רבע גמר ליגת האלופות:: יובה נגד בארסה| כמה גולים בין דורטמונד ומונאקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/4/17.

  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    וואו, אמיתי?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני מרים מצוין בכדורגל. וברצינות: מובן שהגזמתי, אבל בתור שחקן שיש לו חופש במרכז השדה הוא חייב לתת יותר. ההגבהות שלו מעולות אבל מה עם בישולים במשחק פתוח ולמה הוא לא מאיים על השער? אני לא מאלה שיקחו את מס' הבישולים הגבוה שלו ויהפכו אותו בהגדרה ל-50\50 הטוב בעולם. מודריץ' בישל לראמוס את השיוויון בקאמפ-נואו וגם את הגול האל-מותי בדסימה. זו עמדה בהרכב שבאמת אפשר להתדיין עליה. אני צמא לראות את איסקו משחק או אפילו קובא לעתים, ועוד לא דיברנו על הרכות בהגנה.

    אגב, אנשים חייבים להפסיק לחפש פה על פסיק, על מילה, על נקודה, חאלאס להיות ילדותיים, זה מגוחך. ככה אי-אפשר לדבר על כדורגל. וזה כבר לא קשור לשמחה לאיד שהיא חלק מבורך מהספורט. אתה(מכבי) אמרת שאתה אבא לילדים, לא? לצפות ממך לקצת בגרות זה יותר מדי? לגבי השני אני לא מופתע, אין טעם. היה קורה משהו אם לא היית כותב את השתי מילים האלה?
     
    Franco ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם אני לא נהנה לריב עם אנשים שאני לא מכיר על נושאים שלא משפיעים על החיים שלי. אני פשוט לא אוהב שאנשים לא נותנים את הכבוד הראוי למי שהם לא מסכימים איתו על הדעות שלהם, ואני אגיד את זה במקום. ההודעה הראשונה שלי הייתה 100% כדורגל, כמו כל ההודעות שלי כלפי אנשים שלא מעוניינים לרדת לרמה המשתמשית. לא ראיתי תגובה של אף אחד מכם אליה, אז מה התלונה בדיוק?

    אם היית מגיב כמו בנאדם בהתחלה אז זה היה נגמר שם, קשה לי להבין מה הבעיה עם זה. וכן, אני לא אוהב לקרוא את כל המגילות עם ציטוטים של כתבים בינוניים שעשירית מזה רלוונטית למה שקורה על הדשא, אני לא אומר כלום כי זו זכותך לשים את זה, עד שאתה מתנהג כמו פוץ.
    אתה יכול להאשים אותי בהרבה דברים, חוסר עקביות זה לא אחד מהם. את הטענות על קרבחאל אני מוציא מתחילת העונה. זה שקסימירו נגר התקפית זה מובן מאליו, ההנחה של רוב הפרשנים זה שאם הוא משחק בריאל מדריד והוא גרוע בהתקפה אז הוא בטח טוב בהגנה, אני לא מסכים עם זה על סמך צפייה בבחור. מדי פעם יש לו איזה גליץ' מעניין, שחקן לרמה של ולנסיה, לא לריאל מדריד.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    זה כוון בעיקר להערה על מודריץ'. הוא אולי לא תמיד יצליח בפעולה האחרונה בשליש ההתקפי, אבל טועה תמיד? זה אחד השחקנים הפיקחים בעולם, ההחלטות שלו בדרך כלל נכון (לפחות מהתרשמותי). באופן כללי הוא כנראה הקשר הטוב בעולם בשנים האחרונות.
     
