דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    קצת מגזימים עם ברקוביץ'.
    שמעתי אותו מסביר היום שאיינשטיין לכלך עליו 10 שנים (מתי באמת? לא שמעתי את איינשטיין יורד על ברקוביץ'), שהוא לא רוצה להיות צבוע ולא רוצה להיות חלק מ"הפסטיבל".
    הוא הוסיף שהוא לא אמר על איינשטיין מילה רעה, שזה נכון.
     
    Nigel de Jong ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    היו כל מיני פעמים, למשל כשברקו רץ לאימון הנבחרת. כמובן שהביקורת של אינשטיין על ברקו תמיד היתה במקום, אבל אני יכול להבין למה ברקו נעלב מזה.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    רק אני זוכר שאיינשטיין וברקוביץ׳ שידרו הרבה ביחד בערוץ 10?

    עם כל סלידתי מקופמן אני יכול להבין אותו הפעם, מרגיש שפגעו בחברו הטוב בטרם הגופה התקררה. אני לא חושב שיש מה להשוות לביילין-פואד. פואד היה נבחר ציבור שהיה חשוד בשחיתות קשה, במקרה כזה לגיטימי לבקר את המת.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    אין לך מה לשכנע אותי לגבי המשפט האחרון, אבל מבחינת ברקו זה לא משנה. ברגע שמישהו פוגע בך זה לא צריך לעניין אותך אם הוא היה איש ציבור מושחת או לא. ושוב,ברקו היה יחסית מתון,הוא לא הוציא באמת את מה שהוא חושב על מאיר, מה גם שהוא לא זה שיזם את זה אלא אופירה ש(כהרגלה)משכה אותו בלשון
     
  5. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,166
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    קופמן קלע בול- ג'ון הארטסון זיהה מיד מה שאנחנו ידענו תמיד
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    לא יודע מי זה "ידענו" , עד אותה בעיטה אני הכרתי את ברקו בתור השחקן הכי גדול שלבש את מדי הקבוצה שלי ובתור השחקן השני שעשה לנו כבוד בפרמייר ליג. מה קופמן עשה באותה תקופה? בעיקר רב עם אנשים, כשמדי פעם הוא עצר להפסקת קוק.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    התגובה המלאה החריפה של רון קופמן:

    "רק אתמול הובא מיורה (כינוי של איינשטיין בפי קופמן) למנוחת עולמים והבטחתי לעצמי שעם אלה שפגעו באלמנתו אולי ביום חמישי אסגור חשבון רק אחרי ה-30, כדי לא להעיק על האובדן של אולי, סיון וסביון, אבל אתה, איל ברקוביץ', גמד רוחני שכמוך, חצית את הקו האדום הבוהק של ריסון עצמי. אני וחברים נוספים של מאיר, שעבדו איתו עשרות שנים, יודעים שלא היה קדוש, שפגע כעיתונאי וכשדר באנשים במהלך אותן שנים. אבל הוא הלך לעולמו והותיר אחריו מורשת שאתה לא נכלל בה. היום אני יכול לומר לך שהוא בז לך, לא על יכולתך על הדשא, אלא על האישיות המעורערת שלך מחוץ לדשא. אני מרשה לעצמי להוסיף שלדעתי אין לך אישיות כלל. אני חושב שאתה גולם שמרוכז בעולמו הצר, שצמא לאהבה ולהכרה שאף אחד לא רוצה לתת לו. כנראה שמישהו נתן לך לפני כמה שנים עצת אחיתופל ולפיה אתה מקורי, שנון ומצחיק. לדעתי, שאתה מודע אליה, אתה נע בין הגימיק לקוריוז.

    מיורה בז לך, אבל אני מתעב אותך. תמיד הקפדת לדרוך לאנשים על הכבוד, לנצל חולשה זמנית. אני עדיין אוצר בלבי את הראיון שלך למעריב ב-19 באוקטובר 2012, אז כשקרסתי החלטת להודיע לעולם על פני שלושה עמודים בעיתון סוף השבוע שלא תעבוד איתי יותר. מי בכלל רצה לעבוד איתך? כשהחלמתי ושבתי לעבודה, מיורה - כן מיורה - האיש שהחלטת לבזות עם מותו כי חששת ממנו בחייו, דרש ממני לא להתייחס ולא להגיב לדבריך. גם כשהסתבכת בפרשיות לא פשוטות, ואתה הרי יודע שאנחנו יודעים הכול על הכול, אתה יכול להיות משוכנע בזה, מיורה מנע כל אזכור רדיופוני על ההסתבכויות האלה. אתה הרי נולדת סמרטוט ותהיה סמרטוט כל חייך. אז נשענת על טלי, אם ילדיך שביקשה עליך רחמים. היא הזכירה לי שהיא אם לילדים. לי זה הספיק, היא לא הייתה צריכה לומר יותר. אבל גם מיורה היה אב לבנות וסב לשני נכדים, אז איך אתה מעז להשפיל את זכרו ולהתגונן בילדותיות שאינך צבוע כמו כולם. אתה אינך מסוגל לזהות צבוע גם בלהקת כלבים, אם אין מולך מראה.

