הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אתה מציין פה שגם אוהדי מכבי הם לא כאלה מדושני עונג כי גם לכם היה עשור נוראי ומציין שאוהדי הפועל הם האשמים במצב של הקבוצה שלהם.
    אני באמת לא מבין איך ציפית מאנשים לדעת מראש שחג'ג' סתם חרטטן ושכבירי לוקה בנפשו.

    אני אישית לא זיהיתי את זה.
    הבנתי את זה רק בקיץ האחרון וטענתי בתוקף שצריך למכור את שוינפלד למכבי למשל.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אגב, באופן כללי, לאוהדי הפועל יש המון המון מה ללמוד ולקחת מהכמה שנים האלה שריסקו אותנו. אבל הם לא האשמים העיקריים ובטח שלא הבלעדיים.
    השיח האלים של "מי שיחתום על שחרור שחקנים דמו בראשו" צריך היה לחלוף מזמן.
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    תקרא שוב.
    ציינתי שמכבי גם עמדה בפני העברת בעלות לאנשים מפוקפקים, וגם בזכות האוהדים (לא רק) זה לא יצא לפועל. העשור הרע עם לוני לא קשור בכלל.
    אצלכם אני לא יודע אם זה נאיביות, ייאוש, טמטום או הכל ביחד, אבל אף אחד לא הרים גבה ואף אחד לא הטיל ספק באנשים שצריך להטיל בהם ספק (לא רק בדיעבד).

    לבחירת, מה שוינפלד? איזה שוינפלד? זה זניח ושולי. הגעתם לחובות של 100 מיליון ולא שילמתם בערך על כלום.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    "הגעתם"? האוהדים הגיעו לחובות?
    אתה מאמין לעצמך?
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני לא יודע לגבי אוהדי הפועל, אבל אתה ספציפית בחרת לעצום עיניים.
     
    amn, orimor2212 ו-EO11 אוהבים את זה.
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    כשפרסמו כאן את כתבות התחקיר של עמית גולדשטיין, אני חושב שרוב אם לא כל אוהדי הפועל בפורום היו עסוקים בלהדוף את הטענות, או לכל היותר לכעוס על המדליף...

    אני זוכר הודעות שמהללות את זה שכבירי הבטיח שישלם את כל החובות עד סוף אוגוסט ואז זה היה עד סוף ספטמבר, וכן הלאה.


    שלא לדבר על זה שגולדשטיין הפך לצדיק רק כשהדברים הגיעו פתאום לבית משפט, ובקיץ הוא היה על תקן אויב האומה האדומה.
     
    oFiRzZz, orimor2212, Drama2 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם אם היינו עיוורים ומפגרים אי-אפשר להאשים את האוהדים, אני אישית לא שלם בכלל עם הגירוש של טביב ואי-אפשר לחזור על השטות הזו כל פעם. למרות כל החרא - עוד ניצחון אחד, לפני שבוע - והיינו נשארים בליגה. גם אחרי הפירוק היו טעויות רציניות - מינוי מאמן כושל, שחקנים לא מספיק טובים גם בנמצא ועוד ועוד ועוד. הקהל הוא 'האשם' האחרון. יכול להיות שרציני להאמין.

    קורא את הכתבות עם כבירי, הוא השקיע הרבה כסף אבל טעה המון גם מקצועית, החל מהמאמן הבדיחה מנדיונדו ועוד ועוד ועוד. והוא טועה, לא היה אפשר 'להשאיר את הסגל הנוכחי' אחרי הפירוק, זה לא הגיוני. ברור שעם חן עזרא ונניח שחקן ממכבי שהיה מגיע במקום שוינפלד שהלך - היינו נשארים.
     
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    עושה לי רושם שאנשים לא מפנימים שגם את יתרון הנקודות (בלי המינוס 9) הפועל צברה עם שחקנים שלא היו אמורים להיות שם מלכתחילה.

    זה כמו שאשקלון יחתימו בקיץ את (ואני בכוונה מקצין) מסי, רונאלדו, בופון, קייליני, פוגבה ומבאפה, יצברו מלא נקודות שיספיקו להישארות עד אמצע העונה, ואז יכריזו על הליכה לפירוק כי בעצם אין להם כסף לכל השחקנים האלה.

    זה היתרון הכי לא הוגן שהפועל השיגו ביחס ליריבות שלהם לתחתית.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    החדשות:
    - הפועל תתקשה להשאיר גם את ידין וגם את דגני
    - תקציב השחקנים יהיה 5 מיליון שקלים
    - מועמדים לאימון הקבוצה: עמיר תורג'מן, אלון חזן ומוטי איווניר

