בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    אני מסרב להתלהב מהחזרה של אוחנה לבית"ר, זה נחמד בשביל הכותרות והרגשות שפתאום צפות לנו כאוהדים שמעריצים את אוחנה כבית"רי הבכיר ביותר שהיה אבל אני לא רואה איך משתנים אצלנו סדרי עולם בעקבות המינוי של אוחנה מכמה סיבות. עדיין נישאר בית"ר של טביב עם אותן שאיפות ואותו התקציב, טביב ימשיך להיות מעורב ולהיות זה שמקבל את ההחלטות המכריעות. וגם אין עדיין הגדרה מדויקת מהו התפקיד של אוחנה. הטייטל של "בעל זכויות הניהול" הוא נחמד אבל זה אומר שאוחנה יהיה המנהל המקצועי או שבעצם יהיה בתפקיד ניהולי? מי יודע. בכדורגל הישראלי אנחנו יודעים איך זה עובד, שהתפקיד לא בדיוק מוגדר ושהאיש שממלא את התפקיד הוא כוכב עבר אז הדרך קצרה לאפס מעשים וישיבה נוחה על הכיסא. אלי אוחנה לא בדיוק הוכיח שהוא איש עבודה מטורף שמשקיע שעות על גבי שעות בתפקיד. ואני יותר חושש שאם הוא הולך לצאת נגד הלה-פמיליה האהבלים האלה יקללו אותו כמו שקיללו את קורנפיין. גם ככה רובם נולדו שאוחנה פרש.

    מה אפשר לצפות? אוחנה מבין כדורגל, הוא רואה את המשחק בצורה מאוד הגיוניות וטובה. אולי באימון זה פחות מתבטא אבל הוא לא הולך להיות המאמן אבל בלאתר שחקנים צעירים וטובים ולשמור על השחקנים הטובים שמשחקים אצלנו הוא יכול לעזור. אני מקווה שהוא יתרום ליציבות של המערכת ושנפסיק לראות שחקנים ומאמנים מתחלפים כמו נוסעים בתחנת רכבת.
     
    Doritoz ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    אם להסתמך על ה-15 שנים שלו כפרשן בטלוויזיה הוא רואה את הכדורגל בצורה מאד שטחית ופופוליסטית. לא זוכר אפילו פעם אחת שראיתי שידור איתו שאמרתי לעצמי "באנה החכמתי". אם נקפוץ רגע לכדורסל אז כשאתה שומע את שי האוזמן מפרשן אתה שומע מנהל מקצועי, לאוחנה אין את העומק הזה, ולא סתם הוא גם נכשל בתור מאמן. טקטיקה שמקטיקה וכאלה
    האמת שאני גם לא חושב שבית"ר בכלל צריכה מישהו מבחוץ שיבנה את הקבוצה, ב-3 שנים האחרונות טביב עושה עבודה פנטסטית ביחס לתקציב, כבר הפסקתי לספור את כל הכובעים שהוא האכיל אותי בהם. למה הוא צריך את אוחנה בשביל זה? לדעתי הוא מביא אותו במקום דמאיו,לא מעבר.
     
    yakov_y ו-EsheD אוהבים את זה.
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,803
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    קודם כל מבחינתי אוחנה רצוי בבית"ר בכל תקופה ותמיד רציתי שהוא יהיה "האיש החזק" במועדון.

    אני חושב שהחלוקה בין טביב לאוחנה היא מאוד ברורה, בעוד טביב יכריע לגבי התקציב והעניינים המקצועיים והתקציביים, אוחנה יתעסק בניהול השוטף של מחלקות הנוער ומחלקות ניהוליות כולל שיווק ןכדו'.

    עד כמה זה יעזור ברמה הפרקטית? אינני יודע, דבר אחד בטוח; שאם אוחנה יחליט לבצע מהלך כל שהוא אז חלק נכבד מאוד מהקהל יעמוד מאחוריו.

    מי שזוכר את התבוסה 4-1 לסכנין שעוררה תרעומת מאוד גדולה והייתה פתח למחאה גם זוכר שאוחנה פתר את זה בשיחה אחת באימון שלאחר מכן ומנע כדור שלג.

    11 זה בדם

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    EO11 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    אין ספק שלאוחנה יש את הכח לכבות שריפות. עם זאת יש דברים שהם גדולים עליו, אני לא רואה אותו ממגר את הגזענות בקהל,ובטח ובטח שלא רואה אותו משכנע אותו לקבל שחקן ערבי. בסופו של דבר כשהפרחחים האלה,שרובם לא נולדו כשאוחנה שיחק, יגיעו לצומת שהם צריכים לבחור בין האידיאולוגיה לאוחנה הם ילכו על הראשון בלי להסס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/17
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    תקנו אותי אם אני טועה אבל אוחנה מגיע בגלל שטביב חייב להעביר את זכויות הניהול של המועדון?
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    נו זה מה שאמרתי, שהוא בא להחליף את דמאיו
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    אגב לפי דיווחים אוחנה רוצה להמשיך בתור פרשן בערוץ הספורט, והקבוצה מחפשת דרכים לאשר את זה עם המנהלת. זה די מראה כמה הוא לוקח את התפקיד החדש ברצינות......
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אם ככה אז אני מתקשה להבין את ההתלהבות סביב המהלך.
    זה לא היה קורה אם לטביב הייתה אפשרות אחרת.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    ברור שלא
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אתם צריכים להבין שדמאיו הוא כלום בבית״ר. אולי על הנייר יש לו תפקיד בכיר, אבל כבר חודשים שהוא לא מעורב באמת ושהוא מעביר את הזמן עד סיום החוזה שלו. הסיבה העיקרית לסכסוך ביניהם היא האירועים שאחריי פיטוריי בן שמעון, שדמאיו ניסה לדחוף את לוזון לבית״ר על חשבון מימר בניגוד לדעתו של טביב.