    "לא מדובר רק בחיה, אלא בצביעות ואתה סמל לצביעות באשר היא. אתה הכדורגלן היחיד במדינה מאז ומעולם שעמיתו לקבוצה בעט בפניו באימון כי ג'ון הארטסון זיהה מיד את מה שידענו כשהיית נער. יש לך ראש קטן, פה גדול ומלוכלך וללא שום בסיס. אתה משוכנע שאלוהים נגע בך, אך מתברר שגם השכינה סולדת ממך. עובדה, מה עשה לך מיורה? אמר שאינך מתאים להיות מאמן נבחרת ישראל? מי, חוץ ממך, חושב שאתה מתאים להיות מאמן לאומי? מה בינך ובין המשרה הזו? לדעתי, כלום ושום דבר. ולרגע אינני שוכח שמיורה נקרא להחליף אותך בזמנו ב-103. אני הייתי שם כשהנהלת הרדיו הפסיקה את העסקתך כי ביזית בנוכחותך את המושג שידור. זה כמובן בימים שטרחת להגיע לעבודה. אתה אדם עמוס באינטרסים, ואני חושב שבכך אתה מבייש את המונח תקשורת בכל פעם שאתה פותח מיקרופון. אני נעלב מזה שלכאורה אתה ואני באותו תחום.

    "מהבוקר אני חושב איך להגיב לדברי הפסולת שהשמעת. לא רציתי לעסוק בפסולת בשפה שלי, הרי רדיו 103, קבוצת ג'רוזלם פוסט וערוץ הספורט, מבכים בימים אלו, את לכתו של אחד מהעוגנים האיכותיים של קבוצות התקשורת האלה. אז בחרתי שיר שכתבו יהודה פוליקר ויעקב גלעד. לשיר הזה, גמד רוחני שכמוך, שלא מסוגל גם לדבר עברית תקנית, קוראים "קין".

    תסתכל על עצמך,
    תגיד לי איך אתה נראה
    יש לך במצח אות קין,
    אם זה קעקוע או כתם מלידה,
    תמיד זה יישאר חידה.
    קלות הדעת, תאונה?
    טירוף של רגע? החלטה?
    אולי רעב לחום ואהבה.
    אתה עייף ומכוער,
    תמיד היית איש מוזר.
    בורח כבר שנים מפחד אלוהים,
    רחוק מאנשים חיים.
    מי זה שגידל אותך?
    תגיד לי בנאדם,
    אף פעם לא תדע,
    מה לקחו ממך,
    כשבאת לעולם.

    "השיר הזה אומר הכול ברקו. הוא לא נכתב עליך, הוא נכתב על נסיבות טראגיות במשפחתו של פוליקר. אבל השתמשתי בו כדי להגדיר אותך בשלוש מילים.
    אתה הטרגדיה במהותה".

    מחפשים בכוח איפה להתווכח. ברקוביץ' תמיד היה נטול קלאסה ולכן לא הגיע רחוק יותר בקריירה. הוא אוהב את עצמו יותר מדי. אז מה אם אופירע כביכול טמנה לו מלכודת? היה יכול לא להגיד דבר, להתעקש על כך.
     
    Bilev אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם ביקורת על ברקוביץ', לא כשזה בא מקופמן ובטח שלא בצורה המגעילה הזאת.לשמוע את קופמן מבקר גסות רוח של אחרים זה כמו לשמוע את בני סלע מבקר עברייני מין, זה חסר כל היגיון. כמו שכתב אודי הירש בטוויטר, זה נראה שכבוד המת פחות מעניין את קופמן ויותר חשוב לו להתנגח בברקוביץ' תוך כדי שהוא מנצל את הגופה הטריה של ידידו.
     
  9. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,166
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    איזה קשר יש בין ברקו השחקן לברקו הבן אדם? מה אכפת לי כמה גדול הוא היה?
    הוא בן אדם קטן בלי טיפת כבוד שאוהב רק את עצמו. הקמפיין המביך שעשה לעצמו לאימון הנבחרת, ההתבטאויות האומללות השערוריות שלו בתור שחקן- תפיסה לביצים, אצבע משולשת לקהל שלך, קללות שופט וזה רק מה שעולה לי בשלוף

    דווקא משחקן שאת רוב שנותיו כשחקן בילה בתרבות הכדורגל הגדולה בעולם, יצא בן אדם הכי שכונתי שיש בביצה הישראלית. פה גדול בלי טיפת כבוד
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    זה באמת לא נראה לך *קצת* מגוחך שמי שמבקר אותו על בהמיות ושכונתיות זה רון קופמן?
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    נו באמת, קופמן אולי לא עדין אבל מה בין זה לבין מה שברקוביץ' עשה?
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,940
    אז ברקוביץ' בהמה כלפי אנשים מתים וקופמן בהמה כלפי אנשים חיים.... שניהם דרעק.
     
    Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,999
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    בוא נעשה סקירה קצרה על רון קופמן, האיש שקרא לאוהדי הפועל נאצים, האיש שקרא לזרוק את ג'ורדי כי הוא שב"ח, האיש שקרא לאוהדי חיפה שמחו נגד שחר בבונים, האיש שהשווה את בית"ר לקבוצה ההיא שעמדה דומיה למחבל ובכלל עם אובססיה רצינית לקהל שלה(לא ל"לה פמיליה" לקהל בכללותו, מבחינתו גם אוהדי בית"ר שכותבים פה הם ברוך גולשטיין) האיש שמקלל את כל מי שחושב אחרת ממנו, שחטף את כמות התביעות הכי גדולה שאני זוכר מאיש תקשורת. אז וואלה לברקוביץ' יש פה גדול, אבל זה אפילו לא מתקרב לפה של הקוף. הוא האחרון שיכול ללמד אותו ניסומין. אגב "כבוד המת" זה לא ציווי דתי? לא ידעתי שהקוף כל כך מתחזק פתאום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/17
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אגב, יש סרטון של זה איפשהו?
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    לקופמן יש פה גדול, אבל מה שברקוביץ' עשה עכשיו זה משהו שונה. לא יודע, טיפה צורם לי שהוא מדבר בצורה לא מכובדת על מישהו שהרגע נפטר.

    ודרור, בכל הדוגמאות שנתת קופמן דיבר בצורה כללית ולא אישית.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.