הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אני אוהב אותו, אגרסיבי ומהיר אחרי המטרים הראשונים, כבלם רביעי אין מצב שנמצא מישהו טוב יותר.
    גם כמחליף ראשון אני אוהב אותו, נכנס לנעליים גדולות באליפות הראשונה ועשה עבודה טובה מאוד, אבל סוארס עדיף.

    אני גם שמעתי על פציעה קלה בשריר אחרי שתהיתי איך לא שותך שכל העולם ואחותו משחקים,
    אם זה נכון, מאכזב לשמוע שהוא הציב תנאים לעלייה לחימום, מצד שני גם בכר לא בדיוק לקח ברצינות את המשחק.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אפשר לסכם עונה... לא ייאמן מה שעברנו בעונה אחת, כל כך הרבה שיאים, כל כך הרבה זכרונות, כל כך הרבה הצלחות, לא ייאמן שהגענו למצב שעונה אחת מכילה כל כך הרבה רגעי אושר.

    לקחנו אליפות בצורה חד משמעית, עם סימן קריאה, בבית של היריבה, אין גדול מזה, בטח לא עבורינו... אין מדהים מזה. נתנו קמפיין אירופאי מדהים, אחד הגדולים של קבוצה ישראלית, נפלנו מנטלית בסיבוב השני, אבל במאני טיים התעוררנו וסיימנו את העונה בפער שמשקף את ההבדלים בין 2 הקבוצות הכי טובות בכדורגל הישראלי כיום.

    נסכם בקצרה על השחקנים:

    דודו גורש- נתן עונה סולידית וטובה, אי אפשר להצביע על סיבה בולטת למה בכר החליט להחליף אותו, כנראה שזה משהו שבכר תכנן מראש וחיכה לרגע הנכון לעשות את זה, ותקופה לא טובה של הקבוצה כנראה שהיה סימן מספיק טוב עבורו. בכל מקרה, עשה את שלו בצורה חיובית לחלוטין.
    גיא חיימוב- מהרגע שנכנס לשער, עשה את שלו על הצד הטוב ביותר, לקח כדורים קשים, לא זכורה לי טעות שלו שעלתה לנו בשער או בנקודות.
    מהבחינה הזו אנחנו מסודרים לעונה הבאה בוודאות.

    בן ביטון- נתן עונה גדולה. המשיך בגרף ההתקדמות שלו, בהחלט השתפר תוך כדי העונה, אולי אין לו מספר גבוה של בישולים, אבל מדובר בשחקן מאוד פעיל שהשפיע רבות על משחק ההתקפה שלנו. בתחילת העונה ראיתי אותו ואת אלי דסה כמגינים זהים מבחינת היכולת, כרגע אין לי ספק שבן ביטון, בכושר של העונה, המגן הימני הטוב ביותר שיש לנו להציע. ציון- 9.

    שיר צדק- פתח רע מאוד את העונה, הראה המו היסוס וחוסר ביטחון, למזלו אלוהים היה לצידו והציל אותו לא מעט, אבל התייצב עם הזמן וחזר להציג יכולת גבוהה, שחקן שמשחק עם לב, מנהיג על המגרש, נכס גדול מאוד. ציון- 7.5.

    מיגל ויטור- אלוהים. אין מילה אחרת. השחקן הכי טוב שלנו, הבלם הכי טוב שראיתי בעיניים שלי בליגה הישראלית, הזר הכי איכותי שלבש את המדים שלנו, אחראי על לא מעט שערים שהבקענו (כולל על השער הראשון במשחק האליפות מול מכבי תל אביב ועוד..), לוחץ, חוטף כדורים בחצי המגרש של היריבה, מניע, מלך הרחבה, ראשון לכל כדור. עונה מושלמת. איתו אנחנו פשוט ברמה אחרת מאשר בלעדיו. ציון- 10.

    מיחאי קורהוט- השתדרגנו בעמדה הזו, חד משמעית. אני ראיתי שחקן הרבה יותר טוב מדווידזאדה, הרבה יותר שקט ורגוע הגנתית. לא מושלם, כי היו לו הטעויות, אבל בצורה מאוד מתונה. מאוד אחראי במשחק שלו, לא מתפרע התקפית , תומך, מאיים על השער, למרות ובגלל שיש לנו פרוספקט בעמדה שלו בעונה הבאה, אני מאוד מקווה שקורהוט ימשיך עונה הבאה לפני שאורן ביטון יקח את המושכות במשרה מלאה. ציון- 8.

