רבע גמר ליגת האלופות:: יובה נגד בארסה| כמה גולים בין דורטמונד ומונאקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/4/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אין ספק שהשיפוט אתמול היה בושה וחרפה ועזר מאוד לריאל מדריד, סיכוי גדול מאוד שללא מה שקרה - ריאל הייתה מודחת. אני בהחלט מבין את אלה מבאיירן שכואבים היום. לא חתרתי לכיוון של בצדק בכדורגל, רק רוצה לומר שריאל מדריד שיחקה לא רע בחלקים רבים מההתמודדות הזו, ואני מתעלם לרגע מנושא האדום המגוחך אתמול. באיירן ממש לא הייתה טובה במידה ניכרת במחצית הראשונה באליאנץ' ארנה, ואחרי האדום המוצדק לחאבי מארטינז - ריאל הייתה שווה גם 3-4 שערים. אתמול היו לנו מספיק מצבים לסגור עניין עוד קודם. ניסיתי להזיז הצידה את נושא השיפוט ולדבר על המשחק עוד לפני שהיה גורם ההפרעה, אני יודע שזה לא טהור במיוחד. אבל באיירן לא קירקסה אותנו בשום שלב, זה הכל.

    לגבי כל נושא חווית הצפייה - מי שלא רוצה שלא יראה, אני חושב שעד שהשופט גנב את ההצגה ואפילו אחר-כך, כי באיירן מפלצת ולא הרימה ידיים - היה משחק-משחק, אחד הגדולים של ליגת האלופות. טעויות שיפוט יש בכל ליגה ובכל טורניר. לגבי הערב - בארסה צריכה למחוק פיגור של שני שערים, היא בוודאות תקבל פנדל היום, שימו על ניימאר :)
     
  2. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,015
    לייקים שהתקבלו:
    1,248
    מין:
    זכר
    החוסר פרופורציה בתגובות אחרי ברצלונה-פסז' לעומת אתמול..טוב אין לי ממש מילה מתאימה,בעיקר עצוב.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אני לא מבין לחלוטין למה אתה מתכוון, אבל אם להסתכל על המכלול, אני לא חושב שהשיפוט אתמול היה כל כך חד צדדי. במשחק ההוא זה יותר בלט והשפיע.
    באיירן עלו ליתרון מפנדל שלא היה, כבר יתרון לזכותה, אפשר "לקזז" את זה עם השער בנבדל. וידאל הורחק מצהוב שני מגוחך, אבל אחרי שלא הורחק בצהוב שני שהגיע לו, וגם זה "מקוזז" עם זה שקאסמירו לא הורחק למרות שהגיע לו.
    בגדול הציון שצריך לקבל השופט אתמול הוא מאוד נמוך, הוא בעיקר הזיק - לצופים, ולשתי הקבוצות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה להיכנס לעניין השוואות, מי נהנתה יותר ומי קופחה יותר, אני הרי לא יכול להיות אובייקטיבי במאה אחוז. אני חושב שהיה שיפוט קטסטרופה בשני המשחקים אולם בקאמפ-נואו נעשה עוול לפאריס בלבד בעוד אתמול גם ריאל מדריד סבלה מטעויות אם כי ברור שהשופט פירק את באיירן מינכן. אני לא סגור על הפנדל במאתיים אחוז ואולי צריך לבדוק אם השער העצמי האומלל חוקי כי מולר העביר בחזה ללבאנדובסקי שהיה בנבדל והטעה. על שני הגולים בנבדל(השני לא רלוונטי כבר), על כך שקאסמירו בנס נשאר על המגרש ועל האדום לוידאל אין עוררין.