    אני גם חושב שאתם חושבים שאנחנו מצפים מאוחנה לשנות סדרי עולם ב-180 מעלות, ולא, אין מה לצפות שזה יקרה כל עוד אוחנה לא מביא כסף מהבית. בסופו של דבר כל יו״ר שהוא לא בעלים לא יכול לעשות הכל על דעת עצמו, וכך יהיה גם עם אוחנה.

    נכון, לאוחנה אין כישורי ניהול מוכחים, אבל בסיטואציה הנוכחית של בית״ר ירושלים, שמבחינה כלכלית מתנהלת בצורה טובה אבל לוקה מאוד בדברים שאוחנה כן יכול לשפר, כמו היחסים עם האוהדים למשל (ולא עסקנים, אלא כמוני, אדם ואיציק), ולכן זה מתאזן. אני חושב שכל אוהד שדיברתי איתו, מכל קצוות היציע, מתרגש מהמינוי הזה ומסתכל עליו בפן חיובי, וזו התחלה טובה. אנשים, בעיקר ילידי שנות ה-90 וה-80, יתחברו יותר לבית״ר שאוחנה חלק ממנה מאשר לכזו שעם דמאיו הנוכל כמנכ״ל.

    לדעתי אוחנה לא יקבל החלטות בפן המקצועי וטוב שכך, כי טביב מבין בהרבה ממנו. הוא יתמקד בפעילות מול הקהל, שיפור מחלקת הנוער והשיפור התדמיתי של הקבוצה מול הקהל שלה, כשהאחרון זה העבודה החשובה ביותר שיש לו לעשות לדעתי.

    אוחנה חותם ל-5 שנים, 3 מעבר לתום העונש של טביב. נקווה שבאמת יש פה מחשבה אמיתית לטווח ארוך כדי לשפר, ושאוחנה באמת יעשה מה שאנחנו, האוהדים הפשוטים שלא שייכים לאף ארגון ובאים נטו מאהבת בית״ר, מצפים.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    אור,בשביל לשפר את מחלקת הנוער לא צריך את אוחנה אלא להשקיע כסף. לפי מה שהבנתי טביב ייבש אותה לגמרי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/17
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    זה שהאוהדים מתרגשים לקראת הגעתו זה בדיוק מה שטביב רצה שיקרה מהמהלך הזה. מאחר והוא לא הולך לפתוח בהרכב בעונה הבאה, אני פשוט לא מבין מאיפה זה מגיע.

    בסופו של דבר זו הקבוצה של טביב וכל החלטה תתקבל ע״י טביב, ואלא אם כן טביב החליט שהוא נכשל בניהול של בית״ר, הגיעע למסקנה שצריך שינוי ולשם כך הביא את אוחנה, אני לא רואה מה כבר השתנה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    צריך כסף, אתה צודק. אבל הבעיה של מחלקת הנוער של טביב הייתה ונשארה (השתפרה מעט בשנה האחרונה) התנהלות ויחס כלפי הילדים ובעיקר המאמנים.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,803
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    לא צריך כסף כמו שצריך דמות שתנהל את הכל בצורה טובה ותצליח לשדך בין כל הגורמים שיכולים לעזור למחלקה להתפתח גם בלי השקעת בעלים קרי עיריית ירושלים ועוד מספר תורמי עבר שמשכו את ידיהם מהמועדון ול ”א ויוה אוחנה” יש קשרים טובים איתם.

    לגבי מינוי אוחנה - אפשר לומר שהמינוי שלו הגיע בעקבות העובדה שטביב נאלץ להעביר את זכויות הניהול אבל זה לא מדויק שכן היו ניסיונות להביא את מספר 11 לבית"ר עוד לפני ההחלטה נגד טביב אבל המלך סירב כי הסיטואציה לא הייתה נכונה מבחינתו.

    מבחינת הציפיות ממנו - אינני מדבר בהכרח על הבאה של שחקן ערבי לבית"ר (למרות שאם יש מישהו שיש סיכוי שיצליח להעביר דבר כזה בצורה פחות הרסנית זה אוחנה) אלא לשינוי השיח סביב המועדון וכיבוי כל שריפה קטנה בין ההנהלה לאוהדים תוך כדי שמירה על היעדר גזענות במגרש, המלך כבר העביר מסרים שהוא לא מוכן לכל פסטיבל השירים הגזעניים ושאם האוהדים רוצים לקבל יחס טוב הם צריכים לחדול מכל סממן גזעני, נקווה שזה יצליח.

    בכל מקרה שלא יהיה - המוות בידי אלוקים והחיים בידי אלי.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    שמעתי באמת את פרימו או לא זוכר מי אומר שאוחנה יכול לתווך בין טביב לברקת שכידוע לא סובלים אחד את השני. אני גם חושב שהוא מסוגל לעשות את זה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.