    ג'ון אוגו- מה לא נאמר, הקשר האחורי הכי טוב בליגה כבר שנה שנייה. היו לו תקופות קצת פחות טובות העונה, אבל במשחקים הגדולים תמיד היה שם, בפלייאוף העליון הציג יכולת שיא מהרמה הגבוהה ביותר, אין שום קשר אחורי בליגה שמתקרב לרמתו העונה, וזה היתרון האמיתי והגדול ביותר שלנו על פני השאר, במידה ונאבד אותו, זו מכה שאנחנו לא בטוח נתאושש ממנה. שחקן שמשחק מהלב והופך אותנו למפלצת שאנחנו. ציון- 8.5.

    אובידיו הובאן- באמצע העונה שעברה , רשמתי שהוא הזר הכי איכותי שהיה לנו אי פעם, קשר אחורי שהגיע אלינו בגיל מתקדם, ותרם בצורה מדהימה לכל אספקט במשחק שלנו- הגנה, התקפה. נתן עונה שקטה וטובה. מנייה בטוחה במשחקים הגדולים, תמיד נותן הופעות גדולות במשחקים הכי חשובים, קשה מאוד להיפרד ממנו, נכנס ללב של כולנו, דמות חינוכית, נוחה שעשתה לנו רק טוב. זה שחקן ראשון (כנראה יחד עם בוזגלו) שאנחנו מוציאים מהפאזל המושלם שלנו ונצטרך למצוא לו חלופה. ציון- 8.

    מהראן ראדי- כל פעם הפתיע מחדש. שחקן ענק, שהביא המון אופי ומנהיגות, ניהל את המשחק שלנו ביד רמה , נתן מספרים נהדרים, היה שם שהמשחק היה תקוע, נתן עונה מדהימה ומגיע לו כל מחמאה, חלק עיקרי ומשמעותי בעונה המרהיבה הזאת. ציון- 9.5.

    מאור בוזגלו- זה מדהים לומר זאת על שחקן בגיל כזה, אבל שידרג את עצמו בצורה מופלאה העונה, היה שם ברגעים החשובים, השפיע על המשחק שלנו , קילר אמיתי שמקבל הזדמנות ומנצל אותה. כל משחק שקם מהספסל, פשוט הרג את היריבה. הכדורגל הישראלי לא בנוי להתמודד עם שחקן כזה שקם מהספסל ורגעים כאלו הביאו לנו לפחות 9 נקודות שאני זוכר בשלוף. נתן משחקים אירופאיים מדהימים, כנראה המצטיין שלנו בקמפיין האירופי, כנראה שניפרד גם ממנו- יש לו חלק מרכזי ביותר בהפיכה שעברנו, ישאיר בור גדול מאוד שנצטרך לעבוד קשה ולהתפלל הרבה כדי שנמלא אותו. ציון- 9.

    מאור מליקסון- הראה שיניים, הראה אופי, בשנתיים האחרונות שהוא רואה את מכבי תל אביב הוא בא ונותן להם בראש, הצליח להחיות את עצמו במשחקים הגדולים, שחקן שאתה לא שופט לפי מספרים, כי התרומה שלו היא כל כך יותר גדולה מסתם מספרים.. הופך את כולם מסביבו לטובים הרבה יותר. נתן עונה נהדרת. ציון- 9.

    טוני וואקמה- החודשים הראשונים- בליגה ובאירופה, הם כנראה הגדולים ביותר שראינו משחקן התקפה שלנו. הדומיננטיות שלו בסיבוב הראשון ובקמפיין האירופי הייתה בלתי נתפסת. מה שהוא עשה לשחקני אולימפיאקוס, אינטר.. זה משהו שלא האמנו שאנחנו רואים בעיניים שלנו.לצערו ולצערנו, נעלם כמעט לחלוטין למשך 4 חודשים, שכמעט ולא היה קיים ואפילו תקע אותנו לא מעט.. הוא הגורם המרכזי שהליגה נפתחה מחדש. ציון- 9.