    הגיע הזמן לדבר קצת על המשחק היום, מעבר לבדיחה הרגילה - יובנטוס מתכוונת לערער על הפנדל והאדום שספגה מול ברצלונה. קודם כל חייבים להגיד לגבי אלגרי ששיתופו של דיבאלה במשחק האחרון היה פשוט לא חכם - יובה משייטת לאליפות בניגוד לבארסה או ריאל שעדיין רבות זו בזו, לא הייתה שום סיבה לשחק בהרכב מלא או כמעט מלא. אני מאמין שישחק וגם אם לא ל-90 דק' אבל במידה ולא אז מעבר לכך שיובה תיפגע התקפית - מעניין לראות האם אלגרי יבחר בשחקן התקפה אחר או יזיז את מנדג'וקיץ' קדימה למשל או שנראה יובה סגורה יותר. במשחק הראשון קצת הופתעתי מהתעוזה והמערך ההתקפי, ויובה ניצלה בצורה מושלמת את העובדה שבוסקטס לא שיחק.
    מעבר לקלישאה: 'יובה זו לא פריס' - היא קבוצה עתירת ניסיון, יש לה בשער את המלך בופון וגם את ההיסטוריה - ההתמודדות לא סגורה במאה אחוז. יובה צריכה לשרוד את הדקות הראשונות וככל שהמשחק יתקדם בארסה תפקיר והיא תוכל לעקוץ. בארסה קבוצה גרועה השנה ביחס לסטנדרט שהורגלנו אליו, היא מציגה את המפלצות מקדימה וזהו. ככל שאינייסטה יתקשה יותר כך מסי יירד אחורה ויהיה פחות קרוב לשער. בארסה זקוקה למסי טוב יותר מאשר בשני המשחקים נגד פאריס וזה גם רגע האמת של ניימאר.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    על איזו יושרה אתה מדבר? אתה צבוע וסותר את עצמך חופשי. העלו כאן זעקות לקונספירציה במשחק של בארסה מול פסז', קראת גם לסוארס וניימאר רמאים שמכשילים שופטים בכוונה. אז אני רוצה שתסביר לי (בתור לוחם הצדק שאתה מנסה להיות) למה קאסמירו לא נכנס לרשימה הזאת? הוא צלל ברחבה במטרה לסחוט פנדל וזה הדבר הכי מלוכלך בענף. "הדבר הכי קרוב שהיה לרמאות הייתה ההצגה של קסימירו שעליה הוא לא קיבל צהוב שני. אבל רמאות לא הייתה" - ציטוט שלך. למה רמאות לא הייתה? כי השופט לא אכל את זה? תסביר לי איזה היגיון מנחה אותך.

    לגביי הפסקה השנייה -
    א'. לצנן את השוד בזה שריאל מדריד ממילא הייתה עדיפה על באיירן מינכן בצמד המפגשים זה כ"כ מגוחך. מכיר מומנטום? הוא התהפך בהרחקה.
    ב'. נראה לי שבדומה לטכנולוגית קו השער, שימוש בעזרים טכנולוגיים תפור על מחלוקות באופסייד. השאלה רק היא איך משלבים את זה נכון מבלי לפגוע בשטף המשחק ושלא תהיה עצירה ו"ריצה למוניטור" כל התקפה. אולי אחת-שתיים לכל מאמן במשחק, זה אמור להיות פתיר ולא מסובך.

    תדייק - אתה הראשון להגיד מה שמשרת את האינטרסים של הקבוצה שאתה אוהד אז בלי סיפורים ועוד סטטיסטיקות ריקות.

