דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ברקוביץ בן אדם שפל, פח אשפה קטן (תרתי משמע). לבוא וללעוג לבן אדם ביום שהוא נטמן, זאת טיפשות ורוע לב. עוד הוא מנסה לבוא ולומר שהוא לא אמר שום דבר רע, אלא "רק תיאר איך הוא יזכור את מאיר איינשטיין", כאילו כולם ילדים מפגרים שלא מבינים בין לעג וזלזול לבין רוע וטיפשות.

    אני לא יודע כמה איינשטיין ביקר את ברקוביץ, לא זכור ששמעתי משהו יוצא דופן. גם אם ביקר והוא לא אהב את הביקורת, לא צריך להתבטא כפי שעשה. אתה לא רוצה לדבר בשבחו? בסדר גמור. מקובל! זה באמת יהיה צבוע לבוא ולשבח ולהלל אדם שלא אהבת. אבל לבוא וללעוג?
    אם הוא באמת היה גבר ולא רק בדיבורים, הוא היה אומר שהוא מבקש לא להגיב ושימשיכו את האייטם בלעדיו. במקום זאת, הוא בחר להיות ברקוביץ, אלא שהפעם הוא חצה קו אדום ואני מבין לחלוטין את תגובתו של קופמן (בהרבה מקרים אין לי שום חיבה מיותרת אליו) ושמחתי לראות שיש מי שיענה לאפס הזה.

    איפה הוא ואיפה איינשטיין. חבל בכלל שנתנו לזה כותרות וערבבו בין בן אדם כמו איינשטיין לדבר הזה.
     
    Don Joan Roman, oranfu ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    להגיד על ג'ורדי שהוא שב"ח זה לא אישי? להגיד על מירי רגב שהיא "בהמה" רק בגלל שהיא "העזה" להגיד שהמשלחת הלבנונית היתה לא בסדר זה לא אישי? מה קרה לך,אני לא חושב שקיים אדם על הפלנטה שלא חטף ממנו קללות אישיות. ומה עם המחמאות שהוא המטיר על ויצ'יץ'(על הפדרמנים הוא לא מעז לדבר משום מה) או זה שהוא שחט את פאקו עוד לפני שהוא נחת פה ועשה בית ספר לכל החברים החאפרים שלו. זה באמת על קצה המזלג. האיש הזה חולה,הוא ניזון משנאה והשנאה היא מה שמתחזק לו את הקריירה. הוא כל הזמן צועק על זה שהמדינה שלנו דפוקה, יש לו מזל שהוא נולד במדינה דפוקה, במדינה נורמלית כידוע הוא יכול להיות רק נהג משאית......
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,812
    לייקים שהתקבלו:
    19,452
    א- וואי וואי, העז להגיד מילה על ג'ורד. ממש העביר עליו ביקורת בנימה אישית כמו שברקוביץ' עשה עכשיו...
    ב- לא הזכרת לפני זה את מקרה רגב. אם נוגעים בדבר אז היא באמת בהמה מחורבנת.

    כל שאר הנקודות שהזכרת עכשיו לא ציינת בהודעה הקודמת שלך ואליה הגבתי.


    המדינה שלנו באמת דפוקה, מה לעשות?

    יש לא מעט ביקרות שאפשר להעביר על קופמן אבל הוא גם מהבודדים בעיתונאי הספורט בארץ שבאמת עיתונאי (למרות שאני כבר פחות עוקב). מישהו שאשכרה מתייחס לזה כעבודה.

    אגב, בכלל בכל הנוגע ל"בהמתיות", הוא אמנם כזה מטבעו אבל להבנתי זה בעיקר מה שקברניטי ערוץ הספורט מבקשים. הם גם טיפה נגעו בזה ביציע העיתונות ביום חמישי כשדיברו על איינשטיין. הם אמרו (בחצי פה) שהוא לא ממש אהב את הכיוון שהתוכניות הלכו אליו אבל זה מה שדרשו ממנו (כנראה מכיוון שכסף לזכויות שידור אין ובדיבורים צריך להילחם בבהמה אסייג).
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    כנראה שאתה באמת לא עוקב ידידי :) קופמן כבר מזמן לא עיתונאי, אני לא זוכר אף תחקיר חשוב שלו מה-10 שנים האחרונות. למעשה הוא הפך להיות גוש אינטרסים בדיוק כמו אלה שהוא מבקר. מגן בכל הזדמנות על חברו איזי(משם אגב התחיל הסכסוך עם ברקו) שונא את מפעל הטוטו ומאשים אותו בבעיית ההימורים שלו ולא מפסיק לטנף עליו,כולל אפילו לחבור לאבי לוזון אם צריך. אם צריך. מגן על חברים שלו מכדורסל והכדוריד חברים . וכמובן שמפחד לדבר על על בעלי ערוץ הספורט רקנאטי ועל הסנצ'ו פנצ'ו שלו שמעון מזרחי. אבל על ויצ'יץ' הוא משחרר חופשי, גם כי אין לו מניות בערוץ,גם כי זה משרת את האינטרסים של רקנאטי שמסיטים את האש ממנו וגם כי ווצ'יץ' זר אז בכלל שמחה וצהלה.