    בן שהר- מבחינה מספרית אין מה לומר, עשה את שלו, חלק נכבד זה פנדלים, אבל פנדלים זה כדורגל ומי אנחנו שנזלזל בפנדלים, מצליח לנצל מצבים, היה שם ברגעים חשובים מאוד, היה חלק מהמשחקים הגדולים ומשקיע בלי סוף במשחק שלו. התחושה איתו שאנחנו לא מקבלים ממנו מה שאנחנו צריכים. הוא לא בולט ולא משפיע על המשחק השוטף, כמו שאנחנו צריכים, הוא נותן מספרים נדרים אבל נעלם בחלקים גדולים מדי כאשר הוא על הדשא. יכול לתרום לנו יותר. ציון- 7.5.

    מיכאל אוחנה- ילד פלא. כוכב אמיתי, עשוי מחומר של הגדולים ביותר שלנו. ילד עם חוצפה, שמהרגע הראשון בא, ולקח כל הזדמנות שקיבל ב-2 ידיים.כאשר המשחק היה תקוע הוא הראשון שבא וניגש לקחת כדור, מנסה דברים, לא מפחד, לא מתבייש. עשה דברים של כוכב כדורגל. שערים יפהפיים, בישולים מדהימים. לפני שהגיע דיברו על 4 שערים ב-100 הופעות. או משהו כזה, אז בא וכבש יותר מזה בעונה אחת, הוסיף בישולים ועזר המון לשטף המשחק. ציון- 9. מאוד מקווה שנהנה ממנו לפחות שנתיים, יהיה קשה מאוד לשמור עליו.

    מוחמד גאדיר- אין מה יותר מדי לומר, אני רק חייב לציין שיש לו כדורגל, יש לו מקום בקבוצה כמו שלנו ואם ישחק יותר ויקבל ביטחון הוא גם יכול להשפיע יותר, אשמח אם ישאר לעונה הבאה.

    אליניב ברדה- נתן כמה שערים חשובים, אבל המשחק שלו בדעיכה וזה ברור לכולם, אני מקווה שישחק כמה שפחות עונה הבאה וההשארות שלו היא יותר סמלית ולא משהו שאמור לנגוס בדקות משחק משמעותיות.


    שחקני ההגנה המחליפים- מאוד מקווה שטאהה ישאר, תורג'מן לא מספיק טוב, אין לי בעיה שאוחיון ישאר כגביוי של כל הגיבויים.


    דירוג הרגעים הגדולים (מבחינתי ) באירופה:

    5. הניצחון על סלטיק- מבחינת עוצמות ואווירה במגרש זה מקום ראשון בלי תחרות. שחקני סלטיק השתינו במכנסיים ורק חיכו לסיום. זה היה משחק גדול, שיצאנו ממנו עם הראש מורם גבוה גבוה.

    4. הניצחון בסן סירו... כל מי שיקח את זה למקום הראשון.. בהחלט מקובל ומובן. זה היה משחק ענק, שבאנו, שלטנו וכתשנו את אינטר בסן סירו... מדהים ולא נתפס.

    3. הניצחון על אולימפיאקוס- בגלל המעמד. אולימפיאקוס אומנם הייתה רחוקה משיאה, אבל לא ידענו מה זה הצלחה אירופית.. ופתאום להדיח קבוצה כזו, ערב בלתי נשכח שמשם כבר האמנו שאנחנו מסוגלים להכל.

    2. המהפך על אינטר. אין מה להכביר במילים על המשחק הזה, כנראה המחצית הכי גדולה של קבוצה ישראלית, המהפך הכי גדול.. מדהים. אינטר באה עם כל הכוכבים, בשיא הרצינות, ופשוט קיבלה בראש בטרנר.

    1. הניצחון/תיקו בסנט. מארי. המשחק הכי קשה שלנו העונה באירופה.קבוצה בריטית חזקה, בבית שלה, בית קשה שבקושי הפסידה בו. באמת שסבלנו שם, לא היינו דומיננטיים התקפית, אבל עמדנו בכבוד ואז השער של בוזגלו... הישג מדהים להעיף קבוצה מהפרמייר ליג בבית שלה.


    ברור לי שכל אחד יכול לקחת כל משחק מהרשימה ולשנות מיקום... מטורף כמה זכרונות יש לנו מעונה אחת.