    אתה רוצה לפתוח את המשחק מול פסז'? תפדאל. עיקר הטענות (ואני יוצא מנקודת הנחה שתוספת הזמן לא חרגה ואין תלונות גם לגביה) הם על השריקות לפנדלים על ניימאר וסוארס. אז על הפנדל הראשון אני באמת לא מוציא עניין להרחיב מלבד זה שמונייה צריך להגיד תודה שהשלים 90 דקות. לגביי הפנדל השני התייחסתי כמה שעות אחרי המשחק - מצד אחד היה מגע של מרקיניוס בשריר של סוארס, מצד שני הוא נפל ותפס את הפנים(?!). אז כן, הוא עשה מזה יותר ממה שזה אבל לטעון שמדובר בהצגה ולהכתים את הערב כולו בזעקות לסקנדל וקונספירציה ברמה בינלאומית זה משהו שרק המוחות החולניים של המארקה והאס מסוגלים לייצר. מה שבאמת משעשע בכל הסיפור הוא שמוקד הרעל הגיע בכלל ממדריד, ולא מצד אמארי או השחקנים שלו שהיו על הדשא וכביכול הודחו שלא בצדק. "כשאתה מפסיד 6:1, אין לך על מה להתלונן לשופט" - יצא ציטוט מאחד השחקנים. אז כן, זו הרמונטדה הגדולה בהיסטוריה ואתה יכול לעשות חמוצים מהאובססיה שלך.

    אני מסכים שסוארס וניימאר עושים הצגות מדי פעם, אבל בסה"כ הם בדיוק כמו רונאלדו, פפה ומרסלו. ולמטבע שני צדדים, ניימאר הוא השחקן שעושים עליו הכי הרבה עבירות הודות לסגנון הייחודי שלו, ובעקבות המוניטין שהוא ייצר לעצמו, בחלק נכבד מהמקרים שכן נעשות עליו עבירות - הוא לא מקבל שריקות. (לראייה הפנדל בבילבאו ולא חסרות דוגמאות נוספות). לגביי המשחקים הנקודתיים שציינת לאורך השנים לא הבנתי איזה מסר ניסית להעביר אבל אולי זה הרגע הנכון להזכיר שהשער של סרחיו ראמוס בגמר האלופות של העונה שעברה אושר גם הוא מאופסייד?

    אפשר לטחון את הוויכוח הזה לנצח. אין לזה סוף.
     
    oFiRzZz ו-zivmay אוהבים את זה.
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,804
    לייקים שהתקבלו:
    2,533
    תתכוננו למשחק מאוד מלוכלך מצד יובנטוס. אם השופט יחליט שהוא בשביתת צהובים, הם יצליחו מבחינתם.
    אם בארסה תשחק את המשחק שלה, בקצב שלה, אין קבוצות בעולם שיכולות להתמודד עם הטכניקה המיוחדת הזו. אבל כמו שציינתי לפני כמה דפים, כל שחקן מברצלונה שרק יחשוב על דריבל באיזור מסוכן, יקבל את שלו בדרך כזו או אחרת.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מניח שהחלק הראשון לא התייחס אלי, אבל במידה וכן: אני לא מתכחש לכך שלולא השיפוט המגוחך כנראה והיינו עפים. אני רק חושב שריאל מדריד כקבוצה מוגבלת, ומהן הסיבות לכך כתבתי לא פעם - שיחקה לא רע בכלל נגד באיירן. שוב, אתמול במחצית הראשונה לדעתי 3:0 היה משקף, במינכן האדום לחאבי מארטינז היה צודק ורק בזכות נוייר התוצאה לא הייתה גבוהה יותר. אני לא חושב שבמשחק הבית של באיירן היא הייתה כל-כך מסוכנת. היו לה דקות של הנעת כדור מהפנטת ודריבלים של רובן, משחקים של מומנטום, אבל היה ברור שההתמודדות תוכרע על הקשקש וריאל מדריד נערכה טוב מאוד.

    אני באמת חושב שאם כדורגל ייעצר כל דקה כמו כדורסל - זה יפגע בענף. כולי תקווה שעניין שופט הרחבה יוכל למזער נזקים, בינתיים זה לא כל-כך עובד.

