בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    שכטר קיצץ שליש ביחס לשכר שהובטח לו בחיפה. שליש חיפה משלמים ושליש בית"ר.

    כלומר, חיפה משתתפת ב-50٪ מהשכר של שכטר לעונה הזו. בהמשך כל החוזה יהיה על בית"ר.
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,452
    לדעתי ינקו, תורג'מן (בהנחה ולא ימשיך בב"ש) ו-וובה בראון יכולים לשפר את הסגל שלכם בעונה הבאה. בדיוק על העמדות שאתה מדבר עליהן. ואני לא כל כך בטוח שידרשו סכומים כל כך גבוהים.
    אני גם לא כל כך הבנתי מה היה דחוף להיפטר ממגבו, לדעתי שחקן מאוד טוב לליגה שלנו.

    הייתי גם מציע את מוחמד שכר, אבל ...
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברור שאפשר למצוא תחליפים, קיימים ביקום שחקנים טובים מהם. זה ממש לא אומר שנצליח לשים עליהם את היד. העובדה שבית"ר מצליחה לפגוע בזרים (וגם לא בכולם) בשנים האחרונות היא לא עתודה לכלום. טביב הוא לא מונצ'י או הבעלים של אודינזה.
    @Butragueño וובה בראון לא שחקן טוב מסאבו, רחוק מזה. ינקו הוא שוער של קבוצה קטנה, שזה אומר באופן אוטומטי שהוא מוערך בערך ב50% יותר ממה שהוא באמת שווה ותורג'מן חוץ מזה שישראלי לא רואה שום יתרון על הייסטר. הייסטר אחלה שחקן, מהיר וחזק. זאת הרמה של מגינים שמאליים בישראל, בית"ר לא תביא את מרסלו.
    בוא נגיד דבר כזה, כרגע בית"ר מקום שלישי. אם היא תביא את תורג'מן היא לא יכולה לטעון שהיא באה להיות טובה יותר מב"ש.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,452
    @סיונרה

    בראון וסאבו גם בעמדות אחרות, קשה לי כרגע להשוות בינהם. לגבי תורג'מן, לדעתי בערך ברמתו של הייסטר, עם יתרון האזרחות.
    לגבי ינקו, לדעתי אתה קצת מוריד ממנו. אני אישית עוקב אחריו שנתיים, והוא שולט בכדורי הגובה ויש לו משחק רגל די טוב, ואלו שני קריטריונים שקליימן נופל. בכל השאר הוא לא פחות טוב מבוריס, ובניגוד אליו, הוא בקו עלייה.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אתם עושים סלט בנוגע לבית״ר.
    אומנם שחקן כמו קליימן הוא לא הטוב ביותר בליגה בעמדה שלו, אבל הוא בין הטובים הליגה בעמדה שלו. זה לא שהליגה משופעת בשוערים איכותיים. יתכן ויאנקו או ג׳רפי יהיו טובים מקליימן אבל גם יתכן שלא, זה לא שיש פערים גדולים שזה ברור ששינוי בעמדה הזאת תחזק את בית״ר ולא תחליש אותה.
    בכלל, צריך לזכור שעבור בית״ר גם קשה היום להביא ישראליים איכותי, כי הרבה מהם לגיונרים, והיתר ילכו קודם להפועל באר שבע ומכבי תל אביב ולאחר מכן לכסף של חיפה, ורק אז אולי יגיעו לבית״ר. זה לא שבית״ר היא האופציה הראשונה או אפילו השלישית לשחקנים ישראלים איכותיים. ואם מוסיפים את העובדה שבית״ר לא מחתימה שחקנים מהמגזר הערבי אז השוק קטן אפילו יותר עבור בית״ר (שחקן כמו גאדיר למשל יכול להיות בינגו גדול מבחינה מקצועית בבית״ר, יכול בסגנון המשחק של בית״ר שיש לשחקני ההתקפה הרבה שטח לפרוח בבירה כמו שרואקביצה פרח שם, אבל בגלל שהוא מהמגזר הערבי הוא בחיים לא יהיה על הפרק בכלל עבור בית״ר).
    הייסטר וסאבו זה כבר סיפור אחר כי מדובר בשחקנים זרים, ושם השוק גדול יותר, ושם כבר אפשר להביא שחקנים טובים יותר (ז׳אורז׳יניו למשל יהיה על המדף בקיץ), וכבר ראינו שההצלחה של בית״ר היא הרבה בזכות שוק הזרים והעובדה ששם החסמים שאיתם היא מתמודדת וגם התחרות על שחקנים שהיא רוצה קטנים יותר ולכן קל לה יותר להביא שחקן זר איכותי מאשר ישראלי איכותי.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    ז׳אורז׳יניו לא יותר טוב מסאבו מבחינת התקרה שלו, וזה פרמטר עיקרי כשמסתכלים על שחקן. הברזילאי בעונה שעברה הגיע לפיק של הקריירה והראה לנו את היכולות הטובות ביותר שלו, מה שאני גם בטוח שיציג בבית״ר. סאבו חווה עונה לא טובה בכלל, שסיבותיה רבות והן מתחילות מהקיץ ועד רב״ש, אבל התקרה שלו גבוהה בהרבה מהברזילאי. אשמח אם שניהם יהיו בכל מקרה.