    יש 4 שחקנים שמבחינתי חייבים להיות על המגרש בכל רגע בעונה הבאה והם העוגן והמפתח שלנו להצלחה בעונה הבאה- מיגל ויטור, ג'ון אוגו , מיכאל אוחנה ווואקמה. שלושת הזרים זה ברור. בקשר לאוחנה, הילד שווה כבר עכשיו הרכב באלופת המדינה, צריך להריץ אותו כשחקן הרכב קבוע, בכל משחק, בכל מסגרת, יש לו מה שצריך כדי הוביל אותנו.


    זו הייתה עונה מדהימה, הסיום היה התות שבקצפת.. לזכות באליפות מול מכבי תל אביב, להיות נוכח שם, זה משהו שאקח איתי עד הסוף, הכל היה מושלם. 3 תארים מקומיים + קמפיין מטורף באירופה. ציון 10 לעונה, זה לא יכול להיות יותר טוב, עם כל הכבוד לגביע.

    סוף סוף הגיע הפגרה, מנטלית נסחטתי, הותשתי, צריך לנוח ולחדש כוחות לקראת יולי. נהננו, יש אליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/17
  3. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    3,068
    לייקים שהתקבלו:
    2,425
    מין:
    זכר
    סיכום נהדר.
    ההעפלה ע"ח האנגלים היא אחד הרגעים הגדולים בכדורגל הישראלי לדורותיו. לבוא לבית של קבוצת פרמייר ליג שרוצה את העלייה ולהדיח אותה זה הישג פשוט כביר.
    בהחלט רגע מצמרר.
    הצעדה בדומו, ההגעה לסן סירו, הניצחון והבילוי עד שעות הבוקר במילאנו יילכו איתי לכל החיים.
    אם חשבתי שמעל זה אי אפשר לעלות אז בא המהפך בטרנר. טירוף חושים של ממש.
    כל המסע האירופי שלנו היה קסום והלוואי ונצליח לעשות משהו דומה גם בעונה הבאה.

    בהסתכלות על העונה הבאה, חלוץ זה הרכש הכי משמעותי שצריך להגיע. פגיעה בעמדה הזו תשדרג אותנו מאוד.
    זר או אצילי יצטרכו להגיע במקום בוזגלו, אייבינדר אם יצטרף, יחד אם אלו וביטון זו תוספת יפה לסגל.
    אם בן ביטון יישאר זה בכלל יהיה מדהים ויקנה לנו ספסל איכותי מאוד גם בעמדות בעייתיות. קשה לראות את זה קורה.
     
    Sir Alex Ferguson, yakar ו-לירן אוהבים את זה.
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אה ומילה על טרנר... מבצר אמיתי. בעבר היינו אומרים שקבוצות בקסטינה כבר מאבדות 2 נקודות... היום זה קבוצות כבר לפני היציאה מהבית יודעות שלגעת בכדור הן לא יגעו ולחזור עם הנקודות הן לא יחזרו. עונה שלמה בבית עם תיקו אחד נגד הפועל תל אביב ועוד תיקו בגארבג' טיים מול מכבי פתח תקווה זה מדהים. בסיבוב השני שהיינו חלשים המשכנו לנצח כרגיל בטרנר וזה רק מצביע על היותו מבצר ברמה שלא הכרנו. אצטדיון מפחיד לקבוצות יריבות, שפשוט באות חסרות אמונה לחלוטין, וזה הרווח הגדול שלנו.


    אגב, למי שיש ספק, עונה הבאה מחזור 1-2, מכבי תל אביב מגיעה לטרנר, המנהלת תשמח לייצר סיפור סביב שבירת השיא של משחקי בית ללא הפסד..
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    https://scontent.ftlv3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/18601236_1345785425491062_1030387225_n.Xxx?oh=884f6cd8576e008ae19d168ac6ad2e3d&oe=5922F403
     
    rivaldo, hbs7 ו-לירן אוהבים את זה.
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני לא יודע אם אתם עוקבים אחרי הציוצים של אלונה ברקת בטוויטר, אבל צרם לי מאוד שהיא הודתה לכל אנשי הצוות שקשורים למועדון (עד לרמת אחראי המשתנות בטרנר פחות או יותר), ולדודו עזריה לא.
    @Nave - זרוק לה מילה.
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    לפי מה שאני זוכר היא כבר הודתה לו בהזדמנות.
    בכר הקדיש לו פוסט שלם בפייסבוק. הוא גם דיבר עליו בשער השבת אתמול.
     
