דיון התקשורת לעונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏12/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,382
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    סדר היום של תומר לוי בשנים האחרונות היה קפיצות בין חיפה ולסכנין ולעכו ולקריית שמונה, הוא הגיע לחורים והסתחבק עם אנשים הזויים כדי ליצור כותרות, זה ממש לא חלומי כמו שנראה לך.
    לך נורא קל לדבר, אתה צופה בטלוויזיה, בנוחות, במשחקים ברמה גבוהה בעיקר ואז כותב עליהם, אתה מגיב למידע שאנשים כמו תומר לוי מספקים ולא מבין בכלל את תהליך דליית המידע.
     
    רון עמיקם אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,216
    לייקים שהתקבלו:
    26,259
    מין:
    זכר
    אני אשתף לך היום. תעלה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    הבן אדם דובר לא רשמי של מכבי חיפה. הניסיונות המאולצים שלו לגונן על שחר מגוחכים. רק אתמול הוא אמר שהמנהל המקצועי ההוא שצריך להגיע אישר את הזרים. נו דחילק רבאק הוא אפילו לא נחת בארץ! הוא אפילו לא חתם! תפסיקו להתייחס אלינו הצופים כמטומטמים
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    אני לא מתייחס אליך כמטומטם, אבל אלי ולרוב חבריי למקצוע אתה מתייחס כאוכלי חינם וכדפ"רים. ועוד משהו: לא מעמיקים ובעלי ידע גבולי.

    אני חושב שכמו ברוב המקרים, יש כאן בערות מאוד גדולה. אנחנו לא מכירים די את הקוראים והצופים והם לא מכירים אותנו.

    נורא כיף לחבוט בשדרים ובעיתונאים, אבל צריך פעם אחת להיות במקומם כדי להבין שלא קל להחזיק שידור, לא פשוט לדבר למצלמה, לא עניין של מה בכך לכתוב או למצוא ידיעה שתהיה בלעדית או חושפנית או אפילו ראשונית.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,216
    לייקים שהתקבלו:
    26,259
    מין:
    זכר
    מעסיקיו בערוץ הספורט או במכבי חיפה?
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    מבין שעיתונאים צריכים לרדת לזנות כדי לשרוד במקצוע הזה. מאיימים על שחקנים שאם הם לא ידליפו להם הם יקטלו אותם בעיתון, על אלה שכן הדליפו להם מגוננים כמו שריון, זורקים אלף השערות ביום ומקווים שאחת מהן תתפוס כדי להפוך את זה ל"לפורסם אצלנו לראשונה". מבין ומקבל, אבל זה לא אומר אני שאני צריך לאהוב את זה.
    תקשורת הספורט הולכת ומאבדת את הרלבטיות שלה מיום ליום, בטח כששני המועדונים הגדולים ממדרים אותה מהם.
     
    oranfu ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מסכים עם @DRORIKO . חוץ מזה שכל עבודה היא קשה.
    אם השליח של העיתון של השכנים שלי מטיח את העיתון על הדלתות ו"מדליק" את כל הכלבים בבניין ב-4-5 לפנות בוקר כל יום, זה אומר שאני צריך לקבל את המצב כמו שהוא כי זו עבודה קשה שלא עשיתי אותה?
    אם עובדי הנקיון של העירייה שופכים חצי מהפח בחוץ כשהם מרוקנים אותו לתוך המשאית, אז גם זה בסדר, כי זו עבודה נורא קשה?



    גם הכתבים היותר מוערכים ברמה הארצית "חוטפים".
    הרבה פחות, ובצורה נעימה הרבה יותר לעין/אוזן. מי שחוטף בצורה לא נעימה, צריך לשאול את עצמו "למה על אורי קופר לא כותבים ככה?" (או אם אתה נורא רוצה ללכת על ריפורטרים כי זה עסק יותר מלוכלך, אז למה על רענן ברנובסקי לא זכור לי שאוהדי מכבי דיברו כמו שמדברים על נדב צנציפר למשל. כנ"ל על רז אמיר. וכמובן שכולם "חוטפים" כשהם מפרסמים דברים לא נעימים, אבל יש הבדל משמעותי בתוכן).


    מעבר לזה, שיש כתבים שהאג'נדה האישית שלהם כ"כ שקופה, שתאמין לי שהם יוצאים בזול. ואם אתה נורא רוצה דוגמא, אתה יכול להסתכל על ידיעות אחרונות של היום:
    ראמון בטח שלא היה הגרוע בשחקני מכבי אתמול (גם גינצבורג ושפיגלר חפרו על כך שהוא היה הגרוע במשחק להבנתי (הייתי במגרש), כולל במהלך שבו תוך כדי שראמון נחלץ מלחץ של שני שחקני בית"ר, גינצבורג אמר ש"רואים עליו שהוא מתקשה"), במשחק בכורה בהרכב (ועם כל הכבוד ל-2 ו-5 דקות ששיחק לפני אתמול, משחק בכורה בכלל), לראשונה (בקריירה?) כמגן שמאלי, ניסה להניע יפה את הכדור קדימה ובאופן כללי - היה נראה טוב בהרבה מטיבי למשל. אז למה צנציפר נתן לו את הציון 3 (הגרוע בשחקני מכבי אתמול אם אני לא טועה)? אולי כי זו עוד הזדמנות לנגח את ג'ורדי קרויף שלא היסס לבקר את צנציפר?
    שלא לדבר על זה שהוא בעצמו פרסם שראמון הגיע בהשאלה ב-200 אלף יורו (ynet ייני עבר למכבי ת"א: "כיף לחזור הביתה" - ספורט אבל זה לא הפריע לו לכתוב בעיתון של היום שמכבי בזבזה 800 אלף יורו כדי להחתים את הרכש הכושל הזה (וזה אפילו לא הסכום של האופציה על ראמון או הסכום ששולם על מרסלו).


