הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    הדבר היחיד שטוב בעומרי אלטמן זה עצירת הכדור על החזה.
    חוץ מזה, סתם מהלך. אבל כן שחקן לליגת העל.

    בקיצור, החתמת חיפה קלאסית.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    הלוחץ הטוב בליגה לא ?
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    לדעתי הכי טוב היה בנבנישתי,היחידי שבאמת היה פעיל וניסה. מוזר שדווקא אותו קורצקי החליף.
    נראה שהוא באמת מבין איזה הזדמנות ניתנה לו והוא מנסה לקחת אותה.
    אנדוסל חזק מאוד פיזית,רק חבל שהוא לא מתרכז בכדורגל.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בנבנישתי זה זגורי 2.
    אנדוסל זה נגר שמעבר להיותו נגר גם אין לו הבנת משחק. כל היום באופסייד ולא משחרר כדור שצריך.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ההפסד המאכזב לבית"ר - היום שאחרי:
    - "אסור להתפרק בגלל ההפסד הזה". קורצקי, הרוש וידין ניסו לנחם את השחקנים. השוער שענד אתמול את סרט הקפטן, הוביל ביחד עם אביחי ידין הפצוע והמאמן מנחם קורצקי, שיחה סגורה בחדר ההלבשה. השלושה ביקשו מכולם לשכוח את המשחק אמש: "אסור לנו להתפרק בגלל ההפסד הזה. המבחן מתחיל עכשיו, ממחר לא חושבים על המשחק הזה יותר".
    -
    ביקורת על קורצקי, געגועים לידין. בהפועל תל אביב לא יודו בזה בפה מלא, אבל קיימת דאגה אמיתית מהחולשה של הסגל. "אין שחקן אחד שהגיע בינואר ובאמת שדרג אותנו", הודה אחד השחקנים. "רייכרט ואבו זייד עשו אתמול משחק מצוין, אבל בלי אביחי ידין בקישור זו קבוצה אחרת. קשה לנצח את בית"ר גם כשהיא ב-10 שחקנים, אם אין לנו זר אחד נורמלי בקבוצה". גם המאמן קורצקי ספג לא מעט ביקורת על ניהול המשחק ובעיקר על החילופים המאוחרים במשחק: "מנחם הכין אותנו טוב בצד הגנתי ובחלק של איך לנצל טעויות של בית"ר, אבל אחרי ההרחקה, כשאנחנו הפכנו להיות פייבוריטים, לא ידענו כל כך מה לעשות".
    - מי ייצר מצבים? בהפועל תל אביב מודאגים מאוד מהחלק הקדמי. אם ה-0:2 על מ.ס אשדוד הפיח תקווה ותחושה שמשהו השתחרר בחלק הקדמי, אתמול האדומים חזרו לקרקע ובקושי הגיעו למצבים. אחד מהחלוצים הרבים של הקבוצה, דודו ביטון, חזר אתמול למגרשים אחרי פציעה ארוכה וסיפר: "הייתה לי בעיה עם החוזה במהלך ינואר, לא ידענו כל כך איך להתייחס להליך הפירוק, אבל בסופו של דבר נשארתי ואני שמח על זה. אני מאוד מקווה שאתן את התרומה שלי ואעזור למועדון הזה להישאר בליגה כי הוא חשוב לכדורגל שלנו".
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/one/450_250/gg1282251.Xxx