    מעבר לכך, אני חושב שזו צביעות לתאר את הרמונטדה של בארסה רק במושגים כמו 'מדהים', 'אין דברים כאלה', 'תצוגה אלוהית' ולא לדבר על שיפוט מסריח. ברור שאתה כאוהד אמיתי תתלהב, תהיה לך צמרמורת ושוב - אוהדי בארסה שהם חברים שלי קיבלו הודעות מפרגנות, זה באמת היה עוצר נשימה. אבל צריך להודות שהיה שיפוט גועל נפש. אגב, היה על די-מאריה פנדל ברור. ההבדל הוא שאני אתמול, לצד ההתלהבות הגדולה מההעפלה והשמחה המובנית מאליה - ולנו מותר לשמוח, אנחנו לא טרמפיסטים(אנחנו=אני ואתה) - כתבתי שליבי עם באיירן, הודיתי בפה מלא שהיה שיפוט איום ונורא ולא בושה להגיד את זה.
    נקודתית ציינת כאן כמה שמות של שחקנים. כריסטיאנו נופל מכל 'פוו', אני מסכים איתך. לדעתי אתה עושה עוול גדול לקרבחאל, גם מרסלו יחסית בסדר. ניימאר וסוארס הם ליגה אחרת, מצטער, ועל כל-כך הרבה הצגות משלמים גם מחיר. רוצה דוגמא בארץ - איתי שכטר.

    הגול של ראמוס בסאן-סירו היה מנבדל, נכון, אבל יש הבדל שדבר כזה קורה בדקה עשר לבין פנדל בדקה ה-90 בגומלין של בארסה, ושוב, לדעתי המשחק ההוא נגד פאריס היה קטסטרופה של שיפוט, ולא כדאי לפתוח כאן תיבת פנדורה על כל ההיסטוריה של בארסה - הגומלין נגד צ'לסי בו היו 5 פנדלים וגם: בוסקטס, ואן-פרסי, ועוד ועוד ועוד.

    סוטה רגע מנושא השיפוט. אתה חושב שבאיירן מינכן הייתה יותר דומיננטית מריאל מדריד בצמד המשחקים האלה? אני ממש לא חושב, ואני מוכן לקזז את הדקות אתמול של הכרטיס האדום שהיה לא הוגן.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/04/18/champions/1492542483_218333_1492542572_noticia_normal.Xxx

