הליגה הלאומית 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה, ‏1/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    גם, אבל בלי קשר הקבוצה משמעותית משחקת פחות טוב בלי קשר ליריבות.
    משחק הלחץ שהיינו מפעילים כמעט ונעלם.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    סלחו לי, אבל זה גועל נפש מה שקורה במשחקים של מכבי נתניה. זה כדורגל חופים עם דשא.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    המשחקים האחרונים של נתניה הם החלום הרטוב של חיים ברעם.

    #בדיחה_לבני_30+


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא ממש.
    סליחה אם אני מטעה אבל נדמה לי שהסטטיסטיקה בין הסיבוב הראשון שני התהפכה לטובת הסיבוב הראשון רק במחזור הקודם.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הדבר היחיד שהשתנה הוא שמכבי נתניה כבר נחלצה מהמינוס, כבשה את המקום הראשון ואף קבוצה לא קוראת עליה תיגר. אם קבוצות היו מתפתות לחשוב שמכבי נתניה פגיעה כשהיא הייתה בשיא המוכנות והריכוז, זה היה עשוי להיגמר כואב מבחינתן.

    חלה נפילת מתח עצומה מאז שהקבוצה הודחה מגביע המדינה. נפילת מתח שהיה ברור לי שהיא תגיע, כי כבר אין על מה לשחק.
     
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    נתניה מחזיקה בהגנה של ליגה א'.
    חשבתי שלתת לדין גל לראות קצת ספסל יעזור לנתניה אבל כנראה הבעיה היא לא בשוער אלא בהגנה כולה (עם השוער).

    זה טוב שזה קורה עכשיו, כי באופוריה שאוהדי נתניה היו לפני חודש וחצי - הם היו ממליצים להישאר עם אותה הגנה בשינוי של מגן שמאלי (מקסימום).
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה תהיה חייבת מגן שמאלי, בלם ושוער. אלה התפקידים הראשונים שדורשים חיזוק. אם יחליטו שמחליפים את כל החלק האחורי, זה לא יפתיע אותי. רק ויקי כחלון וברנקו ורגוץ' ראויים להזדמנות בליגת העל.

    כל כך חבל כשבמשך כל כך הרבה זמן שחקן כמו רחמים צ'קול היה על המדף. בעונה שכזו היה למכבי נתניה זמן להכניס אותו לכושר, לחבר אותו לקבוצה ולהרוויח שחקן ליגת על במחיר מציאה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני מסכים מאוד עם הקו שלך, כי העונה לא היו הרבה שחקנים עם פוט' לליגת העל (במיוחד בעמדות בעייתיות).
    מהעונה הזו בסופו של דבר אתה 'לוקח' את עלי מוחמד, ניקו אולסק, דיע סבא (אם ישאר לא יודע מה הסיפור שלו), ערן לוי לספסל, ויקי וברנקו לרוטציה, אברהם לספסל, בקיצור - יש הרבה מה לבנות עונה הבאה.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    השחקנים שאני סומך על כך שיצליחו להשתלב בליגת העל הם: ערן לוי, דיא סבע, עלי מוחמד, ניקולס אולסק, דידייה קוגביניה וברק בדש.
    השחקנים שאני חושב שכדאי לבדוק האם הם יכולים להשתלב: ברנקו ורגוץ', ויקי כחלון, אביב אברהם, ניסן דנון ושון וייסמן.