    מכבדים את טועמה. לפני שריקת הפתיחה היום במושבה הפועל ת"א עשתה כבוד לאחד מהשחקנים היותר אהודים, מזוהים, וטובים ששיחקו בקבוצה מאז שנות ה-90 - סלים טועמה שמו. הקשר שפרש לא מזמן ממשחק היה 'מתינוקות קשטן' שהביאו דאבל בשנת 2000, שנה אחרי הזכייה בגביע. טועמה זכה עם הפועל בעוד שני גביעים נוספים כשהוא כובש שער בגמר ב-2011, הגיע איתה לרבע גמר גביע אופ"א ב-2002, רשם משחק שיא נגד פאריס סן-ז'רמן בפארק דה-פראנס עם צמד ובישול(2007) וגם אימלל את מכבי בדרבים לאורך כל הדרך. סרטון קצר בן דקה וחצי בערך עם מיטב הרגעים הגדולים של טועמה הוקרן לפניכן והוא קיבל חולצה ממוסגרת. 8000 האוהדים שהגיעו פתחו בשירה עם השיר הידוע 'סלים טועמה סלים - אנחנו אותך אוהבים'.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    קיבלתי התראה על זה רק עכשיו משום מה.
    מה? כתבתי משהו כזה פעם? הוא עושה עבודת לחץ לא רעה, אבל לא משהו מיוחד.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    כן כן, יותר מפעם אחת.
    כנראה שרואים עולם טוב יותר דרך משקפיים צהובות-כחולות.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    בזה אין ספק.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא מהאלה שכל הזמן צועקים לפטר, כישלון, בושה וכאלה.
    אבל אני חושב שצריך לפטר את קורצקי.

    חילופים שגויים, לא מייצרים מצב. משחקי בית נוחים נגד הפועל חיפה ורעננה אנחנו מסיימים ב0-0 (אתמול גם הגיע לנו להפסיד מבחינת מצבים).
    היה לנו צ'אנס עם הלוח משחקים שלנו לעומת זה של אשקלון וכפס לסיים את הסיבוב הזה מעל הקו האדום ובזבזנו את זה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את מתן הקרדיט המוגזם לחלוצים הגבוהים האלה כביכול חזקים ומעל 1.80 אבל בפועל לא מחויבים בכלל, משחקים מאוד לאט ולא יתנו גול עוד שנה. זה לא שמחכה לנו על הספסל איזה אס אבל באמת שאני מעדיף את דודו ביטון ובטח שאת שחר הירש שבכנף לא יכול לתרום הרבה וגם ממעט לקבל כדורים. ידין פצוע עכשיו לחודש וזו מכה מבחינת המנהיגות, הניסיון, השקט שלו(אבו-זייד עושה עבודה הגנתית סבירה). הפיתרון היחיד הוא שאלטמן יתחיל לבעוט לשער וזהו. ואתמול זה קרה רק פעם אחת להפתעתי. אני מניח שעם לוזון היינו נשארים בליגה. קורצקי הביא נקודות איפה שכולם ידעו שזה יקרה. הנה, אשדוד אתמול ניצחה במקום לא צפוי כמו סמי עופר, מה שהפועל לא עשתה חוץ מפעמיים העונה - תיקו בטדי ובטרנר - ואשדוד מחוץ למאבק. הזמן הולך ואוזל. וקורצקי לא יפוטר.

    רוצה להחמיא להרוש על כושר נפלא, סוף-סוף הוא מביא נקודות, וגם דגני מעולה. הפציעה של אוסטוינד מאכזבת כי הוא כן יודע למסור פס חכם. הנה ההרכב שלי בכל-מקרה:

    אריאל הרוש| משומר, ביטון, דגני, שיש| ברשצקי, רייכרט, אבו-זייד(אוסטוינד), בנבינשתי| הירש ודודו ביטון
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    למנחם קורצקי יש נטייה כזו להמשיך ולדבוק בדברים, גם אם הם לא עובדים ואין להם שום סיכוי לעבוד. במכבי נתניה הוא כמעט תמיד עלה עם אותו הרכב וביצע את אותם החילופים.
     