  5. Dayatso #BlackAndWhite#

    הצטרף ב:
    ‏30/1/16
    הודעות:
    327
    לייקים שהתקבלו:
    129
    מין:
    זכר
    אני בברצלונה החל מהיום ועד חמישי הבא, ואני לא מאמין שלא אהיה בגומלין של יובה בקאמפ נואו.
    ברור ברור שאני פה עם האישה והתינוקת בת ה8 חודשים ושאותה לא בדיוק מעניין לעמוד בחברת 110 אלף דבילים שצועקים, אבל למה היא לא יכולה להתחשב באבא שלה? אבא שמחליף חיתול ומגלה קקי גב כל שני וחמישי, אבא שמרים לגרעפס ומקבל פליטה על החולצה המכופתרת החדשה, אבא שלא ישן בלילה כבר כמעט שנה וסופר... כולה גומלין, מקווה שישדרו במלון [emoji45][emoji41]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמה שערים ובישולים יש למודריץ' בממוצע לעונה? כמה שערים הוא כבש בריאל מדריד? העונה הוא גם מקבל עוד פוש התקפי מזידאן והתרומה שלו בהתקפה מאכזבת. לא מדבר על ניהול משחק ועזרה בהגנה. בשליש האחרון של המגרש זה ממש לא זה. גם נגד באיירן היו לו שני מצבי בעיטה והוא העדיף למסור וטעה. חוסר ביטחון כלשהו מול השער\תעוזה.

    ולשני שהגיב לי, לא טוב לך לקרוא על המארקה וה-AS - אז דלג, תחסוך ממני את החארטה שלך. זה נכתב במקור לאתר של ריאל ואני מעתיק לכאן כדי שלעתים יתפתח דיון. בכל יום עוסקים שם בריאל מדריד ויש הרבה דברים על הפרק. זה שתקרא לי 'פוץ' גם עוד 15 פעמים לא יהפוך את זה לנכון. עובדה שאתה הראשון שהשתמש במילים לא ראויות. אולי זה אומר שאין לך קייס מבחינת הטיעונים על הכדורגל?
    אתה גם 'גאה' בשטות שכתבת על קרבחאל, שיבושם לך. הוא קונצנזוס. באיזו עונה הוא היה טוב יותר בידיוק? בעונה שעברה שהוא החמיץ איזה חודשיים-שלושה בגלל פציעה? בעונה השנייה שלו שהייתה מאכזבת אחרי הפריצה בעונת הדסימה? תציג לי שני משחקים חלשים שלו מהעונה, בבקשה.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    למה הוא צריך ״פוש״ התקפי מזידאן? הוא השחקן הטוב בעולם בתפקידו. זה לא שאם תיקח את פפה ותשים אותו חלוץ אז תקבל תרומה טבוה יותר.
    באופן כללי אין לי כוח להמשיך את הויכוח או איך שלא תקרא לחילופי המילים. לך אחורה ותראה מי התחיל. אני אקרא לך איך שאני מוצא לנכון, תלמד לדבר לאנשים זה לא יזיק לך בחיים.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    גם אינייסטה ובוסקטס לא שחקנים של מספרים ויחד עם מודריץ' הייתי אומר שזו אולי השלישייה הטובה בעולם.

    "לא מדבר על ניהול משחק ועזרה להגנה" ברור כי לשחרר לחץ בקלאסה, להכתיב את קצב המשחק ולתת את הפס החכם זה פרט כ"כ שולי וחסר חשיבות. ובלי ציניות - מודריץ' באנקר במדריד בגלל האיכויות הרבות שיש לו ברגליים ולא בגלל מה שאתה מצפה שיהיה לו (ואין לו) כי הוא פשוט לא כזה.

    @Dayatso תאמין לי אתה פראייר.
     