    בקשר לישראלים, משה צודק, אבל עדיין אפשר להביא שחקנים טובים גם בסיטואציה הזו. אני שמורי, מאז שמימר הגיע, הפך להיות הבלם שציפיתי שיהיה. על ורד ושכטר לא צריך לפרט.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בית"ר לא יכולה להחליף חצי סגל כמו באר-שבע למשל עם הכוח הכלכלי ובעיקר השאפתנות שלה, אבל יש עמדות בהן היא חייבת להתחזק. גם אם רואדה הגדול היה נשאר הייתי חושב שהיא חייבת בלם ועכשיו דרוש חלוץ מחליף במקום שכטר. בקישור ההתקפי יש אופציות לא רעות בכלל למרות שאני לא מחזיק מזגורי. אני כן מאמין בחן עזרא שיכול להראות כדורגל טוב בשנה שלמה בקבוצה נורמלית. אפשר לחיות עם קליימן לדעתי, זה לא שאניימה הבא מחכה לעבר לפינה.
    לגבי ז'אורז'יניו, יכול להבין את מי שחושב שלא מתאים לקבוצה גדולה ומצד שני בסכנין כל עול ניהול המשחק היה עליו ואולי קצת על מוגרבי כשחזר בינואר, בבית"ר זה לא יהיה ככה. שחקן שמגיע בחינם והימור ששווה לקחת.

    בנוגע למשחק אתמול, באר-שבע באווירת פאנג'ויה מה שנקרא ובכל-זאת בית"ר לא מנצחת והרצף עולה ל-9 משחקים, קצת הזוי. בית"ר של רב"ש הייתה מנצחת אתמול - סתם, לא. בכל-מקרה מאמין שגם הראש של מכבי בגביע ובית"ר תשיג לפחות תיקו במחזור הבא, היא ראויה להיות באירופה הרבה יותר ממכבי פ"ת.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    @Raulito
    • אין בלם ישראלי טוב ממורי שבית״ר יכולה להביא במסגרת הכלכלית שלה והחוסר שאיפות ביחס למכבי וב״ש, ואם נחשוב על אלחמיד, אז גם בכל מה שקשור לקהל. הבלם שצריך להביא זה מחליף לרואדה, ופה אני סומך על טביב. חשבנו שארסו בלם אגדי, ורואדה השכיח אותו תוך חודשיים. חבל שהלך, תמיד אזכור אותו ורק לטובה. הטוב ביותר שהיה בטדי אחריי טרטיאק.
    • זגורי וכל המיותרים לא ישארו. בריהון, שככל שמקבל יותר דקות משתפר, ישאר וכך גם אבישי כהן שהפך לחלק מהרוטציה באיחור מאוד משמעותי מבחינתו ומבחינתנו. עגייב סגר את תנאיו ורק צריך שזה יצא לפועל, מאמין שמחכים לגמר גביע, וז׳אורז׳יניו מאוד קרוב לחתימה. עגייב, ז׳ורז׳י, עזרא, שכטר, ורד... עוד חלוץ אחד וזו חוליית התקפה שיכולה לעשות דברים טובים.
    • יש עלינו קללה נגד ב״ש. כל קבוצה אחרת היינו מנצחים אתמול.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בן ווהבה יותר טוב ממורי גם עם יד קשורה מאחורי הגב
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    דרך אגב, אני באמת לא יודע איך קליימן הצלם מציג יכולת לא רעה ב-2 עונות האחרונות. נראה כאילו בית"ר תפורה עליו.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם אוחנה בא לעשות באז או שהוא בא לעבוד וכמה 'סיי' יהיה לו, אבל אולי הוא ידחוף לקצת יותר שאפנות מצד בית"ר. על חיפה כל עונה אומרים שזה יהיה אחרת ובת'אכלס בית"ר עושה פה טאבו על המקום השלישי. אפשר וצריך לשאוף לחלוץ טוב שייתן פייט לשכטר, אני בספק אם הוא ישחזר את היכולת שלו בעונה הבאה. ההרכב הראשון די טוב הייתי אומר ומאייקון שלכם בכלל רכש מבריק. מסכים שיש עין טובה בנוגע לרכש אבל אפשר להתפזר קצת גם בנוגע לישראלים. שמע אולי אני מהופנט קצת אבל אני באמת חושב שבית"ר צריכה ללכת על דגני. נכון שהפועל הייתה העונה קבוצה שמתגוננת ודגני כבר היה בלם של היפקרות אבל אני חושב שהייתה לו עונה יוצאת דופן וזה יכול להיות רכש טוב. זו הייתה העונה הטובה בקריירה שלו. קישור התקפי של ורד-חן-עזרא-ז'אורז'יניו\עגייב זה חלום רטוב של מכבי חיפה בימים אלה למשל.