  13. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    עוד משחק רך של הפועל, שעם הרבה מזל והרבה הרוש יצאנו ממנו עם נקודה. אני רוצה שלא להתייחס למשחק עצמו אלא למאמן קורצקי - אני לא מצליח להבין איך בתחתית שבה מאמנים יובל נעים, אלי כהן וניסן יחזקאל - עדיין המאמן שלנו הוא החלש ביותר בליגה! לוקח החלטות כל כך רעות בחילופים ובהרכב שאני באמת לא מצליח להבין :
    1. אחרי תצוגת הנפל של אנדוסל בשבוע שעבר שהיה באמת באמת חלש, לא יכול להיות שהוא מקבל שוב מקום בהרכב. מעדיף את אלטמן(שמשחק בלי חשק אמנם) בשפיץ על חשבונו. דודו ביטון כמובן לא בא בחשבון.
    2. מקווה שבטלוויזיה שמעו את שריקות הבוז בחילוף של ברשצקי, שריקות שאמרו הכל. הילד הצעיר הזה היה אחראי אתמול לרבעי המצבים שהגענו אליהם עם משחק מצויין לעומק וכדורים לא רעים בכלל - לאלטמן בסוף המחצית הראשונה ולגנדה שפספס בסנטימטר במחצית השנייה. לא מוצא סיבה הגיונית להוציא אותו בעיקר כשאלטמן משחק בלי יותר מדי חשק ואין לנו שחקן יצירתי על המגרש.
    3. אמנם כל השבוע דובר על כך שידין יחזור להרכב על חשבונו של אבו זייד, אך בסופו של דבר ידין עדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה שלו וקורצקי החזיר להרכב את אבו זייד. שחקן שלא תורם כלום למשחק ההתקפה, משחק מאוד מאוד לאט, לא מכניס כדורים לעומק וגרוע מכך - משחק לאחור. ישב על הספסל אתמול שי אליאס שכבר קיבל העונה הזדמניות והוכיח שיש לו יכולות לא רעות בכלל. עצוב לי שקורצקי העדיף את חסן שהוא אמנם שחקן בוגרים כבר הרבה שנים, על ילד כשרוני ביותר.

    האחים ניסנוב צריכים להתעורר. נשארו עוד 27 נקודות בקופה וזאת לא בושה להודות בטעות ופטר אותו. בשבת עוד משחק על החיים מול בני יהודה. קשה לי להאמין שבלי ניצחון נוכל לשרוד.
    יאללה הפועל!
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    קצב צבירת הנקודות לא מספיק אבל אין כאן כישלון טוטאלי לדעתי כי הפועל קבוצה נכה התקפית גם אם ההרכב החזק ביותר עולה, רוצה לומר שאני לא אוהב את קורצקי למרות שלא כל האחריות עליו - אבל אין סרט שהוא יפוטר. לא מבדיל בין החלוצים הגבוהים והשחומי עור שלנו וכולם אנטי כדורגל לדעתי שלא נדבר על טוטו שפצוע כל הזמן. אלטמן צריך לבעוט יותר יותר, זה הכל, הוא היה אתמול ראש בקיר אבל ספציפית אתמול אין לי טענות אליו כי הוא חיפש אופציות מסירה וירד לאחורה לקבל כדור. לא רוצה אותו חלוץ חוד, זה לא יילך, הייתי משחק עם הירש.
    אני כבר אמרתי את שלי, הפועל ת"א ירדה ליגה בינואר. עם כל הדחיפה האדירה של הקהל, הלחץ הגדול ביותר הוא עלינו בגלל השם שלנו, הפועל ת"א.
    לא חושב שזה ה-זמן לקדם צעירים, ראו אתמול את שולימייסטר עושה פנדל לא חכם למשל ולא תורם הרבה להתקפה בניגוד לשיש ואני לא חושב שאליאס כוכב כזה גדול. אבו-זייד מחלץ כדורים בסדר. הוא ורייכרט לא יודעים לנהל משחק, זה כן, וגם ידין לא איזה אינייסטה מבחינה התקפית. חסר להפועל, ואני לא מאמין שאני אומר את זה - שחקן כמו גורדנה או ממן, שלא לדבר על ביבראס.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.