    Don Joan Roman, Dayatso ו-סיונרה אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בוסקטס הוא קשר אחורי ומודריץ' לא, הוא קשר 50\50. העונה הוא נמצא בכושר לא טוב אם כי לשמחתי במשחקים הגדולים הוא הופיע ובגדול. בכל מקרה, שחקן של ריאל מדריד במרכז השדה צריך לתרום יותר התקפית מבחינת שערים ובישולים וזו לא דרישה מוגזמת. במשחק של באיירן ראינו כמה תרומה של שחקן קישור שיודע להיכנס לשטחים המתים היא חשובה ומרעננת. לא מערער על היתרונות של מודריץ' אבל הפוטנציאל ההתקפי קיים והיתרון שלו הוא שהוא עובר שחקנים בקלות. אינייסטה זה אינייסטה, זה במשפט אחד. אני בספק אם אינייסטה ובוסקטס מסוגלים להציג את אותה רמה גבוהה לאורך זמן גם בימים אלה.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איזה שחקן? וידאל כבש בקרן.
    מודריץ הוא הטוב בעולם במה שהוא עושה שזה לנהל את המשחק, לא לאבד כדורים ולשלוט בקצב. אם לריאל יש מחסור בתרומה התקפית מהקישור אז עדיף שזה יבוא על חשבון שחקנים שהם לא הטובים בעולם במה שהם עושים.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מה הקשר בין מחט לתחת? אף-אחד לא קרא לספסל את מודריץ' אלא את טוני קרוס, אם בכלל. אני אומר שלוקה שחקן עם בעיטה טובה לשער וחבל שהוא לא מאיים יותר ממרחק וגם הדריבל שלו מצוין והוא יודע למסור אז חבל שהוא לא תורם מבחינה סטטיסטית וזה לגיטימי לצפות את זה משחקן ריאל מדריד. מה קשור שוידאל כבש בקרן? הוא מצטרף מעולה מהקו האחורי וכובש גם 'תוך כדי משחק'. הוא הגיע למצב נגיחה לא רע אחרי הרמה של רובן במהלך המשחק אבל נגח החוצה. באמת השוותה בין האיכות של וידאל בשליש האחרון של המגרש לבין מודריץ'?
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני דווקא מסכים עם דור לגבי קרוס. לא מזכיר במעט את הפליימייקר הפנטסטי ששיחק בבאיירן מינכן ונבחרת גרמניה. התכונה הכי בולטת שלו שם הייתה שהוא היה מאוד דומיננטי במובן שהוא כל הזמן היה בא לקבל את הכדור ותמיד היה מנהל נכון את המשחק (קצת מזכיר במובן הזה את אייל ברקוביץ׳ שגם כל הזמן רצה לקבל את הכדור); בהתחלה הציוות שלו עם מודריץ׳ כן היה נראה מבטיח בעיניי, אבל נראה שהכדורגל מתחיל ללכת למקומות אחרים והיום בולדוגים שיכולים גם להשפיע בשליש האחרון במגרש כדוגמת וידאל וניינגולאן עדיפים עליו משמעותית.

    עם זאת, אני מסכים גם עם סיונרה לגבי קאסמירו. מועדון בקליבר של ריאל מדריד צריך לשאוף ליותר.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא חושב שיש חילוקי דעות לגביי זה שקרוס לא מספק את הסחורה. אבל אני מאמין שזה בעיקר בגלל זידאן שאין לו מושג איך להוציא את המקסימום או אפילו משהו סביר מרוב השחקנים שלו.
    עם מישהו כמו קונטה או אנצ'לוטי אני בטוח שהוא היה נראה טוב בהרבה, כמו שהוא היה באמת בשנתיים הראשונות בקבוצה.

    למען האמת לא, אני לא השוויתי. גם אם וידאל טוב ממודריץ' בחלק הזה, בשאר המגרש זה פשוט עולם אחר. לוידאל אין יכולת לעשות חצי ממה שמודריץ' עושה.
    לגטימי לצפות משחקן שהוא טוב ביותר בעולם במה שהוא עושה לעשות דברים שהוא לא יודע, אבל לא לגיטימי לדרוש מקסימירו להפגין יכולת התקפית סבירה. אחלה היגיון.
     
  14. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,976
    לייקים שהתקבלו:
    3,374
    לא שאני חושב שאם בארסה תעלה זה יהיה בגלל השיפוט, אבל תזכרו את ההודעה הזו לגבי בחירת השופט של אופ״א, והפנדלים/אדומים שבארסה תקבל
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,352
    לייקים שהתקבלו:
    2,549
    מין:
    זכר
    יובנטוס צריכה לעבור מיליון ואחד מחסומים פסיכולוגיים ביום ד', אחד מהם זה השופט. ובכוונה הדגשתי את העניין הפסיכולוגי. אינני מאמין בתיאוריות קונספירציה (אבל ברור שיהיה שיפוט ביתי, כמו שיש בכל משחק בין קבוצות גדולות).

    אם אופ"א הייתה מנסה בכוח להעלות את ברצלונה, למה להפגיש אותה עם סגנון כדורגל שהיא כל כך לא מסתדרת איתו?
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.