    ואני לא אוהד מכבי, אבל האמרה על ג'ורדי היתה לא במקום. אפשר לבקר אותו מקצועית, אפילו אני עשיתי את זה פה(למרות שהוא עדיין 10 רמות מעל "אנשי המקצוע" הישראלים) לקרוא לו שב"ח זאת גזענות מטונפת. אבל העיקר שמחר הוא יכתוב על אוהדי בית"ר שהם כהניסטים. הוא הכהניסט הראשי.
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    רון קופמן לא עיתונאי, הוא פאנליסט.
    אם היה עיתונאי, היה מפרסם את דבריו של רפי רותם,
    במקום לשתוק כמו חסה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    ?
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @DRORIKO
    רפי רותם נפגש עם רון קופמן ואלי סהר/סער, במטרה להעביר להם חומרים בנוגע לפרשייה שאינני זוכר אותה כעת, וכמובן - הם לא עשו עם זה כלום.
    כמו שאר "עיתונאים" שמצטיירים לנו כלוחמי חופש (אילנה דיין ושלי יחימוביץ' בראשותם/ן) אבל הם בעצם.. חסה.
    http://www.hashtil.com/Media/Uploads/%D7%97%D7%A1%D7%94_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%93%D7%94%D7%A8_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9C%D7%94_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%97%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%9C%D7%99%20%D7%99%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%AA%20_800_600.Xxx
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    אלי אוחנה: "צריך להעניש את הרוש וחמד בחומרה.הם נהגו בחוצפה.לשחק בנבחרת זה זכות ולא חובה" אלי אוחנה כן?
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    ומה עם טל בנין? מאז שהוא נכנס לערוץ אני נדהם כל פעם מחדש, כמה חוסר מודעות יכול להיות בבן אדם אחד.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    מעריב החליט לרדת לביבים. הגיע אלי העיתון הבוקר וכל מוסף הספורט שלו מוקדש לשחיטה של אייל ברקוביץ'. כאילו הפליטת פה המסכנה שלו על אינשטיין היא היא הבעיה של הכדורגל הישראלי. בעיתון מפרסמים מילה במילה את טורו הנבזי של קופמן,שאולי מתאים לאתר אינטרנט או תכנית רדיו אבל לא לעיתון שמכבד את עצמו. לצד זה מפרסמים טור שטנה של יוני הללי,שגם לו יש חשבון ארוך עם ברקו. בין שני המוטנטים פורסמה כתבה יעני-אוביקטיבית של מוטי חביב על המקרה, כשמי שקורא אותה מבחין היטב שהיא מוטה נגד אייל. בין היתר חביב מביא אוהד(!) של ראשון שאומר שמה שאייל עשה היה "השערורייה הכי גדולה שהוא היה מעורב בה".
    עכשיו אני רק אזכיר שהבעלים של מעריב זה אלי עזור, מפה תעשו את כל ההקשרים לבד
    ואם זה לא מספיק,אז בשני העמודים הבאים העיתון מסקר את פרשת המושעים וזה נראה כאילו העורך זה אלישע , אתם יודעים ההוא שכל הזמן טוען שאין לו עיתונאי חצר. בשני העמודים יש רק מילים חמות על אלישע,ומנגד קיטונות של בוז על הרוש וחמד. בין היתר מגייסים את המומחה(בעיני עצמו) לכדורגל אירופי יעקב זיו כדי שיתן דוגמאות מחו"ל שיצדיקו את אלשיע. כהרגלו יוצא לו טור מביך למדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/17
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    שמעתי ב ynet את הדברים שברקוביץ אמר.
    וואלה, יש לתוכנית הזו הרבה רייטינג אם 10 שניות של ברקוביץ׳ הפכו לכזה ברדק.
    גילוי נאות- אני מעדיף לשמוע אנשים כמו ברקוביץ׳ וזהבי מאשר פוליטקאים מלוקקים שאומרים את מה שצריך להגיד בכל מצב. מלאי קלישאות ואינטרסנטים.
    אפילו פה גדול כמו אלי אוחנה הבין שהוא צריך להשתנות כדי לעשות תקשורת והפך מאחד האנשים הכי מעניינים עם האמירות הכי חדות בספורט הישראלי לאוסף לא ברור של קלישאות חסרות מעוף. אפילו עומרי אפק, האשכנזי המתוק המנומס נראה לעומתו כמו וואחד פרובוקטור שלא נדבר על טל בנין...