    בתקשורת, גם בישראל וגם בעולם - מדברים הרבה על בופון. ב-'וואלה ספורט' כתבו על עשרת המשחקים הגדולים בקריירה שלו - במדי פארמה, יובה ונבחרת איטליה. ב-AS הספרדים מוסיפים: בארסה צריכה היום 3:0 כדי להגיע להארכה, ובופון ספג השפלה כזו רק פעם אחת ב-147 משחקים באירופה. זה קרה בשלב הבתים השני בליגת האלופות בעונת 2002/03 כשיובה הובסה 3:0 מול מנצ'סטר יונייטד. בופון ספג שתי רביעיות בצ'מפיונס, פעמיים נגד באיירן - אחת בעונה שעברה בגומלין במינכן(4:2), ואחת בשלב הבתים ב-2009/10, אולם שתי התוצאות האלו אם ישוחזרו הערב - יעלו את יובנטוס. הוא שמר על שער נקי ב-61 משחקים - 41%. עוד אמרו שמסי לא כבש מעולם נגד בופון - אפשר לחשוב כמה הוא שיחק נגדו כבר.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    הוא מתכוון לזה שהוא נמצא באייסוקר לא מהיום, הוא חי את הנפשות הפועלות כאן מספיק זמן בשביל לדעת שאם בארסה תעבור את יובנטוס הערב בצורה שריאל העפילה אתמול - אנחנו נהיה עדים לעוד מסע הכפשות שייעצר אולי רק על מאה עמודים. ואני עוד לארג' בניסוח.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    יכול להיות, לא אומר שלא. בכל אופן, אני לא חושב שהמשחק אתמול דומה ל-6-1 מבחינת כמות הטעויות לכל כיוון. ב-6-1 היו הרבה יותר טעויות באופן יחסי לכיוון אחד, אתמול זה היה מאוזן יותר (ונורא ואיום).
    אם יהיה תסריט דומה אני לא חושב שיהיה נכון לומר שהשיפוט הכריע לטובת איזושהי קבוצה.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    היושרה שלא קיימת אצלך. מעולם לא התדהרתי ביושרה, אבל לפחות אני לא מצטט חצי הודעה ובא בטענות על משהו שנכתב בחצי השני של אותה הודעה.
    הדבר המלוכלך בענף, צודק. רשמתי את זה גם כששחקנים של ריאל עשו את זה. אני שמח שהוא לא הורחק אבל לא אגן עליו. הגיע לו להיות מורחק עוד לפני זה, רשמתי גם את זה, ישר כשזה קרה.
    למי שלא מחפש רק לריב ברור הקונטקסט של מה שרשמתי, אולי טעיתי טיפה בניסוח, אבל התכוונתי שסדר הגודל שונה לחלוטין. הוא עשה הצגה וזה לחלוטין לא בסדר, לצערי אני לא שולט על השחקנים שלי. זה לא מתקרב לרמאות של סוארז וניימאר מול פ.ס.ז'. זה לא יעשה אותך אדם פחות טוב אם תודה בזה ותפסיק להגן עליהם. אני לא מאשים אותך באיך שהם מתנהגים, מאשים אותך שאתה טומן ראשך בחול וקופץ יחד עם חברך העיוור-כל-דבר-שלא-מסתדר-עם-הקבוצות-שהוא-אוהד להגן על אנשים שהורסים את המשחק שכולנו אוהבים.
    הם עושים הצגות "מדי פעם" כמו שבוני גינצבורג "מדי פעם" נשמע כמו אידיוט. כלומר לעתים די קרובות. וקשה להאשים אותם (לפני שתקרא לי עוד פעם סותר את עצמי, זאת רק צורת ביטוי), המערכת פשוט לא מענישה על העניין הזה. שיטת מצליח יעילה בצורה חסרת תקדים. הצלחת? קבל פנדל. נכשלת? בסבירות מאוד נמוכה תקבל כרטיס צהוב ראשון, 99% שפשוט לא יקרה כלום.
    אם היה שוד, ריאל לא הייתה מעורבת בו. היא באה לשחק כדורגל והייתה עדיפה במצטבר בכל נקודת זמן שהיא לא החצי שעה הראשונה במינכן. אז נכון שבכדורגל אין צדק, ולא טענתי לכך. העובדה שריאל שיחקה טוב לא מעניקה לה את הצדק אם יש טעויות שיפוט, והעובדה שהיו טעויות שיפוט לא מבטלות את העובדה שהיא הייתה טובה יותר.
    מה מצפים מהשחקנים של ריאל? שיגידו לקסימירו שירוץ וידפוק גליצ'ים עד שיאזן את התמונה? למען האמת הבחור באמת ניסה להיות מורחק, אפילו בזה הוא נכשל.
    טכנולוגיית קו השער היא פתרון אופטימלי. היא טובה בהכרח על כל פתרון שלא כולל אותה. שיפוט דרך מצלמות הוא פשוט לא כזה. אם תהיה טכנולוגיה אמינה שתצליח לפתור את הבעיה בלי ליצור תופעות לוואי אז אין שום סיבה להתנגד. זה פשוט לא המצב. העובדה שמשהו הוא פתרון מצויין לבעיה אחת, לא אומר שהוא פתרון לכל הבעיות. את הבעיה של הצגות לדוגמא בלתי אפשרי לפתור לא עם טכנולוגיית קו שער ולא עם מצלמות בזמן אמת. מקרה הנבדל הוא מסובך פי כמה מאשר שאלה האם חפץ מסויים עבר או לא עבר נקודה מסויימת במרחב. מניח שכיום אפשר להשתמש בה כדי להגיד אם שחקן נמצא או לא נמצא בנבדל בנקודת זמן מסויימת, אבל אז נכנסת המסירה שהיא מגיעה ממקום אחר לחלוטין וחוקי הנבדל הפסיבי או השאלה למי הגיע הכדור.