    למכבי נתניה יש קישור והתקפה שמורכבים משחקנים שכבר הוכיחו שהם יכולים להביא מספרים בליגת העל. כמובן שצריך לקחת בחשבון שכל שחקן שכבר היה בליגת העל התבגר, אולי נפצע, אבל בגדול אלה שחקנים שעוד יכולים לעזור לקבוצה גם בליגה הראשונה. הבעיה של מכבי נתניה תהיה בעיקר בחלק האחורי. הקבוצה תהיה חייבת לפגוע בינגו לכל הפחות במגן שמאלי, שוער ובלם.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כתבתי על זה הרגע בפורום הרשמי.
    ההגנה לא מספיק טובה לליגת העל- דשנו בזה מספיק. אני אגיד שכחלון מתאים ואולי גם ורגוץ׳, אחרים יגידו להחליף את כולם- בגדול ההגנה צריכה שדרוג שזה היה ברור גם לפני המשחקים האחרונים.
    אם אתם בכוח רוצים להסיק מסקנות חדשות לגבי ליגת העל המשחקים האחרונים לוקחים למקומות אחרים בעיני- ההגנה עומדת בשני המשחקים האחרונים תחת לחץ בלתי פוסק. מגיעים לרחבה שלנו מאוד בקלות.
    המסקנות בעיני צריכות להיות לגבי חלקים אחרים במגרש אבל אולי זה רק אני...
    וקל להגיד שעלי מוחמד הפיתרון כי ההתפרקות בהרצליה היתה אחרי שהוא יצא וכי אתמול הוא היה חסר אבל גם איתו בשבוע שעבר ראינו שזה לא זה. אז אולי זו פשוט תקופה רעה שלו ואולסק לא חזר פיקס מהפציעה אבל אם תשאלו אותי- לליגת העל נתניה צריכה בקישור שחקן שהוא גרזן מוכח בליגת העל סטייל אנסומבו ורומאריו פירס(בתקופה שעושה רק מה שהוא יודע ולא זה של העונה שעברה שדמיין פתאום שהוא קלרנס סיידורף).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני אישית חושב שזה הפוך מהפיתרון, שלישיית אמצע של רומאריו פירס - אולסק - עלי זו שלישיית אמצע שלא יודעת לאיים על השער מרחוק. אף אחד שם לא יודע לתת כדור עומק, וגם המסירות 'הרגילות' שלהם "לא להיט".
    אולי תהיו פיזים ויעשו את המוטל עליהם הגנתית, אבל מי בדיוק תהיה השלישייה הקידמית שתדע לייצר שערים בלי קשרים שינפיקו להם כדורים ?

    תשאל את @alexshw לאיזה הישגים מגיעים עם קישור אנמי.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    א. מי אמר שזו אמורה להיות השלישיה?
    ב. חוץ מזה כבר הבנו שמה שנכון למכבי חיפה לא בהכרח נכון לעולה חדשה שעם הפקרות כפי שיש במשחקים האחרונים גם אם במרכז ההגנה שלה יהיו פויול ופיקה היא תספוג הרבה שערים. הבעיה של מכבי חיפה מתחילה כשהיא באה מול קבוצות שסוגרות וזה מה שקורה ברוב המקרים. כשהיא באה אנדרדוג היא נראית טוב. עולה חדשה לרוב מגיעה אנדרדוג ואם היא תשחק פתוח מידי היא תחטוף- אני מקווה שסלובו מבין את זה.
    נתניה עשתה עונה אדירה עם קישור שכולל את קובי דג'אני, בן בינימין ולא פעם את השלישיה הזו השלים טופי או אחד הצעירים- בלסטרה וחן ראובן. לא בדיוק קישור שיודע לייצר יותר מידי. אולי דג'אני בשיאו היה נותן פה ושם כדורי עומק אבל לא משהו יוצא דופן ביחס לאולסק ועלי מוחמד.
    אני לא יודע אם ראית את המשחקים האחרונים שלנו- קבוצות מטיילות עד לרחבה שלנו בלא מפריע. אתמול ההגנה שלנו נראתה כמו ברווזים במטווח. הכי קל לבוא בטענות להגנה ולשוער. אנשים שמבינים כדורגל יודעים להגיד שעם 2-4 שחקנים שכמעט לא עושים הגנה- הבעיה מתחילה הרבה יותר למעלה.
     