    http://www.ynet.co.il/PicServer5/2017/04/19/7726264/746319630990100980987no.Xxx

    האם אביחי ידין ואוראל דגני גם בדרך החוצה מהפועל תל אביב? חרף הצהרות ההנהלה ולמרות שהשניים חתומים לעונה הבאה, לא בטוח שהקבוצה תוכל לעמוד בחוזיהם במסגרת התקציב שתעמיד בליגה הלאומית. אתמול (ראשון) ישבה הנהלת הפועל תל אביב לראשונה כדי לדון על התקציב בעונה הבאה. כדי לעלות ליגה תוך עונה אחת, העריכו במועדון כי תקציב המינימום של שכר השחקנים אמור להיות סביב שבעה מיליון שקלים. אלא שכבר בישיבה הראשונה, נראה כי זאב גרינברג דוחף לקצץ את תקציב לאזור חמישה מיליון שקלים. אם הפועל רוצה להחתים שחקנים נוספים, עלותם של דגני וידין בלבד מגיעה לכמעט שני מיליון שקלים, ולכן אם הבעלים החדשים לא מתכוונים לשים מכיסם סכומים גדולים ולהגדיל את התקציב, לא נראה כי לפחות אחד מהם לא יוכל להישאר.

    "יש מרחק בין ההצהרות לבין המציאות החדשה", אמר גורם בכיר בהפועל. "אולי חוזה אחד כזה אפשר להחזיק בתכנון של התקציב הקיים". חשוב לציין כי כמעט כל עובד במועדון, כולל השחקנים, יתבקשו לקצץ בשכרם והפועל תעבור לתקציב גבוה בסטנדרטים של הלאומית, אך נמוך מאוד לעומת התקציבים אליהם התרגלו בשנים האחרונות.

    בקבוצה כבר מבינים כי לאור התקציב שאמור להיות כרגע באזור 12 מיליון שקלים בסך הכל, יתקשו להביא מאמן בעל שיעור קומה. מנחם קורצקי שיעזוב את המועדון היה חתום על חוזה של כ-23 אלף שקל נטו בחודש. סכום כזה, פחות או יותר, אמור להיות מוצע גם למאמן הבא של האדומים. המשמעות היא שיהיה להפועל קשה להחתים מאמן בכיר או בעל ניסיון. כרגע לא מעט שמות נזרקים באוויר: עמיר תורג'מן, אלון חזן ואפילו מוטי איוניר הוזכרו כמועמדים, אלא שההנהלה עוד לא פנתה לאף מאמן, ואין לה כרגע מועמד מוביל לתפקיד.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    לשחק בלאומית בלי דגני זה לא הפסד כזה גדול. בשביל הליגה הלאומית מספיק לכם בן והבה ועידו לוי (שבעונה אדירה).

    הסגל שלכם אובר-קוואליטי לליגה הלאומית (וזה לא בגלל ה"כוכבים" שלכם, אלא פשוט בגלל הסגלים הזוועתיים שם), אתם יכולים לעלות עם רגל אחת גם עם סגל מצומצם. אוסטווינד (מה קורה איתו באמת?), ברשצקי ורייכרט יכולים להוביל אתכם בעונה הבאה. יש אחלה מציאות זולות שלא רק שיעזרו לכם בלאומית, גם יכולים להמשיך לחזק אתכם לעתיד, עידו לוי (כמו שציינתי קודם), מוחמד שכר, אלי אלבז וכמובן מושאלי חיפה (הירש, גוזלן, עדי קוסטנטינוס, אלא ג'אפר, רז מאיר, שון וייסמן, איעד חבשי וכו').

    כמובן שתוכלו לשפשף אצלכם בקבוצה את שחקני הנוער, רוי רונן, הרשקוביץ', אליאס, טגאניה, שולמייסטר, רועי דיין, ואולי אפילו גם לתת את אפודת השוער הראשון לדודי אלון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/17
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אוסטוינד לשאלתך, רק הגיע וכבר נפצע וגמר את העונה ממזמן. שחקן בסדר שלא ראינו אותו מספיק. העלת כאן שורה של שחקנים סבבה אבל השאלה מי מוכן לרדת ללאומית. מושאלי חיפה יוכלו למצוא את עצמם בקבוצה בליגת העל וסכנין היא קבוצת הבת של חיפה למשל. אלבז ימצא קבוצה אחרת בליגת העל, היה נקודת אור בכפר-סבא. דגני מחובר להפועל וגם ידין, השאיפה שלי שיישארו למעבר לשנה אחת כמובן. רייכרט בטח ירצה להרוויח יותר כסף. לדעתי גם בליגה פח כזו חשוב לפגוע עם עמדת המאמן. עמיר תורג'מן רעיון טוב. לנתניה היה אז את יוסי מזרחי ועכשיו את דראפיץ'. פנטזייה שלי זה ג'ורדן פושה מהרצליה שסיים חוזה אם אני לא טועה אבל יקפצו עליו בליגת העל. הנוער של הפועל לא מספיק טוב אבל כנראה שאין ברירה.
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מצחיק אותי המשפט מהכתבה שאומר "הפועל תעבור לתקציב גבוה בסטנדרטים של הלאומית, אך נמוך מאוד לעומת התקציבים אליהם התרגלו בשנים האחרונות." , אולי יציינו כי זה התקציב הכי גבוה בהיסטוריית הליגה הלאומית ?
    להזכירכם, תקציב של 12 מיליון שקל, היה התקציב של לכל הפחות 3 קבוצות בליגת העל מידי עונה (לפני ההסכם החדש עם צ'רלטון).