    amn ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    זה בסדר, היא פירגנה לו בכמה וכמה ראיונות לאחרונה.
    ואם היא באמת רוצה לפרגן לעזריה, שתיתן לו חוזה למשרה מלאה לכמה שנים עם שכר שראוי לעבודה שהוא עושה, יש לנו עוד לאן להשתפר בתחום הזה...
     
    amn אוהב/ת את זה.
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    ובכל זאת, היא הזכירה את כל מי שקשור למועדון בשמם (למעט השחקנים אם אני לא טועה). היה מקום להזכיר גם אותו.

    בפרט כשהוא אחראי על ההחתמה של ויטור. לא שאני חושב שהסיבוב השני בלעדיו מייצג את איך שהעונה הזו הייתה נראית בלעדיו, אבל כנראה שזה לא היה נגמר ב-13 הפרש.


    קנטרני אולי, אבל בדיוק בגלל שמעמד הסקאוטינג בארץ הוא בקרשים, יש מקום להזכיר אותו.
    בכלל, הייתי שמח שדודו עזריה ינצל את ה"תהילה" שלה הוא זוכה (בצדק) כדי להעלות את הנושא הזה יותר לשיח (אם כי להבנתי, זה לא אופיו או דרכו, והוא גם אמר זאת בראיון לעירד צפריר בעונה שעברה).
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    1. מבחינתי לפחות, הניצחון על מכבי תל אביב בחוץ במשחק האליפות, היה הגדול שלנו השנה בגלל המשמעות שלו.
    הניצחונות באירופה, על סלטיק, אולמפיאקוס וכמובן אינטר, וגם התיקו במשחק החוץ באנגליה שהעלה אותנו ל32 הגדולות, היו קסומים, אבל אלה היו ניצחונות על הקצפת.
    הניצחון על מכבי תל אביב, בחוץ, במאני טיים, במשחק שהוא סוג של גמר גביע כי ניצחון בו וזוכים באליפות, הוא ניצחון על הלחם והמחאה שלנו, ולכן בעיני הוא גדול יותר.
    בטח ובטח כשניצחנו אחרי פיגור, וכשמי שכבש את השער הוא אוגו שכל המשחק "זכה" לקללות מצד אוהדי מכבי תל אביב.
    אני זוכר שאחרי הגול של אוגו מצאתי את עצמי מתחבק עם חברה שאני לא מכיר בשורה שהיא לא שלי, ולא היה לי מושג איך בכלל הגעתי לאיפה שאני נמצא (ירדתי 3 שורות שמאלה מהטירוף בלי בכלל לשים לב).
    והחגיגות בלובי של האיצטדיון אחרי המשחק, חגיגות שלא זוכר שהיו לי מעולם כאוהד כדורגל מבחינת השילוב של ספונטניות וטירוף, חגיגות לאורך 30 דקות תמימות שהרגישו כמו שלושים שניות, משחק אחד שסימל וריכז בתוכו רגשות של עונה שלמה, ולכן הוא עבורי הגדול ביותר.