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מעניין מאוד מי יהיה ה"מספר חזק" בנוסף לניקו ועלי. אבל בנוגע לעלי וניקו זה ברור לכל שהם ישארו ויהוו את השלד, כי אביב אברהם הוא לא שחקן הרכב לליגת העל, ואפשר לראות את ההתמוגגות של אייל מהם ("לא על כל ניקו יש אולסק בספסל ולא על כל עלי יש מוחמד בספסל") שככל הנראה נובעת במקביל להערכה המקצועית של סלובו ושי.
    שנה הבאה תהיה שנת המבחן של אייל סגל, בנתיים העונה הכל התנהל על מי מנוחות - ערן לוי ודיע סבא סיכמו, ואחריהם כל השאר זה היה בדיחה לסכם עימם (למעט בדש).
    בוא נראה איך הוא יסתדר עונה הבאה, בליגה שבה לשם מכבי נתניה אין משקל לעומת גובה הצ'ק החודשי.
    כבר קיבלתם טעימה מאורי מגבו, שהעדיף ללכת לקבוצה שמתחרה על מקום באירופה. כל שחקן מוכח שתרצו, יש לפחות 3 קבוצות שהוא יעדיף. או בקיצור, ברוך שובכם לליגת העל :) אז יתחיל הקושי האמיתי.
    רק היום חזרתי מחו"ל וראיתי רק תקצירים של 2 המחזורים האחרונים, אבל זה די ברור שהאשמה היחידה היא על צוות האימון ולא על השחקנים. עם 2 מגנים כמו שיש לכם, אתם חייבים שלושה בלמים.
    תהיה בטוח שעם הגנה יציבה של 3 בלמים לא הייתם מתייחסים ל"חורים" שויקי וקובי עשו במשחק האחרון (לפחות בגול האחרון), אבל סלדובן רוצה כנראה משהו אחר מהקבוצה (אולי לפתח שחקנים בצד ההתקפי, אולי להפעיל לחץ גבוה).
    דר"א זו גם הבעיה עם הבלם הצעיר שלכם, לא ראה כמעט דק' העונה (לפי מה שזכור לי) ולשחק ליד ברנקו (שהוא בלם טוב ללאומית) אבל עם מגנים שהם חור - יקבל טראומה.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ברוך השב.
    בוא נעשה סדר לגבי כל מה שכתבת.
    קודם כל לגבי אייל- אם כבר לצטט- הפוסט הכי בולט שלו לאחרונה היה עם הכותרת "מכבי נתניה משחקת העונה בליגה הלאומית". זה היה בתגובה לכל הדיבורים על כך ש X לא טוב לליגת העל, ו Y לא טוב לליגת העל. בין היתר נכתב בפוסט שציטטת ממנו(לא במדויק- אולסק לא הוזכר) היום ש-
    "מכבי נתניה עונת 16/17(חוזר על זה ולא בפעם הראשונה) נבנתה מתקציב שחקנים לא נמוך(בין 4.5 ל5 מיליון שקל),בשליש הראשון של התקציבים בליגה הלאומית אך בהחלט לא הגבוה מהם(ונמוך דרמטית מתקציב השחקנים הכי נמוך בליגת העל),בצורה מאוזנת שכוללת מספר שחקנים שהם "בינגו" גם לליגת העל,מספר שחקנים שהם מאפיינים את הליגה הלאומית,מספר שחקנים שהם בבחינה לכאן או לכאן ואחרים שהם משלימים ומכיוון שאנחנו לא מתמודדים העונה בשני מפעלים (אחד ישראלי ואחד אירופאי)ולא לכל עלי יש מוחמד על הספסל (וגם לא לכל דיא) ולעיתים שחקנים נפצעים ולעיתים שחקנים לא בכושר משחק או מורחקים וחייבים למקסם את המקסימום במסגרת התקציב,אז אכן יש גם תקופות שכאלו".

    בעונה הבאה נתניה תהיה תקציב שהוא בחצי העליון של הליגה. ממש לא רואה סיבה שלכל שחקן מוכח שנרצה יהיו 3 קבוצות אחרות שהוא יעדיף. לא מתאים לך לזלזל בנו ככה. זה גם מעולם לא עמד במבחן המציאות- לא ראיתי יותר מידי שחקנים שהעדיפו את הפועל חיפה ומכבי פ"ת על פני מכבי נתניה גם בימים שהצ'קים לא היו כאלה שמנים. להפך. אורי מגבו העדיף קבוצה מקום שלישי בליגת העל על פני קבוצה בליגה השניה ועובדה שגם לי וגם למראיינים ששמעתי מדברים איתו- זה לא היה כזה טבעי בגלל שזו מכבי נתניה וזו לא סתם עוד קבוצה בליגה השניה- אבל עדיין- קבוצה בליגה השניה- שגם דיא, גם ערן, גם בדש, ובעבר גם לויטה, עידן שריקי, רן רול, טופי ושלו מנשה ועוד העדיפו אותה גם בליגה השניה על פני הצעות מליגת העל- לא כל שכן זה יקרה כשנשוב לליגת העל- בתקווה שכמה שיותר מהר.
    לגבי ההערות שלך- ויקי כחלון לא היה על המגרש ב- 8 מ- 10 השערים האחרונים שספגנו(מול הרצליה הוא יצא ב 4-2 לנו, מול לוד ב 2-0 לנו ואתמול לא שיחק).
    הבחור הצעיר ששיחק אתמול היה מגן כשבאופיו הוא יותר בלם ולשפוט שחקן צעיר שחוזר מפציעה בתפקיד שהוא לא ממש מרגיש בו נוח זה לעשות לו עוול. צמד הבלמים היו ורגוץ' וז'דאנוב.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אגב, רק עם עלי מוחמד, קוגבנייה ודיא יש סיכום לעונה הבאה. אולי גם לערן לוי. לגבי כל השאר יש למועדון אופציה שגם במקרה של אולסק עדיין לא מומשה. אז אין לי מושג על מה ועל מי אתה מדבר שהיה בדיחה לסכם איתו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.