    שכר של 23 אלף נטו זה סביב ה35 אלף ברוטו, בסכום כזה אפשר להביא מאמן בכיר כמו רב"ש (אם לא היה חתום באשדוד), אלי כהן השריף, שום (אם ירצה לאמן שוב).

    שורה תחתונה, יש להפועל תקציב יפה מאוד ללאומית ואם ינצלו אותו נכון, תהיה לאוהדים עונה של נחת. רק שימשיכו לשלם הכל בזמן בע'ה

    אל תשכח את ההודעות שטענו כי העובדים קיבלו את שכרם.

    מסכים איתך מאוד. גם ידין וגם דגני, מיותרים. מה שצריך בלאומית זה שחקן שיכול לנצח משחקים (ולכן מן הסתם הוא יהיה בעמדה התקפית)

    שמות מעניינים אבל על אלי אלבז הם יצטרכו לשלם מה שלא נראה לי שיקרה, כנ"ל מוחמד שכר, כנ"ל גוזלן.
    עידו לוי ובן והבה מחזיקים בהצעות מליגת העל, ומה גם שעידו לוי מרוויח שכר גבוה.
    קינג חבשי בעל ביקוש רב בליגת העל, אבל דווקא הוא אחד שכן יכול לרדת. אם הוא ילך להפועל הוא יצטרך לקצץ בחוזה שלו, הוא מרוויח שנתי 6 ספרות דולר.
    רז מאיר ושון וייסמן לפי דעתי, ישארו בקבוצות שלהם.
    הירש, קוסטה וג'אפר זה הגיוני אבל הם שחקני חילוש לפי דעתי.

    אני דווקא חושב שהפועל ילכו לעונה של "שמות". טוטו, משומר, אוסטווינד, שבחון, לויטה/גיגי/ינקו, שיש. תוסיף לזה את ברשצקי, רייכרט, גנדה. כמה שחקנים צעירים "מעניינים" כמו שולמייסטר, אליאס, טאגניה. עוד 3 זרים - אולי יחזירו לארץ את מס'99 האגדי (קהינדה), ובטח שחקן הגנה ושחקן קישור.
    סה"כ אחלה קבוצה שאמורה לעלות בהליכה
     
    Butragueño אוהב/ת את זה.
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    @Drama2
    חלק מהשחקנים שציינתי וחלק לא קטן מליגת העל, מוכן לקחת את הסיכון ולרדת ליגה בשביל הפועל ת"א, אולי בשביל הסיכוי הקטן שיתבלטו ויוכלו להמשיך איתם בליגת העל בעונה שאחרי. דיה סבע וערן לוי היו מוכנים לעשות את זה עם נתניה (שכמובן גם החיבור עם הקהל תרם מאוד). נכון שעידו לוי (וכנראה גם בן והבה) יכולים לשחק בקבוצות כמו בני יהודה, מ.ס אשדוד או בני סכנין, אבל הם יכולים לשקול גם לתת עונה אחת בלאומית, ובעוד שנתיים כבר להיות בלמים ראשונים של הקבוצה בליגת העל (שוב, הכל בהנחה שמשהו בראש של הבעלים הסתדר, ולא יהיו שוב חילוק משכורות בלתי נתפסים).

    @Raulito
    ג'ורדן פושה כבר סגר פעמיים בקרית שמונה, קשה לי לראות אותו הולך בשום סנאריו להפועל ת"א. בלי קשר, ג'ורדן פושה גם מעל לליגת העל. ניצול המצבים שלו פשוט מדהים. ואת כל זה עושה במכבי הרצליה, קבוצה סופר אימפוטנטית.

    לשלב את שבחון זה בזבוז של משכורת, גם אם הוא משתכר בסכום נמוך. בשביל מה צריך אותו? עדיף שתביאו שחקן בגיל 23-25 עם אותה יכולת (אך פחות נסיון) כדי שימשיך איתכם הלאה. יש לכם אשכרה הזדמנות לבנות קבוצה חדשה ל-5 שנים הקרובות. הסגל שלכם בעונה הבאה יכול להוביל אתכם קדימה.
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ואם כבר התחלנו להריץ קצת שמות, אני הייתי הולך על כיוון אחר, משקיע בשוער זר - בלם זר - חלוץ זר, ברמה טובה שיהוו את השלד/עוגן ביחד עם משומר, רייכרט, ברשצקי, אוסטווינד/שבחון/שיש/שוואט.
    וחוץ מהם הייתי משאיל עם אופציה או מחתים, שחקנים 'מעניינים' מהלאומית, שיכול להיות להם פוט' המשכיות בליגת העל. נוסח דודי תירם, יוסי מקונן, דניאל סולומון, חליבה, רועי יאיר, אריאל הדר, גיא בדש, וויסאם רבאח, אנותני וארן (אם הוא לא חתום באשדוד), קניקובסקי, רבינוביץ' וכו'
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,888
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    @Drama2

    אני הייתי שואל את תאי באריבו , just saying...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.