    ברקוביץ׳ היה צריך לדלג על הקטע עם השיער למרות שיש לי תחושה ששמעתי עוד מישהו עושה את זה- פשוט ברוח טובה וידידותית(תמיד זה משנה מי אומר ולא מה אומר- וראינו את זה בדיון הנבחרת אתמול) הרפש שיצא כלפי ברקוביץ׳ בתגובה הוא הרבה יותר מסריח וגועלי מהמשפט וחצי שלו.

    גם לקופמן וגם לברקוביץ׳ יש פה גדול.ההבדל בין קופמן לברקוביץ׳ זה שלקופמן יש פה מסריח ולברקו סתם פה גדול. קופמן מכבד אנשים הרבה פחות ונגוע באינטרסים הרבה יותר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה פשוט מלחמה על כבוד החבר... אין מה לעשות. למאיר איינשטיין יש צבא של חברים, שבאמת הכירו אישית את המשפחה שלו ועושים הכל כדי לשמור על כבודו. ברדיו 103 עפו אתמול על ברקוביץ לא רק בתוכנית הספורט, גם בתוכניות אחרות. זה כבר לא עניין של פוגע מדי או בגבולות, מישהו העיז לפגוע בכבוד החבר, אז החברים מתייצבים ומחזירים אש.
    איינשטיין היה דמות מאוד אהודה ואהובה על ידי המון אנשים בתחום, למרות שהיה מאוד ביקורתי, קודם כל זה מעיד על האדם שכולם באמת כיבדו אותו. ברקוביץ' טעה, הדברים שאמר לא היו במקום אבל באמת לא כזה נורא , ועדיין, שמח שחטף מה שחטף מקופמן, סתם כי מגיע לו.
     
    Don Joan Roman, EsheD, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אם כל אחד אחר הייתי חוטף אז הייתי אומר שזה שגוי, אבל כשמדובר בברקוביץ' אין לי בעיה, זה באמת מגיע לו, מה גם שעיתון מעריב במתכונת החדשה שלו לא עוסק בסגירת חשבונות בדרך-כלל. אהבתי את הדברים של אלי אוחנה אתמול בתוכנית ולפי מה שזכור לי טל בנין גם כן תמיד אהב את הנבחרת ונתן הכל עבורה. מירי נבו דווקא גימגמה ממה שאני זוכר. אגב לראשונה מזה הרבה זמן נהנתי לראות אתמול חדשות הספורט, היה מעניין עם כתבות בעיקר על כדורסל - יציע אורי שלף, הפועל חולון ועוד ועוד. אגב, צנציפר אמר ביציע 'אפשר להסכים עם כולם', מעניין מה הוא חושב ששחקנים שפתחו פה כלפיו מושעים מהנבחרת.
     
  14. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    אפרופו מאיר איינשטיין,דיברנו על הקשר שלו עם וייץ וארבל וכמה הם דיברו עליו יפה בלי כל המלחמות אגו שיש לשניהם (ושלא היה לאיינשטיין), וראיתי כתבה בחדשות הספורט ביום ראשון על מאיר וראיינו את רמי וייץ, וגם שם איכשהו הצליח לזרוק עקיצה לארבל , הוא אמר משהו בסגנון "הוא היה עיתוניאי והוא ידע לזהות תוך כדי שידור שקורה פה סיפור, בניגוד לשדרים אחרים שלא מעניין אותם נניח.. שרוכים..." .
    אני מאוד אוהב את וייץ, ואולי זה חלק קטן בכתבה, אבל לא לעניין לדעתי, חבל שלא שמר על איפוק כמו שעשה מעולה ביחד עם ארבל עצמו בראיונות בתקשורת בסופ''ש האחרון.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,998
    לייקים שהתקבלו:
    14,660
    מין:
    זכר
    מוטי פשכצקי "בתבוסה האחרונה של מולדובה פיליפנקה היה זוועה". כן ככה נשמע פרשן בערוץ הספורט
     
מצב נושא:
הנושא נעול.