    לטווח הארוך הסגל הזה לא מסוגל לעשות הרבה אבל כן היה מעניין אותי לראות מה קורה אם בית"ר פותחת עונה ברגל ימין ולא מתחברת תוך כדי תנועה. רצף נצחונות ולא עוד ועוד משחק בלי הפסד כי זה לא נותן כלום. מה דעתכם על הצירוף של אוחנה, גימיק או לא? כאיש מקצוע הוא לא מהמוצלחים.
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הסיכוי שטביב ישלם לדגני את מה שאתם שילמתם לו,
    שווה ערך לסיכוי שטביב יוכל להתחרות ברמות השכר של הליגה הסינית.

    התרומה של אוחנה תהיה שוות ערך לתרומה של יורם מרציאנו באשדוד.
    מי ? בדיוק.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    @Drama2

    תפסיק לפזר פה דברים חסרי ביסוס. אוחנה לא היה עוזב את הנוחות בערוץ הספורט כדי להיות יס מן של טביב, גם כי התנאים בבית״ר לא בדיוק משפרים משמעותית את החיים שלו מבחינה כלכלית ובטח שלא מבחינה נפשית, וגם כי זה לא אוחנה. אוחנה לא היה ולא יהיה יס מן של אף אחד, ואם משהו בבית״ר לא יבוא לו טוב, אז הוא יעשה מה שלדעתו צריך לעשות, גם אם זה יכלול ויכוחים עם טביב.

    ואשמח לראות את והבה מצליח איפשהו כדי שיהיה ביסוס לדברים האלה. בינתיים הוא משחק בקבוצה שיורדות ליגה או בקושי מקבל פירורי דקות בקבוצות חזקות (ב״ש).
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לגבי אוחנה - בית"ר זה המועדון של החיים שלו וברור שגם רגש מעורב כאן, זה לא שיקול כלכלי. ואני מאמין שמדגדג לו לחזור לעבוד בכדורגל ובאמת ולא רק מסביב, עם כל הכבוד לאימון נבחרת הנוער. טביב לא נותן לאף-אחד באמת להחליט וגם לקשטן הרס"ר הוא עשה בעיות ואוחנה אמנם לא יאמן אבל כאיש מקצוע הוא היה בינוני. אני כן חושב שמדובר בצעד נכון לפחות מבחינת תדמיתית ושיווקית אבל מעניין אותי לדעת מה חושב הצד הרלוונטי.
    לגבי דגני - מה שהיה - נגמר. הוא גם לא מצפה לקבל את אותה המשכורת שהרוויח בהפועל, ואלה בדיוק ההזדמנויות שטביב אורב להן. לא רואה את דגני חוזר לחיפה וממשיך עם הפינג-פונג הזה וגם באר-שבע לא צריכה אותו. לדעתי יכול להתאים לבית"ר.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מה אמרתי? שאתה מפזר פה דברים חסרי ביסוס? אין מה לעשות, זו האמת.

    דור, ממה שאני יודע, גם שלומי אזולאי חזק על הכוונת שלנו ומעוניין לחזור. המכשול? מיץ והיחסים הלא טובים עם טביב.

    בקשר לאוחנה, מקצועית הוא יעשה מה שטביב יורה לו לדעתי. הוא בעיקר יטפל בתדמית הרעה של המועדון וינסה להחזיר קהל ונותני חסות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.