    אפשר להגיד הרבה דברים על הרכש שמכבי עשתה בינואר, ואני יכול בהחלט להבין את מי שיגיד שהרכש של מרסלו וראמון הוא כושל, מסיבות רבות. קשה לי לכבד אנשי מקצוע (מאמנים ו/או אנשי תקשורת) שמבקרים את ראמון ומרסלו באופן אישי (ולא את העסקה או את העובדה שהם לא משחקים), כשסביר להניח שלכל היותר הם ראו את דקות המשחק שלהם במכבי, שהן לא רבות.
    וכן, אני מרשה לעצמי לצאת מנקודת ההנחה שיש מעט מאוד שחקנים ששיחקו באופן סדיר בליגה הראשונה בברזיל ולא ישתלבו בכל קבוצה פה בארץ. אני גם יכול לבסס אותה על סמך צפייה במי יודע כמה משחקים משתי הליגות הראשונות בברזיל ושתי הליגות הראשונות פה בארץ.
     
    oFiRzZz ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    בוני הוא פופוליסט מסריח, מה רצית שהוא יגיד?
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,382
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    הבנתי שאמרו על ראמון שהוא מתקשה בדיוק כשהוא שיחרר מספרת מדויקת להיחלצות מלחץ.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עמיקם, אני דווקא אוהב את עיתון מעריב דרך אגב, תמיד נוגעים בנקודות מעניינות בכדורגל העולמי, אני פריק של מספרים ולכן אוהב את פינת הסטט' שלך. חבל לי רק שלא יוצא מוסף ספורט נפרד. בתור אחד שחלק מהברנז'ה כבר הרבה זמן ואפילו כתבת פעם ב-'שם המשחק' פה ושם, ממה שאתה יכול לומר, וסיקרת הרי את הפועל, ובית"ר, ונבחרת ישראל ועוד ועוד - מה היית משנה כאן בתקשורת הספורט, המודפסת - העיתונים וגם בטלוויזיה ועוד.

    לדעתי עיתונאי חייב לשמור על אובייקטיביות ולדעת לחתוך וזה נושא שעולה כאן הרבה, זה לא שתומר לוי שעיר לעזאזל. את הכתבות על 'אליפות ירוקה?' אפשר היה למצוא גם באתרים אחרים כמו 'וואלה ספורט' - המתכון של רוני לוי בזמנו ושלא נדבר על 'הרומנים של הפועל ת"א יובילו לאליפות?' באתר One. ושוב, תומר לוי כתב בסדר גמור.

    ושוב, לעניות דעתי, עבודה ככתב ספורט היא עתירת אקשן, שווה קצת יותר מה-X שנכנס בסוף כל חודש. לא אמרתי שאין טרטור. לכל עבודה יש את הצדדים הפחות אטרקטיביים שלה. כמה מרוויח מאמן כושר שעובד במשמרות?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    הפריבילגיה של אנשים מסוגם של עמיקם או קופר שהוזכר היא שיש להם את הטיקט של הידענות. העורך לא ישב לעמיקם על הראש וידרוש ממנו סקופ כל שבוע, הוא יאפשר לו לעסוק במה שהוא אוהב-פובליציסטיקה. נכון שמדי פעם עמיקם עוד ״חוטא״ בעיתונות(למשל המעבר של זהבי לסין) אבל הוא לא כבול לזה. לאנשים כמו צנציפר או פשכה אין ברירה אלא לרדוף בצורה אובססיבית אחרי הסקופים, זה הטיקט היחיד שלה, בלי זה אין שום הצדקה להחזיק אותם במערכת. ככה שאפשר במקום מסויים להבין אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/17
  12. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    דוריקו צודק ברוב הדברים, חוץ מאי דיוקים פה ושם...:)
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,964
    לייקים שהתקבלו:
    14,656
    מין:
    זכר
    אתה תמיד מוזמן להעמיד אותי על האי הדיוקים, כבר עשית את זה פה פעם אחת :)
     
  14. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621

    לא רק "זהבי לסין"...:)
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,802
    לייקים שהתקבלו:
    19,448
    זה נכון שנימני אמר אתמול בשבת ביציע שהוא זה שהביא את המנהל המקצועי למכבי חיפה?

    את הצוות המקצועי המנהל המקצועי לא בוחר (כולל מאמן), את השחקנים הוא לא מביא (הוא אישר את הרכש עד עכשיו, בטח...). מה שכן דואגים להודיע לנו שהוא יקבל 500 אלף דולר לעונה. מדהים כמה שחר מוכן לשלם רק בשביל איזה עלה תאנה. תקציב יחסי הציבור של שחר (ואני מדגיש שחר ולא מכבי חיפה) זה מה שמנפח את התקציב של מכבי חיפה (וגם הוא נמוך משמעותית ממה שמספרים בתקשורת, אני בטוח).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.