    2. דרך אגב, אחד הרגעים הכי גדולים שהיו מבחינתי השנה, היו אתמול בסיום המשחק.
    הגוש השרוף ביציע הדרומי ביחד עם נספחים מיציעים אחרים באיצטדיון, נשארו באיצטדיון להודות לאלונה, בכר ובעיקר להובאן שיתכן ועוזב אותנו (למען האמת, אחרי הגול של הובאן, כשכל האיצטדיון מעודד את הרומני והוא לא יכול לעצור את הדמעות, גם היה בעיני רגע גדול מאוד).
    אחרי שהובאן עזב את הבמה ביציע (כשהוא מבקש את המיקרופון להגיד בעברית שהוא אוהב אותנו, שחקן מרגש), פתאום ראינו בזווית העין את מאור מליקסון. קראנו לו ליציע, ואז כשהוא קרוב ליציע כמעט כל היציע שר לו "מאור יש רק אחד" (מודה שאני התחלתי את השירה, זה בא מבפנים והרגיש לי כצעד הכי נכון באותו רגע). אז מאור כמובן סימן לא עם היד, כי זה האדם שהוא, אבל אם לסיים את העונה, אז לסיים את העונה בצורה כזאת.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    דודו לא אדם כזה, זה לא באופי שלו. הוא לא אוהב לדבר על עצמו, אותו ראיון נעשה רק כי הבטיח אחרת גם את הראיון הנ"ל לא היינו קוראים...
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    <_<
    הניצחון הכי גדול לדעתי הוא על סלטיק, בפער גדול על האחרות אבל להשוות בין הניצחון על מכבי תל אביב שלא היה באמת משמעותי למאבק האליפות לניצחון על סלטיק זה קצת לא אובקייטיבי לדעתי בגלל היריבות הקטנה שנוצרה.
    קודם כל, ה-2:0 על סלטיק היה אמור להיות 4:0, נגד מכבי תל אביב התוצאה משקרת והצהובים היו אמורים לנצח.
    דבר שני, לינקולן/מנשלגבאך/ברצלונה היחידות שניצחו את סלטיק, מעצים את ההישג ואותה סלטיק שיחקה 58 משחקים בעונה הנוכחית ופעמיים נגד מנצ׳סטר סיטי שלא ניצחה אותה.
     
  13. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    למכבי תל אביב הגיע לנצח? WTF?
    על מה אתה מדבר תגיד לי?
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מניח ש-2 הקורות די השפיעו על הבחור, היינו טובים יותר בצורה בולטת, הגענו ליותר מצבים, יש מצב ש- @yakov_y קצת התבלבל לו.

    בכל אופן, בהמשך לתגובתך יעקב, אני דירגתי את הניצחון על סלטיק יחסית נמוך, כי סלטיק היא קבוצה שעל בסיס כמעט קבוע מובכת על ידי קבוצות קטנות במשחקי חוץ, ולפנינו עפה לקבוצות חלשות יותר מאיתנו. העובדה הזו עשתה לי את זה הרבה פחות מאשר להגיע לקבוצה בייתית כמו סאות'המפטון, במשחק של המאני טיים, קבוצה של מקום 7-10 באנגליה, ואשכרה לנצח/להדיח אותה ממשחק באמת חשוב לה.. השיא של השיא. נגד סלטיק היינו אדירים וזה היה משחק בלתי נשכח. אבל אלו השיקולים שלי.

    באמת בלתי אפשרי לבחור חד משמעית, זה כמו לבחור בין הילדים שלך.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    @לירן
    כבר כמה ימים רציתי לברך אותך על 2 האליפיות ולא מצאתי איפה אז ברכותיי, אתה אחד המשתמשים האהובים עליי בפורום.

    להשוות בין תיקו באנגליה לקבוצת אמצע טבלה בפרמייר ליג לניצחון שהיה אמור להיות קמאבק אדיר על אלופת סקוטלנד במסגרת גדולה יותר זה לא פייר, תאר לך היה נכנס השלישי והדעות שלנו היו אותם דעות.
    מנצ׳סטר סיטי לא ניצחה את הקבוצה הזאת בבית שלה + קבוצה שלא הפסידה כמעט עונה שלמה + משחק שהיה צריך להסתיים ב-4:0, בשבילי ניצחון גדול יותר אבל כל אחד והדעות שלו.
    הנקודה שלי היא שלהשוות בין ניצחון על מכבי ת״א לניצחון על סלטיק זה לא בר השוואה אפילו, קבוצה אחת הפסידה 5 פעמיים עונה שלמה והשנייה הפסידה 8 פעמיים רק במסגרת הליגה, זאת רק דוגמא קטנה.

    זה לא משנה בכלל אבל אני אגיב למשחק העונה.
    אתה סותר את עצמך בהודעה שלך ומייצג את הדעה שלי בצורה מושלמת, לא ברור לי למה אתה מזלזל ב-2 הקורות ?
    לדעתי עד הדקה ה-55 מכבי ת״א הייתה טובה בהרבה, שני מצבים של 100% שער פוספסו בגלל חוסר דיוק, אחת ממש לפני השער של מליקסון עם הפיספוס של מי אם לא דור מיכה.
    מהחילוף של מיכאל אוחנה שלטתם וזה מה שגורם לבילבול על שליטת המשחק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.