמה כוח יש לכל אחד וכמה חזק מושך כל אחד בחוטים ומי חותר תחת המאמן. that's your shit. זה מתחיל לעניין אותי כשהתנהגות של מקבלי החלטות במכבי ת"א משפיעה על דברים שקורים בחוץ.
    השניים האלה הם בלשון המעטה לא מהזרים הנוצצים והיקרים שג'ף רוזן הביא לארץ. היו במכבי חיפה רכבות של זרים ששוחררו גם באמצע העונה בלי למצוא עליהם חומרים אסורים. ככה שתהיה בטוח שאם הוא היה רוצה להעיף אותם עוד קודם לכן הם היו עפים. לא מדובר פה באיזה דונטה סמית שקצת יותר בעייתי לשחרר אותו.

    ובוא לא נפתח את זה כי מכבי חיפה לא קשורה לדיון הזה.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אני מצטער אבל זה לא קרוב לסיום. מה הכוונה שוחרר? (אני לא בא בטענות אליך, אלה לדיווחים) - מה זה אומר ל2.25 מיליון הדולר של החצי עונה שנשאר ועוד החוזה המובטח שלו לעונה הבאה?

    לדעתי זו רק ההתחלה במלחמה הזו.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין לווימס איזה קייס בבית משפט פה?
    לא יכול להיות שמכבי תיפטר ככה מהחוזה שלו באמצעות תרגיל שכזה.
    גם את שרן ייני אפשר לקחת לבדיקת סמים שתיערך 6 שעות, להתיש אותו, לזרור כוסות לפח בטענה שהבדיקה לא טובה, עד שיימאס לו ויילך וייצא שהוא סירב להיבדק.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דיברתי על כך שהוא לא ימשיך במכבי וזו עובדה. מה יקרה לכסף? על הזין שלי הכסף ואני אגיד לך יותר מזה: הלוואי שווימס ימצוץ להם את הכל, עד הסנט האחרון. לא כי הוא צודק או אשם, אלא כי מגיע לרקב שם לקבל מכה כלכלית אחת אחרי השניה על כל הטעויות שהם עושים ועל כל הזילזול שלהם באוהדים. חוץ מזה, ראינו כבר מה הכסף שווה ואיזו "קבוצת יורוליג" אפשר לבנות איתו. אז מה יקרה לגבי החוזה של ווימס? Couldn't care less.
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,259
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    שימו לב גם לגודל הביזיון התקשורתי - 24 שעות אחרי שכבר זה יצא: עדיין אין שום תגובה רשמית באף מדיה של מכבי (אתר רשמי, פייסבוק רשמי, טוויטר). אותה קבוצה שגאה בקשר שלה עם האוהדים, שכולנו מקבלים אס אמ אס "לפני כולם" (אולי לא תמיד ממש לפני אבל ביחד עם רוב האתרים ברשת) כחברי מכביסט על החתמה חדשה - כרגע הכי טוב שהמדיה של מכבי הוציאה זה "צפו בגאודלוק מדבר על ווימס לאחר המשחק נגד אשדוד". שום הודעה רשמית מההנהלה, אפילו לקונית, שמסבירה לאוהדים שווימס לא חלק ממכבי בגלל עבירות כאלה ואחרות. שום יחס לקהל שהגיע ב9100 (!!!) אנשים למשחק נגד פאקינג קאזאן מהמקום האחרון ביורוליג לפני יומיים וחצי. שום יחס גומלין עם האנשים שמשלמים את המנוי הכי יקר באירופה וזכותם לדעת מה לאעזעזל קורה בקבוצה שלהם מהאנשים שמנהלים אותה, לא משאריות של פיק וגלדסטון.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ynet "סוני מצחיק, זרקו לו שבע בדיקות לפח? זה לא רציני" - ספורט

    אני חושב שלראשונה בהיסטוריה אני מסכים עם איתי: איזה מועדון פח.

    מעולם, בשום קבוצה שאהדתי, כולל הניו יורק ניקס (וזה קשה), לא ייחלתי לקבוצות שלי להפסיד. זה נראה לי דבר בלתי נתפס בעליל, גם כשהיה צריך זעזוע. מעבר לעובדה שהשנה התנתקתי כמעט לחלוטין מהקבוצה תרתי משמע ( התנתקתי מהכבלים, משחקים הייתי רואה רק כשמוצא קישורים טובים), אני חושב שההנהלה פשוט דירדרה את המועדון לשפל חדש, הרבה מעבר לתוצאות והפסדים משפילים. נכון שעל המגרש כל קשר בין מכבי ומשחק כדורסל הוא מקרי בהחלט, אבל כל הגועל והחרא צף השנה מעל המים והסירחון מההנהלה מסריח מתמיד. אם הייתי חושב שהתרסקות מטורפת בכל המסגרות תביא לשינוי, הייתי הראשון שמפלל שמכבי יחטפו תבוסות, אבל זה מעבר לזה. ברגע שמדובר בבעלים, אנחנו שבויים. רק נותר לקוות שימכרו את החלק שלהם ואם לא אז נדפקנו. אם היינו במדינה נורמלית, אוהדי מכבי היו יכולים להלחם יופי בתופעת האוהדים המפונקים שהלבישו עליהם (למרות שחלקית זה נכון) ולעשות מעשה - במקום להמשיך ולקנות מנויים, פשוט לעשות חרם. ואם כבר קניתם מנויים, להשאיר משחק או שניים את ההיכל ריק, שירגישו רדיוס. אבל אנחנו חיים במדינה שבה אנשים מתלוננים ופותחים את הפה כדי שימשיכו להשתין עליהם בתוכו.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,209
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    @idans10
    זה לא מועדון פח אלא הנהלה שנכנסה לפאניקה בגלל שהיא מאבדת גובה. בעיניי זה הבדל מאד משמעותי. יש אנשים שבצדק כועסים עכשיו על ההתנהלות של ההנהלה ויש אנשים שבכל מקרה שונאים כל דבר שתלוי בקבוצה שאנחנו אוהבים. אתה יודע למי אני מתכוון.

    לנושא עצמו.
    זה בעיניי קורה להנהלה שלא מתפקדת. לאנשים שצריכים לפרוש. זה לא מקרי מה שקורה עם ווימס. כבר מספר שנים שמכבי נמצאת במשבר. בארץ היא קיבלה תחרות לא רק מכיוון ירושלים אלא גם מקבוצות אחרות שיכולות לזכות באליפות. שמעון, דיוויד והחברים שלהם לא מצליחים להתמודד עם המציאות הזאת ולכן קורה מה שקורה. גם בעבר קרו דברים, אבל אז הנזק היה רק תדמיתי. היום הוא גם השגי!

    אין לי מושג מה יהיה, אבל כבר חודשים ארוכים אני טוען שככה אי אפשר להמשיך. ווימס נזרק עכשיו ואין לי מושג איך יפתרו את העניין. הקבוצה גם ככה חלשה. אז יש בלאגן בהנהלה וגם בלאגן אצל השחקנים. שוב, יש אנשים שבצדק כועסים, ואני בתוכם. יש גם אנשים שיוצאים עכשיו מהחורים בגלל שהם בכל מקרה שונאים כל דבר במכבי. וכולם יודעים מי אלה.