    גדול.

    מה שמדהים אותי זה שאתם פשוט לא מצליחים להבין את ההבדל בין שופט שעושה טעויות, וזה לגיטימי לחלוטין. לבין שחקנים שבאים מהרגע הראשון פשוט לא לתת לו לעשות את העבודה שלו. ריאל מדריד לא עשתה אתמול שום דבר שמתקרב לזה, גם אם ניקח בחשבון את ההצגה המפגרת של קסימירו, שהגיע לו עליה צהוב שני. את השופט במשחק של ברצלונה לא האשמתי, להיפך. גם אם נטען לשופט אידיוט, אז השער בנבדל ברור (השני היה על המילימטר, אי אפשר לצפות מאדם בשר ודם שיצדוק במקרים כאלו ב100%, ולמען האמת היו טעויות לאורך המשחק גם בכיוון השני על כמה סנטימטרים עם נבדלים שלא הין ללבנדובסקי ורונאלדו) לא היה באשמתו אלא באשמת הקוון. אם נטען למעטפות או לראשים של דגים ששמו לשופטים בתיבת דואר אז זה כבר עולם אחר, אני מניח שאף אחד לא אומר את זה. מוזר שבאופ"א לא אמרו לשופט במשחק הראשון שלא ישרוק לפנדל על יד שלא הייתה, או שלא ישרוק לפנדל על עבירה גבולית ברחבה. וכדי ששוב לא תוציא את הדברים שלי מהקשרם, אז לא, אני לא מתלונן על זה שהשופט טעה, אלא פשוט מציין את זה. קורה לכולם.
     
  12. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,015
    לייקים שהתקבלו:
    1,248
    מין:
    זכר
    בגדול,במשחק בקאמפ נואו היה גרוע לשני הצדדים,בעיקר במחצית הראשונה אבל את הטעויות היותר משמעותיות היו לטובת ברצלונה,כמו גם אתמול.
    השיפוט היה רע לשני הצדדים אבל מה שיותר השפיע היו השערים מנבדלים שאושרו כמו הפנדלים בקאמפ נואו.
    אבל האווירה של "בואו נקום ונעלה את ברצלונה באש ואת נעמיד את כל ראשי אופ"א לדין על שחיתות" לעומת האווירה של "זה קורה כי אין אמצעי טכנולוגיה" מאתמול הן ממש לא אותו דבר,למרות(לדעתי בכל אופן) הטעויות הדי משמעותיות שהיו אתמול.
    בנימה אישית יותר,אתה בטח מבין את כוונתי כשלא פעם אני רואה את התיאוריות הקונספירציה פה אחרי טעות לזכות מכבי ת"א לעומת הסלחנות היחסית כשהטעות לזכות הפועל ב"ש או מכבי חיפה.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17992142_10156120585229899_1674690591213727774_n.Xxx?oh=3ae0e51b1513594eefb986542595882e&oe=5995EA9D
    קל.
     
    oFiRzZz ו-zivmay אוהבים את זה.
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    באיירן מינכן בכלל הגיעה להארכה, בה הובקעו השערים בנבדל, בעזרה נדיבה משער מפנדל שלא היה. האם זה לא מאוד משמעותי?

    אני לא בעד התלונות האלה כמו שברצלונה חטפה ולא חושב שיש מאחורי החלטות השופטים יד מכוונת (אתה גם צודק בהתייחסות האישית, זה מטריף את השכל), אבל נקודתית פה אני יכול להבין את ההבדל ביחס.
     
    Doritoz אוהב/ת את זה.
  15. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,357
    לייקים שהתקבלו:
    2,169
    מונאקו מובילה כבר 2:0. למי שעוד שחולם על רמונטדה בערוץ אחר.